Komentari na tekst: Postoje li pravi izazivači za Miami?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.04.2012.
Poruka: 285
04. ožujka 2013. u 00:22
tri riječi...OKLAHOMA CITY THUNDER !!!
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
04. ožujka 2013. u 13:50
pećar19 je napisao/la:
tri riječi...OKLAHOMA CITY THUNDER !!!
Vidi cijeli citat


slazem se, jer oni uz heat imaju najveci sudacki poguranac, ustvari imaju i veci poguranac od heata, ali sve dok je westbrook u tom timu (ili se barem smiri i ispuni svoj puni potencijal) tesko da ce uzet prstenje
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.03.2013.
Poruka: 21
04. ožujka 2013. u 13:59

Moje viđenje problematike koju obrađuje autor:

ZAPAD:

-GSW neće vidjeti play off nažalost - siguran sam da je svima nama drago zbog njihovih dobrih idgara, ali trenutno su u strašnom padu tako da smatram da će na kraju biti 9-11. na zapadu, u društvu dallasa i PTB-a...

-LAL će na iskustvo dogurati do 6. mjesta a posljednji vlak za 1. krug play-offa će uhvatiti utah i huston... u tom prvom krugu će i završiti svoju priču jer su miljama daleko od OKC-a i SAS-a...nadalje, LAL je najveća enigma jer Crna mamba ne može sama, a supermen, djedica iz kanade i svjetski mir previše igraju toplo hladno... AKO se dovedu u red do play offa mogu daleko dogurati...  ipak ih ne bi skroz otpisao...

-LAC će vjerovatno na denver u prvom krugu i tu je egal, malu prednost dajem LAC-u zbog prednosti domaćeg terena... to je njihov maksimum ove sezone, premekani su  i previše osciliraju tijekom utakmica za nešto više...

-memphis će vjerovatno imati najgori raspored u play-offu ali to ne znači da ne mogu do velikog finala, jer ipak, na muci se poznaju junaci... smatram da oni mogu iznenaditi, prince će se još bolje ukopiti u ovu ratničku momčad, po meni su dark horse ovosezonskog play offa... prvi krug vjerovatno igraju protiv LAL-a, drugi OKC-a, a konferencijsko finale protiv SAS-a... ludo zvuči ali ne i nemoguće za njih... momčad neodoljivo podsjeća na deteroitske šampione iz 2004 i 2005 kada su uzeli naslov i igrali veliko finale

-SAS- ne treba posebno trošiti riječi za njih, oni su kao vino, što stariji to bolji, nadam se samo da će Parker biti 100% ... mjesto u  konferencijskom finalu im je garantirano, za  nešto više im treba i ono malo sreće koju prošle godine protiv OKC-a nisu imali...

-OKC- svi ih obožavaju, atraktivni su i ubojiti, čak su i meni su draga momčad ... već su predodređeni za veliko finale protiv miamija gdje realno i pripadaju, ALI... iskreno mislim a spreman sam i za okladu da OKC neće uzeti naslov dokle god na rosteru imaju westbrooka...
ako se pogleda u nedavnu povijest i dio sadašnjosti,izdvaja se npr. ova 4 igrača:
allen iverson, stephon marbury, tracy mcgrady i carmelo anthony...
pitanje za sve ljubtelje košarke glasi:
koliko gore rečene (bivše) all star zvijezde imaju naslova prvaka? odgovor: 0
svi gore pobrojani igrači imaju jako slične karakterne osobine drugoj violini OKC-a... ja ispred momčadi...
westbrook ima tu sreću ( iako on u svojoj glavi to vjerovatno smatra nesrćom) što igra u momčadi s KD-om koji je glavna zvijezda OKC-a, a tu slavu wesbrook želi za sebe. bojim se da bi westbrookova glad za osobnom slavom mogla koštati momčad i ove i budućih godina. što god drugi rekli smatram kako bi OKC napravio bolji posao da je zadržao hardena a pokušao neki ludi trade westbrook - darron williams/rondo/CP3/irving... to je samo moje mišljenje a vrijeme će pokazati kako stvari stoje...

ISTOK:

ako ozljede zaobiđu miami, a tu prije svega mislim na LBJ, D-wadea i bosha, ostali s istoka se mogu boriti samo za sudjelovanje u konferencijskom finalu... po prikazanim igrama to bi trebali biti momci iz indiane, ostali su za koplje slabiji od njih...

da ne ispadne da sam neki novopečeni ljubitelj miamia ističem kako ovu momčad pratim i za njih navijam barem 15 godina, još od vremena glenna ricea, danilovića, mourninga, eddia johnesa, tima harwaya, briana granta i ostalih...

LBJ je daleko najkonstantniji i najdominantniji igrač današnjice i smatram kako bi bilo iznenađenje da ne uzmu naslov i ove godine...

[uredio blazcelik12 - 04. ožujka 2013. u 14:16]
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
04. ožujka 2013. u 14:37
blazcelik12 je napisao/la:

 

-memphis će vjerovatno imati najgori raspored u play-offu ali to ne znači da ne mogu do velikog finala, jer ipak, na muci se poznaju junaci... smatram da oni mogu iznenaditi, prince će se još bolje ukopiti u ovu ratničku momčad, po meni su dark horse ovosezonskog play offa... prvi krug vjerovatno igraju protiv LAL-a, drugi OKC-a, a konferencijsko finale protiv SAS-a... ludo zvuči ali ne i nemoguće za njih... momčad neodoljivo podsjeća na deteroitske šampione iz 2004 i 2005 kada su uzeli naslov i igrali veliko finale

 

Vidi cijeli citat


ne vidim kako to da ce vjerovatno igrati protiv LAL-a?? ili ce pasti malo na tablici ili ce ostat tu gdje jesu a lakersima je jos uvijek i upitan playoff a kamoli da se popnu na 5 poziciju...
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.03.2013.
Poruka: 21
04. ožujka 2013. u 14:46
idu oni ispred LAC koji polako gubi dah, a za sada su egal sa po 19 poraza... u odličnoj su formi ovi iz Memphisa imaju 9/10 zadnjih tekmi, samo ih je miami dobio neku večer, tako da će po meni biti 3. mjestu na karaju regularnog dijela.... LAL se diže, imaju jako dobar raspored, 2-3 poraza ih dijele od GSW koji je 6., siguran sam da žele izbjeći OKC i SAS u 1. krugu... tako da realono LAL lovi 6. mjesto zapada...
Moje predviđanje 1. kruga na zapadu:
SAS-UTA
OKC-HUS
MEM-LAL
LAC-DEN
[uredio blazcelik12 - 04. ožujka 2013. u 14:51]
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
04. ožujka 2013. u 15:48
blazcelik12 je napisao/la:
idu oni ispred LAC koji polako gubi dah, a za sada su egal sa po 19 poraza... u odličnoj su formi ovi iz Memphisa imaju 9/10 zadnjih tekmi, samo ih je miami dobio neku večer, tako da će po meni biti 3. mjestu na karaju regularnog dijela.... LAL se diže, imaju jako dobar raspored, 2-3 poraza ih dijele od GSW koji je 6., siguran sam da žele izbjeći OKC i SAS u 1. krugu... tako da realono LAL lovi 6. mjesto zapada...
Moje predviđanje 1. kruga na zapadu:
SAS-UTA
OKC-HUS
MEM-LAL
LAC-DEN
Vidi cijeli citat


prvi bold: moguce ali ne i vjerovatno, mislim da su clippersi dovoljno jaki da zadrze poziciju, no nikad se nezna, po meni ostaju treci

drugi bold: trenutno da ali ne mora bit da ce ostat tako, ne mozes na temelju toga reci da ce zavrsit treci, al oke tvoje misljenje

treci bold: imaju jos 22 utakmice, od toga 12 u gostima (reko bi 11 posto igraju s clippersima u "gostima") i idu na dosta teska gostovanja, okc, portland, gs, indiana, atlanta..a kakvi su bili ove godine nikad ne znas di ce zapet, po meni ce uci jedva, ali nista nece napravit jer ce naic na okc ili spurse


"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.03.2013.
Poruka: 21
04. ožujka 2013. u 16:04
maxi je napisao/la:


prvi bold: moguce ali ne i vjerovatno, mislim da su clippersi dovoljno jaki da zadrze poziciju, no nikad se nezna, po meni ostaju treci

drugi bold: trenutno da ali ne mora bit da ce ostat tako, ne mozes na temelju toga reci da ce zavrsit treci, al oke tvoje misljenje

treci bold: imaju jos 22 utakmice, od toga 12 u gostima (reko bi 11 posto igraju s clippersima u "gostima") i idu na dosta teska gostovanja, okc, portland, gs, indiana, atlanta..a kakvi su bili ove godine nikad ne znas di ce zapet, po meni ce uci jedva, ali nista nece napravit jer ce naic na okc ili spurse


Vidi cijeli citat


posljednja četvrtina regularnog dijela sezone je pred nama... uživajmo u košarci... pričekati ćemo još mjesec i pol i proanalizirati tko je točno a tko pogrešno predvidio rasplet... ;)
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
04. ožujka 2013. u 17:01
slazem se, sto vise iznenadjenja (pozitivnih) to bolje
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
05. ožujka 2013. u 12:09
@blazcelik12

Ok, imaš svoje mišljenje kako će se rasplesti poredak na zapadu i svoje razloge za to.

Samo mi se ne sviđa kako kao činjenica nabrajaš nekakve Westbrookove osobine i stavove za koje ne možeš biti siguran da ih ima. Na osnovu njegove igre možeš izvući neke zaključke i formirati neko mišljenje ali ne možeš to navoditi kao činjenicu. Ja, recimo, mislim da je njegova igra takva jer je jednostavno predivlji i hiperaktivan na terenu da nekad izgubi kontrolu nad time. Ali ne mogu reći da je to tako kad to ne znam. Mogu samo misliti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.03.2013.
Poruka: 8
06. ožujka 2013. u 01:22
mislim da u seriji od 4 tekme tesko moze neko dobiti miami