target_123 je napisao/la:
Samo da se nadovežem na raspravu o "davanju" novaca iz gradskog proračuna.
Kad bi Zagreb platio reklamu na CNN-u, to bi nazvali reklama. Kad se Zagreb reklamira preko Cibone, onda to nazivamo davanje novaca.
Sport je sjajna promocija, a Cibona je brend. Brend kojemu trenutno ne ide, ali vjeruj mi (proputovao sam svijeta), mnogi će ti na spomen Zagreba reći - aha, Dinamo i Cibona. Svidjelo se to nekome ili ne.
Vidi cijeli citat
Apsolutno točno. Pod uvjetom da postoje jasni i transparentni kriteriji. Bilo da se radi o reklami na CNN-u ili financiranju vrhunskog športa.
Ne može se u pola kalendarske godine reći: gle, Ciboni fali 25 milijuna kuna, ajmo IZMISLIT novu stavku u rebalansu gradskog proračunu i to upumpat tamo. I nazvali to sanacija kluba, iako gle čuda, za to nitko nije imao pojma samo dva tri mjeseca ranije kad se radio proračun.
A onda, gle još većeg čuda, klub se kao "sanira" dovođenjem Repeše i par Amerikanaca na žeton, a bivšim igračima se ne isplate dugovanja stara nekoliko godina

(vidi pod Tomas i ostali)
Teatar apsurda
