Komentari na tekst: Zar su svi isti?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.07.2009.
Poruka: 922
06. travnja 2012. u 20:38
Bravo Pacak, napokon jedan u velikoj mjeri objektivan članak vezano za ovu tematiku.. u zadnje vrime sve što se napiše vezano za stanje u hrv.nogometu piše se na degutantno površinski i populistički način.. i još jedna stvar - da me se ne shvati krivo - apsolutno jesan za to da se Marković, Srebrić i Mamić maknu, ali ako će to značiti dolazak pojedinaca kao što su Štimac i Sinovčić onda će se nemjerljivo veća šteta nego korist napraviti hrvatskom nogometu..
bolan
bolan
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.11.2009.
Poruka: 134
06. travnja 2012. u 20:39
tonny55 je napisao/la:
bbbvt je napisao/la:
Bravo Tomo, još jedan dokaz da si najbolji sportski novinar u Hrvatskoj. Objektivno i ne ulizujući se prevladavajućem mišljenju samo zato što je danas popularno za sve okriviti ovu trojicu. Ključna riječ koja će promijeniti današnje rukovodstvo saveza je novi SUSTAV, a "ne pljuvanja u ogledala" i prepucavanja preko novina.
Vidi cijeli citat

da imaš pravo zato je i bernard jurišić dobio nagradu za najboljeg hahahahahah
Vidi cijeli citat


Jurišić je dobio nagradu iz razloga što uvijek piše ono što većina želi da čuje. Daleko od toga da on ne valja, on je i uzor Pacaku, najboljem sportskom novinaru u Hrvatskoj. Al još uvijek nisam naišao na njegov članak u kome se usuđuje kritizirati uvriježeno mišljenje javnosti, i to je ono za čim zaostaje u odnosu na Pacaka. 
Pacak, svaka čast na tome, i nada da te neće promijeniti većina ovih negativnih komentara na tvoj tekst. I sam si u tekstu rekao, ne znaju bolje.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.08.2010.
Poruka: 165
06. travnja 2012. u 20:58

Bernard Jurišić je dobio nagradu zato jer je zaslužuje, čovjek piše objektivno i gađa "u sridu" sa svakim svojim člankom bez ikakvog nepotrebnog okolišanja i prikazuje stvari kakve jesu, čak i kad je u pitanju njegov Hajduk ne libi se kritizirati klub, njegovo vodstvo itd. kad je to potrebno. Za razliku od Jurišića Pacak se nekako pogubio u zadnje vrijeme, objektivnost mu pomalo nestaje kad su u pitanju Dinamo i ovi glavonje u Hns-u.

Ontopic: ipak se slažem da je Srebrić operativac-omiljene operacije su mu krađe olovki po aerodromima

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2010.
Poruka: 774
06. travnja 2012. u 21:01
bolan je napisao/la:
tonny55 je napisao/la:
bbbvt je napisao/la:
Bravo Tomo, još jedan dokaz da si najbolji sportski novinar u Hrvatskoj. Objektivno i ne ulizujući se prevladavajućem mišljenju samo zato što je danas popularno za sve okriviti ovu trojicu. Ključna riječ koja će promijeniti današnje rukovodstvo saveza je novi SUSTAV, a "ne pljuvanja u ogledala" i prepucavanja preko novina.
Vidi cijeli citat

da imaš pravo zato je i bernard jurišić dobio nagradu za najboljeg hahahahahah
Vidi cijeli citat


Jurišić je dobio nagradu iz razloga što uvijek piše ono što većina želi da čuje. Daleko od toga da on ne valja, on je i uzor Pacaku, najboljem sportskom novinaru u Hrvatskoj. Al još uvijek nisam naišao na njegov članak u kome se usuđuje kritizirati uvriježeno mišljenje javnosti, i to je ono za čim zaostaje u odnosu na Pacaka. 
Pacak, svaka čast na tome, i nada da te neće promijeniti većina ovih negativnih komentara na tvoj tekst. I sam si u tekstu rekao, ne znaju bolje.


Vidi cijeli citat

glavno da je tebi dobar ovaj kvazi novinar i mamićev plaćenik. toliko o tvojoj objektivnosti. ovaj pacak ne da nije do koljena jurišiću već su svi, baš svi novinari na ovom portalu bolji od njega.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.02.2012.
Poruka: 10
06. travnja 2012. u 21:18
Bravo Pacak!!
Ovo je realan tekst, lišen populizma i spika s ulice. Napominjem da je u tekstu i Pacak napisao da su Mamić i Marković zlo za naš nogomet, to je neosporno, samo je probao objasnit da njihov loš utjecaj ipak ima granice...jer naravno da oni nisu krivi za sve zlo u našem nogometu, iako imaju dio svoje krivice...
Ali opet se prema nekim komentarima dokazalo stanje u našem društvu...a to je vođenje niskim strastima, navijačkim pozicijama itd..
Konstantno pozivanje na linč.
I upravo je tu poentirao Pacak u ovoj kolumni, jer je istina da Jovanović koristi takvo primitivno stanje društva, govori populistički i samo ono što narod želi čut...spretno kao pravi političar..e pa dosta je toga, prijeđi na DJELA, napravi nešto a ne samo lajanje onoga što ljudi hoće čut..moju podršku imaš ako ćeš krenut djelovat...

P.S. ovaj komentator tonny55 je pravi primjer stanja društva o kojem sam govorio...samo trabunja kroz navijačke boje, a svoju primitivnost je pokazao time da mu Jovanović automatski nije drag jer je srbin...hahaha, koji jadnik...
snoopy
snoopy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.02.2010.
Poruka: 1.316
06. travnja 2012. u 21:59
napiše vam se ovako dobar tekst a vi ga ne znate ni pročitati, niti možete shvati, samo izvlačite iz konteksta. Uopće nije stvar u Srebriću, pokušano je sagledati cijeli problem u cjelini, i kolika je krivnja i odgovornost svakog, tko je šta napravio i tko šta može... Pola čitatelja je samo populisti, da vam se servira knjiga od 500 strana vi bi izvukli iz konteksta jednu rečenicu i nje se držali a sve bi ostalo zanemarili. Članak je jedan malo drugačiji pogled na situcaji i mislim da je jako dobar i razumljiv svakom tko želi malo uključiti mozak i pokušati shvatiti rečenicu dulju od 4 riiječi a ne samo isprazne populističke floskule koje se mogu čuti svaki dan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.11.2010.
Poruka: 774
06. travnja 2012. u 22:41
samobor centar svijeta je napisao/la:
Bravo Pacak!!
Ovo je realan tekst, lišen populizma i spika s ulice. Napominjem da je u tekstu i Pacak napisao da su Mamić i Marković zlo za naš nogomet, to je neosporno, samo je probao objasnit da njihov loš utjecaj ipak ima granice...jer naravno da oni nisu krivi za sve zlo u našem nogometu, iako imaju dio svoje krivice...
Ali opet se prema nekim komentarima dokazalo stanje u našem društvu...a to je vođenje niskim strastima, navijačkim pozicijama itd..
Konstantno pozivanje na linč.
I upravo je tu poentirao Pacak u ovoj kolumni, jer je istina da Jovanović koristi takvo primitivno stanje društva, govori populistički i samo ono što narod želi čut...spretno kao pravi političar..e pa dosta je toga, prijeđi na DJELA, napravi nešto a ne samo lajanje onoga što ljudi hoće čut..moju podršku imaš ako ćeš krenut djelovat...

P.S. ovaj komentator tonny55 je pravi primjer stanja društva o kojem sam govorio...samo trabunja kroz navijačke boje, a svoju primitivnost je pokazao time da mu Jovanović automatski nije drag jer je srbin...hahaha, koji jadnik...
Vidi cijeli citat

možda ja iman svoje razloge za to idiote. možda je nekima od nas rodbina ubijena braneć ovu domovinu. možda je nekima od nas brat i otac bili na prvoj liniji pa danas imaju posljedice. ako san zbog toga jadnik pa neka san.
[uredio tonny55 - 06. travnja 2012. u 22:49]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
06. travnja 2012. u 22:45
joj pacak al ga i ti sereš. donedavno si pljuvao po svima redom kao i jovo, kao i 90% hrvatske, a sad je po tebi kao srebrić drukčiji od njih. ajde molim te, kao da je lopov koji nije držao oružje u pljački banke nego je podmitio zaštitara da snimi šifru sefa pa je prodao pljačkaškoj ekipi, drugačiji od same bande koja je pljačku izvela? zorko je znajući kakve se stvari događaju u hr nogometu ne samo pasivno to sve promatrao - tako dajući za pravo da su takve stvari u redu i dopustive za njega, nego još i branio sve nebuloze pred javnosti, najčešće ližući usne od nervoze i davajući totalno apstraktne beskorisne i besmislene izjave tj objašnjenja zašto je savez nešto napravio kako je napravio. a sve kako bi zadovoljio svog mecenu vlatka koji ga je radi toga apstraktnog i prosječnom čovjeku nerazumljivog izražavanja i zaposlio tj u eter poslao. da se što manje prašine digne i što prije gurne pod tepih. srebrić je jedan običan čistač hnsovih tj markovićevih govana, a mamić je vlada u sjeni, dakle sva trojica su dio jedne te iste ekipe koja radi u svom interesu, ne u interesu nogometa pa prema tome, da, svi su isti. i ne seri više sa svojim opravdanjima i kontriranjima tek toliko da bi ti i sportnet bili drugačiji i napisali različito mišljenje od ostalih medija, a ne zato jer to vaše mišljenje nešto znači i ima veću težinu i više argumenata u vašu korist. ovaj članak je promašen od a do ž. o jovanoviću ću suditi kada povuće konkretne poteze, dotad, neka priča što želi i prijeti kome hoće (za to postoji zakon i odvjetnici koji prijetnje mogu naplatiti i kazniti), nema efekta kao ni pas koji laje a ne grize.
[uredio strahovlad - 06. travnja 2012. u 22:50]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.09.2010.
Poruka: 38
06. travnja 2012. u 23:05
Valjda najbolji clanak koji sam procitao u zadnjih 10 godina.

Zao mi je sto jos uvijek ima puno ljudi koji nemaju kognitivne sposobnosti za shvatiti i razmisliti o situaciji u nasem nogometu. Isti ti tesko shvacaju i pisanu rijec, pa otud neboluze o 'branjenju Mamica i Markovica'. Zar stvarno uvijek i stalno moramo iskazivati primitivizam i zadojenost mrznjom prema svemu sto ne razumjemo ili je drugacije?

Po meni, nas najbolji sportski novinar napisao je dosad najbolji clanak o nasem nogometu. Za one koji ga ne uspijevaju razumijeti, mozemo napisati mali rezime pisan samo prostim recenicama.*
Bravo Pacak.

* nemojte se prerano veseliti, proste su na jedan sasvim drugi nacin.


Edit - odgovor gospodinu Packu:
Da, svi su isti. Znam da je retoricko pitanje, ali trazi odgovor iz jednostavnog razloga: sto uciniti da ne budu svi isti? Po meni nema te sile koja ih moze maknuti i tako ce nam biti jos duuugooo vremena. Jedino sto mozemo je cekati da svi umru, a pitanje je da li ce novi biti ista bolji. Ili?
[uredio Ged - 06. travnja 2012. u 23:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2011.
Poruka: 144
06. travnja 2012. u 23:23
Pa dobro o kakvom spuštanju na istu razinu vi svi pričate? Pa Mamić je polovici novinara pred kamerama jebao majku!!! I to je ista razina? Ni u snu! Dalje, kako se može reći da Srebrić dobro obavlja posao kad se reprezentacija već godinama priprema u Sloveniji!?! Ajde da smo planinska zemlja gdje se ne mogu od planina izgraditi 3 terena jedan do drugoga ali mi smo zemlja kojoj je turizam među glavnim izvorima prihoda! Bilo koji predsjednik HNS-a koji u godini dana ne uspije naći kamp u tuzemstvu treba dati ostavku. Negdje sam pročitao da je MArkovićeva sestra supruga vlasnika tih toplica u Sloveniji. Ne znam je li to istina pa me nemojte držati za riječ, ne znam da li je pat(c)ka. Ali baš me zanima. Jer ako je, ostavka bi trebala biti iduće na redu. Dalje, ovo sa Istrom u prvoj ligi što se podudara sa njihovim promjenom stajališta je samo po sebi smiješno. A sjećate li se onog famoznog čeka kojeg su pokazivali na skupštini i koji je bio garancija nekakvih ulaganja? Što je s tim? Ako je to bila samo laž, opet je ostavka jedini mogući put. Inače podupirem Jovanovića u borbi protiv njih. Ali ne još dugo jer mi se čini da se ništa ne dešava osim vike. Treba jasno vidjeti koje su njegove opcije kao ministra. I krenuti u akciju. Po meni, treba donijeti zakon kojim bi se na razini države, županije, općine točno propisalo koliko se neki uspjeh u nekom sportu vrednuje u smislu novčane potpore na koju bi taj klub mogao računati za iduću sezonu. Prije toga bi se točno reklo, ovo nam je sport broj jedan i na njega će ići toliko i toliko. I tako za sve sportove. Naravno, omjeri po sportovima bi se razlikovali od općine do općine, od grada do grada, od županije do županije i na kraju na razini države. I točno se zna da ako je neki klub zadnje npr tri godine ostvario to i to da mu iduće godine pripada toliko i toliko od strane općine, grada, županije, države. I ni kunu više od toga. Ako žele još, neka traže sponzore. I to ISKLJUČIVO privatne sponzore. Državne firme kao sponzori bi se također morali pridržavati tih pravila. Slično kao što nogometni klubovi imaju bodovanje za europu. Tokom sezone već znaju kako će stajati na tablicama koeficijenata iduće godine. I time bi se klubovi/igrači borili još jače jer točno znaju za što se bore. ZNAJU da ako ove sezone budu bolji da će iduće imati još bolje uvjete. I znaju da ako ove sezone useru da će im iduće biti teže i da su si sami krivi. Nema kukanja da je kriv ovaj ili onaj. Naravno, uveo bih i mehanizme koji bi prepoznavali trendove koji uvijek negdje se pojave pa bi se njih dodatno pratilo. I SVI klubovi dok god nisu privatni bi morali imati JAVNE podatke o svakoj potrošenoj i plaćenoj kuni. Ali naravno, to je već nešto što se zove strategija i nešto što velikim igračima otkida od usta.