Komentari na tekst: Štimčeva kocka dosad je padala na "šesticu", no kocka ne donosi uvijek ono što želite

Sensation
Sensation
Mali dioničar
Pristupio: 27.03.2013.
Poruka: 7.607
27. ožujka 2013. u 19:35
ekipa se izgleda jako istrosila protiv srbije, u drugim sportovima smo cesto znali gubiti tekme nakon srbije, jer zbog svih okolnosti koje te utakmice donesu sportski dio jako pati. zato mi je draga pobjeda, jer sam se iskreno bojao walesa, cisto zbog umora nasih. moram priznati da me zanimalo kako bi nam repka izgledala u 3-5-2 sistemu jer po mom skromnom misljenju mi imamo trenutno igrace bas za 3-5-2. protiv jakih ekipa nam treba klasicni defenzivni vezni poput vukojevica, a modric i kovacic izgleda moraju na sredini zajedno igrat jer jednostavno to djeluje fantasticno. kad se uzme u obzir da imamo kvalitetne napadace i da bi dvojica trebali igrati uvijek od pocetka jedino nam ta formacija ostaje. neki mislie da je to zastarjelo ali to ne stoji ako se pogleda malo da se neki klubovi i repke poput italije vracaju na 3-5-2 i imaju rezultate.

nekazem da bi trebali mjenjati nas 4-4-2 ali mozda bi u nekim situacijam trebali imati i tu opciju u vidu, jer to nas je i izvuklo u walesu. schifo je doktor, neznam zasto ga se necijeni vise.. sorry zbog gramatike, nadam se da me se razumije ,) (odrastao sam vani pa mi hrvatski i nije bas najbolji) pozdrav svima
signum_temporis
signum_temporis
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.04.2012.
Poruka: 376
27. ožujka 2013. u 19:37
Čime je Sammir zaslužio reprezentativni dres? Dinamo je u zadnje dvije sezone odigrao 12 utakmica u skupinama Lige prvaka. Sammir je u svima bio blijed, a glavne role igrali su mali Kovačić, Vida i ostali. Nema ni asistencije niti gola u 12 utakmica, a imao je priliku da se dokaže na najvećoj sceni. Ne pamti se niti jedan njegov ekstra potez. U reprezentativnom dresu također nije pokazao ništa spektakularno. Zaključak je da je Štimac postao izbornik na račun dogovora sa Mamićem. Sammir ničime nije zaslužio reprezentativni dres. Niti igrama, a još manje ponašanjem. Njegovo igranje je uvreda svim ljubiteljima kockastih.

Samo mi sada nemojte reći da je poziv zaslužio na temelju igre u režiranom HNL-u.
[uredio signum_temporis - 27. ožujka 2013. u 19:42]
Non bene pro toto libertas venditur auro
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2010.
Poruka: 1.042
27. ožujka 2013. u 20:09
Pet stranica komentara uglavnom o Sammiru... Pomalo besmisleno, jer niti nakon 10 stranica nećete biti pametniji... Nego, slažem se jednim od komentatora da bi se svakako trebalo uigrati ta 'stara' 3-5-2. Naime, ne postoji zastarjela taktika, nego postoje igrači kakve imamo i općenito mentalitet igrača s ovih prostora pa se prema tome i radi taktika. A u drugom djelu je to izgledalo prilično dobro kada se tako igralo... K tome u prilog ide i izjava da se ta formacija baš i nije uigravala, a djelovalo je kao da ovu prvu nisu uigravali...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
27. ožujka 2013. u 20:35
mario047 je napisao/la:
zagorac je napisao/la:
čekaj... "radošević je u belgiji bio sasvim solidan, a sammir u cardiffu nevidljiv"... ne , uopće nije navijački obojen članak... znači jedini sam ja vidio da sammir praktički nije pogriješio u dodavanju, da mu je svaki pas bio s idejom i još se našao u dvije šanse.
Vidi cijeli citat

Moje mišljenje je da Sammir kako bi igrao za reprezentaciju mora biti vidljivo bolji od Perišića i Kranjčara(Kranjčar nije u formi,ali se nekakava hijerarhija poznaje,a Sammir nije baš takav igrač odluke da zaslužuje biti uspred).Odigrao je jučer ok,ali ništa posebno zbog čega bi ga ja držao i blizu prvih 11.
Vidi cijeli citat

Pogledaj snimku utakmice sa Srbima i reci od 15 lopti koje je dobio 15 ih je vratio nazad u našu obranu čista alibi igra a o tome koliko je spor bezveze je pričati!Pa mi sad reci nešto o Kranjčaru i njegovoj igri!Isto tako Sammir je bio sasvim solidan sa Walesom isto ili lošije su odigrali bar petorica ali vama je baš on trn u peti jer niste objektivni nego ili Hajdukovci ili mrzite Mamića i svoje frustracije liječite preko Sammira! Ne volim Štimca ali je dobro odgovorio onim nazovi navijačima na konferenciji i zato mu svaka čast!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.04.2010.
Poruka: 243
27. ožujka 2013. u 20:37
Ne mogu vjerovat koliko možemo pisati protiv svojih, čak i kada se redaju 100 %-tni uspjesi. Svaka čast i Štimcu i Samiru, i svim ostalim dečkima u i oko repke!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
27. ožujka 2013. u 20:46
Mihalj je napisao/la:
tonnycro je napisao/la:
da ne izmišljam toplu vodu ponovit ću moj stav o sammiru. naglašavam da me nije briga što je dinamovac već gledam isključivo kroz reprezentaciji. i meni kao velikom navijaču hajduka bi bilo puno draže da imamo nekog kvalitetnijeg od strinića pa di taj igrao. ako već inzistiramo na strancima (a ne trebamo) taj stranac bi valjda trebao biti par puta bolji od domaćih da ga se uzme u obzir. sammir ne zna što znači obrana. njegovo pozivanje stvarno nema smisla. svima je vidljivo da on ne donosi nešto više. ofenzivno nije bolji od modrića, rakitića,perišića,kovačića, a defanzivno od vukojevića i radoševića. stvarno ne vidim di bi on trebao donijet to nešto više da nam je još jedan stranac potreban. dojma sam da je u reprezentaciji samo da bi ga mamić prodao i ništa više
Vidi cijeli citat



slažem se. meni je super kad ekipa priča o sammiru da njemu ne paše ova pozicija ne paše mu ona pozicija, on može igrati samo iza napadača itd. pa pravi moderni vezni bi trebao igrati bar na 2 pozicije i bar malo pomagati u obrani. dovoljno govori činjenica koliko se prodalo igrača iz dinama za vrijeme njegovog igranja u dinamu, a on je i dalje tamo... čak se i badelj prodao.
Vidi cijeli citat


Vas uopće ne zanima reprezentacija nego Sammir i Mamić.Kako vam se da stalno pričati jedno te isto:Pričate kao i Jurišić samo o Sammiru a ne da su svi igrali lošije i da nije igrao Sammir već "brzi" Kranjčar isto bi bilo ili možda mislite da ne bi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
27. ožujka 2013. u 20:49
tonnycro je napisao/la:
Blackadder je napisao/la:
Jel moguce da neki ljudi tu stvarno blebetaju o tome kako je Sammir igrao... kao da je to uopce vazno...

Nije im palo na pamet komentirat cinjenicu da on igra da ga gazda naseg Saveza proda sto skuplje, nije im palo napamet  upitat se otkud njemu i slicnima drzavljanstvo tako lako dok neko ko oce kopat rudnik ili radit neki drugi posao mora godinama pisat krv za drzavljanstvo.

Na kraju krajeva, sve i da je Sammir najbolji igrac na svijetu, postoji jedna sjajna ideja... Ajmo nac jednog stopera u Kongu boljeg od Lovrena i nek igra za reprezentaciju... ili krila ljudiiiiii, pa fale nam krila.... npr. u Brazilu i Kamerunu... ili u Rumunjskoj ili u Srbiji... lijevog beka... i bit cemo super reprezentacija... Huraaaaaaaa

Ovo je tesko ruganje s reprezentacijom i svima nama i nigdje u svijetu se ne dovode neki strani igraci da zamijenjuju tvoje domace... i da igraju dok domaci decki ne mogu dobit priliku...  nemojte samo spominjat Francusku i Njemacku jer je to totalno druga situacija... to su sve djeca doseljenika koji cijeli zivot zive u tim zemljama i jezik tih zemalja im je materinji i potpuno su integrirani u ta drustva...

Ugl, ovo je tesko ruganje  i prostituiranje reprezentacije... i nazalost mnogi to opravdavaju...
Vidi cijeli citat

Pa da. Evo malo smo lošiji na poziciji Strinića, a i krila bi nam mogla bit malo brža. Mislim da bi bilo poželjno poslati skaute po svijetu da nam nađu takva dva-tri igrača. I je čar repretentacije da se snađeš s onim što imaš i pokušaš iz tog najviše izvuć. Vidjeli smo da Wales baš i nije nešto, no njima ne pada na pamet dovest nekog brazilca, dat mu državljanstvo i nek igra. Zašto da im je obrana onako loša?? Ima u Africi sigurno koji stasiti, jaki crnac pa nek ih malo pojača. Ovim putem bi zamolio dinamove skaute kad bud tražili pojačanja za dinamo da uzmu u obzir i reprezentaciji pa da dovedu tip igrača koji je reprezentaciji potreban

Vidi cijeli citat

Zato Wales može igrati samo prvenstvo Velike Britanije pa neka i dalje to bude draž loptanja!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.11.2009.
Poruka: 629
27. ožujka 2013. u 20:55
Nije problem kako Sammir igra, nego zasto Sammir igra! Da je se taj isti Sammir pojavio izmedju 2002 i 2006 godine misljenja sam da se nebi puno ljudi bunilo jer smo stvarno u to vrijeme bili tanki u sredini. Pa dva Leka su nam bila dva glavna kreativca. Ali kad udjes u repku u vrijeme kad nam je sredina prenapucena i  kad Izvrsni doprjedsjednik uradi sve tajno i javno da igra onda imas problem kakav imas. On igra samo da bi skupio 70% nastupa u kalendarskoj godini i da bi mu se cjena podigla igranjem za repku. Pa to zna i ptica na grani i to me smeta do ludila. Dudu je bio nesto drugo jer su nam tad bili napadaci sokota, bolesni Ivan Klasnic i stari i ozljedama naceta legenda dado Prso. Bilo je legicno pozvati Eduarda, a cini mi se da je sve bilo logicnije nego pozvat sammira u datom trenutku. Pogotovo sto imamo Vukojevica , radosevica, Kranjcara, Modrica, Kovacica, Rakitica, itd.

Kako netko moze braniti poziv Sammira a zna razloge njegova poziva je meni stvarno smijesno. Moze biti kapetan Dinama, moze biti najplaceniji igrac HNL-a ali nemoze biti u repki i tocka. Nikakav rasista nisam a niti vecina navijaca koji mu zvizde, U to sam ubjedjen.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
27. ožujka 2013. u 20:57
Blackadder je napisao/la:
Motti su i oba djeda i obje bake bili Talijani... doseljenici u Brazil... te je zbog toga dobio drzavljanstvo... a na kraju krajeva, covjek ja Talijan koliko i Simunic ili Kovaci Hrvati...
Vidi cijeli citat


Znači osloni se na svoje snage budi dostojanstven i igraj prvenstvo Balkana!Samo mi reci tko je zabio 27 golova za repku i svaki put onaj odlučujući da nije možda Brazilac ili i za njega imaš neki razlog zašto igra? Da on ne voli Mamića zato može igrati!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 143
27. ožujka 2013. u 20:59
" Sve izbornike Hrvatske,a ima ih na milijun...isto nabijem na kurac! "