Komentari na tekst: UEFA optužila Mourinha i četvorku

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 412
25. studenog 2010. u 19:34
bauer24 je napisao/la:
A brate mili koje ono priseravanje bilo, ajte samo pomislite da je to neko u HNL-u napravija, da jadni Suarez nije širija ruke 3-4 puta, ja mislim da Ramos još uvik sve do sad ne bi vratija balun u igru
Vidi cijeli citat



Čisto da nadodam..ako mi je nešto diglo tlak izuzev Ronaldovog bacanja..onda je to Suarezovo mahanje rukama i gestikuliranje prema sucu (koje se također kažnjava, čisto usput rečeno).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 19:46
Može se kaznit i ovo, jer je ovo izrugivanje sudca, igre, sustava i navijača. Još ako se dokaže da je smišljeno, pogotovo. Ramos daje ruku sucu, čista provokacija. Ipak mislim da bi u pravilima trebalo naznačiti određenije što u slučajevima njihove zlouporabe. Ima u nogometu manjkavih pravila koliko hoćeš.
 

[uredio RodmanST - 25. studenog 2010. u 19:47]
Balthazar
Balthazar
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.01.2010.
Poruka: 489
25. studenog 2010. u 19:48
Slažem se da bi sve ovo trebalo biti dio igre i da ne bi smjelo biti kažnjavanja. Na sucu je da kazni nesportsko ponašanje i to je on i učinio. Tko je kriv Ajaxu ili slijedećem klubu s kojim Real igra što je Real odigrao fenomenalno pa si je kod 4:0 mogao priuštiti ovakve poteze. Osim toga, zar bi bilo bolje da su i Ramos i Xavi Alonso napravili grube faulove za žute kartone ?
Neka se UEFA bolje pozabavi drugim stvarima (video pomoć sucima ili ne, besmisleni 4. i 5. sudac, potkupnjivanje vezano uz domaćinstvo EP-a, istražitelji tipa Robin Bokšić, ...).

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.05.2010.
Poruka: 717
25. studenog 2010. u 19:53
dobil je i krasić zuti za simulranje pa su ga naknadno kaznili... kolko igraca je dobilo crveni zbog udaraca ili simuliranja pa su ih naknadno kaznili...UEFA ima pravo naknadno kaznit
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 412
25. studenog 2010. u 19:53
RodmanST je napisao/la:
Može se kaznit i ovo, jer je ovo izrugivanje sudca, igre, sustava i navijača. Još ako se dokaže da je smišljeno, pogotovo. Ramos daje ruku sucu, čista provokacija. Ipak mislim da bi u pravilima trebalo naznačiti određenije što u slučajevima njihove zlouporabe. Ima u nogometu manjkavih pravila koliko hoćeš.


Vidi cijeli citat



Davanje ruke sucu je provokacija? Ja sam mislio da je to čisto pokazivanje respekta, jer su i jedan i drugi vrhunski pojedinci u svom poslu...Kada je Olić zabio protiv Man U i skinuo dres, sudac ( deBleeckere) mu je pokazao žuti, a Olić mu sa smiješkom pružio ruku. Jel i to provokacija? Pod provokacijom suca se smatra ironično pljeskanje, psovanje, gestikuliranje, tako da ako ćemo o provokaciji, Suarez se opetovanim mahanjem rukama prema sucu više ogriješio u tom području od Ramosa.
Nogomet je igra koja se bazira na 17 pravila i jedino manjkavo pravilo je pravilo u vezi igranja rukom, sva ostala su čista i lagano razumljiva.
[uredio Peleus - 25. studenog 2010. u 19:55]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 412
25. studenog 2010. u 20:02
Mejasic je napisao/la:
dobil je i krasić zuti za simulranje pa su ga naknadno kaznili... kolko igraca je dobilo crveni zbog udaraca ili simuliranja pa su ih naknadno kaznili...UEFA ima pravo naknadno kaznit
Vidi cijeli citat



Krasić je iznudio na toj uakmici kazneni udarac, tako da nisi u pravu. Nitko zbog simuliranja nije dobio crveni jer se to kažnjava žutim, i nitko zbog toga nije kažnjen dodatnom suspenzijom ako je na utakmici kažnjen. A svaki crveni karton je slučaj koji ide na razmatranje disciplinskom sucu. Nigdje u pravilima nogometne igre ne piše da igrač koji dobije crveni karton ne igra iduću utakmicu ili par idućih, nego je to sve do disciplinskog suca koji može kazniti igrača dodatnim neigranjem, ili pak puknut mu suspenziju pregledom videosnimke zbog nečeg što sudac nije vidio. Ovdje je sudac to vidio i kaznio ih prikladnom kaznom.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2010.
Poruka: 3.361
25. studenog 2010. u 20:14
Mourinhova briljantnost na djelu hahaha!!! Toliko o ovoj temi,a sad Barcini fanići nek se igraju Razlaza.
[uredio Rogue Trip - 25. studenog 2010. u 20:15]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 20:19
U ovom slučaju je davanje ruke čista provokacija, jer Ramos nije respektira suca čim ga onako izaziva na žuti. Nebitno jer je provokacija teško dokaziva, isto ka i kad igrač koji je zamijenjen šeta ka dat ruku sucu iz respekta, a u stvari krade vrime.
Po meni ima manjkavih ili nejasnih koliko hoćeš, osobito onih što se tiču procjene sudca.
Jedno od meni apsurdnijih je kad npr. balun ide na krilo, a igrač u sredini u debelom ofsajdu, i onda ovaj koji nije bija u ofsajdu s krila ubaci ovome u sredini koji zabije gol. On ga je zabija jerbo je ostvarija prednost svojom pozicijom, a zamisli tek iz perspektive obrambenih igrača koji uhvate u ofsajd dvojicu trojicu i onda iz 6og plana dođe neki koji nije u ofsajdu i zabije.
Penali, je/nije bija faul, jedan sudac sudi, drugi ne sudi. A manjkavosti zbog ne uvođenja tehnike. Simuliranje žuti, bezveze također odma triba dat crveni. Ko se boji žutog? Provaš pa ako izvuče penal vrhunski.
Da zaključim pravila su takva kakva jesu i nek se njima bave oni koji se moraju bavit.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2010.
Poruka: 2.804
25. studenog 2010. u 20:22
Briljantnost=pokvarenost, podmuklost. Pa izgasin italic, gle piše normalno.
[uredio RodmanST - 25. studenog 2010. u 20:23]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 412
25. studenog 2010. u 20:43
RodmanST je napisao/la:
U ovom slučaju je davanje ruke čista provokacija, jer Ramos nije respektira suca čim ga onako izaziva na žuti. Nebitno jer je provokacija teško dokaziva, isto ka i kad igrač koji je zamijenjen šeta ka dat ruku sucu iz respekta, a u stvari krade vrime.
Po meni ima manjkavih ili nejasnih koliko hoćeš, osobito onih što se tiču procjene sudca.
Jedno od meni apsurdnijih je kad npr. balun ide na krilo, a igrač u sredini u debelom ofsajdu, i onda ovaj koji nije bija u ofsajdu s krila ubaci ovome u sredini koji zabije gol. On ga je zabija jerbo je ostvarija prednost svojom pozicijom, a zamisli tek iz perspektive obrambenih igrača koji uhvate u ofsajd dvojicu trojicu i onda iz 6og plana dođe neki koji nije u ofsajdu i zabije.
Penali, je/nije bija faul, jedan sudac sudi, drugi ne sudi. A manjkavosti zbog ne uvođenja tehnike. Simuliranje žuti, bezveze također odma triba dat crveni. Ko se boji žutog? Provaš pa ako izvuče penal vrhunski.
Da zaključim pravila su takva kakva jesu i nek se njima bave oni koji se moraju bavit.
Vidi cijeli citat


Pa evo, ja se osobno bavim pravilima. Milijun puta sam vidio da igrač kod 0-2 rezultata izlazi i pozdravi suca, isto kao i što pozdravi suca kada napravi prekršaj za crveni, tipa da spriječi suparnika u izglednoj prilici. Nitko tu ne vidi provokaciju osim tebe samog, jer većina igrača na kraju utakmice pozdravi sudačku trojku, a kako će ako izlazi van?
A što je tebi apsurdno je sasvim logično, jer on nije nikakvu prednost ostvario ako u drugoj akciji nije u zaleđu, gdje je tu prednost ako su obrambeni bliže golu od njega, nebitno kad su stigli? 
Penali je/nije, prekršaji, to je sve element zašto postoje suci, vrhunske momčadi se pripreme, zna se tko kako sudi. Ako ćemo uvodit robote da sude, onda zašto ne uvest i robota tipa na mjesto golmana, pa pucajte. Ili tipa