Komentari na tekst: Zašto je Široki Brijeg različit od Bilbaa?

123
...
91011
...
141516
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 157
01. studenog 2011. u 22:36
Bomba je napisao/la:
tom tailor je napisao/la:
Bomba je napisao/la:
tom tailor je napisao/la:
Ovo je odlican tekst, bas u Sportnetovom stilu i samo s ovim tekstovima moze se ljudima pribliziti situacija u bih, pa se nece neki ljudi cuditi kao kao jedan pojedinac u proslom tekstu o NK Sirokom zasto CO, saponia, maraska i slicne tvrtke koje su iz hrvatske sponzoriraju jedan klub iz bih, takvi nikad nece shvatiti da svaki hrvat iz bih voli i navija prvo za hrvatsku i samo za hrvatsku, jer to se ne bira to ti srce kaze, ako postoje granice ucrtane na kartama u srcu se one nemogu nacrtati, ako jednog dana bih bude imala odnos prema hrvatima iz bih koji je dostojan jednog naroda koji je ravnopravan sa ostala dva tad ce mozda i medju hrvatima iz bih biti i oni koji ce navijati i za bih, kazem za bih a ne za bosnu jer bosna je samo jedna od regija koje tvore BiH...
Vidi cijeli citat


jel se ti šališ?Ha ha ,pa odavnu veću glupost nisam pročitao!Pa jel znaš ti tko je vlasnik tih tvrtki?Mepas grupa koje je vlasnik čovjek rođen u Širokom-onaj Grubešić ili kak već.
Vidi cijeli citat


Ja naravno znam, al ima ljudi kojima nije jasno zasto te tvrtke sponzoriraju jedan klub iz bih, a neznaju da te tvrtke jako dobro posluju u cijeloj bih i tamo plasiraju svoje proizvode, a najvise te proizvode kupuju hrvati koji zive u bih...
Vidi cijeli citat


Ok,ali ako znaš zašto se se onda čudiš što te tvrtke sponzoriraju klub iz BIH?Iz tvog teksta gore se da isčitati da te tvrtke iz Hrv sponzoriraju klubove u BIH iz nekog drugog razloga,a ne zato što su u vlasništvu čovjeka iz Širokog.To ti je isto kao da je Kerum vlasnik Mercatora iz Slovenija i onda Mercator bude sponzor Hajduka.
Vidi cijeli citat


Evo mucki ti je sve odgovorio...  A ti si prespor da shvatis neke stvari ne cudim se ja vec sam napisao da sam procitao kako NEKIMA nije jasno i pitaju se zasto tvrtke iz hrvatske sponzoriraju nekog u bih....  sta ti nije jasno...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.07.2011.
Poruka: 1.341
01. studenog 2011. u 22:38
Mućki provokator je napisao/la:
E,isuse,bomba,koji si ti filozof,to nema nigdi.Uglavnom,svaka čast na članku,jako dobro napisan,neman šta posebno dodat,možemo bit ponosni na NK i KK Široki,ne samo zbog politike kluba,i "nacionalnog romantizma",nego i zbog rezultata i poslovanja,koji su na višem nivou nego gotovo cijela 1. HNL i košarkaška A1 liga.
Vidi cijeli citat


Pa to nije filofoziranje,samo kažem ono što je očito.
I naravno čestitke Širokom na rezultatima,neka samo tako nastave.Nemam ja ništa protiv njih,samo mi nije sjela ova usporedba s Bilbaom iz više razloga i po meni je promašena od strane Jurišića.To je sve.Pozdrav od mene s ove teme!
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.715
01. studenog 2011. u 22:38
DinamoFan! je napisao/la:
Ja sam Hercegovac i samo mi nije jasna jedna stvar... Šta vi u Hrvatskoj imate protiv nas ?! Mi smo Hrvati kao i vi! Imamo 2 kluba koji su uređeni više nego ijedan u Hrvatskoj! Osim Dinama naravno, za kojeg navijam od kada znam za sebe i dolazim na svaku utakmicu LP! Veći sam navijač od pola vas Zagrepčana, al' to nije tema... :)
Vidi cijeli citat


Naravno da ste vi Hrvati kao i mi, i nitko ne spori vama etničku pripadnost Hrvatskom etnosu, sporne su svjetonazorske razlike, interesne razlike, političke i filozofske razlike, to su trazlike, etnički su svi Hrvati isto, ali ima razlika i to velikih među Hrvatima, bilo gdje da se nalaze!

I to nije da je netko "protiv vas", već nismo istomišljenici!
Samo Cibalia!
Yakov
Yakov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.10.2010.
Poruka: 1.976
01. studenog 2011. u 22:41
dilajla je napisao/la:
Yakov je napisao/la:
Na stranu sportski uspjesi Širokog Brijega, ali Jurišić nema pojma o čemu priča dok ne bude živio u Širokom Brijegu. A da živi, svjedočio bi korumpiranoj političkoj vlasti, neviđeno netolerantnim ljudima, a takvih ima i na čelu tih sportskih klubova, a o navijačima da ne govorim. Dovoljno se prisjetiti onih nereda 4.10.2009. Sportski uspjesi su mali biser među svinjama, ali to ne mijenja činjenicu da Široki Brijeg treba detaljno ''deširokobrijezirati''. To je lako napisati, ali nažalost nemoguće izvesti.
Vidi cijeli citat


Srećom imamo vas multikulti iz "glavnog" grada da popravite prosjek kulture, tolerancije, poštenja i svega ostalog.

Treba vas "desarajevizirati" jer pod krinkom neke multikulturalnosti prodajete muda pod bubrege. I slazem se da treba zivjeti u Sirokom ili nekom drugom hrvatskom gradu u BiH da bi se vidjelo sta radite hrvatima u ovoj kvazi tvorevini!

A sto se tice dogadjaja 4.10.2009 svaki put cete proci isto kad dodjete u neki grad sa namjerom da razbijate sve pred sobom, da rusite, da upadate ljudima u kuce, upadate u poslovne prostore i slično!
Vidi cijeli citat


Nemaš pojma o čemu pričaš, nisam iz Sarajeva nego baš iz Širokog
Yakov
Yakov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.10.2010.
Poruka: 1.976
01. studenog 2011. u 22:41
zmaj_sb je napisao/la:
Yakov je napisao/la:
Na stranu sportski uspjesi Širokog Brijega, ali Jurišić nema pojma o čemu priča dok ne bude živio u Širokom Brijegu. A da živi, svjedočio bi korumpiranoj političkoj vlasti, neviđeno netolerantnim ljudima, a takvih ima i na čelu tih sportskih klubova, a o navijačima da ne govorim. Dovoljno se prisjetiti onih nereda 4.10.2009. Sportski uspjesi su mali biser među svinjama, ali to ne mijenja činjenicu da Široki Brijeg treba detaljno ''deširokobrijezirati''. To je lako napisati, ali nažalost nemoguće izvesti.
Vidi cijeli citat


a ti si živio u širokom pa imaš pojma?
Vidi cijeli citat

Pročitaj moj gornji komentar
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 1.048
01. studenog 2011. u 22:42
zmaj_sb je napisao/la:
ponosan na tebe jer si moj grad!
prelijep je osjećaj pročitat ovakvo nešto. i komentare ispod. bar one koji ne dolaze od likova sa ratnim grbom armije bih na avataru.
široki je u bosni i hercegovini. široki nije u hrvatskoj. ali široki je hrvatski. nažalost sudbine nije htjela da se hrvati nađu skupa u jednoj državi, pa ispadošmo mi van kolotečine. nismo u etničkoj državi svog naroda, al opet smo domicilni tu di jesmo.
široki brijeg je hrvatska gruda. uvijek bilo, uvijek će biti. široki goni svoju politiku i uspješno je goni. meni osobno, a na opće čuđenje određenog dijela publike iz 23% bih, ne bi smetalo da izvjesni anel ili nemanja dođu igrati za široki. mi takav grad nismo, unatoč tome što nas se želi takvim prokazati. ali potpuno podržavam ovu politiku jer tako održavamo vlastite talente. promičemo hrvatski talent. i neka igraju za hrvatsku. nek bude još čilića, dodiga, baraća i dr. jer je nama hrvatski grb svet, on nam je dao naš identitet. plakao sam kad su ispali od turske. skakao sam od sreće kad su pokorili wembley.
ne želim pričat o politici, ovdje nije za to mjesto, samo želim dat svoj pogled, onaj pogled s lica mjesta.
želim reć da mi nismo bosanski katolici (to je čak zemljopisno kontradiktorno). i zbog određenih ljudi koji misle da poslije granice u vinjanima prestaje hrvatstvo. bih je moja država, ali moja domovina je sve gdje hrvati žive. jedan duševno homogen teritorij. u kojem su isti i zagreb i split i osijek i široki i neum i žepče i orašje. hrvatski sam nacionalist i to ću s ponosom reć. svoje volim, tuđe ne diram.
jurišiću, ti si kraljina. sportnet, ti si bogovski portal!
Vidi cijeli citat



Kralju,živio 100 godina,i puno sriće sportskom društvu Široki,da nam daje još više talenata,još bolje posluje,i osvaja još više trofeja.  i,da,možda i jedan i drugi klub jednom naprave neki veći iskorak u Europi,uvjeta za to se već ima,a to bi dodatno otvorilo perspektive,sa novim financijskim prilivom.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.06.2010.
Poruka: 157
01. studenog 2011. u 22:49
zmaj_sb je napisao/la:
ponosan na tebe jer si moj grad!
prelijep je osjećaj pročitat ovakvo nešto. i komentare ispod. bar one koji ne dolaze od likova sa ratnim grbom armije bih na avataru.
široki je u bosni i hercegovini. široki nije u hrvatskoj. ali široki je hrvatski. nažalost sudbine nije htjela da se hrvati nađu skupa u jednoj državi, pa ispadošmo mi van kolotečine. nismo u etničkoj državi svog naroda, al opet smo domicilni tu di jesmo.
široki brijeg je hrvatska gruda. uvijek bilo, uvijek će biti. široki goni svoju politiku i uspješno je goni. meni osobno, a na opće čuđenje određenog dijela publike iz 23% bih, ne bi smetalo da izvjesni anel ili nemanja dođu igrati za široki. mi takav grad nismo, unatoč tome što nas se želi takvim prokazati. ali potpuno podržavam ovu politiku jer tako održavamo vlastite talente. promičemo hrvatski talent. i neka igraju za hrvatsku. nek bude još čilića, dodiga, baraća i dr. jer je nama hrvatski grb svet, on nam je dao naš identitet. plakao sam kad su ispali od turske. skakao sam od sreće kad su pokorili wembley.
ne želim pričat o politici, ovdje nije za to mjesto, samo želim dat svoj pogled, onaj pogled s lica mjesta.
želim reć da mi nismo bosanski katolici (to je čak zemljopisno kontradiktorno). i zbog određenih ljudi koji misle da poslije granice u vinjanima prestaje hrvatstvo. bih je moja država, ali moja domovina je sve gdje hrvati žive. jedan duševno homogen teritorij. u kojem su isti i zagreb i split i osijek i široki i neum i žepče i orašje. hrvatski sam nacionalist i to ću s ponosom reć. svoje volim, tuđe ne diram.
jurišiću, ti si kraljina. sportnet, ti si bogovski portal!
Vidi cijeli citat

  POTPISUJEM od rijeci do rijeci, a posebno podvlacim ovaj dio koji je najbolji: hrvatski sam nacionalist i to ću s ponosom reć. svoje volim, tuđe ne diram
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 154
01. studenog 2011. u 22:55
evo ne želim se uključiti  u političku raspravu, koja nije za sportnet, samo ću odgovoriti na jurišićevo pitanje iz naslova a stim se niko nije pozabavio niti spomenuo. Zašto je Široki brijeg različit od bilbaa??

različit je zato što je uvjerljivo, bez konkurencije, najbogatiji klub u BIH zadnjih 10 godina, bilbao nikad nije bio. niko im po lovi nije ni blizu. jedne godine se pojavi možda igokea ili bosna češće u košarci. u nogometu su to najviše željo koji ima lovu, borac ako dodik da lovu, sarajevo i zrinjski. niko od tih u kontinuitetu nema lovu ni blizu ko široki.

e sad je drugo pitanje šta oni rade sa tom lovom i kako su uspjeli a drugi klubovi u Hrvatskoj s više nisu. a opet treće pitanje odkud tom malom gradu tolike pare svo ovo vrijeme. o svemu se da knjiga napisati

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 1.048
01. studenog 2011. u 22:56
Batistuta je napisao/la:
evo ne želim se uključiti  u političku raspravu, koja nije za sportnet, samo ću odgovoriti na jurišićevo pitanje iz naslova a stim se niko nije pozabavio niti spomenuo. Zašto je Široki brijeg različit od bilbaa??

različit je zato što je uvjerljivo, bez konkurencije, najbogatiji klub u BIH zadnjih 10 godina, bilbao nikad nije bio. niko im po lovi nije ni blizu. jedne godine se pojavi možda igokea ili bosna češće u košarci. u nogometu su to najviše željo koji ima lovu, borac ako dodik da lovu, sarajevo i zrinjski. niko od tih u kontinuitetu nema lovu ni blizu ko široki.

e sad je drugo pitanje šta oni rade sa tom lovom i kako su uspjeli a drugi klubovi u Hrvatskoj s više nisu. a opet treće pitanje odkud tom malom gradu tolike pare svo ovo vrijeme. o svemu se da knjiga napisati

Vidi cijeli citat


Kužim šta želiš reć,ali brate,nije ni Athletic Bilbao na "kruhu i vodi",ako nisi zna,Baskija je 3. najbogatija regija u Španjolskoj,para njima sigurno ne fali,iako se ne mogu mjerit sa Realom i Barcelonom,dok je kod nas ipak Široki financijski dominantan u odnosu na ostatak BiH.Ali,ima razlika,a to je da ipak Baski imaju rigidniju politiku,Široki si dopušta pokoje internacionalno pojačanje,dok u Athleticu može jedino igrati naturalizirani stranac,znači netko tko je prošao dio nogometnog školovanja u Baskiji.
[uredio Mućki provokator - 01. studenog 2011. u 23:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.08.2011.
Poruka: 211
01. studenog 2011. u 23:01
orange je napisao/la:
ketzo2710 je napisao/la:

Uvijek sport, nikad politika... Neka Sirokog, nek osvaja i nek odgaja hrvatske talente... Barem ih netko odgaja za razliku od nasih nogometnih i kosarkaskih sredina...

Vidi cijeli citat



pa i clanak je napisan pristrasno i subjektivno...Bernard se ovim clankom jos vise uvlaci sirokobrijezanima 
Vidi cijeli citat

Meni se Bernard nije uvukao zbog ovog teksta. Već zbog toga što piše onako kako i je stanje, ne samo u mome Širokom Brijegu, nego svugdje, daje realnu sliku kao i cijeli Sportnet! I da, naravno Marina Vukovića i Bernarda obožavam, za mene su najbolji novinari u Hrvatskoj pa i šire. Pozdrav!
123
...
91011
...
141516
  • Najnovije
  • Najčitanije