Komentari na tekst: Sammirovo službeno priopćenje za javnost

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2010.
Poruka: 349
20. rujna 2010. u 22:14
Citiram post sa svog bloga...

Ovih dana vodi se hajka na Slavena Bilića zbog nepozivanja razigranog Sammira u reprezentaciju. Već je ionako postalo degutantno čitati sva ta guranja u reprezentaciju (koja značajno povećava cijenu igrača), ali što je previše - previše je... Dajem pet razloga zašto Sammira trenutno ne treba pozvati u reprezentaciju.

1. BRAZILAC JE - već sam dugo na blogu, znate da nisam radikal, ksenofob niti išta slično, ali slažem se s jednom rečenom tvrdnjom - da stranci koji žele u reprezentaciju moraju biti duplo bolji od domaćih. Sammir je dobar igrač, ali ne donosi nikakvu ekstra kvalitetu koju već nemamo. Igrači kao Perišić, Iličević, Badelj, Sharbini, Jajalo, čekaju priliku za dokazivanje i realno ne postoji potreba za Sammirom.

2. DVA MJESECA OZBILJNOG NOGOMETA - dečko trenutno igra jako dobro, ali sjetimo se da se Dinamo već četiri godine muči s njim i čeka da proigra. Tek je početak sezone i ovih desetak utakmica ne može biti dovoljan pokazatelj, nakon sezone-dvije već možemo pričati... Njegova nezainteresiranost i indolentnost koje je pokazivao dosad su veliki minus. Mamić ga je čak počeo motivirati tako da mu za svaki gol da 500 eura, u reprezentaciji to sigurno neće dobiti.

3. NEOZBILJNOST - odakle početi - ljenost na terenu, sukob s Boysima, tulumarenje prije uzvrata protiv Kopra, odbrojavanje dana na facebooku kad će otići u Brazil, i to prije važne Dinamove utakmice s Temišvarom... O-la-la, još tri dana do Copacabane - to ne prolazi. Nije tri dana do Copacabane nego dva dana do utakmice!!!

4. POPUNJENOST - Sammir ne pripada u prvih jedanaest. Reprezentacija je dosta dobro popunjena, Sammir nije odjednom bolji igrač od Modrića, Kranjčara i Rakitića, kao što već rekoh - ne donosi nikakvu prevagu. Dudu je takvu kvalitetu donio i zato je njegovo pozivanje bilo opravdano, ali ne možemo svakog stranca koji dobro odigra nekoliko utakmica zvati u reprezentaciju, aktualni reprezentativci su jako dobri, a mladi već kucaju na vrata...

5. $$$ - ovo je najveći razlog guranja Sammira u reprezentaciju. Njemu je došlo vrijeme za prodaju i zato Mamić sada svakodnevno radi presing na Bilića.Sammiru je to isto ok i kako kaže, "nema ništa protiv". To bi rekao i Litvi da ga pozove... Mislim da je vrijeme da Bilić zauzme stav i kaže"ne" Mamiću, Mamić na kraju neće propasti kad Sammira utrapi za "samo" pet, umjesto deset milijuna.

[uredio jo.tsonga - 20. rujna 2010. u 22:17]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2009.
Poruka: 167
20. rujna 2010. u 22:23
jo.tsonga je napisao/la:

...

5. $$$ - ovo je najveći razlog guranja Sammira u reprezentaciju. Njemu je došlo vrijeme za prodaju i zato Mamić sada svakodnevno radi presing na Bilića.Sammiru je to isto ok i kako kaže, "nema ništa protiv". To bi rekao i Litvi da ga pozove... Mislim da je vrijeme da Bilić zauzme stav i kaže"ne" Mamiću, Mamić na kraju neće propasti kad Sammira utrapi za "samo" pet, umjesto deset milijuna.

Vidi cijeli citat


Potpisujem. A najviše ovo pod brojem 5. Koja ubojita Maminjova retorika.
Nema predaje ...
Nema prodaje ...

... dok neko ne zašuška.
Pa za njega (Maminja) su Broj Jedan i Sir Oliver iz "Alan Forda" Majka Terezija i Sestra Bernardica ...
... još se provlače repovi i posljedice odbijanja Kranjčara da potpiše "robovski" ugovor pa ga se rastezalo, i još ga se rasteže na najgori mogući način.
Sada sve koje ne zanima Sammirovo igranje u reprezentaciji treba proglasit rasistima, komunjarama, whatever ...
U redu, čovik proigra dvi utakmice, vidićemo kakvi će bit pod pritiskom, na uzvratu protiv Vilareala, sada kad su ga upoznali ...
Tko ili što je slijedeće?
Ajme nama ...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2008.
Poruka: 1.008
20. rujna 2010. u 22:28
jo.tsogna, potpisujem svaku tvoju riječ!

Sviđa mi se tvoj način pisanja, mogao bih posjetiti taj tvoj blog, djeluješ pribranije od 90% novinara ako je suditi po ovoj izjavi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.08.2010.
Poruka: 99
20. rujna 2010. u 22:29
Ja ne mogu ništa drugo reći osim,Sammire,kapa do poda!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2010.
Poruka: 349
20. rujna 2010. u 22:29
@umorno_oko
Slažem se s tobom, pa zašto Mamić ne agitira za Bišćanov poziv u reprezentaciju? Jednostavno zato što zna da njega ne može prodati (s obzirom na godine). I mediji, pogotovo tiskani, mu svesrdno pomažu u tome. Sramim se svake subote nakon što pročitam Židakovu kolumnu... Kranjčara i dan-danas gledaju kao smeće i to samo iz razloga što se suprotstavio Mamiću. Bio im je miljenik, dizali su ga u nebesa, a kad je otišao odjednom nije vrijedio ništa, to je bio pravi medijski progon.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.08.2010.
Poruka: 280
20. rujna 2010. u 22:29
1. i Eduardo je pa se našlo mjesta za njega jer je u tom trenutku bio bolji od većine "hrvatskih" napadača

2. ako je bilić vodio sharbinia na euro nakon 2 ozbiljne tekme (iako je bio gledatelj) onda može pozvati i sammira i isprobat ga u nekoj prijateljskoj tekmi

3.ako se dobro sjećam olić i društvo su propustili tekmu s rusima zbog partijanja a i nedavno je bio onaj incident u istri. tolko o ozboljnosti ostalih reprezentativaca

4. mislim da nam treba više od 11 igrača za kvalificirati se na euro

5. ako bude dobro igrao za repku će se prodati za dobre pare to stoji, al to znači da će odigrati super za repku a to smeta kome????

ja i dalje stojim kod toga da bilić mora zvati igrače koji igraju i trenutno su u najboljoj formi i kvalitet su za repku. ako sammir po njemu spada među te igrače nek ga zove. nema kaj izgubiti, samo može dobiti još jednog kvalitet igrača u rotaciji.
[uredio master joda - 20. rujna 2010. u 22:35]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.07.2010.
Poruka: 349
20. rujna 2010. u 22:37
@master joda
1. Eduardo nam je nesumnjivo donio kvalitetu više, nešto što dotad nismo imali, ne bih dao ruku u vatru da Sammir može jednako tako.
2. Kao što rekoh, domaćeg igrača se može isprobati, a stranac mora biti nesumnjivo pojačanje.
3. Ok, slažem se, ali barem nisu odbrojavali dane kad će proći utakmica. Teško je jednom Oliću prigovoriti da djeluje nezainteresirano na terenu kao ponekad Sammir.
4. Naveo sam listu mladih igrača koji su budućnost hrvatskog nogometa i koje se već može slati u vatru.
5. Ovo je više stvar principa i kritika nasilnog ubacivanja u reprezentaciju nego realan prigovor.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 902
20. rujna 2010. u 22:40
master joda-ovo pod 5.točkom ti je predobra misao.To je čista naša ljubomora.Sjetite se samo Manđukića kako je igrao za Dinamo kad je znao da ga gledaju skauti.Trenutno mislim da Sammir nije igrač za prvih 11 repke ali u nekih 18 sigurno je.A sad ako se on stvarno želi prodati,nek igra za repku kao zadnja 2 mjeseca za Dinamo i mislim da nitko neće žaliti
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.06.2008.
Poruka: 1.008
20. rujna 2010. u 22:40
@master joda

Sharbinija je vodio, ali nije on igra (ima doduse jedan nastup za repku, nemam pojma otkud :)), a da vidis kak bi bilo da pred Mamicevim nosom Sammir je gledatelj na tekmama repkre.

A usporedjivati Eduarda, koji je od 16. godine u hrvatskoj, koji je dvaput bio najbolji strijelac i svojevremeno rekorder po transferu i koji je zamalo uspio u jednom Arsenalu, sa ovim zgubidanom je sramota...
Sting7
Sting7
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.02.2006.
Poruka: 1.336
20. rujna 2010. u 22:42
master joda je napisao/la:
1. i Eduardo je pa se našlo mjesta za njega jer je u tom trenutku bio bolji od većine "hrvatskih" napadača

2. ako je bilić vodio sharbinia na euro nakon 2 ozbiljne tekme (iako je bio gledatelj) onda može pozvati i sammira i isprobat ga u nekoj prijateljskoj tekmi

3.ako se dobro sjećam olić i društvo su propustili tekmu s rusima zbog partijanja a i nedavno je bio onaj incident u istri. tolko o ozboljnosti ostalih reprezentativaca

4. mislim da nam treba više od 11 igrača za kvalificirati se na euro

5. ako bude dobro igrao za repku će se prodati za dobre pare to stoji, al to znači da će odigrati super za repku a to smeta kome????

ja i dalje stojim kod toga da bilić mora zvati igrače koji igraju i trenutno su u najboljoj formi i kvalitet su za repku. ako sammir po njemu spada među te igrače nek ga zove. nema kaj izgubiti, samo može dobiti još jednog kvalitet igrača u rotaciji.
Vidi cijeli citat


1. Eduardo i Sammir, ipak je velika razlika, da ne ponavljam već je puno puta rečeno.

2. Točno, ali kakve to veze ima, tu je Bilić totalno kiksao.

3. Oliću i društvu ipak puno više predstavlja hrvatska reprezentacija nego Sammiru

4. Ne treba 11 igrača Sammirovog tipa, čovjek ti je nabrojio samo veznjake

5. Točno, ali ostaje gorak okus Mamićevog pritiska.

6. Sve ovo gore navedeno je nebitno jer koliko ja znam pročitati FIFA statut, ako je Sammir igrao za Brazilsku mladu reprezentaciju nikad neće moći igrati za Hrvatsku.
Nobody beats Vitas Gerulaitis 17 times in a row.