Sluzbeni razlog za jednog dobavljaca je jednostavan - da imaju sve iste uvjete na stazi, al to je sluzbeno. Kaj se ostalog tice, nit me previse zanima nit se zamaram teorijama zavjere. A kaj se interesa tice, naravno da jih ima, pojavili su se kad su dozvolili sponzore na bolidima krajem 60-ih - dalje je samo evolucija toga, s tim da se od tog tzv sporta napravil uspjesan proizvod, dobro zastupljen u javnosti i komercialno zanimljiv, pa su ti interesi izrazeniji, al opet, tog ima u svim "uspjesnim" sportovima, odnosno velikim natjecanjima - od NBA, NHL, MLB, NFL, Lige Prvaka (kaj mislis zakej neke drzave imaju pravo na vise klubova?), olimpijade, Svjetskog/Europskog prvenstva u nogacu...
A to kaj se pravila mjenjaju svake godine, pa ni to ni nist novog, to se radilo i u 70-ima, al posto su bolidi trenutno znatno kompleksniji neg tada i ima vise tog kaj se moze regulirati ima vise promjena pravila. Uz naravno sve promjene vezane uz sigurnost (sto bolida, sto staza), koje su postale ucestalije i izrazenije (citaj: medijski naglasenije) nakon Sennine smrti.
A kaj se novotarija tice. Ak su velke ce se najaviti par godina unapred - kak su u 11. mjesecu vec najavili smanjenje motora na 1.4 za 2013. (mozda je 2012. u pitanju, nisam siguran), a dok za sitne stvari su tu momcadi da iznenade konkurenciju s malo drugacijim pristupom problemu (Brawn u 2009. na primjer je zadnji takav slucaj). Za mene je to sasvim sigurno pozitivna stvar, jer to napravi malo nereda pa se snage promjene na neko krace vrijeme (iako ce velike momcadi uvjek brze uhvatiti prikljucak nego male)...cisto da razbije monotoniju malo.
Iako si generalno u pravu da nije nista slucajno da se sve radi planski vise manje, nije to nista novo u F1, tak se radilo i prije Bernija i Moselya, samo kaj ta dvojca nisu imala srece jer su danas svi ti aspekti sporta javni (moze se o tome procitati u novinama/portalima/itd) kaj prije nije bio slucaj.