Komentari na tekst: Video: Spursi još bolji u drugoj utakmici, Thunder potopljen u San Antoniju

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
23. svibnja 2014. u 11:04
Ono kako sam ja shvatio manju minutažu KLeonarda je da je Pop vidio da nema potrebe da ovaj u želji o čuvanju Duranta sagori. Čuvati Duranta je naučna fantastika za gotovo  sve igrače iz lige. Leonard ima fizikalije da to radi dobro... možda i najbolje od svih igrača u ligi , samo je još zelen. Pada na trikove koje Durant vadi iz šešira ko zečeve. Za sezonu - dve bit će druga priča.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
23. svibnja 2014. u 13:40
orangecrush je napisao/la:
Run n gun košarka pali samo ako igraš vrhunsku obranu. Svaka se obrana umara više ako mora pola utakmice biti u sprintu, a i psihički je teško igrati napad kad ti stalno zabijaju u tranziciji. Bojiš se izgubljene lopte i igraš s kočnicom. Miami je uostalom kroz ove godine pokazao kako se to radi. Oklahoma je atletska momčad i to su oduvijek bili. Nikad to nije bila "ajmo polako organizirat napad" niti će ikad biti. Westbrook nije point guard u klasičnom smislu niti će to ikad biti. Koliko ih je u ostalom još ostalo u ligi? Oklahomin napad počinje obranom i tu je sva tajna. Bez Ibake nema ni obrane. Ako nema Westbrooka, ostaje ipak Durant da nadoknadi. Kad nema Ibake ostaju Collison, Perkins i Adams da nadoknade. A njih trojica to nisu sposobni ni približno. O napadu da ne govorim.
Da sam Brooks dao bih Adamsu što više minutaže i barem ovaj poraz iskoristio da se njega izgradi u pravog centra koji će im sljedeće godine biti od pomoći.
Vidi cijeli citat



Reci to D'Antoniju :D

Da, slažem se, ali San Antonio ima protuigru za trku, i to su pokazali. I tu se vidi veličina ekipe, ako plan A ne uspije pokušati napraviti nešto drugo. Plan B, C..Z. Meni se čini da Westbrook to jednostavno ne želi raditi. Njegova misija je ispucati 30 lopti u utakmici, i bok. Znam da više nema klasičnih pointguardova, ali čak i jedan Paul shvati da kada ga ne ide šut da bi mogao dodati, a on je utjelovljenje moderne "jedinice".

Nemam ništa protiv Westbrooka, ali u OKC-u moraju shvatiti da ili on mora promijeniti način igre, ili moraju uzet novog playa, a njega prebaciti na dvojku. I to je to. 

Nisam protiv toga da play zabije 20+ poena, ali kao plod igre, ne kao plod forsiranja šuta.
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
23. svibnja 2014. u 15:28
Zato je Nash dvostruki Mvp, ali nije nikad osvojio naslov niti bio blizu ;)
Mislim da će se Oklahoma odlučit na promjenu trenera jer zamjena Westbrooka ne dolazi u obzir, s obzirom da neće nigdje dobiti istu vrijednost.
Nisam baš siguran koliko bi Westbrook bio efikasan na poziciji šutera...to što je agresivan (pretjerano agresivan) ne znači nužno da je za šutersku poziciju. Možda neka varijanta s dva playa, ali to uostalom već i igraju često s Jacksonom na parketu u isto vrijeme.
Osobno mislim da bi s Ibakom ova serija bila puno napetija i da bi došla i do 7 utakmica. SAS se poigravaju s njima i u reketu im igraju tika-taku. To s Ibakom nebi išlo tako lako. Ipak, mislim da su Spursi bolja momčad, s boljim igračima i širom klupom...Pop je to vrhunski posložio. S druge strane Westbrook i Durant nemaju s kim igrati, koliko god mi pozivali da uključe u igru i druge. Butler fizički daleko od potrebnog...Lamb i Adams možda jednog dana dostignu potrebnu razinu, al sad su daleko od toga. Fisher može dati par dobrih minuta, al to je to. Sefolosha obrambeni specijalist, u napadu ograničen. Perkins (treba li što o njemu reć uopće), Collison ok, al ništa više od toga. Fali ovoj ekipi jedan Harden...po meni je naslabija karika Oklahome uprava kluba koja nije spremna uložiti, a do ovog finala su stigli samo zahvaljujući Durantu kojeg mi je jedino žao u ovoj cijeloj priči.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
23. svibnja 2014. u 16:16
Uopće nema sumnje da je SAS bolja momčad. Realno gledajući, to je ono što odlučuje u NBA u ovoj fazi. Trener koji poznaje kapacitete svoje ekipe i širina kadra.

U Miamiju je bila slična situacija kada je došao LeBron, Wade koji je bio nominalno gazda ekipe je morao "dijeliti" slavu sa više njih, i to je jedan od razloga zašto ih je Dallas napucao. (Jedno od dražih finala, posebno radi Kidda). Samo što je Wade shvatio poantu i počeo igrati više timski.

Mada, glupo je uspoređivati, jer Miami ima puno izbalansiraniju ekipu i vrhunski složen roster.

Sve u svemu, bilo bi mi drago gledati finale San Antonio vs. Miami, imam osjećaj da bi to bilo jedno vrhunsko finale. Ruku na srce, to i jesu dvije najbolje ekipe trenutno. Čisto me zanima, ko će imati bolji šut, Allen ili Greene. :)
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
23. svibnja 2014. u 16:38
Možda je baš ta usporedba s Miamijom na mjestu. Ispočetka su igrali ružnu košarku...tranzicija, individualna kvaliteta, a koncentrirali su se na obranu i radili na tome. Ta ekipa iz 2011. nije imala toliku širinu kao danas i zato su naletili u konačnici na Dallas i Dirka. Kasnije su dobili na širini (blago rečeno), naučili još bolje kako zajedno funkcionirati i na kraju uzeli dva naslova. A sve to s objektivno ne baš inovativnim napadom. Spoelstra mi se dugo nije sviđao kao trener, ali kad bolje razmislim možda je u takvoj ekipi natrpanoj talentom najbitnije stvoriti kemiju i posložiti napad samo tako da individualna kvaliteta dođe do izražaja. Bez neke velike filozofije. On je u tome uspio i zato su opet nadomak finala. Širina je jako bitna stvar. Tamo gdje Oklahoma ima Perkinsa, Miami ima Bosha. Tamo di su Ibaka/Collison Miami ima solidnog šutera iz poludistance u Haslemu ili čak Lewisa kao tricaša. Cijela momčad je puna tih snajpera i onda udvajanja na Jamesu i Wadeu imaju puno manju efekt nego kad udvojiš Duranta kojem će naravno ostati slobodan Perkins, Collins ili drugi ispodprosječni napadač...ovisno o tome koga obrana odabere. Tako dugo dok Oklahoma ne dovede Durantu dovoljno dobre "role" igrače neće se puno promijeniti. 
Slažem se i za finale. Nekako to stvarno jesu najbolje ekipe, iako ostaje svakako pitanje u kakvom bi stanju bio Wade da je morao proći kroz zapad...a svi vidimo kako čovjek može preuzeti u potpunosti utakmicu u svoje ruke. Danas to može još jedino Durant.
@Pegulan - do sljedeće rasprave, pozdrav :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
23. svibnja 2014. u 21:48
razlika izmedju Miamia i OKC je u treneru ! samo u treneru.
i ova alibi spika sa Ibakom... hebate kao da je  Jordan !?
odlican klubski igrac i nista vise. i sad je to alibi?
GM za kurki, gazda skrtac - nece dat svoje novace da produze roster - Hardena su prakticno poklonili da ne probiju u luksuz...trener je klaun koji jase na ovoj dvojici i ne da nema plan B ...nema ni plan A.
i sad je jedan Ibaka razlog zasto se SA sprda sa OKC...ma mojne me !!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
23. svibnja 2014. u 22:00
i da... Westbrook je avion igrac ali u pogresnim rukama. divljak. cudo. ima dva srca momak.
usporedba.
kakav je igrac Manu bio kad je dosao u SA?
divljak da veceg nije bilo.
da li ga je iskoristio Pop u cjelosti? da li je tu njegovu "divljinu" uklopio u ekipu? nije jednom izjavio da zbog njega gubi kosu i zivce ali ga sputao nije. znaci da se moze. a Westbrook je jaci igrac od Manu-a.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
24. svibnja 2014. u 17:32
mala truba je napisao/la:
razlika izmedju Miamia i OKC je u treneru ! samo u treneru.
i ova alibi spika sa Ibakom... hebate kao da je  Jordan !?
odlican klubski igrac i nista vise. i sad je to alibi?
GM za kurki, gazda skrtac - nece dat svoje novace da produze roster - Hardena su prakticno poklonili da ne probiju u luksuz...trener je klaun koji jase na ovoj dvojici i ne da nema plan B ...nema ni plan A.
i sad je jedan Ibaka razlog zasto se SA sprda sa OKC...ma mojne me !!
Vidi cijeli citat


Da, Ibaka je razlog zašto SAS pobjeđuje lakše nego što bi realno trebali. 

Ne znam jesi gledao koju od utakmica, ali OKC je inače sterilan na petici, obrambeno i napadački, a bez Ibake doslovno mogu igrati sa 4 mala + Durant, jer niti mogu obraniti Duncana i Splittera niti mogu zabiti preko njih. O skokovima da ne pričam. Druga utakmica skokovi 53-38 za SAS.

Jedan igrač danas ne čini toliku razliku, ali u ovom slučaju igrač koji nema ni blizu dostojnu zamjenu, itekako fali. Niko ne govori da SAS ne bi dobio i sa Ibakom, ali je činjenica da bi se puno više morali pomučiti.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
24. svibnja 2014. u 20:18
Pegulan je napisao/la:
mala truba je napisao/la:
razlika izmedju Miamia i OKC je u treneru ! samo u treneru.
i ova alibi spika sa Ibakom... hebate kao da je  Jordan !?
odlican klubski igrac i nista vise. i sad je to alibi?
GM za kurki, gazda skrtac - nece dat svoje novace da produze roster - Hardena su prakticno poklonili da ne probiju u luksuz...trener je klaun koji jase na ovoj dvojici i ne da nema plan B ...nema ni plan A.
i sad je jedan Ibaka razlog zasto se SA sprda sa OKC...ma mojne me !!
Vidi cijeli citat


Da, Ibaka je razlog zašto SAS pobjeđuje lakše nego što bi realno trebali. 

Ne znam jesi gledao koju od utakmica, ali OKC je inače sterilan na petici, obrambeno i napadački, a bez Ibake doslovno mogu igrati sa 4 mala + Durant, jer niti mogu obraniti Duncana i Splittera niti mogu zabiti preko njih. O skokovima da ne pričam. Druga utakmica skokovi 53-38 za SAS.

Jedan igrač danas ne čini toliku razliku, ali u ovom slučaju igrač koji nema ni blizu dostojnu zamjenu, itekako fali. Niko ne govori da SAS ne bi dobio i sa Ibakom, ali je činjenica da bi se puno više morali pomučiti.
Vidi cijeli citat

ajd ne trkeljaj...NE TI si gledao


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.03.2010.
Poruka: 322
25. svibnja 2014. u 12:07
Super ti je argument. Baš si mi pokazao.
12