Komentari na tekst: Poraz iz kojeg se može učiti

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2010.
Poruka: 140
29. rujna 2011. u 10:27
MOJA VELIKA ISPRIKA JER SAM PISAO ANORTHOSIS A MISLIO NA APOEL - OSTATAK TEKSTA I DALJE STOJI - ČISTI LAPSUS, JOŠ JEDNOM ISPRIKA kustošiji i ostalima...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2009.
Poruka: 1.453
29. rujna 2011. u 10:30
navidenko je napisao/la:
kustosija ako Anorthosis ne igra Ligu prvaka tko je u 1.kolu pobijedio Zenit, a sinoć odigrao nerješeno u gostima kod Šahtara -
Vidi cijeli citat


APOEL
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.07.2011.
Poruka: 159
29. rujna 2011. u 10:34
navidenko je napisao/la:
kustosija ako Anorthosis ne igra Ligu prvaka tko je u 1.kolu pobijedio Zenit, a sinoć odigrao nerješeno u gostima kod Šahtara - Dinamo bi dao "pola Zagreba" za takve rezultate...
Nije u pitanju vrijednost Bate borisova nego rezultat kojeg imaju a bolji je od Dinamovog - a naš je problem što mi njih podcjenjujemo kao da Dinamo već par sezona uspješno igra Ligu prvaka...
I još nešto, apsolutno cijenim sve igrače Dinama i mislim da tu ima kvaltete ali niti izbliza koliko mi to ponekad mislimo. Ne zaboravimo da se Dinamo provukao protiv ekipe iz sredine Švedske lige, bukvalno kroz iglene uši u LP, a nakon poraza??? od Reala svi pomisliše Lyon je naša šansa - sad smo vidjeli tu šansu...
Real je na maksimiru odigrao najlošiju utakmicu u Europi  zadnjih 10 i više godina i opet je pobijedio, a Kelava je spasio poaz od dva-tri gola razlike...Isti taj Real je par dana poslije izgubio od Levantea - uvjeren sam da svi misle da je Dinamo bolja momčad od tog Levantea - pa što onda nisu dobili Real ako Levante može...
Vidi cijeli citat



Mozda Apoel?

Usporedba s Batom ti ne drzi vodu. Naime, oni su odigrali 1-1 s Plzenom i izgubili doma od Barcelone 0-5. S tim da nisu igrali s klubom druge jakosne skupine u gostima- Milanom. Imaju gol razliku 1 - 6; nakon iduce utakmice s Milanom u gostima bit ce vjerojatno 1-9. Ne vidim po cemu su to bolji rezultati od Dinamovih. Stoji da su prije 2-3 godine odigrali dva remija s Juventusom, ali to je to.

Nitko ne smatra da je Dinamo krema euronogometa, da jesu ne bi bili u 4.jakosnoj skupini. Ali isto tako je činjenica da su u 3 kola izbacili 3 prvaka europskih drzava i da zasluzeno igraju tu. Igraju sa klubovima kojima nisu dorasli i u ovoj situaciji je zbilja neozbiljno bilo sta kritizirati. Isto kao sto su svake godine imali bod vise u euroligi, zelim dinamu da ide bod po pod svake sezone. Onaj tko ocekuje instant uspjeh zbilja treba smanjiti igranje PES2011 na easy razini....


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2009.
Poruka: 1.453
29. rujna 2011. u 11:10
antonio82 je napisao/la:


Mozda Apoel?
Usporedba s Batom ti ne drzi vodu. Naime, oni su odigrali 1-1 s Plzenom i izgubili doma od Barcelone 0-5. S tim da nisu igrali s klubom druge jakosne skupine u gostima- Milanom. Imaju gol razliku 1 - 6; nakon iduce utakmice s Milanom u gostima bit ce vjerojatno 1-9. Ne vidim po cemu su to bolji rezultati od Dinamovih. Stoji da su prije 2-3 godine odigrali dva remija s Juventusom, ali to je to.
Nitko ne smatra da je Dinamo krema euronogometa, da jesu ne bi bili u 4.jakosnoj skupini. Ali isto tako je činjenica da su u 3 kola izbacili 3 prvaka europskih drzava i da zasluzeno igraju tu. Igraju sa klubovima kojima nisu dorasli i u ovoj situaciji je zbilja neozbiljno bilo sta kritizirati. Isto kao sto su svake godine imali bod vise u euroligi, zelim dinamu da ide bod po pod svake sezone. Onaj tko ocekuje instant uspjeh zbilja treba smanjiti igranje PES2011 na easy razini....
Vidi cijeli citat



Ali po nama se jednostavno voli sraćkat. Lani je bilo vrištanje kak može Partizan, pa makar bio kanta za napucavanje, ali barem je zaradio lovu, nalazi se u krugu velikih dečki, bla, bla, bla, po nama su počela sraćkanja nakon poraza od dva kluba koji su od nas po svemu par svjetlosnih godina ispred. OK, sigurno smo mogli odigrat bolje i ostavit bolji dojam, posebno ovu drugu tekmu, ali ljudi moji, Dinamov cilj je bio upast u LP. Svi ovi koji se sad ismijavaju, svi ti Flakovi, Kosanovići, Židaci, hadjukovci i ostali "prijatelji" kluba su se do prije par mjeseci ismijavali da Dinamo može u LP samo na već spomenutom PES-u, a sad se ismijavaju s tim kaj smo zgubili od Lyona i Reala?! Kaj zbilja, morali smo ih dobit?! Ne kažem da nismo mogli bolje odigrat, ali i poslije izvlačenja je bilo jasno da možemo eventualno nekaj ulovit s Ajaxom, a to tek slijedi. Na kraju se penezi broje...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 408
29. rujna 2011. u 12:27
ako se ne varam...zdravko mamić je izjavio da dinamo mora postati redovni sudionik lige prvaka...bilo kao prvak u hnl ili kroz kvalifikacije...kakav je to trener koji daje izjavu da igrači dinama ne mogu odgovoriti trkom i fizičkom spremom tom izazovu...luzer...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.03.2010.
Poruka: 140
29. rujna 2011. u 16:34
Vidim da sam barem dijelom krivo shvaćen. Želio sam reći da se spustimo na zemlju jer se uoči Lyona pisalo i govorilo o tome kako se s njima može igrati, nisu niš posebno, mi smo bili dobri s Realom, bla, bla, a na kraju sa palo bez ispaljenog metka - miljama smo daleko od ozbiljnije konkurentnosti u Ligi prvaka i nemojmo podgrijavati lažne nade. Svaki gol i bod su veliki kao kuća, ali toga još nema odnosno u prve dvije tekme, posebno u Lyonu se vidjelo koliko je ekipa lošija od suparnika - pa svi francuski mediji i većina europskih je nakon nekih izjava iz Dinama i Hrvatske uoči utakmice u Lyonu očekivala više, a na kraju su konstatirali da Lyon dugo u LP nije lakše došao do pobjede...
A što se tiče BATE oni barem imaju pravog napadača klasu za LP - Kežmana, dok Dinamovi nisu posebno efikasni čak niti u HNL-u a očekujemo da trpaju u LP - nerealni smo i to je to...
Još jednom želim reći da Dinamo ima solidnu ekipu, ali ništa ekstra posebno, a kad tome pribrojimo neiskustvo i vrlo sterilne napadače koji su u dvije utakmice ušli u dvije šanse sve je rečeno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.09.2011.
Poruka: 65
30. rujna 2011. u 08:33
Ne slažem se sa mišljenjima da se taktika ne mijenja. Slažem se samo u dijelu zadnje linije (ako se igra sa 4 u liniji, ne preporučam da se to pretvara u 3, ili 5 - to je jako rizično i to se radi samo kad nemaš šta izgubiti pa šta bude bude). Ostalo su razlike u nijansama da li je 4 2 3 1, 4 4 2 sa rombom ili 4 4 2 sa krilima i tu se itekako može prilagođavati protivniku. Ali sama taktika je precijenjena i ona isključivo ima smisla u fazi obrane (u smislu formacije). U fazi napada nogomet je vrlo jednostavan - svi igrači koji nemaju loptu MORAJU trčati u prazan prostor i nuditi rješenja onome ko ima loptu.
Ali po meni još su dvije situacije koje su ključne bez obzira koju taktiku igraš, a to je šta ekipa radi u 5 sekundi nakon što se lopta izgubi i 5 sekundi nakon što se osvoji. Danas najviše golova pada upravo zbog toga - izgubljena lopta - brzo otzvaranje u kontru - prilika - gol. Po meni sve ekipe osim Barcelone igraju tako da pokušaju iskoristiti taj trenutak kad se osvoji lopta, a protivnik tada nije u idealnom obrambenonm rasporedu (jer je do tada imao loptu u posjedu).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.07.2011.
Poruka: 159
30. rujna 2011. u 10:27
navidenko je napisao/la:

A što se tiče BATE oni barem imaju pravog napadača klasu za LP - Kežmana, dok Dinamovi nisu posebno efikasni čak niti u HNL-u a očekujemo da trpaju u LP - nerealni smo i to je to...
Još jednom želim reći da Dinamo ima solidnu ekipu, ali ništa ekstra posebno, a kad tome pribrojimo neiskustvo i vrlo sterilne napadače koji su u dvije utakmice ušli u dvije šanse sve je rečeno...
Vidi cijeli citat


Sori, al jel govorimo o istom mateji kežmanu? ja poznam samo 32 godisnjeg napadača koji ozbiljan nogoment ne igra u zadnje 3 sezone i cija je klasa toliko cijenjena da je zadnju sezonu ( sto je u njegovom slucaju bilo 5 utakmica) igrao u Kini?

To sto je čovjek prije 5 godina bio korektan u Fenerbahčeu i prije 10 trpao u PSVu nije dovoljno za klasifikaciju da je riječ o klasi za ligu prvaka. Vidjeli smo sličnu takvu klasu u Zagrebu prije par mjeseci; Emila Mpenzu.

Btw, Mateja nije efikasan niti u bjeloruskoj ligi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.05.2010.
Poruka: 269
04. listopada 2011. u 11:10
U nogometu, a pogotovo u LP, nema preskakanja stepenica. Dinamo zasad igra prema očekivanjima-nije kanta, ali nije ni napravio ništa posebno. Slažem se sa člankom, sad dolaze dvije ključne utakmice. Pa da vidimo...