Komentari na tekst: Što je to, zapravo, "umjetni" klub?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
22. svibnja 2012. u 17:20
red-devil je napisao/la:
cedevita je sve do sad postigla planskim i dobrim radom u 10-15 god i sad bere plodove od toga tako da je glupo uspoređivat nji i jedan city koji kupi pola tržišta i masno plaća igrače tipa adebayor, santa cruz itd. koje ''nema mjesta'' tamo, nemaju svoju školu i žele preko noći sa ustim bacanjem milijuna postat popularni i kupit uspjeh...chelsea je postoja i prije abramovića, nisu osvajali naslove, al su redovito igrala ligu prvaka i 90.-ih i 2000-tihšto svaki poznavatelj otčkog nogometa zna...a što se tiče united i barce, slažem se da i oni previše toše na sve, al opet uspjeli su napravit ime nešto i sa svojim igračima uz par pravih kupnji i skoncentrirani su na igrače iz svoji škole tako da je glupo i to njihovo trošenje uspoređivat sa cityevim !!
Vidi cijeli citat



Stavovi su ti ok, ali koji je to igrač izašao iz Man Utd-ove škole nogometa poslijednjih godina? Rooney? Vidić? Ferdinand? De Gea? Evra? Fernandez? Berbatov? Carrick?

Sve kupljeno.

Jedino je Darren Fletcher izašao iz njihovih juniora
hanson
hanson
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.08.2010.
Poruka: 1.491
22. svibnja 2012. u 17:23
pećar19 je napisao/la:
Manchester United i Barcelona većinu svojih financijskih sredstava nabavljaju prodajom raznih dresova,suvenira i ne znam ni ja čega sve jer su svjetski brand i ljudi diljem svijeta simpatiziraju ili navijaju za te klubove,dok je Cityu glavni izvor prihoda šeik koji ne pita za cijenu....United ima bogatog vlasnika,ali taj vlasnik ne ulaže u tu ekipu bog zna koliko puno novca(samo za primjer,prvu godinu kad je došao,ograničio je Fergusonu budžet na 25 milijuna funti,dok je Abramovič u istom prijelaznom roku potrošio 115 milijuna) i ta ekipa je građena sustavno i pomno....a City i Chelsea i PSG i Malaga kupe gomilu igrača pa tek onda sastavljaju momčad...tu je po meni razlika izmedu uprava koje poštuju tradiciju kluba i navijača kojeg predstavljaju od onih koji žele "instant" uspjeh...i zato nikad necu volit UMJETNE klubove
Vidi cijeli citat

 Kakva glupost. Spominješ barcelonu kao klub koji zarađuje od prodaje suvenira i dresova i da time kupuje igrače, a i sam znaš da su i barcelona i real dužni državi ukupno milijardu eura poreza koje vjerovatno nikad neće morati platiti ili dok španjolci pritisnuti ekonomskom krizom ne donesu novi zakon kojim će i ti klubovi ipak morati platiti dugove i porez jer je merkelici već pun kurac da njemci praktički sponzoriraju barcelonu i real dajuće milijune eura posrnulom španjolskom gospodarstvu jer ovi između ostalog ne uzimaju porez svojim klubovima. E a kad se to dogodi, a to će bit uskoro i real i barcelona  će ti propasti pritsnuti silnim dugovima ako im ne uleti neki šeik. To su zapravo po meni umjetni klubovi koji bezgranično troše državni nocvac i novac koji nemaju, a ne kad u klub uđe neki šeik ili rus i ulaže vlastiti kapital u njega.
With sword in hand I now stand on my enemies landWith a northern heart I will fight until the day I die!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.09.2011.
Poruka: 560
22. svibnja 2012. u 17:31
Pegulan je napisao/la:
red-devil je napisao/la:
cedevita je sve do sad postigla planskim i dobrim radom u 10-15 god i sad bere plodove od toga tako da je glupo uspoređivat nji i jedan city koji kupi pola tržišta i masno plaća igrače tipa adebayor, santa cruz itd. koje ''nema mjesta'' tamo, nemaju svoju školu i žele preko noći sa ustim bacanjem milijuna postat popularni i kupit uspjeh...chelsea je postoja i prije abramovića, nisu osvajali naslove, al su redovito igrala ligu prvaka i 90.-ih i 2000-tihšto svaki poznavatelj otčkog nogometa zna...a što se tiče united i barce, slažem se da i oni previše toše na sve, al opet uspjeli su napravit ime nešto i sa svojim igračima uz par pravih kupnji i skoncentrirani su na igrače iz svoji škole tako da je glupo i to njihovo trošenje uspoređivat sa cityevim !!
Vidi cijeli citat



Stavovi su ti ok, ali koji je to igrač izašao iz Man Utd-ove škole nogometa poslijednjih godina? Rooney? Vidić? Ferdinand? De Gea? Evra? Fernandez? Berbatov? Carrick?

Sve kupljeno.

Jedino je Darren Fletcher izašao iz njihovih juniora
Vidi cijeli citat


fletcheer, o'she, evans, welback, cleverly, fabio, rafael, ronaldo, rooney koji su kupleni sa 16-17 god,a tu je još stara garda giggs, scholes, brača neville, beckham itd..a i kad troše, troše na mlade igrače ispod 25 god !!
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 61.106
22. svibnja 2012. u 17:31
Kakve je navijače i kakvu tradiciju te 1975. imala Cibona? I koliko joj je godina trebalo dok počne nešto značiti hrvatskoj i jugoslavenskoj košarci, osvajati trofeje, "osvajati" Zagrepčane?



nista drugo ni ne mozes ocekivat od jednog navijaca propale Jugoplastike
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2010.
Poruka: 264
22. svibnja 2012. u 17:32
usporedba cibone/ cedevite i MU/MC mislim da je u najmanju ruku neprimjerena. cibona ni nema navijača, osim one bakice šta maše sa onim transparentom. u cibonu je isto ubačeno novaca ki u priči i tako su i držali godinama naslova. to šta neko iz cibonine uprave kaže da imaju tradiciju za razliku od cedevite smatram čistim izmotavanjem.
MC je u zadnjih 5 godina uložija u kupnju igrača 550 milijuna eura, iliti nešto više pola milijarde eura!!!! MU za isto vrime 70. Možda je Abramović bija gadljiv šta se tiće kupovanja, al je barem imalo smisla a i s godinama se smanjilo. kupovina MC-a nema baš smisla. pa jel ko zna nekog napadaća a da ga MC nije kupija??? jedan napadač ne želi uč u igrz, drugi ne želi izać a treči je baloteli!!!! možda umjetni klub i je često ovo šta bernard kaže, al mislim da je MC samo pokaza kolika je cijena osvajanja Engleskog prvenstva: pola milijarde eura.
i većina klubova sa tradicijom je tu tradiciju dobila dok su još amateri igrali nogomet. 
eh da, i u konačnici šta su njemci glupi pa imaju pravila koja praktički omogućavaju Bayernu da uvik bude prvi? kod njih zbog te tradicije je nemoguće da dođe pijani milijarder i napravi neki klub iz ničega...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 969
22. svibnja 2012. u 17:45
ian wright je napisao/la:
Kakve je navijače i kakvu tradiciju te 1975. imala Cibona? I koliko joj je godina trebalo dok počne nešto značiti hrvatskoj i jugoslavenskoj košarci, osvajati trofeje, "osvajati" Zagrepčane?



nista drugo ni ne mozes ocekivat od jednog navijaca propale Jugoplastike
Vidi cijeli citat



Sram te bilo
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 61.106
22. svibnja 2012. u 17:48
zasto bi mene trebalo biti sram ako on pise o necemu o cemu ocito nema pojma
africa_23
africa_23
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 3.258
22. svibnja 2012. u 17:49
Hoće li i Rijeka uskoro postati "umjetna" ako joj Volpijev novac donese poneki trofej?


DAAA, ali kad se Mamić umirovi pa dopusti nekom drugom klubu da uzme trofej.
– Znate da je meni najdraži Branko Ivanković, ali najbolji trener za Dinamo je Kruno. Ta energija, zanos, studioznost, priprema, praćenje nogometne evolucije... On je najbolje rješenje. -
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
22. svibnja 2012. u 17:57
Pegulan je napisao/la:



Što se tiče drugih velikana koji su spomenuti, City se npr. uvijek smatrao klubom stanovnika Manchestera, dok su za Utd. uglavnom navijali ljudi iz okolice Manchestera, odnosno "seljaci" kako su jedno vrijeme govorili. I to je rivalstvo u kojem se godinama ne preza od najnižih mogućih udaraca samo da se napakosti suparnicima (npr. Tevez ove godine) i to je definitivno dio tog folklora.
.
Vidi cijeli citat


ma otkud ti ovo molim te

mislim da si ti to malo pomiješao s roma-lazio pričom. 


united baš i nema bogatog i bahatog vlasnika, tj. ima bogatog koji je prenio svoje dugove na united, a united je pak rijetko kupovao zvijezde. 
Bit ćeš opet Dinamo
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 22.590
22. svibnja 2012. u 17:57
bojangles je napisao/la:
iako je članak u najvećem dijelu pogođen i pisan dobrom namjerom,postoje neke stvari u sportu koje se ne mogu vagati apotekarskom vagom,i objašnjavati fizikalnim zakonima...Naime,sport i ljubav prema sportu čestu su iracionalni i neobjašnjivi (Bernard to kao Hajdukovac najbolje zna!).
Sve se naravno mijenja,pa tako i poimanje sporta,navijanje,te način kako se neki klub može zavoljeti...No kako smo mi Hrvati načelno jedno prilično emotivno i iracionalno stado,doista mi je teško shvatiti zašto bi netko danas otkrio navijačke sklonosti ili ljubav prema Cedeviti.Cedevita je jedan vrlo suvisao poslovni projekt,...no ona zapravo,po meni,nema ništa.Nema tradiciju,nema igrače,nema povijest,nema uspjehe.Utoliko ona i jest,po meni,umjetni klub (baziran samo i jedino na poslovnom interesu vlasnika da putem nje plasira onaj otrov od napitka sveudilj ex Juge) i to bez navodnika.
kad ja kao neizlječivi navijač Hajduka danas navijam za redikulozno okružje Poljuda,ja ne navijam za njih već navijam za POVIJEST i TRADICIJU,jer ja i danas navijam za Ivicu Šurjaka i Steve Žungula.
Utoliko i ne vidim smisla uspoređivati Cedevitu sa Realom,ManU ili Barcom,potonji imaju tradiciju i povijest,i utkani su u DNK kastiljanskog ili katalonskog puka.A Cedevita,realno,nema ništa.Zero.
No naravno da je kao projekt milijun puta 'zdravija' od projekta ozdravljenja i spasa Cibone,no to je neka posebna priča.
Vidi cijeli citat


Ima sadasnjost. Ja kao kosarkaski fanatik volim Split i Cibonu, Cedevitu ne volim jer eto nema razloga samo ih ne volim ( u sportskom smislu ali ovi arugmetni su u najmanju ruku smijesni).

U sljedecih 20 godina, Cedevita ce imat vise trofeja nego Split i Cibona skupa i to je cinjenica. Cibona isto postoji 30 godina i u tih 30 godina je nakupila eto toliko trofeja koliko je u sljedecih 30 Cedevita ce im se vjerovatno maksimalno priblizit.

Zar Cibona ( moj klub!) isto tako nije umjetni jer je jednom "prirodnom" Šibenki uzela najveceg igraca Europe i s njim po(k)harala cijelu Europu? a uzeli su ga jer su bili financijski mocniji.

Drugo podebljano i Hajduk je nekad bio klub koji je tek osnovan i koji nije imao tradiciju i nije imao velike igrace i nije imao trofeje za koga su navijali oni prije tebe?
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
  • Najnovije
  • Najčitanije