Komentari na tekst: Vaha: "Francuska? Zašto ne?"

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.04.2011.
Poruka: 62
14. svibnja 2011. u 14:31
uopće nije bitno tko je trener, dok igraju s ovako slabim protivnicima u HNL-u...ne može ti cijela sezona ovisiti o tri jake utakmice, kad igraš 40 slabih...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.05.2010.
Poruka: 569
14. svibnja 2011. u 15:00
prilika2 je napisao/la:
uopće nije bitno tko je trener, dok igraju s ovako slabim protivnicima u HNL-u...ne može ti cijela sezona ovisiti o tri jake utakmice, kad igraš 40 slabih...
Vidi cijeli citat

slažem se..eventualno bi bilo dobro dovesti trenera koji je dobar motivator..i koji će naći načina da im skine pritisak europskog prokletstva sa vrata..po meni kvaliteta momčadi nije upitna.
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 60.574
14. svibnja 2011. u 15:05
rijesili smo ga se pet mjeseci prekasno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.04.2011.
Poruka: 474
14. svibnja 2011. u 15:22
Vaha je složio obranu, ali da je malo više slušao pomoćnika Tota, igrali bi proljeće u Europi. I bolji nogomet u HNL-u na proljeće. Uvijek je uspjeh osvojiti prvenstvo i Kup, ali evidentno je HNL preslab za Dinamo, pa Dinamo ima 5 jačih utakmica u Europi i to je sve. I onda se pitaju zašto su stadioni(!) prazni.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.05.2010.
Poruka: 1.010
14. svibnja 2011. u 15:40
hahaha,vi nemate pojma o nogometu,ajde mi recite s kojim je trnerom u povijesti dinamo dobio 5golova u prvenstvu kao kod vahe? s ni jednim. vaha je bio jedino pravo riješenje u ovom trenutku za klupu dinama. a ovaj koji je napisao da je vaha prosječan trener je glupi,zatucani anti-pratitelj nogometa
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.05.2010.
Poruka: 569
14. svibnja 2011. u 15:45
croatman je napisao/la:
hahaha,vi nemate pojma o nogometu,ajde mi recite s kojim je trnerom u povijesti dinamo dobio 5golova u prvenstvu kao kod vahe? s ni jednim. vaha je bio jedino pravo riješenje u ovom trenutku za klupu dinama. a ovaj koji je napisao da je vaha prosječan trener je glupi,zatucani anti-pratitelj nogometa
Vidi cijeli citat

javio se znalac,znači,vaha je vrhunski trener,u rangu mourinha ili alexa jel,nije prosječan..ljudi iznose svoje mišljenje,a ti sa vrijeđanjem pokazuješ da nisi možda glupan,a ni zatucan..samo malo zaostao..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.04.2011.
Poruka: 218
14. svibnja 2011. u 15:58
Vaha je odnos prema radu u Dinamu postavio na neku novu, još neviđenu razinu. Prvi puta je CIJELI stručni stožer na raspolaganju igračima na treningu. U klubu se boravi CIJELI dan, analiziraju se igrači i suparnici. Do Vahe nikome nije palo na pamet igrače slati zubaru, odnosno koliko npr. utjecaja zubi imaju na zdravlje igrača. Sjetite se koliko je Mamić u početku bio oduševljen znanjem Vahe u odnosu na prethodne trenere.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.01.2010.
Poruka: 94
14. svibnja 2011. u 16:18
kustosija je napisao/la:
Slažem se da bez dobre obrane nema uspjeha u Europi, ali cijelo proljeće (izuzev u utakmici protiv Hajduka) Dinamo je izgledao jadno.
Vidi cijeli citat


Kao što izgleda već zadnjih 6 godina kad prvenstvo osigura oko Sisveta (kad obično izgubi šanse za prezimljavanje u Europi). Nisam pobornik teze da je Vaha Mourinho, Hiddink ili Ferguson, ali mislim da je većina razloga koja se po medijima baca kao dobre stvari zbog kojih je trebao otići u najmanju ruku smješna, da ne kažem glupa.

Tko to može motivirati igrače koji imaju 10, 15 bodova prednosti pred suparnikom koji će ionako kihnuti barem nekoliko puta tijekom proljeća, a sve to pred 200-300 gledatelja? Kako rekoh već 6 godina to nijednom od trenera ne polazi za rukom. Ne bi ni Mournihu.

Dinamo, a osobito mediji oko njega trebaju prestati lagati javnost i same sebe s famom kako je Dinamo "veliki europski klub, ogromnog ugleda i težine u Europi" kojeg samo "prokletstvo sprečava da dosegne vrhove za koje je predodređen." Činjenica je, koja se nama dinamovcima ne mora sviđati, da taj famozni Kup velesajamskih gradova NIJE preteča Kupa UEFA-e/Eurolige, kao i to da je se dobar dio momčadi nije regrutirao plasmanom u lokalnim prvenstvima, nego nekim drugim kriterijima, pa je tako jednom nastupala i momčad London XI - selekcija igrača nekolicine londonskih klubova. Ne kažem da 1967. treba popljuvati, ali ne može se na njoj graditi fama o tome da je Dinamo "tu negdje" blizu euro-vrha, kad već 40 godina (od 1970. i famoznog posljednjeg proljeća u Europi) uporno dokazuje suprotno. Češće smo ispadali od "Brannova" i "Magdeburga", nego li od "Arsenala" i "Milana". SAd je Vahi ogroman krimen što nije izbacio PAOK, a zaziva se povratak Ivankovića koji je ispao od Branna?

Druga je činjenica da posljednjih nekoliko godina Dinamo konstantno napreduje u Europi (uz prodaju najkvalitetnijih igrača) i da je ove godine prvi puta u posljednjoj utakmici imao sve u svojim nogama. Nije uspio, no očito postoje temelji na osnovu kojih se mi dinamovci možemo nadati da će najesen biti ostvarena Liga prvaka ili proljeće u Euroligi. Nažalost - mediji i navijači - upravo zbog tog uvjerenja u nekakav europoredak, karikiram, Barcelona/United/Inter - Šahtjar/Porto/Villareal - Dinamo - tim rezultatima nisu zadovoljni i razlozi "neuspjeha" koji se traže dobivaju naglasak na uobičajenim glupostima u vidu "prokletstva", "sudaca", ili tobože nesposobnih trenera ili igrača "koji se nisu zalagali". Očito je da je Dinamu osim slabosti domaće lige (problem na koji može malo utjecati),  veliki problem nedostatak trenerskog kontinuiteta. Mada postoji znatna razlika između Šahtjara i Dinama (financiranje privatnim novcem, odnosno "građansko" financiranje i sumnje vezane za to) primjer Lucescua je prilično dobar: 7 godina je trener na čelu ekipe sastavljene od ne baš top-vrhunskih stranaca i dijela najboljih Ukrajinaca i rezultati su tu - usprkos tome što u tih 7 godina Šahtjar i nema dominaciju u Ukrajini, kakvu ima Dinamo u Hrvatskoj.

Kuže, Ivanković, Jurčić, Halihodžić - po meni svaki je mogao/trebao dobiti priliku za kontinuitet....mada...da nisu smjenjivani (nakon "očajnih" proljeća) o čemu bi pisali novinari?

Druga stvar je naravno pitanje "A što sad?", kad se bilo ulazak u Ligu prvaka, bilo proljeće u Europi ostvari? Je li cilj da Dinamo te uspjehe niže u kontinuitetu ili jednokratan izlog igrača i rasprodaja po ekstra-cijenama?

Problem publike, mladi igrači... su drugi skup floskula, no sve je nažalost stvorilo Dinamo kakav vidimo i za kojeg je pitanje bi li više itko duže žalio da prestane djelovati?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2009.
Poruka: 1.071
16. svibnja 2011. u 13:07
Laslo je napisao/la:
kustosija je napisao/la:
Slažem se da bez dobre obrane nema uspjeha u Europi, ali cijelo proljeće (izuzev u utakmici protiv Hajduka) Dinamo je izgledao jadno.
Vidi cijeli citat


Kao što izgleda već zadnjih 6 godina kad prvenstvo osigura oko Sisveta (kad obično izgubi šanse za prezimljavanje u Europi). Nisam pobornik teze da je Vaha Mourinho, Hiddink ili Ferguson, ali mislim da je većina razloga koja se po medijima baca kao dobre stvari zbog kojih je trebao otići u najmanju ruku smješna, da ne kažem glupa.

Tko to može motivirati igrače koji imaju 10, 15 bodova prednosti pred suparnikom koji će ionako kihnuti barem nekoliko puta tijekom proljeća, a sve to pred 200-300 gledatelja? Kako rekoh već 6 godina to nijednom od trenera ne polazi za rukom. Ne bi ni Mournihu.

Dinamo, a osobito mediji oko njega trebaju prestati lagati javnost i same sebe s famom kako je Dinamo "veliki europski klub, ogromnog ugleda i težine u Europi" kojeg samo "prokletstvo sprečava da dosegne vrhove za koje je predodređen." Činjenica je, koja se nama dinamovcima ne mora sviđati, da taj famozni Kup velesajamskih gradova NIJE preteča Kupa UEFA-e/Eurolige, kao i to da je se dobar dio momčadi nije regrutirao plasmanom u lokalnim prvenstvima, nego nekim drugim kriterijima, pa je tako jednom nastupala i momčad London XI - selekcija igrača nekolicine londonskih klubova. Ne kažem da 1967. treba popljuvati, ali ne može se na njoj graditi fama o tome da je Dinamo "tu negdje" blizu euro-vrha, kad već 40 godina (od 1970. i famoznog posljednjeg proljeća u Europi) uporno dokazuje suprotno. Češće smo ispadali od "Brannova" i "Magdeburga", nego li od "Arsenala" i "Milana". SAd je Vahi ogroman krimen što nije izbacio PAOK, a zaziva se povratak Ivankovića koji je ispao od Branna?

Druga je činjenica da posljednjih nekoliko godina Dinamo konstantno napreduje u Europi (uz prodaju najkvalitetnijih igrača) i da je ove godine prvi puta u posljednjoj utakmici imao sve u svojim nogama. Nije uspio, no očito postoje temelji na osnovu kojih se mi dinamovci možemo nadati da će najesen biti ostvarena Liga prvaka ili proljeće u Euroligi. Nažalost - mediji i navijači - upravo zbog tog uvjerenja u nekakav europoredak, karikiram, Barcelona/United/Inter - Šahtjar/Porto/Villareal - Dinamo - tim rezultatima nisu zadovoljni i razlozi "neuspjeha" koji se traže dobivaju naglasak na uobičajenim glupostima u vidu "prokletstva", "sudaca", ili tobože nesposobnih trenera ili igrača "koji se nisu zalagali". Očito je da je Dinamu osim slabosti domaće lige (problem na koji može malo utjecati),  veliki problem nedostatak trenerskog kontinuiteta. Mada postoji znatna razlika između Šahtjara i Dinama (financiranje privatnim novcem, odnosno "građansko" financiranje i sumnje vezane za to) primjer Lucescua je prilično dobar: 7 godina je trener na čelu ekipe sastavljene od ne baš top-vrhunskih stranaca i dijela najboljih Ukrajinaca i rezultati su tu - usprkos tome što u tih 7 godina Šahtjar i nema dominaciju u Ukrajini, kakvu ima Dinamo u Hrvatskoj.

Kuže, Ivanković, Jurčić, Halihodžić - po meni svaki je mogao/trebao dobiti priliku za kontinuitet....mada...da nisu smjenjivani (nakon "očajnih" proljeća) o čemu bi pisali novinari?

Druga stvar je naravno pitanje "A što sad?", kad se bilo ulazak u Ligu prvaka, bilo proljeće u Europi ostvari? Je li cilj da Dinamo te uspjehe niže u kontinuitetu ili jednokratan izlog igrača i rasprodaja po ekstra-cijenama?

Problem publike, mladi igrači... su drugi skup floskula, no sve je nažalost stvorilo Dinamo kakav vidimo i za kojeg je pitanje bi li više itko duže žalio da prestane djelovati?

Vidi cijeli citat

E ovo je konačno jedan realan i objektivan članak! Svaka čast majstore. Kontinuitet na klupi (prebrza smjena trenera) i slaba liga su jedni od osnovnih razloga EU neuspjeha. Jbg, nek plate par jačih klubova na ljetnim pripremama pa nek se uigravaju. Ili protiv selekcije ostatka HNL-a, pa da vidimo jesu li ili nisu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2010.
Poruka: 230
16. svibnja 2011. u 22:36

Slazem se sa Laslom. Ja bi jos naglasio da po meni ima dva glavna problema koji nemaju veze sa igracima ili trenerom:

1) Tko je vlasnik? Svi znamo da je Mamic, ali formalno pravno ne zna se tko pije a tko placa. Da sam ja predstavnik grada, ja im ne bi dao ni kune bez finacijskih izvjesca koja bi imala potipis revizora (po gradskom izboru).


2) Sa ovakom ligom nema sanse da ce Dinamo ikad imati kontinuitet u Europi. Mozemo mi pricati bajke o ligi 16 i razvoju nogometa u svakom selu, ali ruku na srce sto je vece trziste, vise gledatelja, vise novca, vise kvalitete, vise konkurencije i onda mozda mozes ocekivati nekakav rezultat. Mozda Dinamo ne bi osigurao plasman u Europu svake godine u vecoj ligi, ali sama liga bi bila zanimljivija, naslov bi nesto znacio, a kad bi osigurao izlaz u Europu, mozda bi i imao nekakve sanse prezimiti.

A sad da se dotaknem Vlahe...takav profesionalac ne moze izdrzati u Dinamu vise od godine dana. Dinamo je tri svjetlosne godine ispred bilo kojeg drugog hrvatskog nogometnog kluba po organizaciji, ali je puno iza nekog provklasnog kluba s kojima se voli usporedjivati. Ako uzmemo americke sportske klubove kao savrsenstvo organizacije, gdje se svaka stvar analizira do iznemoglosti, svako zna svoj posao, onda smo mi negdje u 17 stoljecu. I tu se vracam na vlasnika. Ajmo papire na sunce, tko pije, a tko placa, a onda ce pravi vlasnik morati donjeti prave poslovne odluke i sve ostalo ce sjesti na svoje mjesto. Druga opcija je amaterizam ili ovaj balkanski djumbus.

12
  • Najnovije
  • Najčitanije