Cibona 2013-2014

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2012.
Poruka: 2.000
12. prosinca 2013. u 10:32
basketas je napisao/la:

xavier je napisao/la:
kagawa je napisao/la:

necemo se lagati..da Cibona trazi za kartu 20 kn ,a ne dijeli po cijelom ZG karte nebi po utakmici bilo vise od 500 ljudi
Vidi cijeli citat


baš o ovome pričam...o kakvim prihodima od ulaznica pričate. pa karte se dijele besplatno da bi netko uopće došao na utakmicu. sad vi spominjete Medveščak, ali to je velika razlika...oni su imali "čisti start", nisu iza sebe imali desetke milijuna dugova i lošu percepciju u javnosti. i napravili su odličan posao, ali ima još jedna stvar...Medveščak je "pozitivna" ekipa jer su svima simpatični, nemaju konkurenciju. a Cibonu ima Cedevitu, Zadar, Split...

ja stojim iza toga da se profesionalni klub ne može voditi na način da mali dioničari pronalaze sponzore (govorim o našim uvjetima, ne o Barceloni). onaj tko misli da to može funkcionirati na takav način nema pojma o ekonomiji...
Vidi cijeli citat


Ja mislim da ti ni sam ne znas o cemu pricas. Kkavi mali dionicari pronalaze sponzore? Pa jel u Barceloni ljudi pronalaze sponzore? Sta se sve ovdje nece procitat da se obrani svoj stav, ljudi postavljaju (!) upravu koja se tada brine za klub to je smisao te price ( iako ju ja nisam spominjao nego ludak cini mi se).

Po tvojoj logici niti jedna drzava onda nije dobro vodena jer je sistem davanja vlasti ( doslovno i prenesno za klubove) isti.

Pricamo ( pricam) o prihodima od ulaznica u nekom drugom okeuzenju, atmosferi i nacinu rada. Molim vas nemojte biti kao Bosna pa citat samo sto vama pase. Nitko nije niti rekao da ce sutra Cibona pozeljet i istog trena imat prosjek od, sta ja znam, 4000 na utakmici. To je rad, ali opet ponavljam, ako je vama 4000 ljudi u gradu od milijun stanovnika, u drzavi gdje je kosarka popularan sport, gdje ipak imas brand Cibone, puno onda stvarno nemamo vise sta pricat.

Vidi cijeli citat

ja sam spominjao...na novoj upravi koja se izabere je na to da pronađe sponzora....ako je ciboni kentbanka vrh od sponzora onda stvarno

xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
12. prosinca 2013. u 10:39
@ basketas super ti je usporedba, ali ima jedna mala razlika...prihodi države dolaze od poreza, a građani/firme baš i ne mogu birati da li će plaćati poreze 

da se razumijemo...ja jako dobro znam o čemu pričate (i ti i luđak), samo ne vjerujem da to može funkcionirati na takav način u ovom okruženju. ali živi bili pa vidjeli...ionako se nas neće pitati kako bi Cibona trebala biti organizirana 
MCOIS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.11.2009.
Poruka: 100
12. prosinca 2013. u 10:50
basketas je napisao/la:

pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat


Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat


možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba. 

ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub. 




Vidi cijeli citat


Partizan ne postoji zbog zabavljanja naroda ( ako povlacimo paralelu), dijeli se lova od transfera, financira ih i (spavasa) grad.

Cedevita recimo ima poprilicno izvrsne rezultate pa to nikog ne zanima ( grubo govoreci).

Vidi cijeli citat



cedevita je reklamni klub u gradu koji već ima svoju košarkašku momčad. jasno je da to nema puno izgleda za privlačenje publike. 
  
 partizan...   veliki utjecaj ima plemenska lojalnost direktno vezana za nogomet, tako da su mnogi navijači spremni prijeći preko svega samo da su ispred zvezde.  s tim da u slučaju partizana taj tip korupcije u prošlosti očito nije bio toliko rasprostranjen da bi ugrožavao rezultat. dok je neka pojava marginalna, lakše ju je i zanemariti. kad postane dominantna , vrlo brzo padne i rezultat.  


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.06.2013.
Poruka: 606
12. prosinca 2013. u 12:04
Cibona je prije nekoliko dana prebacila imovinu na holding jer se u slučaju stečaja onda vjerovnici neće imati iz čega namiriti. Čak i polako Bandić diže ruke od svega, a svi znamo što to znači.
neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 19.413
12. prosinca 2013. u 12:53
exile je napisao/la:
Cibona je prije nekoliko dana prebacila imovinu na holding jer se u slučaju stečaja onda vjerovnici neće imati iz čega namiriti. Čak i polako Bandić diže ruke od svega, a svi znamo što to znači.
Vidi cijeli citat

Bandic je bio jako iskren ono neki dan kad je rekao "imamo mi puno vecih problema od Cibone".  I drago mi je da nema vise sredstava ni vremena za muljanje preko Cibone.
Oggie
Oggie
Željan dokazivanja
Pristupio: 28.07.2013.
Poruka: 648
12. prosinca 2013. u 13:12
pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat


Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat


možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba. 

ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub. 




Vidi cijeli citat


Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.

No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.

Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).

Samo za to treba netko sa vizijom.
[uredio Oggie - 12. prosinca 2013. u 13:16]
A black cat crossing your path signifies that the animal is going somewhere
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.11.2009.
Poruka: 100
12. prosinca 2013. u 13:27
Oggie je napisao/la:


Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.

No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.

Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).

Samo za to treba netko sa vizijom.
Vidi cijeli citat


ali to uvjerenje ne možeš stvorit marketingom. takvu percepciju u javnosti možeš stvorit samo ako imaš bazu u stvarnosti. ljudi vjeruju medveščaku jer oni ionako ne prodaju igrače i ne dobivaju lovu od grada. dakle, nema se šta ukrast. 

neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 19.413
12. prosinca 2013. u 13:40
pakovits je napisao/la:
Oggie je napisao/la:


Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.

No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.

Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).

Samo za to treba netko sa vizijom.
Vidi cijeli citat


ali to uvjerenje ne možeš stvorit marketingom. takvu percepciju u javnosti možeš stvorit samo ako imaš bazu u stvarnosti. ljudi vjeruju medveščaku jer oni ionako ne prodaju igrače i ne dobivaju lovu od grada. dakle, nema se šta ukrast. 

Vidi cijeli citat

http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Goebbels
Oggie
Oggie
Željan dokazivanja
Pristupio: 28.07.2013.
Poruka: 648
12. prosinca 2013. u 13:47
To su dvije razlicite stvari Pakovits.
Ono sa cime se ja ne slazem je ideja, koju si ti podrzao, da nikakav marketing ne bi pomogao Ciboni.
Netocna i jako stetna ideja. A sto se tice primjera Medvescaka, krasan projekt, ali projekt koji ima vise veze upravo sa marketingom (i to jako dobrim) nego sa rezultatima. Osim ako im ljudi ne dolaze iskljucivo jer "ne prodaju igrace i ne dobivaju lovu od grada"
A black cat crossing your path signifies that the animal is going somewhere
Master Yoda
Master Yoda
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.10.2010.
Poruka: 16.069
12. prosinca 2013. u 13:48
[uredio Master Yoda - 12. prosinca 2013. u 13:48]
Virujmo struci