Komentari na tekst: Uvijek vjerni ili uvijek nezadovoljni?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 173
25. kolovoza 2010. u 16:01
Stoje sve teze o tome da se igračima na terenu ne pomaže bojokotom. Ali kad su se BBBi odlučili ne dolaziti na tekme,
znači da im nešto zaista smeta i da se njihovo mišljenje već više vremena ignorira. Smatram da je jedan od problema
u tome što ne samo u Dinamo nego kod nas općenito klubovi ne žive od navijača i gledatelja, pa ih stvari kao što je
primjerice ovaj bojkot i ne boli previše. Jer, kad bi svaki od tih potencijalnih 15-20 tisuća gledatelja primjerice za jednu
polusezonu kupili pretplatu, a za drugu samo zaprijetili da to neće učiniti siguran sam da bi se brzo rješila "kadrovska
problematika" u strukturama Dinama.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.05.2010.
Poruka: 43
25. kolovoza 2010. u 16:15
Ovako...prije svega morate svi biti svjesni da je Zdravko Mamić apsolutni gospodar Hr. nogometa. Jednostavno, čovjek je pun love! I možemo mi govoriti ovo i ono,davat razne komentare...bla bla... ali bit će kako on hoće i povući će se kad on hoće ! Nitko mu ne može ništa. To je jednostavno činjenica i odraz današnjeg društva u Lijepoj našoj.Zašto? Evo primjer: Kako bi reagirao Pacak da mu Maminjo kulturno ponudi 5000 eura da prestane laprdat ? E...kad nam u glavama prvo bude silna sablazan na takvo nešto i kad se budemo zgražali na samu pomisao mita i korupcij u nogometu....onda možda postoji nada da će ljudi bez odgoja, morala, škole,želje za dobrobiti čovjeka i društva.. javno se ispričat za propast Hr. nogometa, odgovarat za to, i po 'zakonu' ići u tvorza.
Do tad....para na paru uš na fukaru...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.07.2010.
Poruka: 50
25. kolovoza 2010. u 16:16
slažem se da je  bojkot dokazano glup način borbe.
Ja ne kužim kaj bi vi hteli da je predsjednik kluba nobelovac, trener dinama legenda koja je igrala i osvajal sve bitne svjetske trofeje sa dinamom, igrači da su sa trešnjefke i trnja, da je službeni jezik na stadionu starozagrebački, da imamo stadion.....blabla
To je jako lepo i prije svega nemoguće.
Gazda kluba je manijak koji voli taj klub koji se ne zna kontrolirati (jer ne mora) i koji je maksimalno stabilizirao klub kolko je to moguće u Hr. okvirima. Kad je treba prodavao je guzicu SDPu pa HDZu, i iz njih/nas tj. naših vladajućih predstavnika/proračuna izvlačio lovu (za to najmanje krivim njega, jer nije uzeo nego mu je dano)i trošio je na dinamo ili na sebe boli me kurac i sad bi najbolje pasalo pitanje na kraju, ok neka je, a gdje su rezultati?
Tu su evo. 5 jebenih godina P E T.
Pola Hr. repke je prošlo/poteklo kroz/iz dinama.
11te u svijetu.
kaj vi mislite da bi dinamo ljepše izgledao da je prepušten nekakvom ekonomskom vlemeajstoru u ovom dog eat dog Hr. sistemu
di se guraju igrači preko pištolja ili desetaka tisuća eura u prvu ekipu.
Ljudi moji Pa Zdravko Mamić je simptom, a ne uzročnik.
Pitajte bilo koga u Hr. ma bilo gdje zapravo je l bi htjeli biti 5 godina za redom prvak.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
25. kolovoza 2010. u 16:19
Pravi navijac navija za svoj klub kada osvaja naslove i kada ispada iz lige jednakim intezitetom. To su navijaci. Slazem se da Boysima ide na .... Mamic i njegovo ponasanje, da je on u nekim stvarima teska seljacina (seljacina kao karakterna osobina, da me se krivo ne shvati) ali pravi navijac se ne bi smio boriti na ovaj nacin protiv njega. Dinamu trebaju navijaci kao i svakom klubu, inace sve to nema nekog smisla. I Boysi (tocnije dio njih) su znali raditi nerede na gostovanjima i na taj nacin isto stetili klubu, nisu ni oni savrseni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.08.2009.
Poruka: 6.058
25. kolovoza 2010. u 16:28
Prošle godine imao sam godišnju kartu, ali zbog akumuliranih incidenata "udruge navijača" i kazne UEFE nisam mogao gledati dvije od tri utakmice svog kluba u EL! I kako da ja sada imam razumijevanja za njihov bojkot?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.07.2010.
Poruka: 50
25. kolovoza 2010. u 16:40
Znate kaj bi spasilo dinamo. Da novinari organiziraju bojkot. Nek više EPHa, Večernji, Index i ini ne šalju svoje novinare na pressice. To bi bilo idealno. Ljudi bi cijenili dinamo isključivo kroz prikazani nogomet. Kak i treba
blaž1986
blaž1986
Mali dioničar
Pristupio: 25.07.2010.
Poruka: 5.946
25. kolovoza 2010. u 16:40
njonjo je napisao/la:
Ako se Mamic nemoze smijeniti bojkotom, onda se ode na tekmu napravi bakljada i uefa ce kazniti Dinamo i Mamica.
Vidi cijeli citat

   




i onda se opet nas zove nasilnicima i sramotom ove drzave, ovako je bolje. uz bojkot ce bit akcija ,ici ce se mirnim i legalnim putem, njemu ce se polako zatvarat pipa koja mu je do sada davala lovu,tj vec se zatvara,i nece bit izvora osim prodaje, a onda ce se i oni slijepci okrenut i shvatit da ovo vise nemoze ovako i da daltoni moraju otic.
https://www.youtube.com/watch?v=-IHM5zgs8wM
blaž1986
blaž1986
Mali dioničar
Pristupio: 25.07.2010.
Poruka: 5.946
25. kolovoza 2010. u 16:41
voli on pare, vise od svega.
https://www.youtube.com/watch?v=-IHM5zgs8wM
blaž1986
blaž1986
Mali dioničar
Pristupio: 25.07.2010.
Poruka: 5.946
25. kolovoza 2010. u 16:48
ostajemo mi, samo sto ti to nekuzis.
https://www.youtube.com/watch?v=-IHM5zgs8wM
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2009.
Poruka: 66
25. kolovoza 2010. u 16:53
blaž a kolika je to bila zarada od prodaje ulaznica????? 1000kn???
dobro je gospodin Pacak napiso, da je nas bilo 15 do 20 tisuca na svakoj utakmici i onda najedanput niko onda bi ga to pogodilo ali ovako to nema nikakvog smisla...
jos mi niti jedan mrzitelj mamica nije odgovorio na moj post sa pocetka druge stranice...tko ce ga zamjeniti i zasto se boysi nisi ocitovali o tome?
  • Najnovije
  • Najčitanije