Komentari na tekst: Sve upitnike koje smo imali u utorak imamo i u četvrtak. Ali i dojam da ima mjesta optimizmu

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.08.2013.
Poruka: 816
06. ožujka 2014. u 18:02
Potpisujem sve napisano... osim zadnje recenice. Kovac ne kamuflira nista, ova Svicarska nam je ocitala lekciju kad nas je Stimac vodio, i on nije uspio nametnut nikakav stil u nac.momcadi. Kolko je Kovac dana imo s ekipom? 7-8 s Islandom i sad par dana i drugih 45 minuta je bilo jako gledljivo. Kad ce imat par tjedana prije Brazila ne sumnjam da nece izvuc maksimalno (pogotovo mentalan dio) od igraca. Prolazimo skupinu, barem ja tak mislim, a onda povuci potegni.
Mihalj
Mihalj
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.08.2006.
Poruka: 13.286
06. ožujka 2014. u 18:27
sa svime se slažem osim s dijelom o Lovrenu, ne bi uopće rekao da je bio nesiguran nego da je dobro odigrao. ne bi čak bilo na odmet igrati s lovrenom i schifom iako se slažem da je čarli najbolje kad je najvažnije, tj. bar se nadam da će tako bit.
Bit ćeš opet Dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 2.080
06. ožujka 2014. u 18:28
Sve dobro napisano, osim onog dijela s Maločom, kakav Maloča, čovjek je prosječni stoper daleko od kalibra za reprezentaciju (isto ko i smješni Čop s Dinama) što i pokazuje činjenica da sa 25 još uvijek igra u HNL-u, ima boljih stoper od Maloče, Knežević i Marić s Rijeke, Milović isto, ako se baš želi naći neka HNL opcija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.08.2012.
Poruka: 1.618
06. ožujka 2014. u 20:40
kovač nastavlja tradiciju glupiranja sa bočnim igračima. ako je strinić mogao 20 prilika dobit mogao je i milić 3, s time da strinić nikad takvu klupsku formu nije imao. srna svakom utakmicom sve gori. nikad naučio nabacit, a sad više nema ni onu mediokritetsku brzinu. bočni igrači uz modrića moraju biti motor momčadi, a ne usporivač kakav su kod nas od odlaska jarnija. nije da je subašić nešto skrivio, ali da mi ne možemo imat golmana koji će obranit i nešto što ne mora, ne mogu shvatit.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 16
06. ožujka 2014. u 21:27
zašto svi znaju postavit pravo pitanje i svi znaju detektirat problem a niko nikako da ponudi kvalitetno riješenje- mi nemamo zadnjeg veznog, a bome niti krila, pa zašto onda uporno gurat formacije u kojima su bitne te 2 pozicije. a šta je još gore izbornik na raspolaganju ima 3 sjajna stopera (+šimunić koji je savršen za poziciju libera u kombinaciji sa pokretnijima lovrenom desno i ćurlukom ljevo!!!!) i zašto mi onda neigramo s trojcom u obrani i tako damo više slobode modrću, rakitiću i kovačićuza kreaciju. na taj se način riješimo i nesposobnog perišića i svi sretni i zadovoljni. mi čemo počet igrat kad izbornik shvati da smo najbolje rezultate uvjek radili u formaciji 3-5-2 gdje bi jedino tada robusniji, i u igri glavom bolji, Jelavić trebao igrat kao podrška neprikosnovenom Mandži
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.09.2011.
Poruka: 23
06. ožujka 2014. u 21:31
skeet je napisao/la:
kovač nastavlja tradiciju glupiranja sa bočnim igračima. ako je strinić mogao 20 prilika dobit mogao je i milić 3, s time da strinić nikad takvu klupsku formu nije imao. srna svakom utakmicom sve gori. nikad naučio nabacit, a sad više nema ni onu mediokritetsku brzinu. bočni igrači uz modrića moraju biti motor momčadi, a ne usporivač kakav su kod nas od odlaska jarnija. nije da je subašić nešto skrivio, ali da mi ne možemo imat golmana koji će obranit i nešto što ne mora, ne mogu shvatit.
Vidi cijeli citat


Nja nja... Ne znam čemu odmah pljuvanje? Kao prvo, Švicarska je vrlo ozbiljna ekipa, dapače mislim da nisu pretjerano slabiji od nas. A uspjeli smo ih drugo poluvrijeme opako stisnuti. I da, nismo odigrali za pamćenje, ali teško je i bilo za očekivati, s obzirom da je ekipa imala 1 i pol trening prije utakmice. Ovo nije kvartni nogomet pa da se nađeš s ekipom jednom tjedno i poklopi ti se - tu ipak odlučuju sitni detalji i taktička priprema, a to je Kovač uspio odraditi prilično zadovoljavajuće uzevši u obzir ovo iz moje prošle rečenice.

Da, Srna je odigrao kriminalno - ali uzmi u obzir odakle je došao i da ne zna da li će sutra igrati nogomet ili pakirati obitelj i bježati iz zemlje. Kovač ga je stavio samo zato jer je kapetan i zato jer je Vrsaljko out. Ista stvar (Ukrajina) vrijedi za Strinića, koji vjerojatno zato i nije ulazio, i za Vukojevića koji je ušao tek pred kraj da osjeti teren. Iskreno mislim da je Kovač napravio super stvar s time što je isprobao nove igrače odmah na početku. Kako može znati kakav je Maleš ako ga ne proba? S Perišićem je problem da nikada ne znaš - ovu tekmu je bio loš, možda slijedeću odigra za udžbenike - kao i u Wolfsburgu. Pranjić je sigurno varijanta za lijevog veznog, i biti će tu isproban, skoro pa sam siguran u to. Dapače, nekako sam uvjeren da će on biti prvi izbor za tu poziciju protiv Brazila, jer ima dobru defenzivu za tu poziciju (ali ne i za beka, to potpisujem).

A što se tiče Subašića - pa čovjek niti jednom nije zaplivao niti pokazao bilo kakvu nesigurnost. Drmić je zabio vrhunske golove, mene je kontrolom lopte i realizacijom podsjetio na Brenda, samo je brži od njega, tako da Subašić nije baš ništa kriv, ne znam što si ti očekivao od njega - pa ni Buffon ni Neuer u pravilu ne skidaju takve šuteve. Za oba gola je kriva obrana - u kojoj su igrali jedan koji se tek vratio s oporavka i jedan koji je još na pripremama s klubom, plus Srna i Pranjić.

Ja sam optimist. Nismo Brazil, Njemačka ili Španjlska, pa da nam je baza 60 igrača. Imamo 14-15 pravih + popuna, i to je to. Pa niti jedna Nizozemska ne može repku popuniti sa 23 istovrijedna. Ali kada oni koji trebaju biti budu na 100% + ako ih Kovač pripremi da razmišljaju u igri onako kako je on to radio, moglo bi to biti jako dobro u Brazilu. Iako ja mislim da to neće biti vrhunac ove repke - prije će se to dogoditi u Francuskoj, jer bi tamo (ako sve bude OK) Kovačić, Rebić, Halilović, Pašalić i sl. mogli biti ozbiljna pojačanja ionako sposobnoj i talentiranoj generaciji.
bobrock
bobrock
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.04.2008.
Poruka: 189
06. ožujka 2014. u 21:33
skeet je napisao/la:
kovač nastavlja tradiciju glupiranja sa bočnim igračima. ako je strinić mogao 20 prilika dobit mogao je i milić 3, s time da strinić nikad takvu klupsku formu nije imao. srna svakom utakmicom sve gori. nikad naučio nabacit, a sad više nema ni onu mediokritetsku brzinu. bočni igrači uz modrića moraju biti motor momčadi, a ne usporivač kakav su kod nas od odlaska jarnija. nije da je subašić nešto skrivio, ali da mi ne možemo imat golmana koji će obranit i nešto što ne mora, ne mogu shvatit.
Vidi cijeli citat


Nemojte pljuvati po Srni. Ukrajinci nemaju utakmica u nogama od zimske stanke kao ni Rusi. Stoga ne cudi sto su Corluka, Srna i Eduardo jucer imali problema u igri. Isto bi bilo i da je Strinic igrao. Dajte malo razumjevanja.

Osim toga vec se zaboravilo tko je dao zadnji gol u kvalifikacijskim utakmicama ili asistirao Mandzi u Beogradu i Oli u Zagrebu protiv Srbije. Pocela se provlaciti neka floskula kako Srna nije ubacio od proslog desetljeca. Uopce ne znam koje utakmice vi gledate...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
06. ožujka 2014. u 21:59
dobar tekst, ali po meni je riješeno da Pranja nemere igrat livog beka, neka se odluči između Strinića i Milića, još jednom se naučili da Olića baš nikad netriba otpisat, i nadam se da će startat protiv Brazila u špici, slažem se za Lovrena, meni Schifo i Ćorluka bolje djeluju i Ćorluka će sigurno biti pravi na SP, po meni onda ostaje jedino pozicija defenzivnog veznog, a tu mi se najbliži čini Raketa, on je posto čvršć i agresivniji i mislim da bi on i Modrić najbolje tu pasali.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.07.2013.
Poruka: 416
06. ožujka 2014. u 22:07
Upitnici? Paaaa, Males jednostavno nije kalibar za reprezentaciju. Pranjic bi bija puno korisniji na krilu nego ka bek, Olić MORA igrat od prve minute jer je stroj, Lovren je neprepoznatljiv u reprezentaciji i na to mora Kovac obratit paznju.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 775
06. ožujka 2014. u 22:44
Slažem se da ne treba biti prekritičan ali u vezi Srne čovjek nabroji njegove tri utakmice koje je odigrao dobro u zadnje dvije godine!Mislim da se tu previše radi o starim zaslugama kada je bio puno bolji! Na račun starih zasluga Eduardo bi trebao igrati svaku utakmicu(puno puta nas je izvadio iz govana) a još uvijek je najbolji strijelac poslije Šukera.Mislim da se tom čovjeku daje premalo minutaže da bi odigrao kako zna!Obično ga ubace kada smo u situaciji da gubimo i onda očekuju da za malu minutažu napravi čudo.Znam da če njegovi mrzitelji reći da malo igra ali koliko to igra Jelavić koji je usput budi rečeno težak i spor i kao takav se teško uklapa u tu igru.Protiv Brazila trebaju on i Olić biti napadači da se nadovežem odmah tu za Perišića nema mjesta!Podsjeća me na miša igračku kojeg naviješ i onda pustš i on nekontrolirano juri bez reda i smisla.Osim toga sklon je kiksevima i to po nekoliko na utakmici.Da je takva visoka klasa ostao bi u Borussiji.Lovren je pravi stoper za Engleze visok jak i ko leži ne bježi a o nekakvoj tehnici ni spomena tu nam fali Šimunić ali ja sam za Šifu uz Ćorluku našeg najboljeg stopera:Tu se neki ismijavaju od Čopa(vjerojatno neki Hajdukovac) ali ako se Maloča spominje kao kandidat onda to može biti i Čop(iskreno mislim da još nijedan nisu na toj razini).Vidim da je Benko zaboravljen ali ako zovu Jelavića mislim da je trenutno Benko bolje rješenje(iako je kao osoba bahat i umišljen).Još bih rekao da su nam Rakitić i Modrić kao nekad Boban i Prosinečki znači još nam fali jedna dobra zamjena za Asanovića i onda bi bili pravi!Mladi Kovačić još nije na razini ove dvojice ali bi mogao to postati,Treba pustiti Kovače neka to slože i uigraju bez pametovanja sa strane i to bi moglo biti dobro!
[uredio Aurelio65 - 06. ožujka 2014. u 22:48]
12
  • Najnovije
  • Najčitanije