Nema to veze sa direktnim plaćanjem, već sa rezultatima kluba i time je li Milanović na vlasti.
Ilustracije radi, svojedobno je Marko Popović bio MVP F4 EC-a samo i isključivo radi toga što je Tedi platio put i smještaj svakom novinaru koji je želio ići u Treviso. Cedevita (ne košarkaški klub, već proizvod, a i sama Atlantic grupa) je time dobila "besplatnu" reklamu, a Marko je postao MVP, iako je bio drugi-treći najbolji igrač završnog turnira zato što je hrvatskih novinara bilo više nego talijanskih, te su se dogovorili da se glasa za Popa pritom nadglasavši ostale kolege.
Također, Brajdićev sin više nije u omladinskom pogonu Cedevite pa nemaju direktnu personalnu reklamu jednog novinara, a ni SDP (Milanović) nije na vlasti, pa urednici medija i urednici sporta ne forsiraju vijesti o klubu po klijentelističkoj, već po ekonomskoj osnovi. Tu je pitanje zašto se ne izvještava po rezultatskoj, no kada to upitam onda mi dociraju.
Čudi mi kako vam ovo nije poznato. Ili makar samorazmljivo.
[uredio Aš kupa - 14. rujna 2016. u 16:48]
Una coppa di buon vin fa coraggio fa morbin.