Komentari na tekst: Split i Zadar na putu (bez) povratka

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.11.2011.
Poruka: 7
22. studenog 2011. u 20:31
stvarno odlično napisan tekst..Bog je stvorio Zadar, a Zadar košarku i stvarno mi je žao gledati kako jedan klub s takvom tradicijom polako, možda je to gruba riječ, propada, ali bez novaca se u današnjem svijetu pa tako i u sportu ne može..isto tako split. stvarno nevjerojatno da dalmacija nema više pravog košarkaškog kluba koji bi bio konkurentan zagrebačkom trojcu..njih ima tko spasiti, ali dalmaciju očito ne..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2010.
Poruka: 207
22. studenog 2011. u 22:45
to se događa kad sva lova ide u zagreb...
crveni09
crveni09
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.10.2009.
Poruka: 2.383
22. studenog 2011. u 23:31
teško da je i Split još na putu oporavka,ima tu još dugova,plaće kasne nekoliko mjeseci,neki igrači imaju malo veće ugovore,nije to nešto bajkovito,ali nije ni realno......realnost je da se igrače može platit nekoliko tisuća kuna i treba se na to šta prije naviknit inače ključ u bravu!A koliko primjećujen Zadar je jako daleko od sličnog razmišljanja......Žuti su u maloj prednosti jer su svi pomireni sa onim šta imaju a nema ni nekog velikog pritiska javnosti ali Zadru je košarka puno važnija,mogu zamislit kako to izgleda....
CRVENA BOJA-JEDINA MOJA
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
23. studenog 2011. u 13:34
a i sramotno je kako javnost boli briga za to. npr. oba kluba su velikani naše košarke, a niti imaju široku navijačku potporu što se ne može reći za nogometne momčadi koje i u najgorim danima mogu računati na istu. onda tu je i utjecaj medija. valjda se sjećamo koliko se lani pisalo o problemima Cibone, dok za ovo dvoje skoro pa ni nema interesa za to.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
pikepiletina
pikepiletina
Mali dioničar
Pristupio: 06.08.2011.
Poruka: 9.828
23. studenog 2011. u 13:36
Vujčić može postati ključna osoba u hrvatskoj košarci. ako bude pameti on bi trebao poslužiti za primjer drugima. u nas živi uvjerenje da je jedan Tedeschi prototip čovjeka koji dođe u klub i digne ga do Evropske razine. nije sve u novcu. to je još uvijek klub bez publike i tradicije. takav biznismen je dobrodošao tek ako u klubiu postoji Vujčićev profil zanesenjaka upoznatog s Evropskim standardima moderne košarke.
čuvajmo Vuju. ne dajmo Radićima, Kalmetama, Škovrljima i raznim drugim nesposobnim i podobnim ljudima da ga potjeraju. on je jedina svijetla točka budućnosti hrvatske košarke. njegov primjer bi mogao povući za sobom val sličnih projekata koji nas može vratiti na stare staze.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.07.2011.
Poruka: 194
23. studenog 2011. u 14:10
odlično jurišić kao i uvjek.pikepiletina ja sam navijač jugoplastike cjeli život i slažem se u svemu osim o priči o tedessciu koji je košarkaški zanesenjak i napravio je klub za svoju zabavu.u propadanju hrvatske košarke vidio je priliku da sa svojom lovom napravi i nešto više. u klub je doveo ozbiljne ljude koji žele da mu udovolje.oni su napravili odličnu momčad dupliranu na svakom mjestu i redovno ih plaća.radi nešto po uzoru na benetton. bio sam sinoćna utakmici i slažem se dvorana nije puna ali onih 30 ljudi sa bubnjevima stvaraju atmosveru. ostali su k ošarkaški kibici. nema sumnje da je cedevita izrasla u ozbiljnu momčad koja je konkurentna u evropskoj lizi za razliku od cibone koja je u lakšoj skupini kanta za napucavanje. dobar je stav webera koji želi da su i ostali klubovi dobri zbog interesa hrv. košarke. dobra je vjest i dolazak nba igrača u zagreb mada oni troše naše pare. a što se tiče publike cedevita će napuniti malu dvoranu doma sportova već protiv benettona
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
23. studenog 2011. u 14:22
Himba, Cibona je sanirana (i to djelomično, ne do kraja) novcima građana Zagreba. ako živiš u zagrebu i plačaš NAJVIŠI PRIREZ u državi-imaš pravo negodovati. ako ne živiš u Zg čkomi dečec.
što se državnih firmi tiče....INA i HEP su na dresovima kk Zagreb-a, a ne Cibone.
cedevita je privatni projekt i klub na zdravim nogama, pa može biti uzor mnogima (ne samo košarkaškim klubovima).
što se Hr firmi i društvene odgovornosti tiće.....gdje su dalmatinske firme da pomognu zadru i splitu?
u što svoje novce ulažu Kerum, Tankerska plovidba, Salona jedrilice, silni jadranski hoteli, splitska banka? Splitu i zadru bi bilo dovoljno milijun eura od generalnog sponzora+nešto od gradova i županija da budu stabilni klubovi.
usporedbe radi, cedevitin proračun je lani bio 1,8 mil eura (to zaista nisu golemi novci), kada su izborili F4 eurocupa! rezultat o kojem zadar i split mogu samo sanjati. ove godine je nešto malo više od 2 Mil eura.
dakle ne trebaju veliki novci, ali treba volje, treba izabrati sposobne uprave, okupiti bivše legende kluba, itd.
split je na dobrom putu (iako fali ova financijska potpora), a zadar i dalje radi greške (kao i moja Cibona)!
najlakše je po Zagrebu udariti. nije toliko državnih-bogatih firmi u Zg klubovima, kako svi misle. to jest, jako ih je malo.
T-Ht, VIP, Hrv šume, Hrv vode, Nexe, Adris grupa, Janaf, Ledo, Zvijezda, Belje, i mnoge druge NE financiraju niti jedan klub iz Zagreba.
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
23. studenog 2011. u 18:16
me seri. nije danas u tolikom broju, ali do prije godinu-dvi?
a proračun gradski.
a lova iz ispostava zg firmi u "provinciji"...
dakle, s oproštenjem, ne seri...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.11.2011.
Poruka: 8
23. studenog 2011. u 19:46
Način na koji je Cibona "sanirana" je bila čista otimačina iz gradskog proračuna i svi normalni znaju da će se Ciboni desiti isto stanje kada Bandić i Jelavić odu s vlasti u ZG. Premda sam u ZG, meni apsolutno nije jasno kako netko u ZG može dati za njih XX mil. kn za sanaciju kluba, a sa druge strane prica da nema novaca za neke projekte u gradu. To je biće neko preljevanje iz šupljeg u prazno.
Onda npr. kome se ima reklamirati Zagrebački Holding ili HEP ? Možete li kupiti struju od nekoga drugog ? Može li Vam smeće odvoziti netko drugi u ZG osim Čistoće ?

Zašto HEP umjesto sponzostva jednom klubu, ne sponzorira svaki klub shodno nekim kriterijima ?

Privatne firme nikada neće sponzorirati ništa što nema tiraže, gledanosti, a kod nas to ima samo nažalost nogomet (mada mi nije jasno).

Prije par tjedana na ZD televiziji gledam onaj sportski centar gdje B.Skroče kaže u da bi iz Jolly-ja uzeo samo gazdu, a kao sve ostalo je dobor u Zadru. Nije komentirao kada mu je ovaj replicirao na način da bi onda svi mukljaroši ostali bez dobre hrananrine koji dobijaju kao tzv. stručnjaci u klubu.

Tako je u svim klubovima, zazivaju privatni kapital ali samo kako bi dobili $$$, ali toga nema bez plana rada, odgovornosti, sustavnog rada itd. A za to moraš imati pametne i poštene ljude, a kod nas su oni rijetkost.


  
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 969
23. studenog 2011. u 23:14
Mrzin kad purgeri idu opravdavat ovu centralisticku otimacinu koja traje od hrvatske samostalnosti. Nisan ja tebi "decec". Dodi zivi doli, pa gledaj iz godine u godinu kako ti je perspektiva sve slabija, a Zagreb se razmece ogromnin pinezima. Dodi vidi kako je kad znas da tvoj turizam godisnje uprihodi lovu da je Zagreb nece zaradit za 100 godin, a od te love se tebi vrati niti 10%, nego se sanira Cibona, gradi krov na maksimiru, velicanstveni javni zahod i tako to. Zato burzoazijo, zacepi usta!
  • Najnovije
  • Najčitanije