Komentari na tekst: Sjaj i bijeda Lige 16

chule
chule
Dokazano ovisan
Pristupio: 25.07.2009.
Poruka: 12.909
15. kolovoza 2010. u 08:47
Prijatelju Branimire, što bi rekao koliko kvalitativnih razreda ima u engleskom nogometu kad Chelsea pobjedi 6:0 ili u španjolskom kad Barca barem 10 utakmica u sezoni pobjedi sa 4 do 7 razlike. Sav sjaj i bijeda engleskog ili španjolskog nogometa? Ako se želi pisat protiv nečega onda se i u najjačim ligama svijeta može naći hrpa zamjerki....daj si truda pa pogledaj za vikend koju utakmicu npr grčke ili turske lige. Pa napiši što misliš o njima. Ne gledaj derbije, pogledaj utakmicu dva kluba iz donjeg dijela ljestvice, ili gostovanje Panathinaikosa kod nekog davljenika. Pogledaj stadione, igru i broj gledatelja pa javi zapažanja. Nema broj gledatelja u HNL-u veze sa ligom 16 ili ligom 10 nego s ljudima koji vode nogomet i klubove. Ima veze i sa suđenjem i sa pretplatama na trofeje, načinom na koji se dolazi do trofeja, namještanjem utakmica....tu treba tražit izgubljenu publiku, a ne u broju prvoligaša.
[uredio chule - 15. kolovoza 2010. u 08:48]
Potpis se prikazuje ispod svake vaše poruke. Ne smije biti dulji od 250 znakova i smije sadržavati samo tekst.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.08.2010.
Poruka: 1.773
15. kolovoza 2010. u 09:09
kad je tottenham razbio wigan 9-1 ili sad u prošlom kolu blackpool sa 4-0 u gostima isti taj wigan ili chelsea doma wba 5-0 onda je premiership najbolja liga na svijetu. al kad dinamo nekog razbije sa 5-6 komada ili to nekim čudom napravi i hajduk onda je to slabost hnl-a
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.12.2009.
Poruka: 210
15. kolovoza 2010. u 09:22
dobro govorite..ali mislim da je Inter na razini 4 HNL....kakvi amateri.....
bbbroman
bbbroman
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.08.2009.
Poruka: 511
15. kolovoza 2010. u 09:56
Slažem se za Kelavu...u Lokomotivi svaku utakmicu ima posla i obavlja ga jako dobro...trenutno bolji od Lončarića i Butine...krajnje vrijeme da dođe u Dinamo
▒▓█ D █ I █ N █ A █ M █ O █▓
jugoplastika
jugoplastika
Mali dioničar
Pristupio: 14.04.2009.
Poruka: 7.557
15. kolovoza 2010. u 10:00
meni je najbjedniji način kako htv sve to prati i pokušava pumpat gledanost na svim utakmicama. sinoć na mini-hnlu piše da je na dinamu bilo točno 1276 gledatelja. pa dobro tko je tu lud? isto tako, kažu da je na splita bilo 3000, a bilo je možda 1800 i sl. užas...
Čestitam!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
15. kolovoza 2010. u 10:18
Prošle godine Karlovac,ove godine Split su dokaz da liga 16 nije potpuni promašaj,i tu ne mislim prvenstveno na njihovu solidnu,prvoligašku igru i prije svega kvalitetno i stabilno vođenje kluba,nego na posječenost njihovih utakmica,jer i Karlovac i Split doma gleda u prosjeku 2000-3000 ljudi,a s takvom gledanošču se malo tko osim Hajduka može pohvalit.
Problem lige 16 su neki klubovi koji tu ligu "moraju" igrati,a nemaju publiku i to ubija zanimljivost,recimo Croatia Sesvete lani,Lokomotiva,koja nije loša momčad,ali nema publike,a klub i utakmice bez publike dođu više kao trening.
Da više klubova posluje stabilno i pametno poput Karlovca i Splita,imali bi i više gledatelja,bili stabilni klubovi i imali bi potpunu opravdanost za ligu 16.

Što se tiće pumpanja gledatelja to stvara samo kontra efekt,evo recimo Split je na svojoj službenoj stranici objavio da je bilo 1500 gledatelja,tako da ne znam tko i zašto pumpa taj broj do 3000.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2010.
Poruka: 11
15. kolovoza 2010. u 10:27

Što se tiće pumpanja gledatelja to stvara samo kontra efekt,evo recimo Split je na svojoj službenoj stranici objavio da je bilo 1500 gledatelja,tako da ne znam tko i zašto pumpa taj broj do 3000.
Vidi cijeli citat


Zaboravija si okolne nebodere
sraka
sraka
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.05.2009.
Poruka: 1.720
15. kolovoza 2010. u 11:06
@opet ja... Nije problem kaj su Karlovac i Split prvoligaši. Bili bi da imamo ligu 10 ako bi to plasmanom zaslužili. Zar vi koji zagovarate ligu 16 ne vidite dalje od nosa? Nije problem tko je prvoligaš nego koliko ih je i koliko je nekvalitetnih igrača po našim terenima i još k tome primaju veliku lovu. Evo, ja sam bio jučer (iako sam rekao da ću bojkotirati ligu 16) na Stanovima. Stari moj... To nebi pas s maslom pojeo. Štima, to je naša realnost, ali brate ne treba nam 16 takvih klubova. Odnosno, imali bi ih 20 da je po mom. 10 u prvoj ligi, 10 u drugoj. Pa će se s vremenom dobiti na kvaliteti. Ovo...ovo je mučenje kaj sam ja jučer gledao i iskreno, žao mi je tih 30kn iako mi je drago da je Cibalija osvojila bod u utkamici koja je završila NIŠTA - NIŠTA. I da se razumijemo... Ako neki klub treba ispasti u drugu ligu neka ispadne. Bio to Dinamo (za koji navijam), Inter, Osijek ili tko već. I to je recimo rekao Ljaljak kada su ga pitali kako se može zalagati za ligu 10, a Inter je uvijek na rubu ispadanja. Rekao je da ako Inter nije sposoban izboriti ostanak, onda niti ne mora biti prvoligaš. Eto...malo manje cinizma i realnih pogleda na nogometni svijet kod nas bi nam dobro došlo. Onda nećemo ispadati od Albanaca, Moldavaca, Ciprana i inih koje smo nekad jeli za doručak.
Ali progonstvo kojem je jedini razlog želja za lagodnijim životom bio bi posljednji poraz,
u kojem nema čak ni zametka buduće pobjede.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2010.
Poruka: 29
15. kolovoza 2010. u 11:06
Prošle godine Karlovac,ove godine Split su dokaz da liga 16 nije potpuni promašaj --------------------------------------------------------------------------------------------- Moje misljenje je da su upravo ti klubovi pokazatelj da liga 16 ne valja, jer ako takvi klubovi sa prosječnim igračima i nikakvom infrastrukturom mogu biti u vrhu onda ne znam kakvi su klubovi sa dna...Odnosno znam...Dragovoljac, Inter i ostali...katastrofa na kvadrat...
sraka
sraka
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.05.2009.
Poruka: 1.720
15. kolovoza 2010. u 11:14
-ZAGREB- je napisao/la:
kad je tottenham razbio wigan 9-1 ili sad u prošlom kolu blackpool sa 4-0 u gostima isti taj wigan ili chelsea doma wba 5-0 onda je premiership najbolja liga na svijetu. al kad dinamo nekog razbije sa 5-6 komada ili to nekim čudom napravi i hajduk onda je to slabost hnl-a
Vidi cijeli citat


Krivo... Barem kaj se mene tiće. OK...slažem se da novinari to ponekad napuhuju u tom smjeru. Slabost naše lige se iskazuje u tome od koga ispadamo u Europskim natjecanjima. I problem je baš to što oni koji mogu, ne nabijaju ove po xy-0 rezultatima jer nema pravog pristupa. Omuhavaju se čim povedu 2:0 (ako povedu). Ali zato kada bi Hajduk igrao četiri utakmice protiv Osijeka koji mu nikako ne leži pa bi u svakoj morao ginuti i jako dobro oznojiti dres, onda bi gledali i bolji nogomet. Kada bi to isto morao napraviti protiv Cibalije i Slaven Belupa, onda bi dobili da imamo već 12 utakmica u kojima Hajduk ima problema i mora se jako jako boriti. Ista je stvar s Dinamom protiv Rijeke, Bleupa, Cibalije. Protivnici koji im nikako ne leže. Tu je najveća slabost lige 16. Osim toga bitno je kolko mi možemo hendlat kao država. Ima nas malo preko 4 milijuna. Neki klubovi imaju preglomazne stadione koje je teško održavati. Drugi klubovi uopće nemaju stadione. Konkretno, jučer sam bio na Stanovima. Da imaju još jednu tribinu koju su srušili i da sve to natkriju, stadion bi bio bombon. Kapacitet? Ne više od 6.000 mjesta. Više im niti NE TREBA. Naši igrači obično imaju prevelike plaće (primjer je Bišćan u Dinamu, Dodo i slični). Jendostavno ih ne zarade. Ve to su problemi našeg nogometa. Štima da je slika Grčke, vjerojatno i Španjolske slična u nekim situacijama i gora, ali mi moramo težiti boljemu. Kolko ima Španjolaca? Kolka je to država? Koliki je promet roba i usluga u toj državi? A kad pogledaš nas... Budimo realni ljudi. Nemojmo tražiti kruha preko pogače.
Ali progonstvo kojem je jedini razlog želja za lagodnijim životom bio bi posljednji poraz,
u kojem nema čak ni zametka buduće pobjede.
  • Najnovije
  • Najčitanije