Komentari na tekst: Skansi: "Napadnimo Ustav!"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.10.2010.
Poruka: 62
18. veljače 2011. u 10:52
u potpunosti se slažem sa skansijem. po čemu je to kultura bitnija od sporta?? više pridonosi identitetu Hrvatske, više je ljudi uključeno u rad kulturnih ustanova, pobuđuje veće zanimanje??? kultura je bitna, ali sport je puno bitniji i ne smije biti marginaliziran. pa ljudi u svijetu poznaju hrvatsku upravo po sportu(šuker, ivanišević, petrović...i još mnogobrojni). doprinos sporta je nemjerljiv!!! i slažem se da dinamovo neplaćanje poreza nije u redu. ali po čemu su naši umjetnici/pjevači dobili privilegiju da ne moraju plaćati porez. jer je njihova djelatnost od nacionalne važnosti?? ipak je običnom građaninu lakše izdvojit za porez na 5000 plaće nego njima na 100000eura!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
18. veljače 2011. u 11:01
Derek je napisao/la:


Točenje alkohola na sportskim terenima je dozvoljeno uz posebnu dozvolu. Ajd malo prouči zakon.

Vidi cijeli citat



u pravu si,samo tu posebnu dozvolu policija ne želi dati nikome,zakon je jedno,praksa je drugo i ne treba se tu praviti lud

Medveščakov projekt i dalje nema dodirnih točaka sa sportom,ma koliko on bio gledan i financijski dobro stajao,jer se ne radi o klubu koji proizvodi svoje sportaše,već trguje,kupuje,u tome je uspješan,ali poanta sportskog kluba je odgoj i proizvodnja igrača.

A dobar dio svoje popularnosti Medveščak zaslužuje rasulom u ostalim sportovima,jer da Cibona redovito igra završnice u Europi i NLB ligi,da je Dinamo stalni član europskih natjecanja,a ne samo prolaznik i hokej bi se u samom Zagrebu sa manjom pažnjom pratio i gledao u to ne treba sumnjati.

Ali poanta ovog članka se odnosi na sport,ne hokej,ne marketing,ne uspješnost,poanta je da mali klubovi,mali sportovi,na nacionalnoj televiziji nemaju prilike,nije ni hrvatska atletika posebno zanimljiva,niti klubovi redovito izbacuje vrhunske sportaše,no imamo Blanku,sad ovu malu Sanju,nit je skijanje do Kostelića bilo poznato i popularno,o biatlonu smo čuli da postoji kao sport,a ti sportovi kojinemaju priliku da ih gledamo kao hokej,su izbacili svjetske velicine,a samim prisustvom tih sportova na televiziji,došlo bi do njihovog populariziranja.

Hokej,odnosno Medveščak nastupa u međunarodnoj ligi,to je događaj jednak Blankinim nastupima u Dijamantnoj ligi,ili Kostelićevim nastupima u svjetskom kupu,pa tom logikom ne sumnjam da se prenosi kompletna dijamantna liga i svjetski kup u skijanju,da ne bi došli do zaključka da je atletika ili skijanje najpopularniji sport po gledanosti,ali mi gledamo spektakl,europske/svjetske događaje,a ne sam sport,vjerujem i da je Liga prvaka u nogometu najgledaniji događaj,no hrvatsko prvenstvo se i ne prati toliko,što jasno dokazuje da su ljudi željni spektakla,a ne sporta,jer hokej kao sport je objektivno daleko iza nogometa,košarke,rukometa,atletike,plivanja,skijanja..................no projekt Medveščak je trenutno iskočio iz tih okvira,donio trenutnu popularnost,upravo kao Blanka atletici,Ivica i Janica skijanju ili Filip Ude gimnastici nakon olimpijske medalje
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.12.2010.
Poruka: 98
18. veljače 2011. u 11:03
nije mi jasno da se ti kreteni pozivaju na KHL Medveščak. mislim da je tu rijec o nekolicini ljudi koji su imali viziju , iskoristili ponudeni medijski prostor....hokej nikada nije bio (niti ce ikada biti) najpopularniji sport u hrv.ali ovi kreteni ne mogu shvatiti da ljudi iz cijele hrvatske dolaze u ledenu dvoranu kako bi prisustvovali tom spektaklu...oni su si sami krivi sto im je KK Split propao , sto je hajduk na sve nizim granama... i sada ce neki pametni reci : pa oni imaju mamica i bandica...pa tog mamica ne volim i zelim da sto prije ode iz dinama.!potpuno se slazem sa zvrx-om jer je medveščak uistinu jedan od rijetkih profitabilnih sadrzaja HRT-a. I NE , NIJE TEMA OVOG CLANKA HOKEJ!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.08.2010.
Poruka: 301
18. veljače 2011. u 11:07

 žalosno je da su od 4 kluba u NLB-u 3 iz zg-a,a 4. iz Zadra opasno visi!žalosno je da je RK zagreb baš svake godine prvak države("makabizacija" prvenstva je po meni čisti užas,samim time prosječno gledatelja po utakmici u državnom prvenstvu ima na desetke!!?,žalosno,pogotovo ako se uzme u obzir da se kunemo da smo država zaluđena rukometom),ali ne razumijem kivnost na medveščak?umjesto da se pokuša približiti njima i njihovom modelu stalno im se podmeću noge!

po meni,HRVATSKA RADIO TELEVZIJA bi trebala prenositi sva domaća natjecanja(1. lige),pogotovo "povijesno važnih" hrvatskih sportova-nogomet,košarka,rukomet,vaterpolo,odbojka-te njihove nastupe u europi(time bi kudikamo lakše dolazili do sponzora) te bi to bio prioritet,uz kontinuirano praćenje uspješnih pojedinaca(skijanje,atletika,tenis) a onda ako još ostane koliko love(a Bruno Kovačević se kune da toga i nema previše) mogu se pokušati uzeti prijenosi poput LP-a,F1,NBA a ako ne neka ih uzimaju privatne TV kuće,jer nacionalnoj dalekovidnici prioriteti moraju biti nacionalni a ne javno-populistički!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2010.
Poruka: 93
18. veljače 2011. u 11:16
Zvrx je napisao/la:

Prvo: Medveščak je na TV-u zato što je jedan od rijetkih HRT-ovih profitabilnih sadržaja.
Vidi cijeli citat


Pa slažem se s tim mišljenjem,Medveščak je ogroman i uspješan projekt,no njegova popularnost nije plod popularnosti tog sporta,već osiguranja sudjelovanja u kvalitetnom natjecanju,dobrom marketingu i mnogo drugih sitnica.

Kažem,ne smeta meni Medveščak,ali sport nema puno koristi od svega toga,ja bi više volio gledati utakmice druge lige u nogometu,atletiku,gimnastiku,skijanje,ali nacionalna prvenstva,jer ako želimo dati popularnost sportu,moramo vidjeti kako to sve počinje,koliko truda i ulaganja ulažu ti mladi sportaši na državnim natjecanjima,kažem,sad je fora gledati Blanku kako gazi cijeli svijet,baš kao i Ivicu,ali oni su plod truda i odricanja roditelja,a mnogi mladi sportaši u manjim sportovima iako imaju dobre rezultate odustanu,jer nemaju sredstava ili sponzora.

Ja se ovdje borim samo za sport,jer marketing će uvijek odraditi da pola svijeta gleda finale lige prvaka,a u susjdestvu će igrati finale županijskog kupa Trešnjevka - Maksimir i to nitko neće cijeniti,treba cijeniti sport i sportske klubove koji žive i rade u nemogućim uvjetima,a ne spektakl.

Često bacim oko na stranice NK Maksimir i uvijek me oduševe,uredno ažurirane,vidi se iz samih stranica koliko je tu uloženo rada i truda,o tome pričam,o sportskom klubu koji djeluje preko 70 godina,koji sustavno proizvodi i odgaja sportaše,ali ga zbog spektakla,zbog instant proizvoda poput Kamen Ingrada,Mladosti 127 i sličnih nemamo prilike upoznati,a takvi klubovi su bit samog sporta,lako je voljeti i navijati za Hajduk,Cibonu,Mladost,svi će ih i gledati kada je tu rezultat,a te male klubove iz kojih veliki i bogati crpe sportaše ostavljamo na milost i nemilost pokojem sportskom entuzijastu i moćniku koji će tu i tamo financijski priskočiti u pomoc.

Hoćemo sport,dosta je spektakla

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.12.2010.
Poruka: 447
18. veljače 2011. u 11:24
Slažem se da htv mora prenositi domaće nacionalne lige kao promociju sporta,žalosno je da ja moram na sportklubu gledati košarku(hrvatsko prvenstvo).htv prenosi hokej zbog svoje zarade i ništa ih drugo ne zanima.Treba vidjeti kakav će program imati HOO koji je dobio koncesiju kao sportska tv.I još jedna stvar hokej nije popularan u Hrvatskoj ali u Europi to je poslije nogometa drugi najgledaniji sport. 
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
18. veljače 2011. u 11:31
ne znam od kud ovolika ljubomora i jal prema medveščaku... klub se sam financira, nema državnih sponzora, ima punu dvoranu, najveću gledanost u državi, jake privatne sponzore iza sebe... ako utakmice neće prenositi HTV, prenosit će ih nova TV, prenosit će ih RTL, u krajnjem slučaju prenosit će ih sportklub ili arena kojima će zbog toga porast gledanost.... htv-u je u interesu da prenosi medveščak jer s tim zarađuje, dobiva sponzore koji plaćaju reklame.... zašto bi hRT prenosio žensku odbojku? tko će platit reklame za vrjeme prijenosa? tko će na kraju krajeva to gledat?

na medveščakovim utakmicama je dopušteno točenje alkohola, jer nema apsolutno nikakvih izgreda, huliganizma, vrijeđanja, tučnjave, divljanja i svega ostalog što gledamo primjerice a nogometnm terenima... zašto se ne bi dozvolilo točenje alkohola, nema apsolutno nikakvog razloga?? možete samo zamislit što bi se dogodilo da se na nogometnim terenima dozvoli točenje alkohola, pa na prvoj utakmici sa više gledatelja bi izbili neredi...

na samom kraju...jedan jedini razlog je lošeg položaja splitskih kolektivnih sportova, a on se zove hajduk... da bi nekom dao sve, ostalima moraš uzet...
bokam
bokam
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 23.02.2010.
Poruka: 24
18. veljače 2011. u 11:31
Klarić je rekao istinu nad istinama
sjekirce
sjekirce
Željan dokazivanja
Pristupio: 30.01.2011.
Poruka: 122
18. veljače 2011. u 11:52

Cijeli trust mozgova, skup najkvalitetnijih i najuspješnijih sportskih djelatnika i vizionara je, nakon dugogodišnjeg promišljanja i cjelodnevnog izmjenjivanja argumenata i iskustava, zaključio da su najveći problemi splitskog sporta i razlozi zašto Hajduk ne igra Ligu prvaka, a KK Split nije prvak Europe ni manje ni više nego – Almira Osmanović i KHL Medveščak iz Zagreba!

 

Bravo majstori, što bismo mi bez vas!!! Za ovo otkriće ih treba bogato nagraditi i kandidirati za Nobelovu nagradu!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 1.094
18. veljače 2011. u 12:16
postoji jos jedna stvar kod TV prijenosa, a to je zasičenje... nogomet gledamo skoro svaki dan, liga prvaka, europska liga, vikend bundeslige ili premiershipa (hrt,nova,sportklub), 70% mojih frendova me blijedo gleda kad im kazem da pratim HNL i idem na dinamove tekme (iako ne vise ove godine)... doslo je do toga da ekipa diljem hrvatske sad glumi navijace nekakvih liverpula, manchestera, bayerna itd itd... od toliko kvalitetnog nogometa na televiziji ekipi je postalo nezanimljivo gledati domacu ligu, iskreno mi se takvo nesto gadi, jer su oni veliki navijaci HR repke koja nemoze prezivjeti bez domace proizvodnje no necu o tome