Komentari na tekst: Poraz iz kojeg se može učiti

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
28. rujna 2011. u 17:51
vidim @Yakov kaže da je dinamo uigravao formaciju za real protiv hajduka, protiv največeg rivala u utakmici koja je mogla odlučiti prvenstvo, a da ne govorimo 70-ak minuta s igračem više, zar se tad uigrava formacija za real?

no opet se treba nešto drugo shvatiti, dinamo nema krila i badelj se izgubi na toj poziciji, a tomečak uz sve poštovanje nije dovoljno moćan da bi se formacija prilagođavala njemu jer on neće biti taj koji će rješavati utakmice poput moćnih krila.
imamo hrpu veznih, dobrih veznih, pa je zato onaj romb bio toliko dobar da nas je uveo u LP, čemu kemijati dobitnu kombinaciju?

a da ne govorimo koliko je bitno imati dva napadača kad ti nisu u formi, jer logika kaže da je veća šansa da zabiješ gol ako imaš dva loša umjesto jednog, jedan od dvojice će ubosti neko zrno valjda, tako je bilo do sad. no sad se ponavljam bezveze, tko je shvatio dobro tko nije opet dobro.

i zaboravih još nešto dodati za yakova, kaže opasno stradati, pa šta dinamo nije opasno stradao i ovako s dva zadnja vezna i ovom obrambenom formacijom? to što je dobio samo dva nije dobro već loše jer si izgubio, a da ne govorimo da si i s tim svim mogao/trebao dobiti 4-5 komada više, pa šta to onda govori? treba biti hrabar kao basel pa i kad popiješ tri ideš da zabiješ isto toliko, nije lyon nepobjediv niti toliko moćan da mu se ne može zabiti gol, a napad je uvijek najbolja obrana jer igraš dalje od svog gola.
[uredio shimano9 - 28. rujna 2011. u 18:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.09.2004.
Poruka: 5.277
28. rujna 2011. u 18:30
Da to da LP tek pocinje pricalo se i nakon Reala. Samo da ne pocne tek kad je vec zavrsila.
Clanak je bezveze.

Krivica trenera je ocita a nije uopce bit u cinjenici da smo izgubili nego kako smo igrali.Sa ovom taktikom nebi pobjedili u 10 utakmica protiv Lyona.
[uredio BBB Forever - 28. rujna 2011. u 18:34]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.11.2010.
Poruka: 50
28. rujna 2011. u 18:39
Kao prvo potpisujem i dijelim mišljenje antonia 82,al opet čitajući ne shvaćam zakaj svi gurate šimunića u prvi plan,a na klupi imamo cufrea koji je po mom sudu bolji od šimunića jer kolko god šimunić bio dobar utolko je i kikser!!Samo se nada da će jurčić pokazat malo muda ili dobiti otkaz jer priče o tome kak nam je ovo fenomenalna škola i skidanje gaća prije tekme već lagano idu na onu stvar...treba odigrat s mudima i bez imalo respektiranja protivnika i to je to...ne se zamarat veličinama koje stoje s druge strane...vida je najbolji primjer...a i mali calello je defanzivno bez greške odigral!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.04.2011.
Poruka: 51
28. rujna 2011. u 19:13
Ne znam zašto se sad toliko kuka i plaće?
Nisu dobro odigrali i izgubili su. I šta onda?!
Nisu izgubili od Prepuštovca Donjeg. Lyon je jaki klub i Dinamo je treba imati iznimnu večer da im mogu parirati.
Treba izvući pouke iz poraza i okrenuti se slijedećem protivniku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.07.2011.
Poruka: 52
28. rujna 2011. u 20:02
Ulazak u Ligu Prvaka veliki je uspjeh.Sve više od toga je zasad nemoguće.Kad HNL postane jače natjecanje nego li sada i naši klubovi će napredovati u Europi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2010.
Poruka: 140
28. rujna 2011. u 20:24
Već neko vrijeme pratim nebuloze koje se pišu i govore vezano za dinamo u LP. Dinamo je tu najlošija ekipa, recimo u rangu Češke Viktorije, lošija od BATE Borisova i recimo Anorthosisa koje bi mi ismijali da su s nama u grupi, a to su ekipe koje su već igrale ligu prvaka i osvajale bodove i zabijale golove a što do sada Dinamu baš ne ide, a ne ide jer NEMA DOVOLJNO KVALITETE LJUDI DRAGI...Da su Cufre, Šimunić, Vida, Leko, Pokrivač i društvo igrači za ligu prvaka odnosno za ekipu koja u tom natjecanju nešto znači ne bi ih odbacile ekipe koje su miljama od tog renomea - pa zašto mislimo da oni u Dinamu vrijede više.
Što se tiče spike - primili smo golove nakon naših grešaka - svaki gol je nečija greška, a MANJAK KVALITETE DOVODI DO VIŠE GREŠAKA...Kad se sjetim ondašnje Croatije koja je igrački bila duplo jača i imala veći izbor igrača od današnjeg Dinama, pa je bila zadnja u grupi s Manchesterom, Marseilleom i Sturmom - otprilike grupa kao sada i jednako su svi ismijavali recimo Sturm koji je bez problema dobio Croatiju u Austriji...Moja je prognoza da će do kraja kakti u svakoj utakmici Dinamo biti kvazi blizu i ravnopravan, a sve će izgubiti i biti zadnji bez izgleda dva kola prije kraja...prvi bih volio da me iznenade i da sam u krivu, ali ponavljam - manjak kvalitete se očituje u greškama, poput Tonel je naš najbolji stoper (i uistinu jest) pa je kriv za gol, čak i tako dobar nije dovoljno dobar za LP jer da jest bio bi u Benfici ili Portu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 408
28. rujna 2011. u 20:43
upravo se kruno jurčić izjasnio...dinamovi igrači ne mogu parirati u trci i fizičkoj spremi vrhunskim europskim ekipama...o čemu mi pričamo...da bi opstao u ligi prvaka svaki igrač mora imati tu razinu trke i fizičke spreme ...sve drugo je "hajde da se igramo"...jurčić traži alibi u osnovama modernog nogometa...luzerski izgovor i odgovor nestručnjaka i moralnog gubitnika...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.04.2011.
Poruka: 51
28. rujna 2011. u 20:51
@navidenko koji bate borisov? pa cijela momčad im vrijedi 12 M €. Obrambeni igraći 200-300 tisuća eura. Jedino što imaju je iskustvo igranja u Ligi prvaka.
A Anothosis nije uopće u Ligi prvaka.
Ne volim pretjerivanje i nerealna očekivanja, ali treba znati i cijeniti svoje. Dinamova obrana nije možda europski vrh, ali je solidna. I to solidna za Ligu prvaka. Problem je jedino neuigranost i konstantne rotacije. Ako ostane na okupu iduće godine biti će to prava stvar.
Dinamov problem je u prvom redu ofenzivna igra. I to najviše nedostatak dobrih ofenzivnih veznih. Jedini solidni ofenzivni vezni je Sammir. Svi ostali centralni igrači su zadni vezni (Badelj, Leko, Pokrivač). A Kovačić je još zelen. Tomečak i Ibanez (još) nisu klasa. Puno trče ali bez nekog velikog učinka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.07.2011.
Poruka: 159
29. rujna 2011. u 09:29
Yakov je napisao/la:
shimano9 - protiv Hajduka nije ubacivao drugog napadača jer je htio uvježbavati igru s jednim za Real. A protiv ekipa kao što su Real i Lyon se mora igrati s dva zadnja vezna i jednim napadačem, inače ćeš opasno stradat. Pogotovo ako se zoveš Dinamo. Bitno je da što više igrača bude u završnici. Za puno toga je kriv Vrsaljko zbog onog crvenog protiv Malma, i da njega imamo bili bi puno čvršći i ne bi momčad morala biti krpana sa raznim igračima na neprirodnim pozicijama. A bili i puno čvršći da se jednostavno iz Intera Zaprešića kupio Saša Balić za poziciju lijevog beka umjesto Ibaneza.
Vidi cijeli citat



Lajkam. Utakmica s hajdukom je bila Dinamu objektivno nebitna utakmica. Nakon prvih par kola 5 bodova fore, dolazi ti real madrid za 4 dana. Odradit ces utakmicu i s malo jacim protivnikom traziti rjesenja. Isto tako ne slazem se da bas uvijek treba igrati svoju igru. To je suludo i onaj tko smatra tako ocito navija na maksimirskom istoku :)

Ako imas dva natjecanja, jedno u kojem dominiras i imas loptu u nogama  65% vremena po utakmicu, imas gol razliku 24-1 u prvih par kola  i drugo u kojem si objektivno podređen pa dovraga naravno da neces imati istu taktiku. Cak je i sun tzu rekao: taktika je pravo oruzje slabijih. A ovdje bi ekipa htjela da u LP dinamo igra u partizanskom stilu: juris; preko cistog prostora na neprijateljske mitraljeze. Mudro, nema sto. Osim ako smatraju da je Golubovic= Gomiz  ili Milardović= Ozil.

I stvarno, Vrsaljko je tu strasno zaribao. Covjek igra i u obrani i u napadu, brz je, moze preci igraca, ima drskost i zna nabaciti. U situaciji kad si podredjen takvi igraci su ti presusno potrebni. Da su dva brza u igri - ibanez i vrsaljko, u kombinaciji sa znalcima poput badelja i samira ( mogao bih dodati i kovacica, ali uvjetno) imas barem 4-5 igraca koji dolaze pred gol protivnika. U kombinaciji s cvrstom obranom sanse za uspjeh su podebljane.
Dakle, za Real i Lyon slazem se da nema druge opcije nego dva zadnja vezna i jednim napadacem. I opcenito, u LP. Objektivno, dinamu trebaju jos dva pojacanja :) barem bi tako mancini smatrao :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2010.
Poruka: 140
29. rujna 2011. u 10:21
kustosija ako Anorthosis ne igra Ligu prvaka tko je u 1.kolu pobijedio Zenit, a sinoć odigrao nerješeno u gostima kod Šahtara - Dinamo bi dao "pola Zagreba" za takve rezultate...
Nije u pitanju vrijednost Bate borisova nego rezultat kojeg imaju a bolji je od Dinamovog - a naš je problem što mi njih podcjenjujemo kao da Dinamo već par sezona uspješno igra Ligu prvaka...
I još nešto, apsolutno cijenim sve igrače Dinama i mislim da tu ima kvaltete ali niti izbliza koliko mi to ponekad mislimo. Ne zaboravimo da se Dinamo provukao protiv ekipe iz sredine Švedske lige, bukvalno kroz iglene uši u LP, a nakon poraza??? od Reala svi pomisliše Lyon je naša šansa - sad smo vidjeli tu šansu...
Real je na maksimiru odigrao najlošiju utakmicu u Europi  zadnjih 10 i više godina i opet je pobijedio, a Kelava je spasio poaz od dva-tri gola razlike...Isti taj Real je par dana poslije izgubio od Levantea - uvjeren sam da svi misle da je Dinamo bolja momčad od tog Levantea - pa što onda nisu dobili Real ako Levante može...