Cibona 2013-2014
neverbored je napisao/la:
kajjaznam je napisao/la:
ljudi na hokej ne idu radi marketinga. idu radi odličnog sporta kao što je hokej i idu zbog toga kaj medveščak je jedini primjer u povijesti svih klubova na ovim prostorima koji radi i funkcionira na zdravim temeljima - a to znači da nemaju političku, mafijašku pozadinu te da nisu nafilani gradskim ili državnim proračunom, uz dodatak da klub održava obiteljsku, odnosno zdravu atmosferu.Vidi cijeli citat
Mozda neki da, mozda i vecina da... ne poznajem puno ljudi koji idu, ali apsolutno svi koje znam da idu na Medvescak idu "zato jer je to bas zabavno i fora!", a nitko od njih deset ne zna nabrojati dva igraca ni pet hokejaskih pravila.
Inace nemam nista protiv Medvescaka, a ni hokeja. I oftopičarim, isprika!
Vidi cijeli citat
a šta misliš da svi idu na košarku zato jer znaju pravila i znaju sve igrače... vraga... nitko ne ide nigdje ako mu nije zabavno ili fora... što god da mu je bilo gdje zabavno ili fora... na medveščaku uz atraktivan sport koji je zabavan i fora, imaš i zabavnu i fora publiku, ne budale...
ili da se zadržim na košarci... sad ću puknut tamo gdje to ne radim jer je praktički zabranjeno, ali budem... jel ti misliš da je nba toliko gledan po cijelom svijetu zato jer je stvarno toliko kvalitetniji od ostatka planete ili ipak pomaže činjenica da oni kojima košarka nije toliko bliska da kuže taktiku, pravila i slično ima znatno više atraktivnih zakucavanja, pa blokada i ostalog što je realno meni kao čovjeku koji obožava gledat košarku totalno nebitno (i zbog čega između ostalog i ne pratim tu ligu)...
jbg, ljudi gledaju i idu na ono što ih zanima iz bilo kojeg razloga... tu marketing malo može donijeti... ne možeš ti nikoga natjerati na nešto što ne želi i što ga ne zanima... onaj koga će tekma zanimati i tko će imati vremena, taj će ovisno o svojim financijskim mogućnostima i doć... eventualno se može napraviti nešto za jednu utakmicu posebnijeg (kao što je bio plan odigrati sa efesom na trgu)... ali to je jedna utakmica... ne cijela sezona
cepi1 je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
kajjaznam je napisao/la:
ljudi na hokej ne idu radi marketinga. idu radi odličnog sporta kao što je hokej i idu zbog toga kaj medveščak je jedini primjer u povijesti svih klubova na ovim prostorima koji radi i funkcionira na zdravim temeljima - a to znači da nemaju političku, mafijašku pozadinu te da nisu nafilani gradskim ili državnim proračunom, uz dodatak da klub održava obiteljsku, odnosno zdravu atmosferu.Vidi cijeli citat
Mozda neki da, mozda i vecina da... ne poznajem puno ljudi koji idu, ali apsolutno svi koje znam da idu na Medvescak idu "zato jer je to bas zabavno i fora!", a nitko od njih deset ne zna nabrojati dva igraca ni pet hokejaskih pravila.
Inace nemam nista protiv Medvescaka, a ni hokeja. I oftopičarim, isprika!
Vidi cijeli citat
a šta misliš da svi idu na košarku zato jer znaju pravila i znaju sve igrače... vraga... nitko ne ide nigdje ako mu nije zabavno ili fora... što god da mu je bilo gdje zabavno ili fora... na medveščaku uz atraktivan sport koji je zabavan i fora, imaš i zabavnu i fora publiku, ne budale...
ili da se zadržim na košarci... sad ću puknut tamo gdje to ne radim jer je praktički zabranjeno, ali budem... jel ti misliš da je nba toliko gledan po cijelom svijetu zato jer je stvarno toliko kvalitetniji od ostatka planete ili ipak pomaže činjenica da oni kojima košarka nije toliko bliska da kuže taktiku, pravila i slično ima znatno više atraktivnih zakucavanja, pa blokada i ostalog što je realno meni kao čovjeku koji obožava gledat košarku totalno nebitno (i zbog čega između ostalog i ne pratim tu ligu)...
jbg, ljudi gledaju i idu na ono što ih zanima iz bilo kojeg razloga... tu marketing malo može donijeti... ne možeš ti nikoga natjerati na nešto što ne želi i što ga ne zanima... onaj koga će tekma zanimati i tko će imati vremena, taj će ovisno o svojim financijskim mogućnostima i doć... eventualno se može napraviti nešto za jednu utakmicu posebnijeg (kao što je bio plan odigrati sa efesom na trgu)... ali to je jedna utakmica... ne cijela sezona
Vidi cijeli citat
Slažem se cepi , tako je bilo i kada je Jordan otišao u mirovinu , tada je košarka izgubila 30 % na gledanosti.E sad da su to bili navijači i pravi ljubitelji košarke znali bi da Jordan iako je najbolji igrač ikad nije jedini koji igra taj sport.Međutim to je bila ona publika koja prati samo kada je nešto aktualno.Evo banalnog primjera iz moje perspektive , gledao sam finale zimskih olimpijskih igara u hokeju gdje su nastupile reprezentacije SAD-a i Kanade.Iako me hokej nikad nije zanimao i sama ta utakmica koja spada u povijesne susrete jer je bila 3 po gledanosti ikad to me je privuko.Većinu ljudi privukne nešto jer je trenutačno hit , evo da Cibona naniže nekoliko pobjeda za redom , pročuje se po novinama o njihovom nizu , za čas bi se ispunila dvorana.
cepi1 je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
kajjaznam je napisao/la:
ljudi na hokej ne idu radi marketinga. idu radi odličnog sporta kao što je hokej i idu zbog toga kaj medveščak je jedini primjer u povijesti svih klubova na ovim prostorima koji radi i funkcionira na zdravim temeljima - a to znači da nemaju političku, mafijašku pozadinu te da nisu nafilani gradskim ili državnim proračunom, uz dodatak da klub održava obiteljsku, odnosno zdravu atmosferu.Vidi cijeli citat
Mozda neki da, mozda i vecina da... ne poznajem puno ljudi koji idu, ali apsolutno svi koje znam da idu na Medvescak idu "zato jer je to bas zabavno i fora!", a nitko od njih deset ne zna nabrojati dva igraca ni pet hokejaskih pravila.
Inace nemam nista protiv Medvescaka, a ni hokeja. I oftopičarim, isprika!
Vidi cijeli citat
a šta misliš da svi idu na košarku zato jer znaju pravila i znaju sve igrače... vraga... nitko ne ide nigdje ako mu nije zabavno ili fora... što god da mu je bilo gdje zabavno ili fora... na medveščaku uz atraktivan sport koji je zabavan i fora, imaš i zabavnu i fora publiku, ne budale...
ili da se zadržim na košarci... sad ću puknut tamo gdje to ne radim jer je praktički zabranjeno, ali budem... jel ti misliš da je nba toliko gledan po cijelom svijetu zato jer je stvarno toliko kvalitetniji od ostatka planete ili ipak pomaže činjenica da oni kojima košarka nije toliko bliska da kuže taktiku, pravila i slično ima znatno više atraktivnih zakucavanja, pa blokada i ostalog što je realno meni kao čovjeku koji obožava gledat košarku totalno nebitno (i zbog čega između ostalog i ne pratim tu ligu)...
jbg, ljudi gledaju i idu na ono što ih zanima iz bilo kojeg razloga... tu marketing malo može donijeti... ne možeš ti nikoga natjerati na nešto što ne želi i što ga ne zanima... onaj koga će tekma zanimati i tko će imati vremena, taj će ovisno o svojim financijskim mogućnostima i doć... eventualno se može napraviti nešto za jednu utakmicu posebnijeg (kao što je bio plan odigrati sa efesom na trgu)... ali to je jedna utakmica... ne cijela sezona
Vidi cijeli citat
Evo u boldanom si rekao bas ono sto i ja mislim o tome, i u tom dijelu se sluze marketingom da napumpaju kako je to sve kul i hip i kako su zakucavanja i blokade smisao tog sporta i zabave. Ne tvrdim da ih je marketing proizveo, ali skoro pa da i je. U danasnjem tako visokoprofilnom sportu SVE na naspinano.
Al slazem se da ovoj Ciboni nebi pomoglo taman da zaposle SVE marketinske strucnjake NBA-a.
Ovo si u pravu. Sićam se jedne pripremne utakmice reprezentacije prije desetak godina, možda i više u Jazinama. Sjedio sam na istoku par mjesta od nekadašnjeg samozvanog vođe Tornada i mularija oko njega je počela Cvitkoviću pederu, lopovi ovi lopovi oni i na kraju počeše HDZ lopovi, a on se ustade i utiša ih riječima nećemo tu. Jbga sredili su mu stan
kajjaznam je napisao/la:
luđak je napisao/la:
pa zato bi tu bio cibonin marketing koji bi trebao privući navijače na utakmicu..
Vidi cijeli citat
ne postoji nikakav marketing na svijetu koji može privući ljude ak je klub u rasulu. i to već zadnjih 20 godina.
najbolji pozitivni i najbolji negativni primjeri toga su medveščak i dinamo.
a trenutni cibonin marketing je fejsbučarenje one male kaj administrira stranicu i dijeli karte prek fejsbuka
Vidi cijeli citat
Potpis.
Da bi uopce mogao imat dobar marketing u sportu - vazno je da ljudi dolaze zbog TVOJE momcadi na utakmice. Jasno da ce na Partizanu biti vise nego na Krki, ali kad ljudi dolaze zbog navijanja, dobre atmosfere, dobre momcadi ( sklop tih stvari) onda dolaze da gledaju svoju momcad, a ne velike ekipe i utakmice koje bi trebale biti dobre.
Ne sjecam se niti jedne utakmice u zadnjih 5 godina na koju se došlo ZBOG Cibone, generalno gledano.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
cepi1 je napisao/la:
luđak je napisao/la:
pa zato bi tu bio cibonin marketing koji bi trebao privući navijače na utakmicu..
Vidi cijeli citat
jel samo meni redovito smješno čitati kad god netko (ovo ne ide direktno tebe) napiše da marketing privlači ljude na utakmicu...
ne znam... možda je to stvarno tako... ali ja stvarno ne kužim kakva marketinška akcija (osim besplatnog ulaza) bi mene uspjela natjerat na dolazak na utakmicu bilo čega, ako ionako nemam namjeru doć... ak je besplatno onda možda i dođem na takav događaj ako nemam ništa drugo za raditi (primjerice kao što sam bio prošle godine na utrci na sljemenu)...
Vidi cijeli citat
ne znam je li još nekom bilo smijesno procitat tvoj post, ali meni eto je.
Nikakav marketing Cibone/Dinama ili brazilske depilacije neće privući na utakmicu/depilaciju baku od 70 godina ( osim ako Elza nije upitanju, govorim naravno za utakmicu, sto se tice brazilske tu nema saznanja).
Vec ides ciljano na inertnu grupu koju treba pokrenuti. Marketinska akcija nije nesto sto ce se napraviti od ponedjeljka do subote nego nesto sto ce se sustavno provodit na razini cijele godine pa tako u krug.
Marketinska akcija nije dati besplatnu ulaznicu ili majcu, stovise to bi bila opstrukcija tog djelovanja jer je cilj marketinga povecat prodaju, odnosno zaradu.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
kajjaznam je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
cepi1 je napisao/la:
luđak je napisao/la:
pa zato bi tu bio cibonin marketing koji bi trebao privući navijače na utakmicu..
Vidi cijeli citat
jel samo meni redovito smješno čitati kad god netko (ovo ne ide direktno tebe) napiše da marketing privlači ljude na utakmicu...
ne znam... možda je to stvarno tako... ali ja stvarno ne kužim kakva marketinška akcija (osim besplatnog ulaza) bi mene uspjela natjerat na dolazak na utakmicu bilo čega, ako ionako nemam namjeru doć... ak je besplatno onda možda i dođem na takav događaj ako nemam ništa drugo za raditi (primjerice kao što sam bio prošle godine na utrci na sljemenu)...
Vidi cijeli citat
Pa ne znam... mislis da one silne tisuce na hokej privlaci njihova istinska ljubav prema klizanju i paku?
Vidi cijeli citat
marketing je igrao ulogu u prvoj sezoni prije pet godina kad su ušli u ebel. nakon tog, stvara(la) se mic po mic baza novih i reaktivacija starih hokejaških fanova i kao plod rada došel je khl.
ljudi na hokej ne idu radi marketinga. idu radi odličnog sporta kao što je hokej i idu zbog toga kaj medveščak je jedini primjer u povijesti svih klubova na ovim prostorima koji radi i funkcionira na zdravim temeljima - a to znači da nemaju političku, mafijašku pozadinu te da nisu nafilani gradskim ili državnim proračunom, uz dodatak da klub održava obiteljsku, odnosno zdravu atmosferu.
Vidi cijeli citat
Necu reci prvenstveno jer je to nemoguce dokazat, ali Medvescak ima najbolji marketing u cijeloj drzavi. Toliko dobar da se na njihovom primjeru uci na fakultetima.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Durant vodio Rocketse do pobjede u Denveru, Matkoviću četvrta pobjeda u nizu s Pelicansima
Ivica Zubac ozlijeđen, Clippersi ipak uspjeli prekinuti seriju poraza
Damir Milačić podnio ostavku, Alkar traži novog trenera
Predbožićni derbi u SuperSport Premijer ligi, Zadar dočekuje Cibonu u dvorani Krešimira Ćosića
cepi1 je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
kajjaznam je napisao/la:
ljudi na hokej ne idu radi marketinga. idu radi odličnog sporta kao što je hokej i idu zbog toga kaj medveščak je jedini primjer u povijesti svih klubova na ovim prostorima koji radi i funkcionira na zdravim temeljima - a to znači da nemaju političku, mafijašku pozadinu te da nisu nafilani gradskim ili državnim proračunom, uz dodatak da klub održava obiteljsku, odnosno zdravu atmosferu.Vidi cijeli citat
Mozda neki da, mozda i vecina da... ne poznajem puno ljudi koji idu, ali apsolutno svi koje znam da idu na Medvescak idu "zato jer je to bas zabavno i fora!", a nitko od njih deset ne zna nabrojati dva igraca ni pet hokejaskih pravila.
Inace nemam nista protiv Medvescaka, a ni hokeja. I oftopičarim, isprika!
Vidi cijeli citat
a šta misliš da svi idu na košarku zato jer znaju pravila i znaju sve igrače... vraga... nitko ne ide nigdje ako mu nije zabavno ili fora... što god da mu je bilo gdje zabavno ili fora... na medveščaku uz atraktivan sport koji je zabavan i fora, imaš i zabavnu i fora publiku, ne budale...
ili da se zadržim na košarci... sad ću puknut tamo gdje to ne radim jer je praktički zabranjeno, ali budem... jel ti misliš da je nba toliko gledan po cijelom svijetu zato jer je stvarno toliko kvalitetniji od ostatka planete ili ipak pomaže činjenica da oni kojima košarka nije toliko bliska da kuže taktiku, pravila i slično ima znatno više atraktivnih zakucavanja, pa blokada i ostalog što je realno meni kao čovjeku koji obožava gledat košarku totalno nebitno (i zbog čega između ostalog i ne pratim tu ligu)...
jbg, ljudi gledaju i idu na ono što ih zanima iz bilo kojeg razloga... tu marketing malo može donijeti... ne možeš ti nikoga natjerati na nešto što ne želi i što ga ne zanima... onaj koga će tekma zanimati i tko će imati vremena, taj će ovisno o svojim financijskim mogućnostima i doć... eventualno se može napraviti nešto za jednu utakmicu posebnijeg (kao što je bio plan odigrati sa efesom na trgu)... ali to je jedna utakmica... ne cijela sezona
Vidi cijeli citat
Ovo nije tema o marketingu i ovo mi je zadnja poruka na ovu raspravu jer sam vec pretjerao, idem redom i odgovaram.
Drago mi je da se Arzin slozio s tobom i još naglasava kako je NBA ligi izgubila 30% gledanosti otkad nema Jordana tj. u to vrijeme odlaska.
Pa sta je Jordan bio nego zivuci marketing te lige, sta je Lebron? Pa ako bi ne vidite koliko te lige "crpe" svoje zvijezde u promociju iste onda ste slijepi pored zdravih ociju. Pa tko potencira sva rivalstva? Sve duele? Naravno oni se "začmu" na terenu, ali tko poslje pise o njima tjednima, stvara vide, analizira se ovo-ono, novine i mediji. Pa sta je to nego marketing?
Liga je ( naravno da se krivo ne razumijemo on to i je bio) od Jordana stvorila Boga kojeg je svako htio vidjet, moras imat kvalitet i moras to znat prodat.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
- Najnovije
- Najčitanije


Split uvjerljivo poražen u Rumunjskoj, domaćin ubacio 15 trica
12 sati•ABA liga

Zadar lako izašao na kraj s Cibonom, u drugom poluvremenu potpuno se odvojio
14 sati•SuperSport Premijer liga

Damir Milačić podnio ostavku, Alkar traži novog trenera
17 sati•SuperSport Premijer liga

Ivica Zubac neko vrijeme van stroja zbog ozljede gležnja
1 dan•NBA

Predbožićni derbi u SuperSport Premijer ligi, Zadar dočekuje Cibonu u dvorani Krešimira Ćosića
1 dan•SuperSport Premijer liga

Šarić bez nastupa u pobjedi Kingsa, fenomenalni Brunson predvodio Knickse, Spursi bolji od Wizardsa
1 dan•NBA

Cedevita Junior poražena i u Šibeniku, visoka pobjeda Dinama
1 dan•SuperSport Premijer liga

SuperSport HNL nominacije: Tražimo one najbolje za kraj 2025. godine!
23 sata•Nogomet

Athletic Bilbao uz dosta defenzivnih problema dočekuje neugodni Espanyol
23 sata•Nogomet

Toni Fruk igrač godine po izboru kapetana SuperSport HNL-a
21 sat•Nogomet

Milan se napokon dogovorio s Divockom Origijem, Belgijac napušta klub
42 min•Nogomet

Salah spasio Egipćane i donio im pobjedu u sudačkoj nadoknadi protiv autsajdera
4 sata•Nogomet

Isak operiran nakon loma noge, križni ligamenti nisu stradali
4 sata•Nogomet

Damir Milačić podnio ostavku, Alkar traži novog trenera
17 sati•Košarka

Potvrđeno: Borna Barišić prvo pojačanje Osječana za nastavak sezone
15 sati•Nogomet





