Komentari na tekst: Životna priča Vassilisa Spanoulisa: "Ako ovdje nisi zadovoljan idi u Olympiakos, tamo se novac baca"

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
17. svibnja 2013. u 10:36
soky92 je napisao/la:
Igrom i inteligencijom me nevjerojatno podsjeca na Ivana Balića! :)
Vidi cijeli citat


Bravo majstore !! baš kao Ivano u rukometu. Odlična usporedba.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.07.2011.
Poruka: 201
17. svibnja 2013. u 11:20
Valjda su sad i u Europi shvatili da za formiranje dobre ekipe treba par sezona bez bombastičnih dolazaka i odlazaka jakih igrača, barem onih koji čine jezgru ekipe (i trenera) i da uigranost i timski duh vrijede više od hrpe skupih pojedinaca. Olympiacosu se baš to i dogodilo ali zato što su imali više sreće nego pameti prilikom formiranja ekipe.
orangecrush
orangecrush
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2013.
Poruka: 390
17. svibnja 2013. u 11:37
fantastičan igrač koji zbilja neodoljivo podsjeća na Balića onim cool pristupom igri koji prate genijalna rješenja. bilo ga je užitak gledati u Domu sportova.
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 22.566
17. svibnja 2013. u 12:10
goikoetxea je napisao/la:
basketas je napisao/la:
kagawa je napisao/la:
ne kuzim cemu ovoliko podcijenjivanje NBA...i ja sam fan Eurolige ,ali daleko je to od NBA...najbolji Europljani poput Nowitzkog ili Parkera bi u Euroligi bili na prosjeku od 30 koseva bez problema
Vidi cijeli citat


Generalno se slazem s tobom sve sto si napisao, ali ove usporedbe su glupe jer su nemoguce, a evo i da ne pisem u prazno pokusat cu dat argumente.

Prvo igraci tipa Nowitzki ( posebno on kao scorer) i Parker bi u bilo kojoj ligi bili medu ( ili najbolji) strijelci svojih momcadi.

Drugo bila je masa igraca iz nba-a u Europi pa se nisu bas iskazali, ne zato jer nemaju kvalitetu nego zato jer je drugi stil kosarke.

Kada se rade te usporedbe NBA-Europa cesto se zaboravlja da u nba ligi utakmica traje 8 minuta duze. Druga stvar vezana za to je da u nba ligi ima dosta utakmica ( tu mislim na regularnu sezonu) gdje se ne ide sto posto, gdje se napadi zavrsavaju u 5-10 sec dok toga u europi skoro pa nema, evo ima sada kod nas Cibona-Cedevita ( utakmice) i isto pada more koseva, strijelci su redovito na 20 tak poena i sl. ali to nije stil europske kosarke.

Isto ako netko nije uspio u NBA ligi ne mora znacit da je los kosarkas.

Za kraj slazem se kao sto sam rekao, NBA je sigurno po kvaliteti dosta ispred Europe i to je cinjenica niti jedan europski tim ne bi imao sanse uci u play-off, a ako izbacimo stvarno mizerni Milvoki mislim da niti jedna europska momčad ne bi uzela vise od jedne, maksimalno dvije utakmice niti jednoj play-off ekipi.

Pa recimo Minesota u kojoj igraju Shved, Pekovic i Kilenko i da im das Prostrana i Rozica na 1 i 3 bili bi medu najjacim petorkama Europe - sigurno, a imaju jos i Rubio, Lovea i jos neke okej igrace pa ne mogu prismrdid play-offu.

Vidi cijeli citat

sa preostalim dijelom posta se slazem 10 od 10 ali bold... pa dje ti je srce davati bilo kakav primjer koji ukljucuje minesotu ove sezone. gore nisi mogao. 

volio bi vidjeti neku drugu nba ekipu kojoj je startni plej propustio 25 utakmica, startni bek 77, startno krilo 18, startni pf  64 i startni centar 20. tu dodamo i 6. igraca koji je propustio 59 utakmica. nisam siguran jesu li 10 utakmica odigrali s najboljom postavom. da je ekipa bila zdrava sigurno bi se kacili za 8. poziciju. nisu losiji od raketa/jazza
Vidi cijeli citat


Dobro slazem se da sam pogrijesio uzeo sam cisto iz glave prvi primjer sa puno europskih igraca, ali evo Pohenix sa Dragicem, Gortatom i Beaslyem i isto bilo koja dva igraca bi bio glavni kandidat za prvaka europe o jednom Dallasu da ne govorim za njih mogu reci da bi 99% osvojili i tako.

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.906
17. svibnja 2013. u 12:13
zanimljivo, uvijek sam mislio da je "izdao" zelene radi kojeg milijuna više i zbog čega mi nikad nije sasvim legao u crvenobjielom dresu, ali ovo s NBA pričom mijenja stvari. inače općenito mi je čudno da košarkaška zemlja poput Grčke nikad nije imala nekog igrača s većom ulogom u NBA.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.07.2011.
Poruka: 4.341
17. svibnja 2013. u 13:00
ma igračina i pol!
s ove dvije titule u zadnje 2 sezone, definitivno je izašao iz sjene papaloukasa i diamantidisa!
grci bi na ovom EP-u mogli daleko otići!

spanoulis-zizis-calathes na playu
vaseilaidis-sloukas na dvojci
papanikolau-kaimakoglu (perperoglou) na trojci
printezis-fotsis (ako će igrati) ili vougiukas na četvorci
shortsanidis-bourousis-coufos na petici
[uredio pleniglacial - 17. svibnja 2013. u 13:01]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2012.
Poruka: 665
17. svibnja 2013. u 13:02
Van Gundy se zblanjuje nad svim što nije američko, a igru je gradio oko Kineza. Smiješno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.01.2013.
Poruka: 2.411
17. svibnja 2013. u 13:40
Dorian Diggler je napisao/la:
Valjda su sad i u Europi shvatili da za formiranje dobre ekipe treba par sezona bez bombastičnih dolazaka i odlazaka jakih igrača, barem onih koji čine jezgru ekipe (i trenera) i da uigranost i timski duh vrijede više od hrpe skupih pojedinaca. Olympiacosu se baš to i dogodilo ali zato što su imali više sreće nego pameti prilikom formiranja ekipe.
Vidi cijeli citat


Baš tako. Olympiakos je primjer polako izgrađene ekipe sa jakim timskim duhom. Lova nije najbitnija. Makar oni i sada imaju velik proračun . Antipod njima je npr. Efes ili Fener. Brdo love , puno velikih imena , a ništa od igre.
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 22.566
17. svibnja 2013. u 16:45
iguala je napisao/la:
Van Gundy se zblanjuje nad svim što nije američko, a igru je gradio oko Kineza. Smiješno.
Vidi cijeli citat


Ma nije tako. Cinjenica je da se u NBA obrana zasniva 1 na 1, a tu su vise manje svi europski bekovi u startu degradirani. Logično je da Spanoulis, Ukic, Jacas, Navarro bekovi kojima je napad forte u NBA ligi ne mogu cuvat niti prosjecne igrace jer su ovi jednostavno jaci i brzi, a igra u toj ligi pogoduje njima.

Jedan Mario Chalmers ili Devin Harris ili netko slican moze bez jebem ti igrat startnu jedinicu jer mogu odgovorit tim zahtjevima, a sigurno nisu cisto kosarkaski gledano bolji od ovih gore, ali jbg to je tako. Zato Spanoulis moze razbit Amere "na svom terenu" u "svojoj igri" ali u njihovoj ce izgledat izgubiljeno.

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
irilov
irilov
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.12.2009.
Poruka: 4.672
18. svibnja 2013. u 19:18
jedino fizikalije, ništa drugo. ništa. košarkaška inteligencija jednog spanoulisa ili još više, recimo, papaloukasa je svemirski brod za ove napuhane nba nazovi plejeve.
  • Najnovije
  • Najčitanije