Cibona 2013-2014

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2011.
Poruka: 5.602
12. prosinca 2013. u 05:11
trenutna cibona mi je gadljivija od npr. one iz perioda kad je radulovic /nista protiv njega on se trudio al je imo posao sizifa.../ bio trener a tad je izgledalo da nemoze gore i kad bi se svojski potrudio....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2011.
Poruka: 5.602
12. prosinca 2013. u 06:41
CIBONA ZAGREB
#
Name
Pos.
Height
Nat.
Born
4
SKOKNA, BRUNO
G
190
CRO
12/07/1997
5
MUSTAPIC, TONI
G
184
CRO
20/04/1996
6
OBRVAN, LUKA
G
183
CRO
01/02/1996
7
KUMANOVIC, TONI
G
190
CRO
04/06/1997
8
KVESIC, FILIP
G
195
CRO
16/07/1996
9
ZADRAVEC, JULIJAN
G
186
CRO
27/03/1997
10
SLAVICA, NIK
F
201
CRO
07/02/1997
11
TOMIC, LEON
G
197
CRO
01/04/1996
12
ZUBAC, IVICA
C
212
CRO
18/03/1997
13
CUZE, MARKO
C
204
CRO
08/02/1997
14
MARICEVIC, ANTUN
F
202
CRO
07/05/1997
15
ARAPOVIC, MARKO
C
207
CRO
20/07/1996
16
LUCIC, KRESIMIR
F
199
CRO
15/05/1996
17
GALINOVIC, LUKA
G
193
CRO
19/09/1997
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2011.
Poruka: 5.602
12. prosinca 2013. u 06:43
....ja sam za da se ovima gore dodaju Saric Gabric i Junakovic /moze i Bozinovici../ i da ta ekipa odigra sezonu do kraja.....

BTW ovo gore je sastav ekipe za euroligin NIJT
[uredio fiat5oo - 12. prosinca 2013. u 06:44]
neverbored
neverbored
Moderator
Pristupio: 21.04.2012.
Poruka: 19.416
12. prosinca 2013. u 07:14
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat


Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.11.2009.
Poruka: 100
12. prosinca 2013. u 07:48
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat


Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat


možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba. 

ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub. 




Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.05.2012.
Poruka: 1.006
12. prosinca 2013. u 07:54
fiat5oo je napisao/la:
....ja sam za da se ovima gore dodaju Saric Gabric i Junakovic /moze i Bozinovici../ i da ta ekipa odigra sezonu do kraja.....

BTW ovo gore je sastav ekipe za euroligin NIJT
Vidi cijeli citat


ma ne pretjeruj, ovi gore koje si nabrojao igraju A2 ligu i zadnji su, bez i jedne pobjede
to su još djeca, treba ih pustiti neka treniraju i igraju svoje lige, kakva ABA, već mi ide na ..... to forsiranje 

xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
12. prosinca 2013. u 09:25
kagawa je napisao/la:

necemo se lagati..da Cibona trazi za kartu 20 kn ,a ne dijeli po cijelom ZG karte nebi po utakmici bilo vise od 500 ljudi
Vidi cijeli citat


baš o ovome pričam...o kakvim prihodima od ulaznica pričate. pa karte se dijele besplatno da bi netko uopće došao na utakmicu. sad vi spominjete Medveščak, ali to je velika razlika...oni su imali "čisti start", nisu iza sebe imali desetke milijuna dugova i lošu percepciju u javnosti. i napravili su odličan posao, ali ima još jedna stvar...Medveščak je "pozitivna" ekipa jer su svima simpatični, nemaju konkurenciju. a Cibonu ima Cedevitu, Zadar, Split...

ja stojim iza toga da se profesionalni klub ne može voditi na način da mali dioničari pronalaze sponzore (govorim o našim uvjetima, ne o Barceloni). onaj tko misli da to može funkcionirati na takav način nema pojma o ekonomiji...
MCOIS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.06.2013.
Poruka: 606
12. prosinca 2013. u 09:39
fiat5oo je napisao/la:
....ja sam za da se ovima gore dodaju Saric Gabric i Junakovic /moze i Bozinovici../ i da ta ekipa odigra sezonu do kraja.....

BTW ovo gore je sastav ekipe za euroligin NIJT
Vidi cijeli citat


Božinovići nisu ni kalibar A2 lige.
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 25.909
12. prosinca 2013. u 10:15

pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat


Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat


možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba. 

ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub. 




Vidi cijeli citat


Partizan ne postoji zbog zabavljanja naroda ( ako povlacimo paralelu), dijeli se lova od transfera, financira ih i (spavasa) grad.

Cedevita recimo ima poprilicno izvrsne rezultate pa to nikog ne zanima ( grubo govoreci).

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
basketas
basketas
Moderator
Pristupio: 28.08.2011.
Poruka: 25.909
12. prosinca 2013. u 10:20

xavier je napisao/la:
kagawa je napisao/la:

necemo se lagati..da Cibona trazi za kartu 20 kn ,a ne dijeli po cijelom ZG karte nebi po utakmici bilo vise od 500 ljudi
Vidi cijeli citat


baš o ovome pričam...o kakvim prihodima od ulaznica pričate. pa karte se dijele besplatno da bi netko uopće došao na utakmicu. sad vi spominjete Medveščak, ali to je velika razlika...oni su imali "čisti start", nisu iza sebe imali desetke milijuna dugova i lošu percepciju u javnosti. i napravili su odličan posao, ali ima još jedna stvar...Medveščak je "pozitivna" ekipa jer su svima simpatični, nemaju konkurenciju. a Cibonu ima Cedevitu, Zadar, Split...

ja stojim iza toga da se profesionalni klub ne može voditi na način da mali dioničari pronalaze sponzore (govorim o našim uvjetima, ne o Barceloni). onaj tko misli da to može funkcionirati na takav način nema pojma o ekonomiji...
Vidi cijeli citat


Ja mislim da ti ni sam ne znas o cemu pricas. Kkavi mali dionicari pronalaze sponzore? Pa jel u Barceloni ljudi pronalaze sponzore? Sta se sve ovdje nece procitat da se obrani svoj stav, ljudi postavljaju (!) upravu koja se tada brine za klub to je smisao te price ( iako ju ja nisam spominjao nego ludak cini mi se).

Po tvojoj logici niti jedna drzava onda nije dobro vodena jer je sistem davanja vlasti ( doslovno i prenesno za klubove) isti.

Pricamo ( pricam) o prihodima od ulaznica u nekom drugom okeuzenju, atmosferi i nacinu rada. Molim vas nemojte biti kao Bosna pa citat samo sto vama pase. Nitko nije niti rekao da ce sutra Cibona pozeljet i istog trena imat prosjek od, sta ja znam, 4000 na utakmici. To je rad, ali opet ponavljam, ako je vama 4000 ljudi u gradu od milijun stanovnika, u drzavi gdje je kosarka popularan sport, gdje ipak imas brand Cibone, puno onda stvarno nemamo vise sta pricat.

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
  • Najnovije
  • Najčitanije