Komentari na tekst: Životna priča Vassilisa Spanoulisa: "Ako ovdje nisi zadovoljan idi u Olympiakos, tamo se novac baca"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.03.2011.
Poruka: 5.155
16. svibnja 2013. u 22:48
Spanoulis se pored Westbrooka nebi vidio...glupa su vam usporedivanja...zato i nije uspio u NBA jer je to druga dimenzija...zamislite samo Westbrooka u Euroligi...pa nitko mu nista nebi mogao
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.01.2011.
Poruka: 924
16. svibnja 2013. u 23:18
sve je stvar u koju je ekipu upao..Houston od Hakeema samo ''Trci i Puca'', dok vjerujem da bi recimo u Memphisu odlicno prosao ili Raptorsima..
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
16. svibnja 2013. u 23:39
Žao mi je sta nije zavrsio u Spursima, tko zna bi li uspio ali kontam sada u doigravanju da je u njigovom dresu, valjalo bi :-)))))))))
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 22.564
16. svibnja 2013. u 23:42
kagawa je napisao/la:
ne kuzim cemu ovoliko podcijenjivanje NBA...i ja sam fan Eurolige ,ali daleko je to od NBA...najbolji Europljani poput Nowitzkog ili Parkera bi u Euroligi bili na prosjeku od 30 koseva bez problema
Vidi cijeli citat


Generalno se slazem s tobom sve sto si napisao, ali ove usporedbe su glupe jer su nemoguce, a evo i da ne pisem u prazno pokusat cu dat argumente.

Prvo igraci tipa Nowitzki ( posebno on kao scorer) i Parker bi u bilo kojoj ligi bili medu ( ili najbolji) strijelci svojih momcadi.

Drugo bila je masa igraca iz nba-a u Europi pa se nisu bas iskazali, ne zato jer nemaju kvalitetu nego zato jer je drugi stil kosarke.

Kada se rade te usporedbe NBA-Europa cesto se zaboravlja da u nba ligi utakmica traje 8 minuta duze. Druga stvar vezana za to je da u nba ligi ima dosta utakmica ( tu mislim na regularnu sezonu) gdje se ne ide sto posto, gdje se napadi zavrsavaju u 5-10 sec dok toga u europi skoro pa nema, evo ima sada kod nas Cibona-Cedevita ( utakmice) i isto pada more koseva, strijelci su redovito na 20 tak poena i sl. ali to nije stil europske kosarke.

Isto ako netko nije uspio u NBA ligi ne mora znacit da je los kosarkas.

Za kraj slazem se kao sto sam rekao, NBA je sigurno po kvaliteti dosta ispred Europe i to je cinjenica niti jedan europski tim ne bi imao sanse uci u play-off, a ako izbacimo stvarno mizerni Milvoki mislim da niti jedna europska momčad ne bi uzela vise od jedne, maksimalno dvije utakmice niti jednoj play-off ekipi.

Pa recimo Minesota u kojoj igraju Shved, Pekovic i Kilenko i da im das Prostrana i Rozica na 1 i 3 bili bi medu najjacim petorkama Europe - sigurno, a imaju jos i Rubio, Lovea i jos neke okej igrace pa ne mogu prismrdid play-offu.

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.03.2011.
Poruka: 5.155
16. svibnja 2013. u 23:50
basketas je napisao/la:
kagawa je napisao/la:
ne kuzim cemu ovoliko podcijenjivanje NBA...i ja sam fan Eurolige ,ali daleko je to od NBA...najbolji Europljani poput Nowitzkog ili Parkera bi u Euroligi bili na prosjeku od 30 koseva bez problema
Vidi cijeli citat


Generalno se slazem s tobom sve sto si napisao, ali ove usporedbe su glupe jer su nemoguce, a evo i da ne pisem u prazno pokusat cu dat argumente.

Prvo igraci tipa Nowitzki ( posebno on kao scorer) i Parker bi u bilo kojoj ligi bili medu ( ili najbolji) strijelci svojih momcadi.

Drugo bila je masa igraca iz nba-a u Europi pa se nisu bas iskazali, ne zato jer nemaju kvalitetu nego zato jer je drugi stil kosarke.

Kada se rade te usporedbe NBA-Europa cesto se zaboravlja da u nba ligi utakmica traje 8 minuta duze. Druga stvar vezana za to je da u nba ligi ima dosta utakmica ( tu mislim na regularnu sezonu) gdje se ne ide sto posto, gdje se napadi zavrsavaju u 5-10 sec dok toga u europi skoro pa nema, evo ima sada kod nas Cibona-Cedevita ( utakmice) i isto pada more koseva, strijelci su redovito na 20 tak poena i sl. ali to nije stil europske kosarke.

Isto ako netko nije uspio u NBA ligi ne mora znacit da je los kosarkas.

Za kraj slazem se kao sto sam rekao, NBA je sigurno po kvaliteti dosta ispred Europe i to je cinjenica niti jedan europski tim ne bi imao sanse uci u play-off, a ako izbacimo stvarno mizerni Milvoki mislim da niti jedna europska momčad ne bi uzela vise od jedne, maksimalno dvije utakmice niti jednoj play-off ekipi.

Pa recimo Minesota u kojoj igraju Shved, Pekovic i Kilenko i da im das Prostrana i Rozica na 1 i 3 bili bi medu najjacim petorkama Europe - sigurno, a imaju jos i Rubio, Lovea i jos neke okej igrace pa ne mogu prismrdid play-offu.

Vidi cijeli citat


da se ne misli da vrijedam Euroligu..ali  kad vidim da netko kaze da je Spanoulis bolji od Westbrooka onda jednostavno moram odgovoriti..kazem dobar je Spanoulis igrac(za Europu vanserijski),ali jako je to dalekoooooo od NBA razine..cinjenica je da su igraci u NBA puno bolje fizicki pripremljeni...zamisli npr Howarda protiv Tomica ili Jamesa protiv Papanikolaua
ziki
ziki
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.05.2011.
Poruka: 1.081
17. svibnja 2013. u 00:22
Za fizikalije ok, ali košarkašku inteligenciju koju ima Spanoulis jedan Westbrook može samo sanjati, a i OKC s njim naslov.
goikoetxea
goikoetxea
Mali dioničar
Pristupio: 02.10.2010.
Poruka: 7.976
17. svibnja 2013. u 00:34
kagawa je napisao/la:
Spanoulis se pored Westbrooka nebi vidio...glupa su vam usporedivanja...zato i nije uspio u NBA jer je to druga dimenzija...zamislite samo Westbrooka u Euroligi...pa nitko mu nista nebi mogao
Vidi cijeli citat

e rodjak... dje si ti bio kada je v span pisao po amerikancima... 

http://www.youtube.com/watch?v=z00-WirJH2o

...ladne su mi, ladne ove kiše a na jugu i zime su od zlata...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.10.2010.
Poruka: 403
17. svibnja 2013. u 01:03
Spanoulis nije uspio u NBA ne zato jer ga Van Gundy nije volio,nego jer nije mogao čuvati nikoga u obrani 1 na 1,Kolko ima samo igrača u NBA koji mogu zabiti 20 koševa bez problema u 30 minuta ali igraju malo ili ne igraju jer su u obrani propuh.Npr iz Knicksa mi pada napamet Copeland koji je vrhunski šuter ali igra malo zbog slabe obrane.Slična stvar je vjerojatno bila sa Spanoulisom,da ostane 1 na 1 izložen protiv današnih PG u NBA kao što je Westbrook,Rose,Parker,Paul bilo bi smiješno gledati pogotovo se to odnosi na RW i Rosea.
goikoetxea
goikoetxea
Mali dioničar
Pristupio: 02.10.2010.
Poruka: 7.976
17. svibnja 2013. u 01:14
basketas je napisao/la:
kagawa je napisao/la:
ne kuzim cemu ovoliko podcijenjivanje NBA...i ja sam fan Eurolige ,ali daleko je to od NBA...najbolji Europljani poput Nowitzkog ili Parkera bi u Euroligi bili na prosjeku od 30 koseva bez problema
Vidi cijeli citat


Generalno se slazem s tobom sve sto si napisao, ali ove usporedbe su glupe jer su nemoguce, a evo i da ne pisem u prazno pokusat cu dat argumente.

Prvo igraci tipa Nowitzki ( posebno on kao scorer) i Parker bi u bilo kojoj ligi bili medu ( ili najbolji) strijelci svojih momcadi.

Drugo bila je masa igraca iz nba-a u Europi pa se nisu bas iskazali, ne zato jer nemaju kvalitetu nego zato jer je drugi stil kosarke.

Kada se rade te usporedbe NBA-Europa cesto se zaboravlja da u nba ligi utakmica traje 8 minuta duze. Druga stvar vezana za to je da u nba ligi ima dosta utakmica ( tu mislim na regularnu sezonu) gdje se ne ide sto posto, gdje se napadi zavrsavaju u 5-10 sec dok toga u europi skoro pa nema, evo ima sada kod nas Cibona-Cedevita ( utakmice) i isto pada more koseva, strijelci su redovito na 20 tak poena i sl. ali to nije stil europske kosarke.

Isto ako netko nije uspio u NBA ligi ne mora znacit da je los kosarkas.

Za kraj slazem se kao sto sam rekao, NBA je sigurno po kvaliteti dosta ispred Europe i to je cinjenica niti jedan europski tim ne bi imao sanse uci u play-off, a ako izbacimo stvarno mizerni Milvoki mislim da niti jedna europska momčad ne bi uzela vise od jedne, maksimalno dvije utakmice niti jednoj play-off ekipi.

Pa recimo Minesota u kojoj igraju Shved, Pekovic i Kilenko i da im das Prostrana i Rozica na 1 i 3 bili bi medu najjacim petorkama Europe - sigurno, a imaju jos i Rubio, Lovea i jos neke okej igrace pa ne mogu prismrdid play-offu.

Vidi cijeli citat

sa preostalim dijelom posta se slazem 10 od 10 ali bold... pa dje ti je srce davati bilo kakav primjer koji ukljucuje minesotu ove sezone. gore nisi mogao. 

volio bi vidjeti neku drugu nba ekipu kojoj je startni plej propustio 25 utakmica, startni bek 77, startno krilo 18, startni pf  64 i startni centar 20. tu dodamo i 6. igraca koji je propustio 59 utakmica. nisam siguran jesu li 10 utakmica odigrali s najboljom postavom. da je ekipa bila zdrava sigurno bi se kacili za 8. poziciju. nisu losiji od raketa/jazza
...ladne su mi, ladne ove kiše a na jugu i zime su od zlata...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2011.
Poruka: 193
17. svibnja 2013. u 09:21
Igrom i inteligencijom me nevjerojatno podsjeca na Ivana Balića! :)
  • Najnovije
  • Najčitanije