Komentari na tekst: Sve naj-naj iz Bilićevog mandata

123
...
6789
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
25. ožujka 2011. u 14:04
rufinjo je napisao/la:

Aha, inace ne moze igrat lijevo, moras poslat mail Van Gaalu da kupi Modrica jer Pranjic inace ne moze igrat lijevo, bistar si kao Citarum...
Vidi cijeli citat


Poslali su mail Van Gaalu iz uprave. Da poukpi prnje. A čini mi se da se bolje ne sprema ni našem Danijelu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 91
25. ožujka 2011. u 14:04
masterz je napisao/la:
da rufinjo, još jednom si sve shvatio, i pritom pokazao iznimnu inteligenciju. srećom, u bayernu kranjčar igra ispred pranjića :))))
Vidi cijeli citat


Ponavljam imas inteligencije kolko o Citarumu bistroce...a i pokazujes zavidnu razinu humora s obzirom da si sa sjevera, bit ce nesto od tebe...srecom ti si obicni kriticar a pranjic igrac sa placom od par milijuna eura...isto kao i van gaal a i bilic ne radi za bagatelu, ali sta oni znaju...ponavljam u tebi cuci genije, mislim da ti dizes brdo love na kladionici, cim vidis da pranjic igra lijevo a modric desno ti trpas kontra nasih ajaahahahaahahahahaajajjajajajajajaja
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
25. ožujka 2011. u 14:18
shimano9 je napisao/la:

Toliko o pametnom, pa sam si rekao da je nogomet odraz stanja u zemlji, gdje sad tu gubiš logiku?? Naravno da ima svega u nogometu, ali kakve to ima veze s igrom naše reprezentacije? Upravo zato je blasfemija kad se te stvari stavlja u nogomet i kad ih ima. No opet, to uopće nije tema ove priče, već krajni sud o igri reprezentacije koji ćemo donijeti kad bude vrijeme.
Vidi cijeli citat


Uf, sad mi ovo već postaje tu-mač. Al ok, van mor tajm.

Znači nisam htio reći da se stanje u društvu odražava na IGRU repke, nego na situaciju u nogometnim institucijama i likovima kojima zakon dopušta da se motaju oko njih.

Ne slažem se da je "naravno" da ima svega u nogometu, mislim da "svega" treba bit čim manje, a ovaj dio s blasfemijom ne razumijem. Ne "stavljam" ja TO (ne znam da li ti TO znači politika ili mafija) u nogomet jer pričam o tome, nego je TO već u nogometu pa ja pričam o tome. (ovaj puta nije kokoš-jaje dilema)

I na kraju, tema ove priče za tebe možda je "krajnji sud o igri ove reprezentacije", ali za mene je djelovanje Slavena Bilića kao izbornika. To dvoje nije ista stvar.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 14:27
fistra, obojica smo napravili istu pogrešku, ušli u raspravu s ljudima koji ili ne mogu, ili ne žele shvatiti o čemu se priča. Naravno da se izbornikovo ponašanje van terena odražava na momčad, ma  koliko takve stvari nisu direktno povezane. Izbornik mora biti koncentriran samo na nacionalnu momčad, a ne snimati spotove, grozne himne za ekipu koju vodi (!), davati nebulozne izjave.. sjetimo se kako je prošao Glenn Hoddle nakon nespretne izjave '98. - cipela.  A ovaj naš moralizira li moralizira, noci majicu Che Guevarre a dovodi Sudca u kamp, fura se na ljevičarstvo pa malo podržava Thompsona, javno se svrstava na jednu stranu u jeku kampanje... Mislim, kod nas se to može, ali nemoj onda moralizirat kad imaš putra na glavi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 14:30
Fistra je napisao/la:


Uf, sad mi ovo već postaje tu-mač. Al ok, van mor tajm.

Znači nisam htio reći da se stanje u društvu odražava na IGRU repke, nego na situaciju u nogometnim institucijama i likovima kojima zakon dopušta da se motaju oko njih.

Ne slažem se da je "naravno" da ima svega u nogometu, mislim da "svega" treba bit čim manje, a ovaj dio s blasfemijom ne razumijem. Ne "stavljam" ja TO (ne znam da li ti TO znači politika ili mafija) u nogomet jer pričam o tome, nego je TO već u nogometu pa ja pričam o tome. (ovaj puta nije kokoš-jaje dilema)

I na kraju, tema ove priče za tebe možda je "krajnji sud o igri ove reprezentacije", ali za mene je djelovanje Slavena Bilića kao izbornika. To dvoje nije ista stvar.
Vidi cijeli citat


Ma o ćemu ti pričaš, rekao si da je nogomet odraz stanja u društvu, nemoj sam sebe demantirati. A onda si dobio primjere gdje to nema logike i da ta tvrdnja ne stoji. Čak i kad se naš primjer uzme po tome bi mi morali biti banana repka kao što je zemlja i savez, kako to nije jasno, kao grašak.

Naravno da ima TO (valjda je jasdno na šta se misli), i politike i mafije, ali opet, kakve to ima veze s reprezentacijom? Jel se Bilić proziva što je stao uz Markovića ili zbog igre? Tu treba onda biti jasan.
I upravo njegovo djelovanje kao izbornika se može ocijeniti po tome kako će svoje primarne zadaće izvršiti, a to je plasman na EP, dakle konačni učinak.
[uredio shimano9 - 25. ožujka 2011. u 14:30]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 14:35
masterz je napisao/la:
fistra, obojica smo napravili istu pogrešku, ušli u raspravu s ljudima koji ili ne mogu, ili ne žele shvatiti o čemu se priča. Naravno da se izbornikovo ponašanje van terena odražava na momčad, ma  koliko takve stvari nisu direktno povezane. Izbornik mora biti koncentriran samo na nacionalnu momčad, a ne snimati spotove, grozne himne za ekipu koju vodi (!), davati nebulozne izjave.. sjetimo se kako je prošao Glenn Hoddle nakon nespretne izjave '98. - cipela.  A ovaj naš moralizira li moralizira, noci majicu Che Guevarre a dovodi Sudca u kamp, fura se na ljevičarstvo pa malo podržava Thompsona, javno se svrstava na jednu stranu u jeku kampanje... Mislim, kod nas se to može, ali nemoj onda moralizirat kad imaš putra na glavi...
Vidi cijeli citat


Jadno, služiti se takvim stvarima kad ti ne ide rasprava. Problem je što si ti sad zapravo otkrio šta tebe pati "izborniče", a to nije igra već ono izvan terena.

Ali od kud tebi logika i ideja da on sa svojim moraliziranjem demoralizira repku? jer tako ispada. To možda tebi smeta, ali nitko od igrača nije nikad rekao ništa loše, a na terenu se, ili će se, vidjeti koliko je motiv velik ili malen. Mislim, kakav Šuker kad slušam tvoj ego, ti si moralna vertikala po kojoj se Bilić i svi trebaju ravnati i sukladno ponašati, lol joe.

[uredio shimano9 - 25. ožujka 2011. u 14:37]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 14:44
Da, Srna je sigurno presretan što se Bilić svrstao kontra Štimca... a to je samo jedan od primjera. Pazi, čovjek izjavi da dok je on izbornik, Križanac neće dobiti poziv (opravdano, nakon što ga je ovaj oprao u SN). čim je bila voda u ušima, frajer ga pozove. I ovaj, zlopamtilo kakav je, razjebe mu atmosferu na najjače. Gotovo kao smeće od Tudora Cici Kranjčaru. Ja se ne smatram moralnom vertikalom, ali za Bilića sam Ivan Pavao II. Doduše, za njega je i Otto Barić svetac, iako je isto stari gnjus koji je uzimao proviziju gdje je stigao i mogao (čitaj : Zekić i Neretljak u repki)... Ma, predajem se, odo ja radit pametnije stvari...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2009.
Poruka: 86
25. ožujka 2011. u 14:45
shimano9 je napisao/la:

Ma o ćemu ti pričaš, rekao si da je nogomet odraz stanja u društvu, nemoj sam sebe demantirati. A onda si dobio primjere gdje to nema logike i da ta tvrdnja ne stoji. Čak i kad se naš primjer uzme po tome bi mi morali biti banana repka kao što je zemlja i savez, kako to nije jasno, kao grašak.

Naravno da ima TO (valjda je jasdno na šta se misli), i politike i mafije, ali opet, kakve to ima veze s reprezentacijom? Jel se Bilić proziva što je stao uz Markovića ili zbog igre? Tu treba onda biti jasan.
I upravo njegovo djelovanje kao izbornika se može ocijeniti po tome kako će svoje primarne zadaće izvršiti, a to je plasman na EP, dakle konačni učinak.
Vidi cijeli citat
Ok, sad ću pisati polako jer očito čitaš prebrzo.
Kad kažem nogomet je odraz društva, namjerno kažem nogomet, a ne igra repke, dinama ili plasman tih ekipa. Nogomet je širi pojam, pa tako ispadi Z.Mamića, pranje love, robovlasnički ugovori, homofobne izjave i ostali oblici kršenja zakona spadaju u naš nogomet, neovisno o 8. mjestu repke na FIFA ljestvici ili Dinamu koji je pretplaćen na prvo mjesto u HNL-u. To je moja misao i ako to ne razumiješ onda...ne znam...onda sam se demantirao, evo da skratimo.

A što se tiče teme rasprave, obično se komentira članak, a u članku se spominju stvari tipa Bilić je najveću stvar napravio čim je stigao odlučivši naslovne uloge dati do tada zanemarenima ili nebitnima Modriću, Ćorluki, Eduardu..., što znači da se ne raspravlja isključivo o rezultatu koji je postigla njegova momčad.
[uredio Fistra - 25. ožujka 2011. u 14:47]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.05.2010.
Poruka: 1.199
25. ožujka 2011. u 14:55
Ma da ne citiram nema smisla, jel..
To što ti govoriš nije nogomet niti sport i nogomet ne smije biti širi pojam od onoga na terenu, to su anomalije koje nemaju veze sa igrom. Nije Mamić i Sinovčić nogomet nego su oni polutanti istog, neki s radnjama a neki izjavama. Dakle to nema veze s ničim drugim u ovoj temi osim, kao što Masterz napokon priznao, s tim za koga si u kampanj saveza. A opet govorim, radi se o našoj reprezentaciji i igri, a ne o savezu. Boli Modriča i sve njih tko je u savezu, oni igraju za svoju zemlju i igrat će tko god bio predsjednik. A ne radi se o Dinamu ili tim navijačkim tvrdnjama koje sa repkom nemaju veze.

Pa njegov učinak i rezultati su plod rada i igre, to je poanta, ne možeš odvojiti jedno od drugog, mislim smiješno. Kako se može reči da radi greške ako odemo na EP ili ne daj bože prođemo skupinu, svašta.
[uredio shimano9 - 25. ožujka 2011. u 14:59]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2011.
Poruka: 117
25. ožujka 2011. u 14:57
Ovo je smiješno...
123
...
6789
  • Najnovije
  • Najčitanije