Komentari na tekst: Zadar visoko poražen u Beogradu, stopostotna Crvena zvezda osigurala doigravanje

12
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2013.
Poruka: 24
20. siječnja 2015. u 16:48
Iako je verovatno malo off-topic, pisu se razne stvari ovde pa moram da odgovorim: Dakle, pod jedan, vec drugu sezonu CZT igra Evroligu a da je na terenu nije zasluzila: prve godine su smotali Igokeu, a druge zahvaljujuci Ciboninoj finansijskoj propasti igraju istu, iako ih je igracki demolirala usred Arene proletos. Dobro pa bar priznaju da to ipak nije ''ona'' Zvezda, vec je zamrznuta, a ovo je ipak privatan klub Nebojse Covica koji dobija debele pare od drzave. E tu dolazimo do drugog pitanja: kako je moguce da jedan privatni klub bude podjednako finansiran od drzave kao I drzavni klub? Kako je moguce da se godinama podjednako finansirao uspeh I neuspeh: setite se samo projekta ''Evropska Zvezda'' sa Sagadinom, gde je za par godina uzet samo jedan kup?! tu su I nastali ovako enormni dugovi zbog kojih se klub zamrznuo. Pa nije dug od 16 miliona evra mogao da nastane ako je klub bio siromasan, zar ne? Jedna Crnokosa, iz gradica od 5000 stanovnika, koja je prosle godine bila prvak kosarkaske lige Srbije i igrala Superligu, sada ne postoji zbog duga od 50000 evra!

I nije taj dug napravio Dusko Vujosevic, vec sadasnji gradski menadzer grada Beograda (gle cuda!) Goran Vesic, dok je upropascavao pravu Zvezdu. I kao najveci stos, izjave u ime CZT non stop daje samo jedan covek - Nebojsa Covic, a da covek nema apsolutno nikakvu funkciju u klubu, jer je predsednik njegov zet (koji o tome verovatno nije obavesten)...

Partizan (tj. isti taj Dusko Vujosevic) je od anonimusa Bogdanovica prosle sezone napravio igraca svetske klase, od Zofri Lovernja za koga niko nije cuo kad je dosao u Partizan za par meseci napravio respektabilnu cetvorku na evropskom nivou, od Andrica koji nije znao da trci prosle sezone sada je postao igrac koji resava utakmice... Bogdanovica su prodali, pa su vrv I zaradili neke pare, a kog je to igraca Zvezda (ili CZT) izbacila u kosarkasku orbitu poslednjih 10 godina, pa da se kaze da se finansiraju od toga? Uzas sta sve ljudi sebi dopustaju da pisu...
[uredio crno-beli - 20. siječnja 2015. u 16:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
20. siječnja 2015. u 20:11
@crno-beli,
Slazem se sa vecinom sta si napisao. Istina je da Zvezda nezasluzeno vec 2 godine igra Evroligu. Istina je da ovo i nije prava Zvezda - ta je odavno ugasena. Istina je da je Vujosevic daleko bolji trener nego bilo koji trener kojeg je Zvezda imala vec duze vreme (osim mozda Pesica). Istina je da i dobivamo vise novca od drzave nego vi.

Ali sto ne pogledamo situaciju sa vase strane ... Zna se kako je Partizan prethodnih godina osvajao titule. Vujosevic moze onako da se ponasa (da davi igrace, da psuje i stipa sudije i slicno) samo u nasoj ligi - zato je i najuren iz CSKA posle samo 3 meseca. Da ne ulazim u detalje kako je Danilovic usao u svlacionicu i prebio sudiju posle utakmice za Hemofarmom - nesto za sta nikada nije odgovarao. Ili kako je Luka Bogdanovic uopste dosao u Partizan dok je igrao za Zvezdu, iako je bio pod ugovorom i sve su mu plate bile isplacene. Zbog toga meni danas nije zao sto Covic vodi Zvezdu kao sto je vodi, jer zanimljivo je da Partizanu nista nije smetalo dok su pobedjivali. Odjednom kada je i Zvezda pocela da pobedjuje Vujosevic krivi sudije za svaki poraz i naravno budzet. Vujosevic se toliko protivio da se Zvezdi da finansijska pomoc kad je bila u krizi. Pricao je kako ne treba mesati politiku i sport. A danas mu politika u sportu ne smeta? Posle svega sta je taj covek uradio on danas govori kako "samo zeli fer tretman za Partizan"??? Partizan danas i dobiva fer tretman i to mu i smeta.
Ti kazes smeta ti sto se Covic petlja u neke stvari iako nije predsednik Zvezde. A jel ti smeta sto se trener Partizana petlja u sve i svasta? Valjda Danilovic treba da prica o budzetu i politici kluba, ne Vujosevic. Kad su cuo Radonjica da prica o tome? Nikad - on je trener i njegovo je da vodi ekipu, a budzet i finansije neki drugi trebaju da rade. Danilovic je takodje otvoreno priznao da mnogi sponzori ne zeli da dodju u Partizan zbog ponasanja Vujosevica. Koji jos sponzor bi hteo da ih takav covek predstavlja?

Jos mi je jedna stvar cudna u vezi Partizana. Znaci vec 10+ godina Partizan je sampion i uvek igra Evroligu. Svake godine je prodao barem po jednu veliku zvezdu tipa Pekovic, Maric, Veseli, Tepic, Velickovic, Bogdanovic, a o Americkim igracima da ne govorim. Kako klub koji unosi tolike pare od velikih utakmica i prodaje igraca spada na to da nemaju za avionsku kartu do Madrida za utakmicu sa Realom? A u isto vreme placaju Pavlovica 250,000 evra po sezoni?
Zenoni
Zenoni
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 16.09.2013.
Poruka: 71
20. siječnja 2015. u 23:20
Tako što priče o pijanim milionerima iz Zvezde i herojima punih srca i praznih džepova postoje samo u Vujoševićevim sabranim bajkama.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.04.2013.
Poruka: 24
21. siječnja 2015. u 00:32

@synyster:

Drago mi je sto se bar u necemu slazemo. Da se razumemo, nisam od onih koji su bezgranicni ljubitelji lika I dela Duska Vujosevica, ali mislim da mrznja zaslepljuje, I najvise steti onome ko mrzi. Prvo i prvo, ovo nije fer tretman, a zasto vec sam ranije objasnio. Drugo, apsolutna je laz da je Zvezda sve ove godine bila zapostavljena, jer je dobijala od drzave barem podjednako kao i Partizan (izjednacavao se uspeh i neuspeh, kao sto vec rekoh); iz tog razloga je i nastao dug od 16 miliona evra, zar ne? Tako da je apsolutna zamena teza da je Partizan bio povlascen i da to Vujosevicu nije smetalo: uslovi su bili podjednaki, a rezultati su se razlikovali za vise redova velicine... Sponzor CZT Telekom direktno ulaze u klub, a pare od NIS-a Partizan daje za otplatu glavnice i kamata na ime neplacenog poreza (na stranu to sto je potpuno besmisleno ne placati porez godinama, i sa tim se slazem). Ali, dug prave (prvobitne) Zvezde na ime poreza sveden je na 2.5% od stvarne vrednosti, a Partizanu nije oprosten ni dinar, sto se moze proveriti u papirima vrlo lako... Vujosevic istupa kao predsednik Sportskog drustva Partizan i u tom svojstvu je vrlo pozvan da govori o onome o cemu govori, a Covic nema ama bas nikakvu funkciju niti u Sportskom drustvu Crvena zvezda (ciji Kosarkaski klub CZT nije clan!) a niti u samom pomenutom kosarkaskom klubu, pa je nejasno da li istupa u svojstvu navijaca ili kako?! Sto se tice Danilovica i sudije Jurasa, to je apsolutno tacno i po meni je za to zasluzio suspenziju iz kosarke bez ikakve dileme, ali sta cemo sa izmisljenim pricama o gepekovanju (za koje je i sam Stevan Karadzic koji je to izmislio rekao da je to laz), o gadjanju policije mokracom sa tribina, o insceniranim prekidima utakmica (npr Kragujevac - protivpozarni aparat, ili Avodzobi koji nije hteo da izadje iz reketa i dozvoli da se izvedu slobodna bacanja), o gladijatorskim uslovima u Zelezniku gde je nesretni Vlada Jovanovic (zamisli, tad nije bilo Vujosevica?!) pljuvan celu utakmicu, o utakmicama gde je sam Vujosevic gadjan (i pogadjan) kaisevima sa tribina, ili gde ga novinar iz prvog reda (specijalni gost KKCZT) gadja loptom? Da li je neko za to odgovarao? Da li je neko sankcionisan za kradju pehara drzavnog prvaka, ej bre?! I jos se vajni kapiten slika sa ulicnim dripcima i ponosi se time... I jos mi nisi naveo igraca kog je Zvezda lansirala, ima li ga? Upravo zato sto Zvezda nije pravila i prodavala igrace, vec godinama kupovala gotove americke (i druge) poluproizvode je i nastao takav dug, a Partizan je dosao u situaciju da (samo) nema pare za put u Madrid.

[uredio crno-beli - 21. siječnja 2015. u 00:46]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2014.
Poruka: 103
21. siječnja 2015. u 03:19
Ispravi me ako gresim, ali koliko znam i Partizanu je ponudjen isti dogovor kao i Zvezdi - da se originalni klub ugasi i da na njegovom temelju nastane novi tim koji bi se zvao Partizan Beograd. Danilovic je to sa lakocom odbio. Mi smo uradili sta smo morali da uradimo da prezivimo. Kao rezultat tim sa dugogodisnjom istorijom je nestao i postoji neki novi tim koji deli samo ime. Znaci ponudjeni su vam isti uslovi kao i nama - vi ih ne zelite privhatiti.
Meni je Vujosevic poslednja osoba koja treba da prica o postenju i fer tretmanu, jer je sam Danilovic priznao da investitori ne zele da dodju u Partizan samo zbog ponasanja Vujosevica. Za svaki poraz su mu krive sudije. Nedao Bog da neko ima vise slobodnih bacanja od Partizana - zna se njegova reakcija. Ja se ne secam da je neko iz Zvezde kukao prosle sezone kada je u odlucujucoj utakmici finala Partizan imao cak 38 slobodnih bacanja i da je sam Bogdanovic sutirao vise slobodnih bacanja nego ceo Zvezdin tim. I ono povlacenje tima sa terena na 15 minuta - pa za samo to ga je trebalo suspendovati na duzi period, a Partizan izbaciti iz takmicenja. Takva kazna bi usledila bilo gde drugo u svetu.
Slazem se da nismo ni mi andjeli, ali bas zbog gore opisanih razloga meni i ne pada tesko. Nekada mi je bilo krivo kada pobedimo uz pomoc sudija ili zbog mafije u sportu - danas mi je svejedno jer realno gledajuci to i jeste jedini nacin da pobedis na Balkanu. Pa ako vec treba da kupimo titulu - neka je kupimo, ne radimo nista sta drugi takodje ne rade.
Za finansije mi nisi odgovorio - kako tim koji vec 10+ godina osvaja titule, igra Evroligu i prodaje skupocene igrace (koji su dovedeni za sicu) spadne na to da nema novca da putuje u Madrid? Kako to da je Partizan imao novca ove sezone da dovede Macvana, Pavlovica, Bogdanovica i planira jos jednog Amera da dovede (svi skupoceni igraci; Pavlovic sam ima platu od 250,000 evra) kad Vujosevic prica da je situacija u timu toliko teska da on licno nije primio platu jos od Januarua 2013?
12
  • Najnovije
  • Najčitanije