Komentari na tekst: Sve naj-naj iz Bilićevog mandata

123
...
789
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 12:36
Ukrajina, to je ono gdje je najviše boljelo. Niti porazi od Engleza nije strašan koji su nas uništili lucidnošću Capella jer je prepoznao našu najslabiju točku i ne mogučnost da to ikako pokrijemo, iako su i naši znali da je to problem i probali s nekim rješenjma, ali oni su na toj poziciji imali strašne igrače da bi mi parirali. Samo ta Ukrajina, jer morali smo kod kuće dobiti. Da, bilo je i nesreće, ali nakon onako nezainteresiranog prvog poluvremena, pravilo kaže da te onda niti lopta više neće i to je ta zamjerka.

Ali baš to što Pacak kaže, jedna greška je kod nas dovoljna da se zaboravi sve dobro. Pogledajmo samo neke naše vatrene legende, čak svjetske, prema kojima se danas odnosimo nikako, a nekad smo ih dizali u nebo, s razlogom. Pa sad isti oni koji su nekad pjevali pjesmice "oj Šukeru plavi ptiću daj dva gola popizdit ću", danas pljuju po njemu i drugim koji su nam toliko dali. Neki će reči da su svojim nekim prepotentnim izjavama dali povoda za to, ali oni su samo igrači a ne političari i ne možeš biti vrhunski a da ti ego i samopuzdanje nije na granici bahatog, takvi su stvarno rijetki. A šuker primjerice je uvijek bio takav, samo dok je igrao nitko nije zamjerao, a sad je priča drugačija. Uostalom, tko od nas ne bi bio malo pun sebe da je imao takav učinak i karijeru?

Ista stvar je s Bilićem, jer on nije samo sad izbornik, on je legenda naše reprezentacije koji je držao tu obranu, a sad mu se sve gleda kroz povečalo čak i kad su veliki rezultati iza njega. Jer oni su istu tu Englesku pobjedili na Wembleyu i na europskom prvenstvu nas je samo luda nesreća i neiskustvo nekih igrača (Rakitić), sputalo od velikog rezultata, a sve to bez tada najboljeg strijelca. Zamislite da Ćiro bio ostao na SP-u bez Šukera koji je bio najbolji strijelac tog prvenstva, gdje bi onda završila ta priča?

Zato treba pustiti da rade u miru i  na kraju brojiti "mrtve", jer njihov je zadatak da odemo na EP, a ako to ne ispune onda je jasno da moramo tražiti druge ljude, a ako uspiju, pa tko onda ima pravo nešto pričati? Radi igračkog i selektorskog učinka treba imati kredit povjerenja, a sve drugo je bezobrazno.

I na kraju, mi imamo dobru reprezentaciju, ali puno previše mislimo da smo jaki kao Brazil, a to nije baš tako i treba i to uzeti u obzir.
[uredio shimano9 - 25. ožujka 2011. u 12:39]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 12:37
čitaj pažljivije, napisao sam da ga je sreća ljubila sve do turske, kad mu je naglo okrenula leđa... a i dodao sam poslovicu o sreći koja prati hrabre, i proizvoljno napisao da ga je napustila - kad je prestao biti hrabar. ima nešto u toj karmi... pritom ne mislim na debilni dance-bandić :P
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 91
25. ožujka 2011. u 12:40
masterz je napisao/la:
čitaj pažljivije, napisao sam da ga je sreća ljubila sve do turske, kad mu je naglo okrenula leđa... a i dodao sam poslovicu o sreći koja prati hrabre, i proizvoljno napisao da ga je napustila - kad je prestao biti hrabar. ima nešto u toj karmi... pritom ne mislim na debilni dance-bandić :P
Vidi cijeli citat


Aha kad je imao rezultat to je bila sreca, a kad ga je napustio rezultat onda mu je sreca okrenula leđa, odnosno nije bio hrabar, loool. Sta sve neces ode procitat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 12:51
gle stručnjak, ti imaš ili problema s čitanjem koje uključuje i razumijevanje, ili si jednostavno tipični klimavac, kojemu je svaka kritika, ma koliko dobronamjerna bila, isto što i vrijeđanje. Imaš pravo na to...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 91
25. ožujka 2011. u 12:53
masterz je napisao/la:
gle stručnjak, ti imaš ili problema s čitanjem koje uključuje i razumijevanje, ili si jednostavno tipični klimavac, kojemu je svaka kritika, ma koliko dobronamjerna bila, isto što i vrijeđanje. Imaš pravo na to...
Vidi cijeli citat


Totalno si smijesan, ti i tvoja "kritika". Onda je i Ancelotti ima srice do finala Lp-a protiv Liverpoola, a onda ga je sreca napustila u finalu. Ponavljam smijesan si.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 12:55
Baš je dobra ona zadnja reklama za Ožujsko, jel..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
25. ožujka 2011. u 12:57
Bravo Masterz.
Pacak znaš onu staru: Postoje tri vrste laži -  laž, prokleta laž i STATISTIKA.
Ne kažem da je Bilić loš trener, ali samo loš trener ne bi poduzeo "revolucionarne" poteze koje je on poduzeo na početku mandata.
Ko trener mi nit smrdi nit miriši. Ono što mi opasno smrdi je da je u sprezi s menađerskim lobijem. Drugačije ne mogu objasniti neke njegove postupke. A i javna potpora Markoviću/Mamiću u izborima HNS-a je neprofesionalna i smiješna.

Sve u svemu mislim da nije neka presvijetla točka hrvatskog nogometa, ali s obzirom da nam očito dolaze likovi ala Davor Ja-sam-brend Šuker, nije ni najtamnija.

A za ove fore "zemlja s 4 milijuna izbornika ili ministara financija" mogu samo reć da nismo mi ljudi krivi što kad vidimo kako radi Harry Redknapp ili ministar Ivan Šuker pomislimo da to može svaka šuša :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 12:59
Nasuprot uvriježenom mišljenju da smo nacija pljuvača, mislim da je puno gore što smo prečesto nacija nojeva, koji zabijaju glavu u pijesak pred svakim većim problemom, i drže se postulata - ne talasaj. Meni je drago što nisam iz te kategorije. Obožavao sam Cicu Kranjčara i kao igrača, a iznimno ga poštujem i kao trenera, ali kad je nakon Australije izjavio da ne bi ništa mijenjao - složio sam da je vrijeme da ode. Iako sam uvjeren da je duplo bolji trener od Bilića (moje subjektivno mišljenje). Bilić me oduševio svojom hrabrošću, skromnošću i rezolutnošću u prvom mandatu, ali on već dugo nije niti hrabaR niti rezolutan, a  o skromnosti ne treba niti govoriti,  nestala je da bi ju zamijenila arogancija. Bilić je, podsjećam, također izjavio nakon prošlih kvalifikacija da ne bi ništa mijenjao. NE BI NIŠTA MIJENJAO???

I tako, sad je na prekretnici, svi očekujemo i vjerujemo da može bolje, neka se ostavi estrade, Sudaca, Thompsona, Che Guevara i ostalih gluposti, i neka radi posao za koji je iznimno plaćen, i koji je privilegija raditi. Ja ću ga prvi nahvaliti za svaki dobar potez koji napravi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 13:00
Redknapp nije izbornik, a politika i sport u zdravom razumu nemaju šta tražiti u istom kontekstu.
I Davor Šuker je "brand" u svijetu, ali jedini problem je što je on to morao reči a ne svi oni koji to trebaju. Kad su se ranije radili putopisi i sl. pa kad Milić ili netko pita za hrvatsku, svi kažu Davor Šuker, a kome to smeta i tko je nato ljubomoran, to je već druga priča.
[uredio shimano9 - 25. ožujka 2011. u 13:05]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 13:03
rufinjo je napisao/la:
masterz je napisao/la:
gle stručnjak, ti imaš ili problema s čitanjem koje uključuje i razumijevanje, ili si jednostavno tipični klimavac, kojemu je svaka kritika, ma koliko dobronamjerna bila, isto što i vrijeđanje. Imaš pravo na to...
Vidi cijeli citat


Totalno si smijesan, ti i tvoja "kritika". Onda je i Ancelotti ima srice do finala Lp-a protiv Liverpoola, a onda ga je sreca napustila u finalu. Ponavljam smijesan si.

Vidi cijeli citat

U redu Noju, nemaš frke. Logika ti je na razini pučkoškolca, stoga neću trošit vrijeme na tebe. Imaš glavu, imaš pijesak, uživaj.
123
...
789
  • Najnovije
  • Najčitanije