Komentari na tekst: UEFA optužila Mourinha i četvorku

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.12.2009.
Poruka: 131
25. studenog 2010. u 21:21
@RodmanST... ovo što si reko da za simuliranje penala bi dao crveni potpuno se slažem... to bi bila odlična stvar za nogomet opčenito... ali i treba uvest video tehnologiju... barem kao u tenisu... imaš ne znam par puta i s promašajem se oduzme jedno pravo... onda se barem ne bi na svaku glupost žalili... neki će reć da bi usporilo to igru i zato bi trebalo pustit akciju do kraja, dok lošta ne izađe iz igrališta i onda pogledat... tako slično je i u nflu... akcija se odigra i onda poslje ako ima sporna situacija se pogleda... ako je bilo nešto nedozvoljeno poništava se sve i gotovo... koliko je tako td-a poništeno... baš u nedjelju sam gledo jednu tekmu... lik presječe jednu loptu i otrči do end zone a suci nešt vidjeli i sve se poništi... i niko se ne buni... jer svi vide šta je bilo i svima je sve jasno... i da kažem za ovo nešto... bilo bi presmješno da ovdje budu naknadne kazne... jer to stvarno ne bi imalo smisla... zadžavo je loptu i dobio drugi žuti... kakve veze... šta bi onda neko trebo dobit naknadnu kaznu i kad dobije normalno žuti katon za simuliranje... užas... nesportski potez... njih se može u svakoj tekmi onda nabrojat na tisuće...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.11.2010.
Poruka: 4
25. studenog 2010. u 21:34
pi* igra.. nevolim taj real baš nevolim
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 21:36
Pa evo, ja se osobno bavim pravilima. Milijun puta sam vidio da igrač kod 0-2 rezultata izlazi i pozdravi suca, isto kao i što pozdravi suca kada napravi prekršaj za crveni, tipa da spriječi suparnika u izglednoj prilici. Nitko tu ne vidi provokaciju osim tebe samog, jer većina igrača na kraju utakmice pozdravi sudačku trojku, a kako će ako izlazi van?
To što si naveo su dva logična primjera, ali što je s onim kad igrač ima pet metara od izać (radi zamjene) na sredini terena, ode do centra pozdravit sudca i dat mu ruku, a njegova momčad vodi 1-0, 89 minuta je i tako to. Čista finta, provokacija. Daj ti ruku kad završi utakmica svoj trojici sudaca, ali nemoj mi se šminkat i glumit respekt sucu.
A što je tebi apsurdno je sasvim logično, jer on nije nikakvu prednost ostvario ako u drugoj akciji nije u zaleđu, gdje je tu prednost ako su obrambeni bliže golu od njega, nebitno kad su stigli?
Triba bi ja i počet crtat nekako ovdi. Pazi ovo igrač A na 20 metara, zadnja linija na 25 m vata igrača A u ofsajd ali balun iz sredine ide na krilo igraču B koji se vrhunski ubacija i trče po krilu, posluži igrača A koji prid obranom ima 5 metri fore (po meni ne baš pravedne) i zabija regularan gol. Kužiš sad? Ja osobno bi volija da je ofsajd čim je netko iza obrane i bok.


[uredio RodmanST - 25. studenog 2010. u 21:45]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 21:43
Di maria slažem se, obavezno tehnologija, ameri su zato zakon, gleda sam lakerse i boston lani u jednoj tekmi FINALA, ej FINALA, di su u zadnjih minut ipo 3 puta gledali snimku, brzo i efikasno i to u gustoj tekmi i nitko ne grinta.
A za real, očekujem novčanu kaznu, a da sam na UEFINOM mistu doradija bi to pravilo da se ne zlouporabi i bok, jer mogu tako karikirano rečeno jedan po jedan 10 igrača krast po pola minute i dobivat po žuti i ode zadnjih 5 minuti.
Ali definitvno tehnologija.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.10.2010.
Poruka: 868
25. studenog 2010. u 21:58
slazem se da ovo nije bilo u redu...ali upravo su za to i kaznjeni-nesportska igra
mislim da se Realu i igracima nemoze nista zamjeriti (u smislu dotatnih kazni) jer su upravo kaznjeni prema pravilima igre-UEFA/FIFA se moraju pridrzavati pravilnika i ako bude kakvih dopuna to se moze odnositi samo za sporne detalje nakon donosenja izmjena u pravilniku a nikako za utakmice prije istih
realno gledano-sve je propisno i prema pravilima
ali ovo zapravo nije nista novoga...pa masu puta se igraci ¨ciste¨ kartona u klubskim ili reprezentativnim akcijama samo na malo profinjeniji nacin-ali nije li poanta i cilj isti??

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 412
25. studenog 2010. u 22:25
RodmanST je napisao/la:
Pa evo, ja se osobno bavim pravilima. Milijun puta sam vidio da igrač kod 0-2 rezultata izlazi i pozdravi suca, isto kao i što pozdravi suca kada napravi prekršaj za crveni, tipa da spriječi suparnika u izglednoj prilici. Nitko tu ne vidi provokaciju osim tebe samog, jer većina igrača na kraju utakmice pozdravi sudačku trojku, a kako će ako izlazi van?
To što si naveo su dva logična primjera, ali što je s onim kad igrač ima pet metara od izać (radi zamjene) na sredini terena, ode do centra pozdravit sudca i dat mu ruku, a njegova momčad vodi 1-0, 89 minuta je i tako to. Čista finta, provokacija. Daj ti ruku kad završi utakmica svoj trojici sudaca, ali nemoj mi se šminkat i glumit respekt sucu.
A što je tebi apsurdno je sasvim logično, jer on nije nikakvu prednost ostvario ako u drugoj akciji nije u zaleđu, gdje je tu prednost ako su obrambeni bliže golu od njega, nebitno kad su stigli?
Triba bi ja i počet crtat nekako ovdi. Pazi ovo igrač A na 20 metara, zadnja linija na 25 m vata igrača A u ofsajd ali balun iz sredine ide na krilo igraču B koji se vrhunski ubacija i trče po krilu, posluži igrača A koji prid obranom ima 5 metri fore (po meni ne baš pravedne) i zabija regularan gol. Kužiš sad? Ja osobno bi volija da je ofsajd čim je netko iza obrane i bok.


Vidi cijeli citat



Kužim ja otpočetka šta ti želiš reć, ali znači da je taj igrač B isto 5 metara iza tog igrača..i ako on stigne napravit nadoknaditi tih 5 metara pa da bi lopta bila unatrag upućena, onda stignu i protivnički igrači, ako ne stignu, onda je isto kao i da je lik istrčao iz linije s njima.

P.S.: Za ovo kad se došeće pozdravit ga, isto tako je masu puta viđeno da se dobije karton zbog presporog izlaska, također odugovlačenje igre i to je to, al obojica idemo u krajnost s tim primjerima.
[uredio Peleus - 25. studenog 2010. u 22:29]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 23:24
a kako će obrambeni stić kad oni istrčaju put centra i staju (i sad tribaju kontra kretnju napravit), a igrač B je uletija u punom šprintu iza njihovih leđa (igrač A ka šta napadači imaju običaj em šetucka, ne istrčaje ka obrana, em ima 5 metri fore i iz toga mu se puno lakše okrenit i popratit svoje krilo nego obrambenima)
imaš pravo pretjerali smo ... ali mogli bi isto ovo poslat Platiniju ... hahaha ... kad neće nitko za ovakvu konstruktivnu raspravu ja nam udjeljujem spontani aplauz klap klap

Vugi7
Vugi7
Mali dioničar
Pristupio: 11.05.2009.
Poruka: 6.373
25. studenog 2010. u 23:36
Ma dajte, igranje rukom na gol liniji na SP nije izrugivanje protivničke momčadi?
Igranje Henrya rukom za prolaz Francuske nije izrugivanje?
Izležavanje igrača po terenu kad vode 1 razlike nije izrugivanje?
Sramotno suđenje polufinala LP u Londonu nije izrugivanje?
Inzaghijev gol 1,5m iz ofsajda u LP nije bilo izrugivanje?

Sve je to prošlo nekažnjeno...
Da u cijeloj ovoj priči ne sudjeluje ime Real Madrid, nitko nebi riječi rekao.
Platini, SRAMOTA!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.11.2010.
Poruka: 43
26. studenog 2010. u 00:20
1. Suarez kažnjen neigranjem polufinala SP, a ti napadaš krivu osobu, opet iz neupućenosti, Platini je u UEFA.
2. Henry igra rukom, pobogu opet kritika na pogrešnu adresu.
3. Izležavanje igrača po terenu kod 1 gola razlike, to i Realovi igrači često rade, npr. sa Sportingom nedavno.
4. Sramotno suđenje u Londonu, da te podsjetim, počelo je nepravednim isključenjem Abidala (i onda naravno,šta bi bilo da je bilo)
    Kako je samo krasan taj istorijski gol bio, da te podsjetim malo uz komičnog komentatora:
    http://www.youtube.com/watch?v=lK-6PQWSOu4&feature=related
5. Inzagijev gol iz zaleđa, koliko je samo penala suđeno za Real u ovoj sezoni, jako puno, najviše ubjedljivo, malo mi je i sumljivo,
    toliko o nenaklonjenosti sudija Realu.

Suma sumare, Real je u svakom slučaju privilegovan klub kod sudija, možda i najviše od svih.
Vugi7
Vugi7
Mali dioničar
Pristupio: 11.05.2009.
Poruka: 6.373
26. studenog 2010. u 00:44
1. Onda su i Ramos i Xabi kažnjeni neigranjem utakmice protiv Auxerra. I ono o Platiniju se odnosi na ovu odluku.
2. Henry igra rukom, kritika stoji.
3. Rade to svi, pa i Barcelona tvoja, ali i to je nekažnjeno jer je dozvoljeno.
4. Neda mi se komentirati, pametnima je sve jasno.
5. Prebroji crvene kartone u korist Barcelone pa mi pričaj nešto o naklonosti sudaca. Zadnji primjer Valdesov nekažnjeni start na Kopenhagenovog igrača. Samo mi ti nemoj o sucima, molim te.