Cibona 2013-2014
Oggie je napisao/la:
To su dvije razlicite stvari Pakovits. Ono sa cime se ja ne slazem je ideja, koju si ti podrzao, da nikakav marketing ne bi pomogao Ciboni.
Netocna i jako stetna ideja. A sto se tice primjera Medvescaka, krasan projekt, ali projekt koji ima vise veze upravo sa marketingom (i to jako dobrim) nego sa rezultatima. Osim ako im ljudi ne dolaze iskljucivo jer "ne prodaju igrace i ne dobivaju lovu od grada"
Vidi cijeli citat
medveščakov marketing se vidi u tome što su ušli u khl... to je najbolji primjer njihovog marketinga, on ih je tamo ugurao...
ali medveščakov marketing (osim ne baš zanemarivog dijela karata koji se podijeli sponzorima i hrpe nagradnih igara) nije ključan (makar je bitan jer kroz te besplatne ulaznice dobivaju krug ljudi koji dolaze na utakmice) za to što je na svakoj utakmici minimalno 5000 ljudi... ljudi koji plate kartu dolaze jer im je lijepo iz razno raznih razloga (zanimljiv sport, visoka kvaliteta igre, igrači koji u svakoj utakmicu daju sve što mogu bez tankiranja, dobra atmosfera u dvorani, bez idiota na tribini ili bilo koji petnaesti razlog)...
marketing prokleto slabo utječe na posjetu (sad će mi se nać netko reć ušli u khl zbog marketinga pa imaju 5000 ljudi, to su imali i u ebelu, nije se moralo ići u khl)... za jednu, dvije ili tri utakmice možeš navuć ljude na račun marketinga, ali ih marketing ne može zadržati cijelu sezonu, još manje 5 sezona...
sve ovo jednako možeš primijeniti na Cibonu i na svaki drugi klub u bilo kojem sportu... ili će mi netko morati malo detaljnije objasniti što to medveščakov marketing senzacionalno radi (izuzev toga što besplatnim kartama održava broj gledatelja koji dolaze u dvoranu)...
cepi1 je napisao/la:
Oggie je napisao/la:
To su dvije razlicite stvari Pakovits. Ono sa cime se ja ne slazem je ideja, koju si ti podrzao, da nikakav marketing ne bi pomogao Ciboni.
Netocna i jako stetna ideja. A sto se tice primjera Medvescaka, krasan projekt, ali projekt koji ima vise veze upravo sa marketingom (i to jako dobrim) nego sa rezultatima. Osim ako im ljudi ne dolaze iskljucivo jer "ne prodaju igrace i ne dobivaju lovu od grada"
Vidi cijeli citat
medveščakov marketing se vidi u tome što su ušli u khl... to je najbolji primjer njihovog marketinga, on ih je tamo ugurao...
ali medveščakov marketing (osim ne baš zanemarivog dijela karata koji se podijeli sponzorima i hrpe nagradnih igara) nije ključan (makar je bitan jer kroz te besplatne ulaznice dobivaju krug ljudi koji dolaze na utakmice) za to što je na svakoj utakmici minimalno 5000 ljudi... ljudi koji plate kartu dolaze jer im je lijepo iz razno raznih razloga (zanimljiv sport, visoka kvaliteta igre, igrači koji u svakoj utakmicu daju sve što mogu bez tankiranja, dobra atmosfera u dvorani, bez idiota na tribini ili bilo koji petnaesti razlog)...
marketing prokleto slabo utječe na posjetu (sad će mi se nać netko reć ušli u khl zbog marketinga pa imaju 5000 ljudi, to su imali i u ebelu, nije se moralo ići u khl)... za jednu, dvije ili tri utakmice možeš navuć ljude na račun marketinga, ali ih marketing ne može zadržati cijelu sezonu, još manje 5 sezona...
sve ovo jednako možeš primijeniti na Cibonu i na svaki drugi klub u bilo kojem sportu... ili će mi netko morati malo detaljnije objasniti što to medveščakov marketing senzacionalno radi (izuzev toga što besplatnim kartama održava broj gledatelja koji dolaze u dvoranu)...
Vidi cijeli citat
Kako moze "marketing ugurati Medvescak u KHL"??

"Visoka kvaliteta igre". Pa kladim se do od tih 5000 ljudi jedno 4500 nebi razlikovalo da jedan dan umjesto igraca Medvescaka na led uklizu igraci Delnica. Ili "daju sve sto mogu". Mislim da se salis, pa jel gledas ti oko sebe kad si na Medvescakovoj utakmici?
Medvescakov marketing JE kljucan. Pretpostavljam uz to sto je vec netko spomenuo, za Zagrepcane "novi sport" u kojem nema u blizini konkurencije, i koji je dovoljno nepoznat da se ne ocekuju apriori osvajanja svih trofeja. Imaju super projekt, (slazem se) s nezagadjenim imidzom, ali sve sto prosjecni (ne)poznavatelj zna o hokeju je rezultat Medvescakovog marketinga.
Marketing NIJE samo "stavili smo plakate i podijelili karte na radiju preko nagradne igre".
što se toga tiče...marketingu Medveščaka svaka čast. ekipa sastavljena od stranaca igrala je austrijsku ligu sa osrednjim uspjehom i javnost je bila oduševljena...ista ta javnost koja je na stup srama pribijala Dinamo zbog previše stranaca u ekipi?!
a da je Dinamo recimo igrao austrijsku ligu i završavao na sredini tablice što mislite da li bi javnost bila blagonaklona kao prema Medveščaku? mislim da svi znamo odgovor 
a da je Dinamo recimo igrao austrijsku ligu i završavao na sredini tablice što mislite da li bi javnost bila blagonaklona kao prema Medveščaku? mislim da svi znamo odgovor 
MCOIS
xavier je napisao/la:
@ basketas super ti je usporedba, ali ima jedna mala razlika...prihodi države dolaze od poreza, a građani/firme baš i ne mogu birati da li će plaćati poreze 
da se razumijemo...ja jako dobro znam o čemu pričate (i ti i luđak), samo ne vjerujem da to može funkcionirati na takav način u ovom okruženju. ali živi bili pa vidjeli...ionako se nas neće pitati kako bi Cibona trebala biti organizirana

Vidi cijeli citat
Prihodi u ovoj prici nisu nikakav faktor ti si rekao, jasno da tako klub ne moze funkcionirat zbog toga jer po tvom ne moze. Isto tako, vodeni tom logikom, niti jedan klub ne moze funkcionirat.
Jedina razlika izmedu ovog sada i toga je da sad bandinjo postavlja upravu, nesposobnu koju on pomaze, a kad bi birali ljudi birali bi sposobnu ( valjda) koja bi svojim radom mogla.
Cibonu se uopce ne mora gledat kao klub, nego ju se moze gledat kao firmu, daj takav brand u ruke profesionalcu pa ces vidjet cuda.
Postoji li ijedan kompetentat covjek, dakle da ima skolu/ili ciste rezultate iza sebe, a da vodi neki nas klub? Mozda jedan. Pa o cemu mi onda uopce pricamo? Govoriti kako se nista ne moze je cista glupost ako se s ovakvim vodenjem moglo onda se moze sa svakim.
Pa tko je od bivsih igraca bio sposoban u ekonomskom svijetu, poslovnom? Moze netko imat talent to ne sporim, ali takav je jedan od 1000000. Bivsim igracima se daju fiktivne uloge, predsjednik, onaj koji "brine" za momcad, clan uprave i tako, a sve odluke treba donosit netko ko je poslovno sposoban. To sto je Nakic bio jedan od najboljh kosarkasa Europe nije nikakva preporuka da vodi klub.
Vjerujem da kad bi na čelo došao netko tko ima samo dobre namjere, dakle cak ni znanje, ali samo dobre namjere da bi napravio veliki pomak. Niti jedna uprava Cibone u zadnjih 20 godina nije imala dobre namjere po pitanju kluba.
I prema ovom sto si pisao, malim dionicarima i sponzorima te onda drsko zavrsavas da nema pojma o ekonomiji mi je dosta rekla.
Pa po tvom ne samo, da odem malo dalje, da niti jedan klub ne moze tako funkcionirat nego niti jedna drzava. Pa jel ti znas kako funkcioniraju opcenito firme, poduzeca? Pa jel mali dionicar odreduje Tedeskiju sta da radi?
Jedino s cime se slazem je zadnja recenica.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Oggie je napisao/la:
To su dvije razlicite stvari Pakovits. Ono sa cime se ja ne slazem je ideja, koju si ti podrzao, da nikakav marketing ne bi pomogao Ciboni.
Netocna i jako stetna ideja. A sto se tice primjera Medvescaka, krasan projekt, ali projekt koji ima vise veze upravo sa marketingom (i to jako dobrim) nego sa rezultatima. Osim ako im ljudi ne dolaze iskljucivo jer "ne prodaju igrace i ne dobivaju lovu od grada"
Vidi cijeli citat
naravno da marketing može pomoći, ali je njegov učinak jako ograničen ako je sam ''proizvod'', nazovimo ga tako, loš. u konkretnom slučaju, mislim da možeš cijeli medveščakov marketinški tim prebacit u cibonu i da bi učinak bio minimalan.
cibona mora uvjerit javnost da se želi baviti sportom i zabavom naroda a ne mućkama i provizijama. to će joj sada biti puno teže nego medveščaku jer su oni prije 4 godine krunuli s nule što se imidža tiče (uz pozitivne emocije među ekipom koja ih je pratila prije 90.) a cibona bi krenula iz duboke negative.
ne dolaze ljudi na medveščak samo zbog što misle da oni nisu lopovi i preprodavači, ali da, to je velik dio uspjeha. to vuče i sasvim drugačiji odnos prema publici jer su oni od nje i od sponzora živjeli, za razliku od cibone.
drugi dio uspjeha krije se u koherentnijem sustavu natjecanja. imaš ligu i play-off i to je to. cibona igra regionalnu koja sada odlučuje o euroligaškim mjestima u jednoj utakmici, što je opet napredak u odnosu na sezone u kojima se igrala ili bezveze ili za nekave bodove koje nitko osim fanatika nije pratio, a zašto i bi kad bi cibona na kraju svakako završila u euroligi.
uglavnom, medveščakovom se marketingu pripisuju prevelike moći, kao da je to neki holivudski studio koji potroši stotine miliona dolara na promociju filmova.
pakovits je napisao/la:
basketas je napisao/la:
pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.Vidi cijeli citat
Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat
možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba.
ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub.
Vidi cijeli citat
Partizan ne postoji zbog zabavljanja naroda ( ako povlacimo paralelu), dijeli se lova od transfera, financira ih i (spavasa) grad.
Cedevita recimo ima poprilicno izvrsne rezultate pa to nikog ne zanima ( grubo govoreci).
Vidi cijeli citat
cedevita je reklamni klub u gradu koji već ima svoju košarkašku momčad. jasno je da to nema puno izgleda za privlačenje publike.
partizan... veliki utjecaj ima plemenska lojalnost direktno vezana za nogomet, tako da su mnogi navijači spremni prijeći preko svega samo da su ispred zvezde. s tim da u slučaju partizana taj tip korupcije u prošlosti očito nije bio toliko rasprostranjen da bi ugrožavao rezultat. dok je neka pojava marginalna, lakše ju je i zanemariti. kad postane dominantna , vrlo brzo padne i rezultat.
Vidi cijeli citat
S ovim postom si rekao tocno sta? Ti kazes nema, ja dokazem da ima i ti onda ides, ali, ali ovo-ono.
Cedevita ce kad tad postat klub broj jedan u Zagrebu, samo je pitanje vremena.
Ovo reklamni klub necu ni komentirat, a sta i da je. Wow zovu se po tvornici, takav nema niti jedan u Europi Kutxa, Regal, Banca, Montepaschi, 99% klubova u njemačkoj - reklamni klub do reklamnog kluba i to s kosarkom apsolutno nema nikakve veze.
Montepaschi Siena je recimo također izvrstan primjer kao i Kutxa Laboral.
I ovo mi je epic: "Kljuc nije u marketingu, nego u uvjeravanju javnosti" jer uvjeravanje javnosti je prodavanje kajmaka na placu 
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Oggie je napisao/la:
pakovits je napisao/la:
neverbored je napisao/la:
vlacng je napisao/la:
Nikakav marketing ne može privući navijače, samo dobra igra i dobri rezultati mogu biti okidač za pune dvorane.Vidi cijeli citat
Oprosti, ali ovo UOPCE nije istina. Imas bezbroj primjera nikakve igre i nikakvih rezultata s punim dvoranama, kao i obratno izvrsnih rezultata koji nikog ne zanimaju.
Mislim da je, kao sto basketas kaze, razlika u poimanju "marketinga". Ako pricamo o tom da nalijepim sto plakata s nabildanim Kusom po gradu i ocekujem Cibonin preporod, onda to nije (cjelokupni) marketing. NBA liga je dobar primjer, Medvescak drugi, ima ih puno, to je marketing.
Al svi se slazemo da ne moze biti SAMO marketing, Ciboni npr treba prvo ciscenje i 180 stupnjeva zaokreta u imidzu kluba.
Vidi cijeli citat
možda u sportovima koji ionako nikoga ne zanimaju. ili nekog reklamnog kluba.
ključ medveščakovog uspjeha nije u marketingu, nego u uvjerenju javnosti da taj klub postoji s ciljem igranja što boljeg hokeja i zabavljanja naroda a ne raspodjele love od transfera, provizija i grada među par ljudi koji vode taj klub.
Vidi cijeli citat
Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.
No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.
Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).
Samo za to treba netko sa vizijom.
Vidi cijeli citat

Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
basketas je napisao/la:
Prihodi u ovoj prici nisu nikakav faktor ti si rekao, jasno da tako klub ne moze funkcionirat zbog toga jer po tvom ne moze. Isto tako, vodeni tom logikom, niti jedan klub ne moze funkcionirat.
Jedina razlika izmedu ovog sada i toga je da sad bandinjo postavlja upravu, nesposobnu koju on pomaze, a kad bi birali ljudi birali bi sposobnu ( valjda) koja bi svojim radom mogla.
Cibonu se uopce ne mora gledat kao klub, nego ju se moze gledat kao firmu, daj takav brand u ruke profesionalcu pa ces vidjet cuda.
Postoji li ijedan kompetentat covjek, dakle da ima skolu/ili ciste rezultate iza sebe, a da vodi neki nas klub? Mozda jedan. Pa o cemu mi onda uopce pricamo? Govoriti kako se nista ne moze je cista glupost ako se s ovakvim vodenjem moglo onda se moze sa svakim.
Pa tko je od bivsih igraca bio sposoban u ekonomskom svijetu, poslovnom? Moze netko imat talent to ne sporim, ali takav je jedan od 1000000. Bivsim igracima se daju fiktivne uloge, predsjednik, onaj koji "brine" za momcad, clan uprave i tako, a sve odluke treba donosit netko ko je poslovno sposoban. To sto je Nakic bio jedan od najboljh kosarkasa Europe nije nikakva preporuka da vodi klub.
Vjerujem da kad bi na čelo došao netko tko ima samo dobre namjere, dakle cak ni znanje, ali samo dobre namjere da bi napravio veliki pomak. Niti jedna uprava Cibone u zadnjih 20 godina nije imala dobre namjere po pitanju kluba.
I prema ovom sto si pisao, malim dionicarima i sponzorima te onda drsko zavrsavas da nema pojma o ekonomiji mi je dosta rekla.
Pa po tvom ne samo, da odem malo dalje, da niti jedan klub ne moze tako funkcionirat nego niti jedna drzava. Pa jel ti znas kako funkcioniraju opcenito firme, poduzeca? Pa jel mali dionicar odreduje Tedeskiju sta da radi?
Jedino s cime se slazem je zadnja recenica.
Vidi cijeli citat
ovo uopće nije išlo tebe, ali dobro kad si se već zakačio. ja sam prvi za to da sve bude transparentno i da se zna koliki su troškovi, a koliki rashodi...samo sam napisao da se bojim da bi klub vođen na takav način bio puno ispod razine čak i današnje Cibone. treba biti realan...
a što se tiče boldanog...kakve sad veze ima Tedeschi?! Atlantic grupa je u većinskom vlasništvu Emila Tedeschija (50,2%) i naravno da mu mali dioničari ne govore šta da radi...ti nisi pisao o takvoj organizaciji. ko bi po tebi trebao biti taj većinski vlasnik koji bi kupio 50% dionica?
MCOIS
pakovits je napisao/la:
Oggie je napisao/la:
Ovaj me post dobro nasmijao, prvo velis da uspjeh Medvescaka nije u marketingu, a onda pricas o percepcijama (uvjerenju) javnosti (korisnika). I tako si lijepo definirao marketing, tj. managing customer perceptions.
No dobro, Cibona je po meni najveci zagrebacki sportski brand. Na stranu sto je ovo hipotetska situacija, koja se u sadasnjim uvjetima nece realizirati, uz kvalitetan marketing, nikakvog problema za napuniti dvoranu sa 5000 ljudi.
Jer ako u ovakvim vremenima ljudima mozes odvratiti paznju od svakodnevice za razumnu cijenu (sto 30-50 kuna itekako jest) pa jos u njihovom lokalitetu, sa klubom za koji su tradicionalno emocionalno vezani, potencijal je mnogostruko veci.
A onda kada su straznjice na sjedalima, a emocije pozitivne, vrlo je lako napraviti dodatnu prodaju (upsell).
Samo za to treba netko sa vizijom.
Vidi cijeli citat
ali to uvjerenje ne možeš stvorit marketingom. takvu percepciju u javnosti možeš stvorit samo ako imaš bazu u stvarnosti. ljudi vjeruju medveščaku jer oni ionako ne prodaju igrače i ne dobivaju lovu od grada. dakle, nema se šta ukrast.
Vidi cijeli citat
Tko ti je ikad rekao da ako radis marketing moras lagat da bi bio uspješan?
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
- Najnovije
- Najčitanije


Zadar lako izašao na kraj s Cibonom, u drugom poluvremenu potpuno se odvojio
9 sati•SuperSport Premijer liga

Damir Milačić podnio ostavku, Alkar traži novog trenera
13 sati•SuperSport Premijer liga

Ivica Zubac neko vrijeme van stroja zbog ozljede gležnja
21 sat•NBA

Predbožićni derbi u SuperSport Premijer ligi, Zadar dočekuje Cibonu u dvorani Krešimira Ćosića
21 sat•SuperSport Premijer liga

Šarić bez nastupa u pobjedi Kingsa, fenomenalni Brunson predvodio Knickse, Spursi bolji od Wizardsa
22 sata•NBA

Cedevita Junior poražena i u Šibeniku, visoka pobjeda Dinama
1 dan•SuperSport Premijer liga

Tomić prvo ime Joventuta u porazu u gostima kod Barcelone
1 dan•Španjolska košarka

SuperSport HNL nominacije: Tražimo one najbolje za kraj 2025. godine!
18 sati•Nogomet

Athletic Bilbao uz dosta defenzivnih problema dočekuje neugodni Espanyol
19 sati•Nogomet

Fulham nakon bolnog ispadanja u EFL kupu dočekuje sve bolji Dycheov Forest
20 sati•Nogomet

Potvrđeno: Borna Barišić prvo pojačanje Osječana za nastavak sezone
10 sati•Nogomet

Toni Fruk igrač godine po izboru kapetana SuperSport HNL-a
16 sati•Nogomet

Damir Milačić podnio ostavku, Alkar traži novog trenera
13 sati•Košarka

Jasna Đoković najbolja igračica u izboru kapetanica
13 sati•Nogomet

Dani Alves kupuje portugalskog trećeligaša i vraća se na travnjake
10 sati•Nogomet





