pakovits je napisao/la:
Oggie je napisao/la:
To su dvije razlicite stvari Pakovits.
Ono sa cime se ja ne slazem je ideja, koju si ti podrzao, da nikakav marketing ne bi pomogao Ciboni.
Netocna i jako stetna ideja. A sto se tice primjera Medvescaka, krasan projekt, ali projekt koji ima vise veze upravo sa marketingom (i to jako dobrim) nego sa rezultatima. Osim ako im ljudi ne dolaze iskljucivo jer "ne prodaju igrace i ne dobivaju lovu od grada"
Vidi cijeli citat
naravno da marketing može pomoći, ali je njegov učinak jako ograničen ako je sam ''proizvod'', nazovimo ga tako, loš. u konkretnom slučaju, mislim da možeš cijeli medveščakov marketinški tim prebacit u cibonu i da bi učinak bio minimalan.
cibona mora uvjerit javnost da se želi baviti sportom i zabavom naroda a ne mućkama i provizijama. to će joj sada biti puno teže nego medveščaku jer su oni prije 4 godine krunuli s nule što se imidža tiče (uz pozitivne emocije među ekipom koja ih je pratila prije 90.) a cibona bi krenula iz duboke negative.
ne dolaze ljudi na medveščak samo zbog što misle da oni nisu lopovi i preprodavači, ali da, to je velik dio uspjeha. to vuče i sasvim drugačiji odnos prema publici jer su oni od nje i od sponzora živjeli, za razliku od cibone.
drugi dio uspjeha krije se u koherentnijem sustavu natjecanja. imaš ligu i play-off i to je to. cibona igra regionalnu koja sada odlučuje o euroligaškim mjestima u jednoj utakmici, što je opet napredak u odnosu na sezone u kojima se igrala ili bezveze ili za nekave bodove koje nitko osim fanatika nije pratio, a zašto i bi kad bi cibona na kraju svakako završila u euroligi.
uglavnom, medveščakovom se marketingu pripisuju prevelike moći, kao da je to neki holivudski studio koji potroši stotine miliona dolara na promociju filmova.
Vidi cijeli citat
Točno i tko to spori?
Samo velika je razlika sto ti kad imas Ciboni imas emocije, imas sport koji se u jednoj sezoni moze preokrenut ( da se zajahalo na valu Sarica, a moglo se, cuda bi se dogodila) dok ti kad kazes los proizvod grijesis u percepciji.
Ti nemas lose cipele i one su takve - lose i to je to, nema dalje. Ili napravio si los film, mozes privuc nekog, ali procuti ce se, dobiti ces lose recenzije - gotovo smrt. Cibona gotovo svake godine moze, iznova raditi na marketingu i kretati od nule jer je kosarka takav sport gdje mjenjas pola ekipe svake godine - moze se ici na tim valovima, ali se ne ide.
Sto se tice drugog, nitko nije rekao da je lako ili da ce se dogoditi instant, ali je da je potencijal veliki i iskoristiv.
Zadnji odlomak - s punim pravom!
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...