Komentari na tekst: Zašto je McCalebbovski bolji od Draperovića?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
02. rujna 2011. u 10:24
@red devil....slažem se....izgledaju na parketu totalno bezkrvno, osim par njih (bojan, markota, simon, donekle tomić). zašto je to tako? samo je jedan odgovor.....igrači vide da ih vodi neznalica i to sigurno frustrira!
kako tomića ne bi frustriralo, da ga zadnjih 7 min drži na klupi?? kako bojana ne bi frustriralo da ne dobije tokom tekme 5 lopti za čisti šut (a bio je barem 6 puta sam na otvorenom šutu)??
kako rudeža ne bi frustriralo da uopće ne igra??
barać, koji je prvi centar caje, izgleda na ovom EP-u kao da je došao iz kk darda (nek' se baranjci ne uvrijede)! zar je u 2 mjeseca zaboravio igrati??
vranković je najveći krivac za ovo sranje....mi nemamo akcije, ne igramo obranu.....ovo je debakl.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 110
02. rujna 2011. u 10:30
ma mi nemamo zelju, meni ne smeta poraz, al brate trudi se pa igras za svoju zemlju, ja sam inace hrvat iz bih, bih nije imala pobjedu toliko godina, al da vi samo to vidite oni sespremaju kao da ce osvojiti to ep i to svaki put, to je veliko zajednistvo, al uvijek izgube, gledam sinoc njemacku, neki haman koji je play totalno bezveze, izgubi 8 lopti, dolaze svi nijemci medju njima i kralj dirk svi ga bodre, to hocu vidjeti kod nasih,a oni pop baci loptu u aut pola ih se vrati u obranu, pop stoji i napravi facu kao da place, par igraca ga gleda u nevjerici, trener sklopljenih ruku, tako se ne moze, bez borbe i zajednistva nema se tu sto traziti
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2010.
Poruka: 279
02. rujna 2011. u 10:31
Ma lako i za Radića i Vrankovića, to sve stoji. Ono što ja ne razumijem je ovaj totalni nedostatak želje za pobjedom kod igrača. Uz izuzetak Drapera i Bogdanovića ostale kao da baš briga hoće li izgubiti ili dobiti utakmicu. Pa zar nije tužno da više žara i želje vidim kod amerikanca nego kod naših igrača? Izgleda da je igranje za svoju državu postalo stvar obveze a ne čast i to je najtužnije u cijeloj priči. Nije ova momčad tehnički loša ali je psihološki slabo pripremljena. Sumnjam da je starije generacije trebalo dodatno motivirati da daju sve od sebe za pobjedu. Ovu ekipu kao da treba bičem tjerat da nešto odigraju
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
02. rujna 2011. u 10:36
@rocco.....bi li ti imao volje, znanja igrati, da te vodi totalna neznalica? ja vjerujem da je atmosfera unutar repke katastrofalna! da bi se mogli više potruditi, slažem se....ali kako da se trude, kad mi nemamo niti 1 akciju?? teško je....
naravno da nisu to loši igrači....i dalje tvrdim da bi s vrhunskim trenerom ova repka mogla biti među 6 na kraju EP-a. ali jebiga, mi imamo uvjerljivo najgoreg izbornika...i najgoreg pomoćnika (erjavec). mislim da i košarkaške repke mađarske ili švedske imaju boljeg/stručnijeg izbornika....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2010.
Poruka: 279
02. rujna 2011. u 10:37
O obrani ne treba trošiti previše riječi. Protivnicima se dopušta puno previše lakih pozicija za šut. Pa gdje je komunikacija među igračima? Prvo što te uče u obrani je priča. Pričajte jedni s drugima, pomažite, preuzmite igrača. Pa nije tako teško. U polupraznoj dvorani želim čuti "moja", "moj", "imam ga", "preuzmi" i to iz sveg glasa da se čuje do Hrvatske a ne prazne poglede kada ovaj prođe kroz trojicu i mirno položi dok se naši gledaju
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.09.2010.
Poruka: 279
02. rujna 2011. u 10:41
pleniglacial je napisao/la:
@rocco.....bi li ti imao volje, znanja igrati, da te vodi totalna neznalica? ja vjerujem da je atmosfera unutar repke katastrofalna! da bi se mogli više potruditi, slažem se....ali kako da se trude, kad mi nemamo niti 1 akciju?? teško je....
naravno da nisu to loši igrači....i dalje tvrdim da bi s vrhunskim trenerom ova repka mogla biti među 6 na kraju EP-a. ali jebiga, mi imamo uvjerljivo najgoreg izbornika...i najgoreg pomoćnika (erjavec). mislim da i košarkaške repke mađarske ili švedske imaju boljeg/stručnijeg izbornika....
Vidi cijeli citat

Imao sam ja i gorih trenera koje je nažalost bolila ona stvar dobar dio vremena. Svejedno sam uvijek davao sve od sebe u svakoj utakmici i na većini treninga, čak i kad smo gubili sa 20+ razlike. Zašto to kod ovih profesionalaca nije slučaj ne znam, nikad nisam otišao toliko daleko. U klubu daju puno više nego u reprezentaciji što nije slučaj samo u košarci. Valjda je druga priča kada se igra za lovu
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 110
02. rujna 2011. u 10:45
o tome ja roco pricam, gini u obrani pa kad se nesto obrani vici deri se, skaci motiviraj ekipu a kao sto ti kazes pogledi u nevjerici, a ne slazem se s vama da igraju lose jer je strucnjak los na klupi, pa te igrace u klubovima vode veliki strucnjaci valjda su ih nesto naucili, nema razlike u kosarci koja se igra u klubu i u repki, mogu se igraci skupiti i motivirati se, pogotovo ovi iskusniji i ukazati na greske, da se igra brze agresivnije, al mi to nemamo mi imamo izgubljene i zbunjene  igrace koji ocito ne zele igrati svim srcem za svoju hrvatsku
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 110
02. rujna 2011. u 10:49
kad ti zasvira himna prije tekme, a na prsima ti stoji grb zemlje, imas cast da nosis taj dres, svaki igrac se treba najeziti, i kad izadje na teren da daje 200% od sebe, al mi to nemamo, pogledajte kad svira himna nasi igraci imaju pokisle face, kad vidim kostelica kad svira himna, najezim se i placem,a kad vidim ove, ne osjetim nikakvu emociju,sramota
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
02. rujna 2011. u 10:50
da, u klubovima ih vode stručnjaci, ali ukomponirati 12 igrača u repki, može samo veliki i iskusni stručnjak! jer svaki igrač u svom klubu igra neku drugu ulogu, imaju različite minutaže, različiti stil košarke (neki treneri više vole napadačku, a neki defanzivnu košarku).
naravno da ih ne opravdavam....trebali bi se više trgati u obrani. možda bi nam to bilo dovoljno za pobjedu protiv makedonije...možda i ne bi, ali da, trebali bi se više trsiti u obrani.
pitanje je samo koliko je đouk narušio atmosferu u repki.....jer možda se neki igrači forsiraju previše, pa druge to ljuti, tko će ga znati. odavno u našoj košarci stvari ne štimaju....tako da ovo nije iznimka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2010.
Poruka: 1.042
02. rujna 2011. u 10:51
Gubitnici. Ne postoji bolja skupna imenica od te... Potpuni gubitnici. Međutim, i za takve stvari ima lijeka. Najbolji primjer je naša vaterpolo repka koja je godinama bila u sličnoj ako ne i u goroj situaciji... Gubili su dobiveno, utakmice koje su odlučivale uvijek su odlazile na 'krivu stranu'... No, dolaskom jednog istinskog stručnjaka (Rudić) stvari su se 'preokrenule' i sada je naša vaterpolo repka prvi favorit svakog velikog natjecanja, repka koje se druge repke boje i respektiraju je i ono najvažnije - donose medalje sa svakog velikog natjecanja... Košarkaška repka prolazi sličnu agoniju, ali oni nemaju Bukića da realno sagleda situaciju, shvati gdje je sport kojeg voli i donese odluku koja će promijeniti sve. Sve vodi ka tome da je nogomet sljedeći na udaru, osim ako tamo ne shvate da se stručnjak ne postaje preko noći već da za to postoji 'žuljav put', odnosno da repka nije poligon za učenje već reprezentacija države (Bilić je imao sreće, ali u trenucima kada je trebalo znati on nije znao i njegovo neznanje je upropastilo priliku generacije - možebitno osvajanje EP-a ili barem igranje u finalu istog). Vranković je također u nekoliko navrata imao sreće, ali on također ne zna. Možda zna više od mene, ali ne zna dovoljno za vođenje reprezentacije. Za sada zna dovoljno za vođenje kluba u hrvatskoj košarkaškoj ligi. Jednom će možda znati, ali to znanje ne bi trebao skupljati na klupi reprezentacije i svojim neznanjem upropaštavati prilike generacija. Nije fer prema igračima, prema jednom Bogdanoviću, Tomiću... Jedan je dobro napisao - bilo bi bolje da ispadnemo u skupini pa da se dogode promjene, nego da sretno završimo u završnici, izgubimo i stvari još jednom gurnemo pod tepih...
  • Najnovije
  • Najčitanije