pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.
Vidi cijeli citat
Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama,
kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat
možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba.
ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub.
Vidi cijeli citat
Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.
No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.
Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).
Samo za to treba netko sa vizijom.
[uredio Oggie - 12. prosinca 2013. u 13:16]