Komentari na tekst: Što je to, zapravo, "umjetni" klub?

123
...
567
...
171819
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.05.2012.
Poruka: 71
22. svibnja 2012. u 20:36
@ IAN WRIGHT 

Kakve je navijače i kakvu tradiciju te 1975. imala Cibona? I koliko joj je godina trebalo dok počne nešto značiti hrvatskoj i jugoslavenskoj košarci, osvajati trofeje, "osvajati" Zagrepčane?


- Momak pročitaj članak još jednom pa možda shvatiš što je Juriš htio reći... Cibona nije imala navijače jer Cibona nije postojala nego Lokomotiva... Poslije je dio navijača počeo navijati za Cibonu i to je to... Cibona ka ime nije ništa značila u to doba kad su započeli sa radom pod imenom "Cibona" ... 

Zamisli da se danas ljudi u Ciboni posvađaju i onda jedan dio ljudi Ciboni nadjeni ime  KK Coca-cola (koja bi im bila sponzor i davala ogromne pare) a drugi dio nastavi kao KK Cibona samo u nižoj ligi, sa anonimnim igračima, bez novaca... bili onda taj klub imao navijače, tradiciju i slično ... pokušaj zamisliti taj scenarij da se dogodi :)) 
xavice
xavice
Mali dioničar
Pristupio: 24.07.2011.
Poruka: 6.057
22. svibnja 2012. u 20:44
mislim ok je tekst, samo ne razumijem čemu toliki izljev emocija..normalno da će navijači cibone ili zadra naći cedeviti zamjerku što je odjednom nastala, isto kao što će se interisti rugati juveu za calciopoli, hajdukovci dinamu za tuđmana i mamića.. svatko po nekoj svojoj liniji, navijačka podbadanja, ne vidim sad čemu velika priča oko toga..ako su te titule dovoljno velike u očiima citijevih ili cedevitinih navijača, to je onda jedino bitno..
http://generalposlijebitke.blogspot.com/ Ω
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.07.2011.
Poruka: 399
22. svibnja 2012. u 20:45
Bojim se da je zadnji paragraf teksta napisan u žalu za Hajdukon
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
22. svibnja 2012. u 20:53
STanje uma je napisao/la:
@ IAN WRIGHT 

Kakve je navijače i kakvu tradiciju te 1975. imala Cibona? I koliko joj je godina trebalo dok počne nešto značiti hrvatskoj i jugoslavenskoj košarci, osvajati trofeje, "osvajati" Zagrepčane?


- Momak pročitaj članak još jednom pa možda shvatiš što je Juriš htio reći... Cibona nije imala navijače jer Cibona nije postojala nego Lokomotiva... Poslije je dio navijača počeo navijati za Cibonu i to je to... Cibona ka ime nije ništa značila u to doba kad su započeli sa radom pod imenom "Cibona" ... 

Zamisli da se danas ljudi u Ciboni posvađaju i onda jedan dio ljudi Ciboni nadjeni ime  KK Coca-cola (koja bi im bila sponzor i davala ogromne pare) a drugi dio nastavi kao KK Cibona samo u nižoj ligi, sa anonimnim igračima, bez novaca... bili onda taj klub imao navijače, tradiciju i slično ... pokušaj zamisliti taj scenarij da se dogodi :)) 
Vidi cijeli citat


Ma daj, 1975 tko je pisnuo završio bi na ispitivanju u murji, je baš se tada moglo "igrati" nazivljem, tko se prije 1990.g. se usuđivao gurati bilo kakve ideje bez filtera Centralnog komiteta, Na Cibonimi utakmicama je redoviti sjedio Josip Vrhovec s suprugom koja je redovito pljeskala kad bi Cibona zabila koš! Bilo je opasno kad ti rodbina iz Canade, Australije, SAD-a, nedao bog iz Argentine pošalje pismo, baš bi tada netko se usudio prosvjedovati zbog naziva Cibona=Lokomotiva!
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
22. svibnja 2012. u 21:01
Mihalj je napisao/la:
Pegulan je napisao/la:



Što se tiče drugih velikana koji su spomenuti, City se npr. uvijek smatrao klubom stanovnika Manchestera, dok su za Utd. uglavnom navijali ljudi iz okolice Manchestera, odnosno "seljaci" kako su jedno vrijeme govorili. I to je rivalstvo u kojem se godinama ne preza od najnižih mogućih udaraca samo da se napakosti suparnicima (npr. Tevez ove godine) i to je definitivno dio tog folklora.
.
Vidi cijeli citat


ma otkud ti ovo molim te

mislim da si ti to malo pomiješao s roma-lazio pričom. 


united baš i nema bogatog i bahatog vlasnika, tj. ima bogatog koji je prenio svoje dugove na united, a united je pak rijetko kupovao zvijezde. 
Vidi cijeli citat



De malo guglaj prije nego se blamiraš pred svijetom. Da, za City su uglavnom (ova riječ ne znači svi, nego većina) u prošlosti (ova riječ isto znači da nije danas, da nije sutra nego je bilo prije) navijali stanovnici grada Manchestera, a za United rubovi predgrađa, dotepenci, sela, zaseoci i pripizdine oko grada.

Roma - Lazio je priča o socijalistima i fašistima, što je politička pozadina, koja uglavnom od postojanja politike u ovom, modernom ruhu, trese cijelu Italiju po pola, pola su nacionalisti, pola socijalisti. I tu si promašio ceo fudbal.

O novcima u priči City i Utd. nisam govorio, jer oni za globalnu sliku o njihovom rivalstvu nisu baš toliko bitni, jer da podijeliš po 11 dresova navijačima i jednih i drugih, opet bi se ta takme pratila pred punim stadionom, i novcu tu ne igraju skoro nikakvu ulogu (navijačima). Bitno je da oni drugi izgube.
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
22. svibnja 2012. u 21:04
Torino - Juventus je također bilo da stanovnici Torina navijaju više za Torino, a Juventus sa šireg područja (po kazivanju Jarnija nakon što je nosio dres oba kluba).
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
22. svibnja 2012. u 21:04
red-devil je napisao/la:
Pegulan je napisao/la:
red-devil je napisao/la:
cedevita je sve do sad postigla planskim i dobrim radom u 10-15 god i sad bere plodove od toga tako da je glupo uspoređivat nji i jedan city koji kupi pola tržišta i masno plaća igrače tipa adebayor, santa cruz itd. koje ''nema mjesta'' tamo, nemaju svoju školu i žele preko noći sa ustim bacanjem milijuna postat popularni i kupit uspjeh...chelsea je postoja i prije abramovića, nisu osvajali naslove, al su redovito igrala ligu prvaka i 90.-ih i 2000-tihšto svaki poznavatelj otčkog nogometa zna...a što se tiče united i barce, slažem se da i oni previše toše na sve, al opet uspjeli su napravit ime nešto i sa svojim igračima uz par pravih kupnji i skoncentrirani su na igrače iz svoji škole tako da je glupo i to njihovo trošenje uspoređivat sa cityevim !!
Vidi cijeli citat



Stavovi su ti ok, ali koji je to igrač izašao iz Man Utd-ove škole nogometa poslijednjih godina? Rooney? Vidić? Ferdinand? De Gea? Evra? Fernandez? Berbatov? Carrick?

Sve kupljeno.

Jedino je Darren Fletcher izašao iz njihovih juniora
Vidi cijeli citat


fletcheer, o'she, evans, welback, cleverly, fabio, rafael, ronaldo, rooney koji su kupleni sa 16-17 god,a tu je još stara garda giggs, scholes, brača neville, beckham itd..a i kad troše, troše na mlade igrače ispod 25 god !!
Vidi cijeli citat



Sorry,  Rooney nije baš bio jeftin, ali poanta je da kupuju. Igrač od 17 godina nije kompletan, i da, slažem se da još puno mora naučiti, ali netko ga je školovao i učio temeljima 10 godina prije toga. A to košta, i nisi siguran da li će se uloženo vratiti.

Utd svakako ima pametnu i dobro uhodanu politiku kupovine, na tome im svaka čast.
vlacng
vlacng
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.03.2010.
Poruka: 3.580
22. svibnja 2012. u 21:05
Ne znam kako netko moze hvaliti ovaj clanak, u njemu se jedni toliko hvale,a drugi toliko napadaju da mi izgleda kao da nije objektivno pisan.
Za koga se jarca ja ovdje zivciram!!!
zdeso
zdeso
Željan dokazivanja
Pristupio: 11.07.2011.
Poruka: 433
22. svibnja 2012. u 21:16
Budimo realni svi smo poceli navijat za neki klub kad je bio uspijesan.Sigurno niko nije gledao ko kakvu proslost ima pa onda birat klub po  njegovoj proslosti.Isto tako ce danasnja mladez pocet navijat za City jel ce gledati njegovu sadasnjost,a ne proslost.
Cinjenica je da danasnjem sportu fali konkurencija i jednoj spanjolskoj ligi jedna Malaga nece naudit ako se priblizi Barci i Realu.Ali opet zar nebi bilo lijepse da su seici uzeli jedan Leeds ili Nottingham Forest i vratili na stare slave.Najlakse je bilo uc jednog stablinog prosjecnog prvoligasa i stvorit instantan uspijeh.Budimo realni,koja bi zvijezda otisla u drugu ligu.
I ti klubovi sa velikom proslosti su unistili nogomet.Zbog svoje bahatosti i nerealnosti.Trosili su novce koje su imali,a i one koje nisu imali i tako su stvorili preveliku razliku izmedu njih i sada prosjecnih klubova tj slabije imucnih.Jedan Montpellier koji je prekrasna prica u danasnjem nogometu gdje novac nije presudio se nazalost moze dogoditi samo u Francuskoj i Njemackoj.
[uredio zdeso - 22. svibnja 2012. u 21:20]
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
22. svibnja 2012. u 21:19
vlacng je napisao/la:
Ne znam kako netko moze hvaliti ovaj clanak, u njemu se jedni toliko hvale,a drugi toliko napadaju da mi izgleda kao da nije objektivno pisan.
Vidi cijeli citat


Osporava se pojam "umjetni klub" i nameće floskula kako je s novcem sve dozvoljeno, što i je!

Ali bilo kako tu pojavu mi nazivali, ali  Berlusconijev Milan s Raikardom i Gulitom i Van Bastenom ima također u sebi uzidanu komponetu "umjetnog kluba" jer što, tada je Berlusconi uložio kapital u klub s nazivom AC Milan, dokupio što je mislio da treba, samo tada si smio imati samo tri stranca, pa više od ove trojice nije niti mogao, a bili su Baressi, dolazio mladi Maldini, Tasotti, Costacurta... jedina razlika je što je ta ekipa bila malo dulje na okupu, i bilo je jedno domaće jezgro koje je bilo od ranije u klubu, danas bi više od pola njih letjelo, a dovodilo bi se u tri sezone desetak novih friških igrača, poput Abramoviča u Chelseu. Tu je razlika što su tada postojala administrativna ograničenja, pa si mogao samo tri igrača ,eventualno pet, a danas možeš pokupovat dvadeset u dvije godine!

[uredio javasluk - 22. svibnja 2012. u 21:20]
Samo Cibalia!
123
...
567
...
171819