Komentari na tekst: Razmaženost i jal s jedne, svjetski uspjeh i patriotizam s druge strane

123
...
678
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.05.2012.
Poruka: 459
28. siječnja 2013. u 13:01
dimnjacar je napisao/la:

dokic1892 je napisao/la:

Sjajan osvrt Packa na sramotnu kolumnu Ante Tomića u Yutarnjem listu. Ustvari, "sramotno" je premeka riječ za takvu odvratnu pljuvačinu... 


Čestitke Kaubojima na bronci!

Vidi cijeli citat

Ste moze govno, nego da smrdi. Mislim na tog iskompleksiranog Tomica, i njegove citatelje.

Vidi cijeli citat


Ja ne znam iskompeksiranijeg čovjeka od tog Tomića. Mucavi vlaj koji želi biti fetivi splićanin (vjerujte mi nema većeg kompleksa). Gadljivo je kako netko tko toliko mrzi Hrvatsku i sve što je hrvatsko može živjeti i raditi u istoj. Ne razumjem zašto ne ode živjeti negdje drugo ...da, ali nigdje ne bi imao priliku dokonijom zarađivati i imati toliki publicitet.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.01.2011.
Poruka: 501
28. siječnja 2013. u 13:05
niguevara je napisao/la:
doyo je napisao/la:
kao sto sam vec pisao, nije problem u tome da nitko ne cijeni medalje, nego je problem u onome sto je i balic rekao... svi imamo osjecaj da se MORALO vise.

i najvece je pitanje zasto sve reprezentacije igraju sa najboljim igracima i osvajaju zlata, a mi konstantno pomladjujemo repku za nekakvu buducnost i osvajamo srebra ili bronce, umjesto da igramo DANAS i osvajamo (eventualno) zlata. nitko za 10 godina nece pamtiti to da je hrvatska bila najmladja, nego ce pamtiti da je spanjolska svjetski prvak. nitko nece brojati srebra ili bronce, nego zlata. a svi imamo dojam da hrvatska ima kvalitetu za ta zlata, samo da na klupi imamo dovoljno autoriteta i znanja da to sve najbolje uklopi u momcad.

balic se ne uklapa? zasto se ne uklapa? zato sto je los ili zato sto ga goluza ne moze uklopiti? zasto stefanson moze igrati do 40-e, a balic ne moze sa 33 ili metlicic sa 35?
zar netko stvarno misli da je pametnije da kopljar igra 60 minuta sve utakmice i kao rezultat imati pad u obrani pred kraj turnira i 10-ak nevaznih golova na cijelom turniru i stepancic koji sjedi i gleda, umjesto da imamo alternaciju koja ce odmoriti kopljara, nauciti ga nesto i povuci na iskustvo kad zapne, a stepancic neka gleda na TV-u i nek skuplja iskustvo u ligi prvaka i u kvalifikacijama?
zar je stvarno pametnije iscijediti duvnjaka do krajnjih granica i izgubiti ga pred kraj turnira ili drzati balica kraj njega, da ga zamjeni kad treba, i da promjeni nacin igre ako sablone ne igraju?

i do kad ce se pomladjivati momcad? hoce li se na sljedecem takmicenju maknut vorija i lackovica da bi se stavilo na klupu nekog drugog klinca da sjedi i gleda? i opet u polufinalu imati iscjedjene limune? i opet imati osjecaj da smo mogli do kraja, a nismo jer nemamo sirinu...

igracima se apsolutno nema sta zamjeriti, ali je dojam da zbog (ne)struke godinama gubimo kljucne utakmice
Vidi cijeli citat


Potpisujem od prve do zadnje riječi!

Vidi cijeli citat


Potpisujem ... x2

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.02.2012.
Poruka: 750
28. siječnja 2013. u 13:43
ja bi se samo osvrnuo na famozni tomicev clanak koji san upravo procita - ne razumin u cemu je stvar kakvo anti-domojublje kakvi bakraci?covik je napisa jedan satiricni osvrt na situaciju koja je bila jedna slicica u prici zvanoj hrvatska - francuska i sta sad ako to ne  razumite onda kvragu i sve, na koncu konca ako in triba gotovinin sms(ako ga je uopce i posla) da bi pobijedili francuze(i ne samo njih) a ne vjera u same sebe onda nisu tribali ni ic u spanjolsku.po meni bi se svak normalan triba sprdat sa takvin stvarima jer kao sta je neko pomenuo ranije sve je to jeftini populizam za koji ja nikako nemogu skuzit zasto prolazi u nas.
e i onako usput medalja je super stvar ali je u rukometu ocit problem kao i u bilo kojem nasem sportu  momcadskom ili pojedinacnom - kronicni manjak kvalitetne struke
Luda Krava
Luda Krava
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 11.09.2011.
Poruka: 57
28. siječnja 2013. u 15:25
pleniglacial je napisao/la:


ajmo ovako okrenuti....tko od danskih reprezentativaca može uopće igrati u Hr repki?!

...

za kraj.....reći da imamo prosječne igrače (osim duvnjaka) je velika glupost.

Vidi cijeli citat


Mislim da si promašio "ceo fudbal poantu" što smo htjeli reći. Osim toga, subjektivan si u ocjeni, procjeni i usporedbi individualnih karakteristika igrača.

Naime, premda bih ja volio da nije tako, Mikkel Hansen je (naravno, kad je u pravoj formi) ukupno gledajući bolji igrač od Domagoja Duvnjaka. I pritom uopće ne omalovažavam Domagoja koji je u nekim segmentima bolji (motorika i rad nogu), ali Hansen - barem po mom mišljenju - ima bolji pregled igre i fiziči je moćniji što je veliki plus u igri na postavljenu obranu kakva se obično odvija u završnicama turnira između ekipa koje su u kvaliteti izjednačene.

Isto tako, htio ti to priznati ili ne, Eggert je ubojitiji igrač od Ivana Čupića: naprosto zabija više na postavljenu igru. Za to, naravno, nije kriv samo Čupić, nego i Marko Kopljar (što spominjem već stoti put) koji ga ne hrani loptama na način na koji bi to radio neki kvalitetniji desni vanjski. A za to opet nije kriv Marko Kopljar: u ovogodišnjem rosteru nismo imali boljeg.

Ako na to sve nabrojimo Bičanića koji sasvim sigurno nije top vanjski igrač - ne smijemo si dozvoliti luksuz da broncu doživljavamo nesupjehom.

I nitko nije rekao da imamo prosječne igrače. Naprotiv. Ali nemamo niti najbolje. U najbolju ruku su "tu negdje" sa svojim konkurentima.

Ali, uvijek postoji ali. Gledajući polufinale protiv Danske, a u trenutku kad su nas derali kao ped*r erotiku, sjetio sam se utakmice košarkaške reprezentacije kontra Grčke u Litvi. Tada su nas Grci pravili budalama, a kada smo se s par dobrih obrana, trica i zakucavanja približili na nekoliko koševa razlike, Slavko Cvitković je sažeo sav jal nas navijača: "Pa tako je! Nije uopće problem izgubiti utakmicu, ali nećemo valjda ovako gubiti!?"

Pa mi smo u par navrata u drugom poluvremenu protiv Danske dolazili u situacije da puštamo na -2, a svejedno smo izgledali kao razbijena vojska. A -2 ili -3 u rukometu je ništa. Imao sam dojam cijelu utakmicu da smo se predali nakon uvodnih 6-1.

Slavko Goluža je posebna priča. Ne dvojim u njegovu volju i želju, ali valja još jednom razmisliti na temelju kojih je on to kriterija preuzeo najomiljeniji sportski kolektiv u zemlji. A rukometaši nisu najomiljeniji _samo_ zbog medalja koje osvajaju, već i zbog to što su to odreda pristojni i skromni dečki koji se znaju ponašati i u porazu i u pobjedi, što se za izbornika svakako ne bi moglo reći.

Manolito
Manolito
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2006.
Poruka: 4.353
28. siječnja 2013. u 17:48
doyo je napisao/la:

zar netko stvarno misli da je pametnije da kopljar igra 60 minuta sve utakmice i kao rezultat imati pad u obrani pred kraj turnira i 10-ak nevaznih golova na cijelom turniru i stepancic koji sjedi i gleda, umjesto da imamo alternaciju koja ce odmoriti kopljara, nauciti ga nesto i povuci na iskustvo kad zapne, a stepancic neka gleda na TV-u i nek skuplja iskustvo u ligi prvaka i u kvalifikacijama?
zar je stvarno pametnije iscijediti duvnjaka do krajnjih granica i izgubiti ga pred kraj turnira ili drzati balica kraj njega, da ga zamjeni kad treba, i da promjeni nacin igre ako sablone ne igraju?
Vidi cijeli citat


poanta svega, pisao sam to vec pre prvenstva.
samo sto to nje goluza "izmislio" nego cervar.
vratite film unazad i prebrojte zavrsnice turnira na
kojim balic NIJE disao na skrge kad se kupio kajmak!

to usporedjivanje pojedinih igraca zna biti zajebano jer
svako od njih ima svoju skolu koju je prosao i pitanje je
kako bi se snasao u ulozi ovog "drugog".

Hansen je bio povredjen ove sezone i ne mos ga usporedjivati
sa duvnjakom kad je jedan levi a drugi srednji bek!

glavu gore, sledece je u danskoj, zna se znaci jedna ekipa koja igra finale!

U malo gradu kraj Dunava, tamo gde se najbolje PIVO toci...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
29. siječnja 2013. u 10:27
johnny008 je napisao/la:
gospodine pacak, struka nije vrhunska kao i reprezentacija... s takvom ekipom i ja bi bio u top 3-4, ko da uzmes real ili barcu u nogometu, pa svaki idiot bi s njima bio u prva 3-4, ali dobar trener ih odvede do zlata...
Vidi cijeli citat



Preuzmi repku i Real Madrid, postani prva osoba koja je paralelno trenirala rukometnu i nogometnu ekipu. I osvajala prvenstva.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.11.2011.
Poruka: 152
29. siječnja 2013. u 10:45
Pacak pljuješ sam sebi u usta! Da se ne bojiš da te Kaffe und kolač ne opere kao Vikija nakon pobjede nad Francuskom. Igračima svaka čast, dečki su dali maksimum, ali Goluža... Čudim se da kao "istaknuti" sportski novinar ne znaš što se događa u reprezentaciji, da se nisi zapitao zašto je Vori igrao 10-ak minuta protiv Danske itd. 

Onaj Golužin "govor" nakon Francuske je bio dno dna, prvo obračun s Vikijem, zatim uzdizanje sebe i prosječnog stručnog stožera bla bla. Bronca je odlična s obzirom da smo imali jednu od najmlađih repki, ali treba biti realan i reći koliko su dali ti mladi igrači? Jako malo, Šprem nešto protiv Francuza, Stepančić protiv Bjelorusa i to je to. Štrlek se ozliijedi i onda igra Ninčević (potpuno opravdano), a Šprem sjedi na klupi. Naravno da treba pomladiti repku, to je neminovan proces, ali nije rukomet nogomet, neki igrači su mogli dati još puno za ovu reprezentaciju (Metličić, Sulić, Balić, svojedobno i Kina), ali nisu htjeli plesati kako kaže Gobac.

Tri bronce su veliki uspjeh, ali zašto se zadovoljiti s time kad su mogla biti najmanje 2 zlata i srebro? Povraća mi se od ovog teksta.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2012.
Poruka: 35
29. siječnja 2013. u 17:38
U većini zemalja južne amerike gdje su na vlasti diktatori i vojna hunta sms generala ili političara sportašima je normalna stvar. Zašto bi kod nas bilo drukčije?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 301
30. siječnja 2013. u 00:11
pamte se samo pobjednici tako da 3 mjesto ne smatram uspjehom,a protiv španjolaca nismo morali namjerno izgubiti  jednostavno su ti mladi koji su povedeni radi lakše prodaje trebali odigrati cijeli susret a glavni igrači se odmarati aligoluža je izgleda odmarao marića za dansku   ,ma gadi mi se rukomet zbog gobca i company
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
30. siječnja 2013. u 10:42
Jao kojih gluposti ovdje.... Onaj tko smatra Tomićev tekst sprdačinom je cijepljen protiv satire ili bilo kakvog ozbiljnog humora. Niti vrijeđa generala, niti vrijeđa Golužu. Vrijeđa ono što i zaslužuje vrijeđanje - Golužino javno objavljivanje tog SMSa.

Dalje se pitam kako to da je onaj ludi Šveđanin mogao igrati sa 40 a naš Balić sa 33 već ne može. Pa jebote ne mora igrati cijelu utakmicu. Nek odigra 15ak minuta, dovoljno da Duvnjak uhvati zraka i to je to. Isto tako i na drugim pozicijama. Pa Goluža majmune (da, ja ga sad vrijeđam) pa nisi vodio na prvenstvo samo 7 igrača pa da ih nemaš dovoljno. A ako ih nemaš dovoljno, što si vodio one koji ne mogu zamijeniti ozlijeđene/umorne? I zašto na popisu nema 2 igrača na svakoj poziciji pa da ozlijeda nije problem? OK, bilo je puno peha sa ozlijedama ali je on i nakon toga imao igrače koji su uglavnom sjedili. Pa koji ih je q onda zvao.

Zapravo, ne znam zašto se uporno ponavljam i pitam kako se reprezentacija vodi kad svi znamo kako se vodi. Umjesto da pripadnicima portugalske generacije postepeno pripremamo zamjene i da njihov učinak po prvenstvu bude npr 50 min po utakmici, pa 40, pa 30, pa 20, pa 10 a ostatak minuta se njihove zamjene uigravaju i uče - mi to radimo ovako. A ti Pacak... Iz teksta u tekst dokazuješ kakav si beskičmenjak novinarski. Zapravo, i nisi novinar. Novinar si samo po tome što popunjavaš kolumnu a ne zato što postavljaš prava pitanja.

I još jedna stvar onima koji misle da nismo trebali kalkulirati protiv Španjolske. SP se ne igra za dojam, igra se za medalju. Izgubiš bitku ali dobiješ rat. Onaj koji ide glavom kroz zid na kraju završi sa glavoboljom. Španjolci su tako do finala imali reprezentacije iz 2. razreda dok bi mi imali 3 iz prvog razreda svjetskog rukometa da smo došli i u finale. Pa jebote logike - Hej! Ozlijeđeni smo! Idemo onda onim putem kojim ćemo igrati teže utakmice protiv jačih protivnika kako bi naši najbolji igrači se još više umarali.
[uredio JohnnyStijena - 30. siječnja 2013. u 10:47]
123
...
678
  • Najnovije
  • Najčitanije