Komentari na tekst: Zašto ne možemo (po)vjerovati Hrvatu?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.07.2011.
Poruka: 670
27. ožujka 2012. u 18:50
javasluk je napisao/la:
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk, normalno je da ljudi žele napredovati, to je u njihovoj prirodi. pod ovime što sam na kraju napisao mislio sam isključivo na otkaze trenerima od strane uprave klubova koje sam potkrijepio primjerima. ako se sječaš Vaha je imao ponude nekih francuskih klubova prije nego što ga je mamić istjerao pa nije pobjegao jer je smatrao da može nešto postići i sa dinamom.
reja i balakov u italiji odnosno njemačkoj imaju svoje ime koje su stekli što kao treneri a što kao igraći pa mislim da su zato pod povečalom tamošnjih klubova za razliku od vučevića, vulića ili poklepovića. ne vidim drugi razlog jer primjerice vulić i katalinić su svojedobno sa hajdukom napravili puno više nego reja i balakov.
Vidi cijeli citat


Vahi kapa do poda zbog ovog!

Ali ja sam mislio na ove neke hrv. trenere npr. Stanko Mršić (kojeg kao najuspješnjijeg Cibalijinog trenera i volim i poštujem) bez obzira na sve nije bio lijep potez kada je 1999.g. u pola sezone prebjegao iz ŠI u OS, mislim svaka čast i kupu UEFA kojeg je tada Osijek igrao, ali šibenčani su tada s pravom bili ogorčeni!

Kažeš kako je normalno da ljudi žele napredovati, ali ja zamjeram pokondirenost, malograđanštinu, kada je prvo mnogim trenerima ispod časti preuzeti neki "manji" klub HNL-a, a i kad ga slučajno i preuzmu, u biti samo čekaju isto ovako poput Reje i Balakova samo mig iz Hajduka i Dinama, to se naročito odnosi na njihove bivše igrače danas trenere, koji "prihvate" ulogu trenera u "manjem" HNL kubu, kao dok parkiraš auto u red za trajekt!   ......sad gdje bi bila granica tolerancije, jako teško odgovoriti.........
Vidi cijeli citat


dao sam ti plus za ovo, istina je što si napisao, al stavi se u ulogu reje kojeg je zvao jedan lazio.  pogledaj ga sada,  kuca na vrata lige prvaka! mogao je i ostati pa pokušati nešto sa hajdukom al zov jaće lige i uspjeha bio je jaći. a to za pojedine naše trenere koji samo čekaju mamićev mig dok su u dubini duše svijesni da će ih na kraju zgaziti ko opušak imaš potpuno pravo! potpisujem!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.09.2011.
Poruka: 122
27. ožujka 2012. u 18:51
Bernarde, koji je to pznati Hrvatski trener bolji od Balakova ili Reje? Mozda Katalinic? Mise? Vulic? Mrsic? Pudar? Jarni?... eto mozes nastaviti listu u bezkonacnost. Oni su pokazali i dikazali da se nemogu miriti sa strancima. A sada je na M. Krsticevicu da se dokaze da nije kao ostali. Inace, ja san uvik za stranca.
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
27. ožujka 2012. u 18:57
Jahmirry je napisao/la:
javasluk je napisao/la:
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk, normalno je da ljudi žele napredovati, to je u njihovoj prirodi. pod ovime što sam na kraju napisao mislio sam isključivo na otkaze trenerima od strane uprave klubova koje sam potkrijepio primjerima. ako se sječaš Vaha je imao ponude nekih francuskih klubova prije nego što ga je mamić istjerao pa nije pobjegao jer je smatrao da može nešto postići i sa dinamom.
reja i balakov u italiji odnosno njemačkoj imaju svoje ime koje su stekli što kao treneri a što kao igraći pa mislim da su zato pod povečalom tamošnjih klubova za razliku od vučevića, vulića ili poklepovića. ne vidim drugi razlog jer primjerice vulić i katalinić su svojedobno sa hajdukom napravili puno više nego reja i balakov.
Vidi cijeli citat


Vahi kapa do poda zbog ovog!

Ali ja sam mislio na ove neke hrv. trenere npr. Stanko Mršić (kojeg kao najuspješnjijeg Cibalijinog trenera i volim i poštujem) bez obzira na sve nije bio lijep potez kada je 1999.g. u pola sezone prebjegao iz ŠI u OS, mislim svaka čast i kupu UEFA kojeg je tada Osijek igrao, ali šibenčani su tada s pravom bili ogorčeni!

Kažeš kako je normalno da ljudi žele napredovati, ali ja zamjeram pokondirenost, malograđanštinu, kada je prvo mnogim trenerima ispod časti preuzeti neki "manji" klub HNL-a, a i kad ga slučajno i preuzmu, u biti samo čekaju isto ovako poput Reje i Balakova samo mig iz Hajduka i Dinama, to se naročito odnosi na njihove bivše igrače danas trenere, koji "prihvate" ulogu trenera u "manjem" HNL kubu, kao dok parkiraš auto u red za trajekt!   ......sad gdje bi bila granica tolerancije, jako teško odgovoriti.........
Vidi cijeli citat


dao sam ti plus za ovo, istina je što si napisao, al stavi se u ulogu reje kojeg je zvao jedan lazio.  pogledaj ga sada,  kuca na vrata lige prvaka! mogao je i ostati pa pokušati nešto sa hajdukom al zov jaće lige i uspjeha bio je jaći. a to za pojedine naše trenere koji samo čekaju mamićev mig dok su u dubini duše svijesni da će ih na kraju zgaziti ko opušak imaš potpuno pravo! potpisujem!
Vidi cijeli citat


Znam ja to, ali tu pada u vodu ona rečenica kako im treba dati vremena i onda ona antologijsaka usporedba o prvih pet sezona Sir Alexa bez trofeja, pa eto njima se "netolerira" pa ih se u kratkom roku smijeni, a Sir je imao "čak pet godina fore"! Zato ja kažem da je iluzorno očekivat da u HNL trener traje dulje od prosjeka, jer u Bundesligi ili Premieshipu trenirati je vrh vrhova i nema potrebe bježanja, a i oni koji bi ih dovodili znaju da ih i ne mogu odvuć!
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.07.2011.
Poruka: 399
27. ožujka 2012. u 19:02
ronny1987 je napisao/la:
gosp. Bernarde, na Vaše pitanje iz naslova odgovoriti ću protupitanjem... Zašto Lazio ili Kaiserslaurten nisu iz Hajduka uzeli Vulića, Vučevića, Poklepovića ili Sliškovića dok su bili treneri, nego Reju i Balakova? Hvala
Vidi cijeli citat


U jednu ruke se slažem s ovim, ali jeli ti miliš da bi Balakov ikad dobia ponudu za trenerski posal iz Engleske lige ili Reja iz recimo Španjolske, nebi, jer su oni jednako nepoznati tamo kao i naši treneri u svim ligama petice. Evo ti primjer Zvonimira Solde on je u Njemačkoj ima jako veliki ugled i dobia je priliku trenirat Koln koji je tad bia puno jači i ima puno veće ambicije od Kaserslauterna. Ja ovim ne želim reć da su Balakov i/ili Reja loši treneri, dapače.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.05.2011.
Poruka: 707
27. ožujka 2012. u 19:02
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk, normalno je da ljudi žele napredovati, to je u njihovoj prirodi. pod ovime što sam na kraju napisao mislio sam isključivo na otkaze trenerima od strane uprave klubova koje sam potkrijepio primjerima. ako se sječaš Vaha je imao ponude nekih francuskih klubova prije nego što ga je mamić istjerao pa nije pobjegao jer je smatrao da može nešto postići i sa dinamom.
reja i balakov u italiji odnosno njemačkoj imaju svoje ime koje su stekli što kao treneri a što kao igraći pa mislim da su zato pod povečalom tamošnjih klubova za razliku od vučevića, vulića ili poklepovića. ne vidim drugi razlog jer primjerice vulić i katalinić su svojedobno sa hajdukom napravili puno više nego reja i balakov.
Vidi cijeli citat

Vahu je Dinamo plaćao bolje nego što bi ti francuski klubovi i zato je ostao ,a ne jer želi dokazati da može nešto s Dinamom.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.07.2011.
Poruka: 670
27. ožujka 2012. u 19:11
@javasluk nema veze ako vrijede nek idu ja im neću zamjeriti, nek probaju u nekoj jačoj ligi! na takav način će nam i liga dobiti na kvaliteti. al nam liga sigurno neće dobiti na kvaliteti ako smjenjujemo trenere ko čarape, i ako im se ne ulije bar malo povjerenja. nije lako dolaziti na posao kad znaš da češ  ga izgubiti ako kiksaš 2 utakmice u kojima te može i potrefiti "bad luck". ako kiksa, ako npr klub ima europske ambicije a on sa klubom nemože pola sezone dobit dvije vezane utakmice uz hrpu poraza onda kužim da ga moraju potjerat. al ako se već nekog dovede treba mu se dat priliku i ukazat povjerenje! 
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
27. ožujka 2012. u 19:14
Ajmo ovako postaviti stvar, (mislim da smo nešto slično već jednom raspravljali) da li bi neki ugledniji trener prije izabrao  "za kikiriki" veliki i ugledni klub, samo jer želi biti baš u tom klubu i respektabilnoj ligi ili bi taj isti rađe izabrao gomilu novca u žnj ligi?

Npr. Marjan Vlak po Mađarskoj, da li bi pristao na "smanjenje ugovora" i ostao ili otišao (ali ne da zbog besparice ostane i bez igrača, kad je tako nitko ne ostaje) čisto samo da se dokaže u njihovoj ligi ili bi zbog prvog smanjenja odmah ostavio klub!? Vlaka sam uzeo ono kao primjer, ima još slučajeva sličnih.....
Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.07.2011.
Poruka: 670
27. ožujka 2012. u 19:16
mario047 je napisao/la:
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk, normalno je da ljudi žele napredovati, to je u njihovoj prirodi. pod ovime što sam na kraju napisao mislio sam isključivo na otkaze trenerima od strane uprave klubova koje sam potkrijepio primjerima. ako se sječaš Vaha je imao ponude nekih francuskih klubova prije nego što ga je mamić istjerao pa nije pobjegao jer je smatrao da može nešto postići i sa dinamom.
reja i balakov u italiji odnosno njemačkoj imaju svoje ime koje su stekli što kao treneri a što kao igraći pa mislim da su zato pod povečalom tamošnjih klubova za razliku od vučevića, vulića ili poklepovića. ne vidim drugi razlog jer primjerice vulić i katalinić su svojedobno sa hajdukom napravili puno više nego reja i balakov.
Vidi cijeli citat

Vahu je Dinamo plaćao bolje nego što bi ti francuski klubovi i zato je ostao ,a ne jer želi dokazati da može nešto s Dinamom.
Vidi cijeli citat


znam da je u dinamu imao veliku plaću, a koliko su mu oni nudili neznam. al mislim da ipak tu pare nisu igrale toliku ulogu. vaha je stvarno veliki gospodin i mislim da je htio ispoštovat dinamo do kraja. barem je to moje mišljenje. 
javasluk
javasluk
Mali dioničar
Pristupio: 27.05.2010.
Poruka: 8.709
27. ožujka 2012. u 19:19
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk nema veze ako vrijede nek idu ja im neću zamjeriti, nek probaju u nekoj jačoj ligi! na takav način će nam i liga dobiti na kvaliteti. al nam liga sigurno neće dobiti na kvaliteti ako smjenjujemo trenere ko čarape, i ako im se ne ulije bar malo povjerenja. nije lako dolaziti na posao kad znaš da češ  ga izgubiti ako kiksaš 2 utakmice u kojima te može i potrefiti "bad luck". ako kiksa, ako npr klub ima europske ambicije a on sa klubom nemože pola sezone dobit dvije vezane utakmice uz hrpu poraza onda kužim da ga moraju potjerat. al ako se već nekog dovede treba mu se dat priliku i ukazat povjerenje! 
Vidi cijeli citat



Kao što sam u postu ranije i spomenuo, pitanje cijene, tj, kolike novce to vrijedi? Nisam za nikakva bacana novca, ali uvijek se može za neku zadanu količinu novca nači ekvivalentno riješenje, ako se želi! Drugo ako  se želi krpariti, pa se želi nekog "anonimusa" koji bi bio više v.d. trener nego ozbiljan trener, samo da se ne troši ili da se ušpara, ali ako se razmišlja de se nešto i želi, onda se gleda za kolko novca kojeg možeš dobiti!




Samo Cibalia!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.07.2011.
Poruka: 670
27. ožujka 2012. u 19:24
javasluk je napisao/la:
Jahmirry je napisao/la:
@javasluk nema veze ako vrijede nek idu ja im neću zamjeriti, nek probaju u nekoj jačoj ligi! na takav način će nam i liga dobiti na kvaliteti. al nam liga sigurno neće dobiti na kvaliteti ako smjenjujemo trenere ko čarape, i ako im se ne ulije bar malo povjerenja. nije lako dolaziti na posao kad znaš da češ  ga izgubiti ako kiksaš 2 utakmice u kojima te može i potrefiti "bad luck". ako kiksa, ako npr klub ima europske ambicije a on sa klubom nemože pola sezone dobit dvije vezane utakmice uz hrpu poraza onda kužim da ga moraju potjerat. al ako se već nekog dovede treba mu se dat priliku i ukazat povjerenje! 
Vidi cijeli citat



Kao što sam u postu ranije i spomenuo, pitanje cijene, tj, kolike novce to vrijedi? Nisam za nikakva bacana novca, ali uvijek se može za neku zadanu količinu novca nači ekvivalentno riješenje, ako se želi! Drugo ako  se želi krpariti, pa se želi nekog "anonimusa" koji bi bio više v.d. trener nego ozbiljan trener, samo da se ne troši ili da se ušpara, ali ako se razmišlja de se nešto i želi, onda se gleda za kolko novca kojeg možeš dobiti!




Vidi cijeli citat


da, to već ovisi o platežnoj moći i ambicijama klubova. (makar nekad i anonimusi znaju iznenadit), uglavnom je cijena proporcjonalna kvaliteti. al koga god se dovede i za koliku lovu treba mu se dat prilika. ja sam za to!