Komentari na tekst: Problem iscijeđenih limuna

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
26. siječnja 2013. u 13:59
Pacak ne seri... Nemaš niti trunke dosljednosti, pa se sada izvlačiš. Hrvatska je iscijeđeni limun zato što se nije korisitlo dovoljno vanjskih igrača. To je svakome tko prati rukomet danas jasno. Nema ekipe koja je došla do polufinala, a da igra praktički bez zamjena na tim pozicijama. Nije uopće istina da je to peh, nego glupost. Goluža je mogao voditi 16 igrača Bilo je mjesta za čak 8 vanjskih igrača na što su se odlučile sve pametne ekipe, ali ne i Goluža. Također, postoji jedan vrlo važan dokaz njegove svjesne gluposti koji potvrđuje ovu priču. Lacković je bio nespreman prije prvenstva, čak nedovoljno oporavljen. Naravno, Lac je Lac i moralo ga se zvat (slažem se), no PAMETAN izbornik bi onda uzeo sa sobom još jednog igrača koji će zamijenit Laca ako se ozlijedi s obzirom na broj utakmica i trenutno stanje. Goluža je to PROPUSTIO, to uopće nije pitanje Balića. Pa jebemu mogao je vodit i Valčića što se mene tiče, bilo koga tko može bit koristan u polufinalu! Ali ne, on vodi igrača kojem ne vjeruje u važnoj utakmici (Mandalinić), nego ga ubacuje kad je gotovo. Jedina diskutabilna stvar DO JUČER je bio famozan slučaj Balić. No, neću više trošit riječi na to. Onaj tko ne vidi da nama Balić treba za par minuta utakmice je potpuno zaslijepljen i ne zna ništa o napadu na postavljenu obranu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
26. siječnja 2013. u 14:00
Pacak je do jučer hvalio Golužu i sve je bilo blistavo. Fuj... Čovječe, daj barem malo dosljednosti.
[uredio Express - 26. siječnja 2013. u 14:01]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.06.2010.
Poruka: 100
26. siječnja 2013. u 14:03
Ne razumijem kako su Goluza i cijela reprezentacija prije samo 2 dana bili za Packa bili vrh, bolji od Cervara i one generacije iz 2003., a samo dva dana poslije nista ne stima, od tempiranja forme, taktike za cijelo prvenstvo, bla bla...pitam se pitam kako to?????
Odmah nakon utakmice s Francuzima rekao sam da jos nista nismo osvojili, to je bilo samo cetvrtfinale, protiv vec ocito puno slabijih Francuza nego proslih godina...pa te Francuze su u zadnje dvije godine pobjeđivali i Island, Njemacka, Danska, Hrvatska, svaka malo ozbiljnija reprezentacija...
Nadalje ne mogu se slozit da je kljuc tako iscrpljenih igraca to sto moramo pobjedit svaku utakmicu u skupini di se onda igraci potrose, pa na svakoj utakmici je Goluza rotirao sve igrace, a da ne govorimo protiv Bjelorusa di je prva postava odigralo oko 15-tak minuta...tek protiv Francuske se nije bas rotiralo, i onda dva dana kasnije igraci iscijeđeni...ok vjerojatno bi bili manje umorni da se nije uzelo ozljeđenog Lackovica na turnir i da se umjesto 4 klinca uzelo jos kojeg iskusnijeg igraca koji moze igrat takve vazne utakmice...a sve to ne moze biti alibi, nisam ja birao te igrace.
2003. godine isto smo imali dosta kratku klupu, a zadnju utakmicu u drugom krugu igrali smo sa Danskom koju smo pregazili sa 6 razlike, dva dana poslije igrali polufinale sa Spanjolcima s kojima smo igrali dva produzetka, a samo dan kasnije finale sa Njemcima, i sve pobjedili unatoc kratkoj klupi, a o kakvim se to reprezentacijama radilo niti ne trebam pricat....cisto malo usporedbe da se ne prica da se ne mogu dobit dvije tako jake reprezentacije jednu za drugom.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.08.2011.
Poruka: 122
26. siječnja 2013. u 14:03
eto zato na klupi moraju biti balić metličić špoljarić i onda smo sigurno prvaci..pa nemreš očekivat da će ova djeca olučivat takve utakmice dok prvoj ekipi nejde umorni su itd.
[uredio raca - 26. siječnja 2013. u 14:43]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.05.2005.
Poruka: 1.399
26. siječnja 2013. u 14:04
Kada Bičanić kaže da su iscijđeni, a navikao si da ćeš ostati svaki turnir bez dva igrača iz vanjske linije, onda se pitaš šta rade Zagrebovi klinci na koje ne možeš računati? Btw danski igrač koji "nije pokazao svu raskoš svog talenta kao što su očekivali" je mlađi i dobio je više minuta nego Stepančić ili Mandalinić. Baš zato što imamo relativno uži igrački kadar nego proteklih godina smo trebali kalkuklirati i doći svježi s ovom prvom postavom. Jer plana B - nema. I Juriš i većina anketa su glasali da trebamo pobjediti - sad imamo rezultat toga. Meni je draže da smo jednom bili zlatni nego 3 treća mjesta. Ovo drugo pokazuje kontinuitet, ali ovo nije klub da je to nužno.
Wilson
Wilson
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 2.513
26. siječnja 2013. u 14:05

Master Yoda je napisao/la:
mi smo fascinantan narod, od heroja do tragičara u samo 3 dana, niti su nakon francuza igrači i goluža bili heroji niti su nakon sinoćnjeg poraza tragičari, razlog poraza je jednostavan, potrošili smo se protiv francuza, pola momčadi nam doslovno igra ozljeđeno, nema balića, štrleka i lackovića, malo loše sreće i to je to.dečki samo trebaju danas igrat uzdignute glave i osvojit tu broncu jer se ipak na prvenstvima pamte i pišu u knjige samo prva 3, tako da idemo po tu broncu
Vidi cijeli citat


Što je to sportska sreća? To je ono kada se lopta odbije od stative u golmanova leđa i u gol nakon šuta s 9 metara. A da bi se to dogodilo treba nešto poduzeti, a u ovom primjeru je to udarac s 9 metara. Mi to nismo radili. 

Nema tu sreće. Ima djelovanja na terenu ili ne. One odbijene lopte koje su oni pohvatali nisu rezultati sreće nego koncentracije. A nama je toga najviše falilo. Kažu da sreću treba izazvati i 100 posto su u pravu. A mi jučerašnjom igrom nismo ništa izazivali jer smo u glavi bili potpuno van utakmice.

Ne boli poraz, boli način na koji smo izgubili već 3. polufinale zaredom.

WILSON!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.08.2011.
Poruka: 1.243
26. siječnja 2013. u 14:07
67829811 je napisao/la:
Danska uopće nije odigrala fenomalnu utakmicu... pogledajte samo broj tehničkih grešaka i stativa koje su pogodili...samo je jako dobro prostudirala Hrvatsku igru i taktički nas nadmudrila i razbila našim oružijem.... naš izbornik nažalost nema kapacitete da prostudira protivnika jer se većinom bavi sobom i domaćim "neprijateljima" koji su protiv njega...
Ako je Duvnjak i Bičanić ko iscjeđeni limuni di su nam kvalitetne zamjene?Ako Voriju nejde di mu je kvalitetna zamjena? Ako je Lac na tribini di su kvalitetne zamjene? Ako se Vuković ozlijedi di je kvalitetna zamjena? Mandalinić, Stepanćić i ostali klinci? budimo realni oni još nisu ni za Zagreb spremni a kamoli da igraju odlučujuće uloge na SP... tu se vode stare iskusnjare koje igraju po 15-20 minuta al rade razliku i ne boje se... jebeš pomlađivanje momčadi ako stalno gubimo... stalno nešto kompliciramo, pomlađujemo, odbacujemo... odimo na jedno prvenstvo sa najjačim i naiiskusnijim sastavom i osvojimo ga... jako loš izbor igrača i opet nekakvo "pomlađivanje" je odredilo ovo prvenstvo... odigrali smo dvije jače utakmice, protiv urnebesno loših i nezainteresiranih francuza i protiv Danaca, sve ostalo su utakmice nižeg ranga za našu repku koje smo morali dobiti... 
P.s. Pacak nekako se vrtiš kako vjetar puše...
Vidi cijeli citat


Ovo je vidio svatko tko gleda ligu prvaka. Neosporno dečki imaju talenta, vidi se na trenutke itd. No nemaju oni šta radit u reprezentaciji koja misli ići dalje od osmine finala. Da, oni su bili taman za protivnike tipa Egipat, Bjelorusija i sl. Za ove jače utakmice nikako.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.03.2012.
Poruka: 109
26. siječnja 2013. u 14:08
Zna se tko je glavni i odgovorni, u svakom sportu, u svakoj velikoj momčadi. Nije se Lac tek tako ozlijedio. On je na prvenstvo došao s nedovoljno zalječenom ozljedom. Kao naš PRVI lijevi vanjski!!! Nije Duvnjak tek tako završio u krevetu s visokom temperaturom! Nisu goli slavili po terasama hotela pa se prehladio. Momak je bio iscrpljen nakon Francuske jer je MORAO igrati svih 60 minuta. A što bi tek bilo s njim da su Francuzi tukli kao do prije par godina. Naravno, može se biti i pomalo zločest pa se priupitati kako to momak od 24, 25 godina nakon odmaranja u utakmici protiv Bjelorusije ima snage za samo 60 minuta i poslije se pretvori u "limunadu". Ali nije Dule kriv. Kao što ni Vori nije slučajno izazvao "skandal" kada je rekao da će odmoriti ovo prvenstvo. On igra 60 minuta u reprezentaciji godinama, a nije baš u cvijetu rukometne mladosti. Jedini peh za koji zbilja nema odgovornih i koji može ići pod kategoriju "nesreća" je ozljeda Drage Vukovića. Štrleka ne računam jer su zamjene bile bolje od njega.

Već sam dosadan sam sebi, ali MOJE je mišljenje da se na svjetsko prvenstvo (ili EP, OI) vodi grupa igrača koji ga mogu osvojiti, a ne dio igrača koji ga možda mogu osvojiti plus dio igrača koji je tu samo da osjeti atmosferu velikog natjecanja. Ne bi ni Mandalinić ni Stepančić puno izgubili da prvi put vide veliko natjecanje s npr. 22 odnosno 24 godine. Kada budu igrački bolji, zreliji, odgovorniji i kada se na njih izbornik zbilja bude mogao osloniti.

Ma neka dođu i momci sa 18, 19 godina, dapače, ali ne kao dio reprezentacije već kao npr. gosti reprezentacije. Neka budu na sastancima, treninzima, utakmicama, neka zapisuju i upijaju. Ako je moguće to logistički izvesti. Da, to bi financijski koštalo rukometni savez, ali mi se čini da nas ove stvari sve više koštaju i obraza i novaca.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2012.
Poruka: 115
26. siječnja 2013. u 14:16
Da rezimiramo, Španjolci odlučili izgubiti od nas, Njihovi suci pomogli protiv Francuske koja je bez medalje na EP I na Sp, OZLato zahvaljujići nama, malo čudno, Danas pobjeđujemo jer imamo jaće pojedince,Slovenija iscprljena, ali nemamo jaču i zdraviju ekipu i rukomet, oni sa igračima iz lige dolaze do polufinala i nije prboblem na koji se neki izvlače novac, već ljudi sposobnosti, razum i malverzacije koje krase čelnike hrvatskog rukometa, žalosno, i mislim da je limun pri kraju
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.01.2013.
Poruka: 11
26. siječnja 2013. u 14:20
Potpisujem sve sto je Pacak napiso ali zelim samo dodat jos jedno uvezi Balica. Kad sam cuo da ga nevode nisam bas bio siguran sta da mislim o tome. Duvnjak je pokazo da MOZE biti vodja ove ekipe ali nije jos toliko zreo da bi bio to u svakoj utakmici. Balic je sasvim nesto drugo.. On kad izadje na teren vidis mu u ocima kako govori protivnicima "je*em vam mater ajd da vidimo tko je ko ja". Mozemo reci da je malo prepotentat al je covjek idol svima na parketu.. on kad udje onda povede ekipu.. nekako onda svi znaju gdje i kako... Istina je da u zadnjim natjecanjima mozda i nije bio glavna karika ali svakako dosta vazna.. on je znao motivirat igrace i od njega je se puno moglo naucit.. plus sto se vise nikome nije moro dokazivat.. on je izasao i odigro svoje.. to je covjek kojeg dugo necemo imat.. koliko god duvnjak bio dobar.. Charismu jednog Balica rukomet dugo nece vidjet...
  • Najnovije
  • Najčitanije