Komentari na tekst: Što Štimac dobiva sa Sammirom? Ili je već nešto dobio?

123
...
202122
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 09:55
mozes potpisivat do sudnjeg dana, a mozes i lagat sam sebe da podrzavas i packa i sammira, ali se ne preseravaj s tim da nekome smeta sve iz zg-a (bar ne velikoj vecini),  a pogotovo s gluposcu o 90%.  pa jel ti stvarno mislis da je zg sinonim za hrvatsku ili si samo glup?  ja sticem moj kruh u juznoj americi, jako blizu odakle je doticni sammir i zestoko sam protiv njegovog pozivanja u reprezentaciju i pravljenja privatne mamiceve, brendove i stimceve prcije od iste. 

hrleto je napisao/la:
SVAKA ČAST PACAK-potpisujem svaku riječ ! Smeta njih sve kaj je ikada disalo u Zagrebu, a zaboravili su da ih je 90 % steklo kruh u Zagrebu!
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 10:22
e pa konjino, kad ti tako moram rec,  ja godinama zivim medju crnima, ni zena mi nije bijela, a neki clanovi njene familije su blizu bit crni, tako da se osjecam podobnim popljuvat te zbog gluposti o rasizmu.  necu negirat da rasizma ima, ali to je jako mala manjina.  sammir je pod broj jedan stranac i sad kad je u (nazalost) u reprezentaciji je daleko najlosiji igrac na svojoj poziciji.  da se razumijemo,  on je dobar igrac, ali dobar i nista vise,  godinama vec trci po nasim livadama, a cak su se i bidoni ko buljat, balaban i slicni uspjeli prodat vani - on ne moze.  da je jednako kvlitetan na poziciju koju igra spomenuti strinic njegovo pozivanje bi se moglo razumjet.  tanki smo na toj poziciji i ajmo ga probat, ali u veznom redu hrvatske nacionalne vrste jedan sammir nema sta trazit osim mozda nosit vodu ili ocistit kopacke modricu, kranjcaru, raketi, perisicu ili ilicevicu. 

jackie je napisao/la:
Vi koji pljujete po Sammiru isti ste oni *upci koji iz utakmice u utakmicu bezrazložno pljujete po Striniću:imate svoja uvjerenja od kojih ne želite odstupiti.I najvećem je idiotu jasno da je Sammir igrački i te kako za reprezentaciju.Dečko nije kriv šta živimo u takvom smeće-okruženju koje ga pribija na stup zbog onoga šta drugi također čine.Netko je rekao da Badelj može biti u repki prije Sammira jer iako je slabiji igrač ima uzorno ponašanje:da ste informiraniji znali biste da je taj isti Badelj prošle jeseni redovito ružio po klubovima samo šta se to ne potencira.Mislite da su ostali nogometaši anđeli koji idu spavati u 10 navečer ? Ima takvih,ali jako malo nažalost.Realno,vama licemjerima smeta jedna stvar:Sammir je crn.Ponavljam,njegova je slika u javnosti jako negativna a on za to nije kriv...kriv je Mamić koji mu radi protuuslugu
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 10:32
to da je taj izbor za zutu majicu smijesan, to se tristo posto slazem s tobom, al o cemu ti pricas, pa momak je istinu napisao da sammira nemos ni poklonit.  kad je tako dobar, sto ga mamic ne proda, a kakav je da je mamic je carobnjak, tata mata za uvalit muda pod bubrege, pa prodo je balabana u englesku.


Vugi7 je napisao/la:
Torcida Vranjica je napisao/la:
a on se barem uspia prodat dok sammira nemožeš ni poklonit nekome.
Vidi cijeli citat

Pa Dinamo bi skuplje prodao Calella nego što je Hajduk Sharbinija...

Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 10:40
a kad ti se gadi imas nekoliko rjesenja.  jedno od njih je iseli u juznu ameriku ko ja pa neces moc bit dalje od mentaliteta.  meni se ne gadi, ja ga bas volim, al trbuhom za kruhom eto me gdje jesam.


GoGo7 je napisao/la:
Nekako mi se čini da jedino mržnja može ujediniti ovaj naš narod. Jedino kad treba pljuvati po nekome, napasti nekoga onda su svi kao jedan. 

Stvarno mi se gadi ovaj naš mentalitet.
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 10:47
a jel ti mama donijela casu toplog mlijeka kad si se probudio?


puko je napisao/la:
Kanio sam puno toga napisati ali sve će sada stati u dvije rečenice.
Sammir je virtuoz, uživam u svakom njegovom dodiru s loptom, u HNL-u djeluje predominantno.
Svim srcem želim da kroz repku dosegne zvijezde da zaigra sa sebi ravnima i bude najbolji igrač SP u Brazilu.
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 10:54
slazem se s tobom u potpunosti, ali nazalost je boris vukcevic jucer imao automobilsku nesrecu i momak je nazalost u induciranoj komi u zivotnoj opasnosti.  uza sve najbolje zelje za ozdravljenjem, velika je vjerovatnost da taj mladic nikad vise nece zaigrat.  nazalost.  ne daj se borise, kako ti ime kaze bori se i zelim ti sto skorije ozdravljenje.


NO_N@ME je napisao/la:
Sammira podržava možda 5% državljana Hrvatske da igra, vjerovatno samo dinamovi internet navijači i oni malobrojni iz Lige prvaka. 

Boris Vukčević rođen u Hrvatskoj kao Hrvat ima 22 godine i igra za elf u-21 Može igrati daleko više pozicija od Sammira i talenat je a ne alkoholičar. On nije dovoljno dobar da novinari napišu od njemu članak ili ga struka mafijaša prepozna pa da nam bude igrao sljedečih 10 godina. Da ga pozovu sigurno bi zaigrao za nas ali što će nam neki tamo Hrvat koji igra za švabe kada imate Sammira.
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 11:08
aussie prijatelju, po nicku mi se cini da si mu blizu pa bi mozda mogao kontaktirat marka viduku i postavit mu par pitanja o ovoj temi.  siguran sam da znas da je igrao za reprezentaciju tvoje (prve ili druge, nebitno je) domovine, a razlozi koje je naveo su svakom normalnom covjeku dovoljni da zatvore tu temu.  tebi prepustam da se informiras o tim istim razlozima igranja viduke za socceroose. 


aussieboy je napisao/la:
El Capitano
ja u svim ljudima vidim i gledam i cijenim  ono sto je dobro, i isto tako vidim i ono sto je lose, ali si necu dozvoliti da ono sto je lose da to odredjuje ono sto mislim o nekome!
Ja sam isto navijac Dinama od mali nogu, i Sammir mi je isto kao i tebi dao dosta sijedi, ali me je isto tako znao i razveseliti igrama protiv Malmo, ili Villa reala, mozda mu ovaj poziv za reprezentaciju da volju i zelju da bude jos bolji, konstantniji a ne samo da blijesne u pojedinim utakmicama.
Da tebe ili mene kritiziraju svakodnevno, da pljuju po nama i gledaju kroz povecalo sto i kako radimo, da citas kako si alkoholicar, nis koristi ili nesto drugo, vjerujem da bi se to i odrazilo i na nas i na nas posao sto radimo!!!!

Vidi cijeli citat


Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
29. rujna 2012. u 11:18
Moćni i noćni je napisao/la:
Napisao sam čitabu od pol strane i dođe mi vaš autorefresh.
Za inat neću pisat ponovo.
Sammiru ne jer nije Hrvat!
Vidi cijeli citat

Ovo je uistinu NAJMANJI razlog za kojeg se treba buniti, ali opet, to dovoljno govori o tebi samom.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2009.
Poruka: 370
29. rujna 2012. u 11:31
slazem se s tvojim postom, ali moram te malo ispravit.  dakle, stranac (ili u slucaju moje zene strankinja) ne mora ispuniti sve navedene uvjete.  ne mora imat otpust iz stranog drzavljanstva - moze imat dvojno ili cak i trojno drzavljanstvo.  ne mora poznavat hrvatski jezik, citat ga ili pisat.  mora zivit pet godina u hrvatskoj, a ne osam (prva dva puta se trazi privremeni boravak od po godinu dana, zatim stalni boravak tri godine i tad ima pravo trazit drazavljanstvo).  



pegula je napisao/la:

bolan je napisao/la:
vezano za komentare, skužajte svi, ali Sammir je Hrvat isto kao što sam i ja i vi. 
istina da nije rođen u Hrvatskoj, ali ima papire identične onima kojima i vi i ja dokazujemo svoje državljanstvo ili narodsnost ili šta ne...
Vidi cijeli citat

Ne, nije.
Prvo, Sammir nije Hrvat nego hrvatski državljanin.
Ali to je potpuno nebitno za cijelu priču.
Puno važnije je kako je on postao hrvatski građanin.
I nije nikakvo čudo što Pacek i ostali novinari to prešućuju.
Pa idemo redom. Da bi neki stranac postao hrvatski državljanin treba ispuniti SVE ove uvjete:
Prirođenjem može steći hrvatsko državljanstvo stranac koji je podnio zahtjev za stjecanje hrvatskog državljanstva ako udovoljava sljedećim pretpostavkama:

1. da je navršio 18 godina života te da mu nije oduzeta poslovna sposobnost;

2. da ima otpust iz stranog državljanstva ili da podnese dokaz da će otpust dobiti ako bude primljen u hrvatsko državljanstvo;

3. da živi u Republici Hrvatskoj s prijavljenim boravkom 8 godina neprekidno do podnošenja zahtjeva i ima odobren status stranca na stalnom boravku;

4. da poznaje hrvatski jezik i latinično pismo, hrvatsku kulturu i društveno uređenje;

5. da se iz njegovog ponašanja može zaključiti da poštuje pravni poredak i običaje u Republici Hrvatskoj.

Sve navedene pretpostavke moraju biti kumulativno ispunjene da bi stranac mogao prirođenjem steći hrvatsko državljanstvo temeljem članka 8. stavka 1. Zakona o hrvatskom državljanstvu.

 

Sammir ni slučajno nije zadovoljavao ove uvjete u trenutku kad je dobio državljanstvo. Čak ni onda kad je rok bio 5 godina.
Pa kako je onda uspio dobiti državljanstvo?
Postoji jedan izuzetak - državljanstvo se može izvaredno dobiti u slučaju "posebnog interesa za Hrvatsku".
Na taj način nije državljansvo dobio samo Sammir, nego i Chago, Etto, Kwedi, Carlos, Ibanez i slični.
Svi oni su, osim  Kwedija, dobili državljanstva u roku godine dana.
Da li su  oni poseban interes za Hrvatsku?
Naravno da nisu. Sammir je dobio državljanstvo dok je još bio tek prosječan igrač Dinama,  a druge ne treba ni spominjati.
Oni su bili poseban interes za Dinamo i Mamića.
U našoj lige je bilo dopušteno igranje samo 4 stranca. To je postalo premalo za Dinamo, pa je taj broj povećan na 6.
Ali i to je bilo premalo pa su se onda fino dijelila državljanstva.
Drugi razlog je, naravno, bolja prodaja igrača koji imaju naše državljanstvo.
Zanimljivo je i znakovito da niti jedan drugi klub nije uspio dobiti državljanstvo na taj način za svog igrača, osim Dinama.
Dakle, imamo očiti primjer  kriminala, korupcije, mita, protekcije...
A Sammir je izravni sudionik svega  toga, i profiter od tih djelatnosti.
Zato nikad ne bi smio biti nagrađen igranjem u reprezentaciji. Ma koliko dobar bio,  koje boje kože bio,koliko uzoran i sl.
Svatko tko podržava njegovo igranje u reprezentaciji izravno podržava i kriminal i korupciju u našoj Hrvatskoj.
Da je državljanstvo dobio na pošten način onda bi bio potpuno ravnopravan građanin Hrvatske.

 

Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2010.
Poruka: 50
29. rujna 2012. u 15:00
Koji ste vi novinari Š.... pa recite jednom istinu što vide svi a vi se bojite napisati da su mamić i štimac privatizirali klub kao i dinamo i to je to a ne okolišat i pisati gluposti samo da se popune stranice.
123
...
202122
  • Najnovije
  • Najčitanije