Cibona 2014-2015

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.11.2013.
Poruka: 1.368
01. kolovoza 2014. u 22:52
Sesar und stanko.
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
02. kolovoza 2014. u 11:29
Opet ponavljam kao i kad je prekjučer  od direktora Lovrića Sesar navodno bio imenovan za športskog direktora, s mandatom koji mu je sad vidimo trajao nekih 20-tak sati, tako i sada kad se očekuje navodno od Bandića navodno imenovanje Ace Petrovića za športskog direktora, da ne vidim uopće razloga za popunjavanje te funkcije, dok se ne izabere skupština kluba, uprava kluba i direktor kluba i dok oni ne vide treba li im uopće u postojećoj situaciji radno mjesto športskog direktora kluba. Cibona ima sjajan trenerski kadar prve ekipe s vrhunskim športskim i pogotovo trenerskim dostignućima. I sada im stavljati bilo koga u športskom smislu iznad njih , pa makar to bio Sesar ili Aco ili ne znam tko drugi, osim uprave i direktora (mislim na generalnog direktora, ne športskog), neminovno će dovestii do razlaza, do situacije ili - ili. Netko će otići ili  će morati otići. Ili Rimac ili športski direktor. Nije Rimac budala da dozvoli uplitanje u struku. On i Golemac vode ekipu, doveli su je do najvećih uspjeha i sad će dopustiti nekome drugome da im zapovjeda. Taman posla. Oni su ti koji sastavljaju roster, koji će konačno odlučivati o popuni rostera, a na generalnom direktoru i upravi je da omoguće to i osiguraju financije. Ma otgud su samo ti mudrijaši koji su doveli Cibonu na tako niske grane, gotovo do gašenja, pronašli da je prvo i presudno po njima jačati klub tamo gdje je najjači, a to je struka, umjesto da se prihvate posla na organizacijskom i financijskom planu kluba kako se ne bi ugasio? Nevjerojatno.
[uredio poen - 02. kolovoza 2014. u 11:59]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2010.
Poruka: 11.159
02. kolovoza 2014. u 12:46
pa čovječe, jel ti znaš uopće kaj bi trebao raditi sportski direktor... jbg led, pa nije on tu da kontrolira trenera glavne ekipe i miješa mu se u rad...
a bogme nije niti posao trenera ekipe da slaže ekipu (naravno, daje svoje prijedloge i želje... al jbg, treneru može prijedlog bit i lebron james) i dogovara dolaske igrača... a još manje se bavi i sa mlađim kategorijama i pazi kaj se tamo dešava, da prati stanje na tržištu igrača (kako seniora, tako i talenitiranih juniora i kadeta)... to je posao za sportskog direktora koji onda u suradnji sa strukom (treneri prve ekipe i treneri mlađih kategorija) i upravom kluba daje blagoslov za dolaske i odlaske igrača, trenera i ostalog...
mislim, tako bi u praksi trebalo bit... druga je stvar kaj je tu kaos pa nitko ne zna što i kako treba radit... al uopće dovodit u pitanje treba li takva funkcija u klubu je smješna stvar, pa neće valjda lovrić (ili tko već bude glavni u budućnosti) radit sve ovo navedeno, a o tom pojma nemaju (a da se razumijemo, niti ne trebaju imat... ti ljudi bi morali neke druge stvari znat radit)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2012.
Poruka: 942
02. kolovoza 2014. u 13:30
Hvala Mikiju koji nas je sve spasio od ovog nedolužnog Lovrića koji je sve sam na svoju ruku skoro upropastio,sva sreća pa se našlo još pravednih ljudi(u liku Bandića) da zaustave tog čovjeka.Sve bi propalo da nam nije Mikija.

Majke ti mile kakav je ovo loš PR i još to ekipa puši ko da je u pitanju prava Kubanska cigara a ne jeftini politički trik.
Ti češ Ivice zakuriti vatricu koju budem onda ja ugasio,u trenutku u kojem procijenim da je to za mene najzgodnije odnosno kad će imati najbolji učinak.

Moraš volit ove naše političare,ali još je zanimljivije čitati komentare ljudi na te njihove igrice.
 
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
02. kolovoza 2014. u 13:44
micro1 je napisao/la:
Hvala Mikiju koji nas je sve spasio od ovog nedolužnog Lovrića koji je sve sam na svoju ruku skoro upropastio,sva sreća pa se našlo još pravednih ljudi(u liku Bandića) da zaustave tog čovjeka.Sve bi propalo da nam nije Mikija.

Majke ti mile kakav je ovo loš PR i još to ekipa puši ko da je u pitanju prava Kubanska cigara a ne jeftini politički trik.
Ti češ Ivice zakuriti vatricu koju budem onda ja ugasio,u trenutku u kojem procijenim da je to za mene najzgodnije odnosno kad će imati najbolji učinak.

Moraš volit ove naše političare,ali još je zanimljivije čitati komentare ljudi na te njihove igrice. 
Vidi cijeli citat


potpisujem...blago nama kad nam je Bandić "spasitelj" te nas je spasio od svog prijatelj Lovrića 

ali moraš priznati da čovjek zna svoj posao tj. zna kako treba izvesti igrokaz da na kraju dana većina ljudi kaže "šta bi mi bez Bandića" ili će ga hvaliti kao da sve to plaća iz svog džepa, a ne iz gradskog proračuna 
[uredio xavier - 02. kolovoza 2014. u 13:45]
MCOIS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2012.
Poruka: 942
02. kolovoza 2014. u 13:45
reality je napisao/la:
Rvatska je živa i nije uništena.Bez obzira ća nam je loše,boje nam je nego u Srboslaviji za kojon neki i danas kmeče i žaluju.Ko je je tija uništit nego oni ća je nisu volili niti su se za nju borili.To su dezerteri ća pokupovaše tvornice pa sada misle da su abolirani i prodaju nan pamet ili maglu.
Vidi cijeli citat

Inaće imaš ok postove,ideš kontra struje što se meni sviđa ali ovdje ne vidiš šumu od drveća,za tebe je šuma tri četri drva koja su prva oko tebe.

Que bono? rekao je nekad Ciceron,"tko profitira" je uvijek najbolji način za naći motiv za bilo što.Dvadeset godina kasnije sad si ti malo pogledaj tko je profitirao,kako je profitirao i na čijem je radu(ili borbi kako ti drago) profitirao.Pogledaš situaciju kakva je bila,i onda samo pogledaš kakva je sada.Pogledaj strukturu ljudi koja se isprofilirala kroz rat(legendarnih 200 obitelji su ti uglavnom podrijetlom u nekoh 100 km kvadratnih u Hercegovini).Također nećemo valjda zaboraviti naše političke prognanike kao časnog Josipa Gucića koji mi prvi pada na pamet kojem je omogućeno da po zakonu posluje u teškim uvijetima,drugim riječima uz dozvolu vlasti pljačka.Oni koji su slali novac za oružje i stvarno doprinjeli za njih nečeš čuti puno,to su uglavnom tihi i skromni ljudi.

Uopće mi nije cilj uzdizati neodrživi socijalizam Juge,i blatiti liberalnu demokraciju kakvu sada imamo(isto tako neodrživu),već  da malo razmisliš ko je omogućio tim kako ih zoveš "dezerterima" da se profiliraju onako kako su se profilirali?


 
[uredio micro1 - 02. kolovoza 2014. u 13:47]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2012.
Poruka: 942
02. kolovoza 2014. u 13:49
xavier je napisao/la:
micro1 je napisao/la:
Hvala Mikiju koji nas je sve spasio od ovog nedolužnog Lovrića koji je sve sam na svoju ruku skoro upropastio,sva sreća pa se našlo još pravednih ljudi(u liku Bandića) da zaustave tog čovjeka.Sve bi propalo da nam nije Mikija.

Majke ti mile kakav je ovo loš PR i još to ekipa puši ko da je u pitanju prava Kubanska cigara a ne jeftini politički trik.
Ti češ Ivice zakuriti vatricu koju budem onda ja ugasio,u trenutku u kojem procijenim da je to za mene najzgodnije odnosno kad će imati najbolji učinak.

Moraš volit ove naše političare,ali još je zanimljivije čitati komentare ljudi na te njihove igrice. 
Vidi cijeli citat


potpisujem...blago nama kad nam je Bandić "spasitelj" te nas je spasio od svog prijatelj Lovrića 

ali moraš priznati da čovjek zna svoj posao tj. zna kako treba izvesti igrokaz da na kraju dana većina ljudi kaže "šta bi mi bez Bandića" ili će ga hvaliti kao da sve to plaća iz svog džepa, a ne iz gradskog proračuna 
Vidi cijeli citat

vrhunski,ali ima puno iskustva,vježba čini majstora u svemu,on je već u igri dvadesetak godina

treba se poklonit tom njegovom "skillsetu"
 
Master Yoda
Master Yoda
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.10.2010.
Poruka: 16.069
02. kolovoza 2014. u 14:08
@poen

sportski direktor je uz trenera najvažnija funkcija u klubu, bilo to u nogometu, košarci ili nekom drugom momčadskom sportu. SD je taj koji dogovara igrače u suradnji sa trenerom, on je taj koji s njima pregovara i dogovara sve detalje. SD je zapravo spona između igračkog (treneri i igrači) i operativnog dijela (uprava kluba). u ovom je trenu ciboni puno potrebniji neki direktor koji će uspjet privuć mlade igrače u ovakvu situaciju. za predsjednika i upravu ćemo lako. treba prvo sastavit kakvu takvu momčad koja će moć barem bit konkurentna za opstanak u aba ligi
Virujmo struci
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
02. kolovoza 2014. u 14:15
@ Yoda

istina, tako je u većini sportskih klubova na svijetu osim ako govorimo o načinu na koji to funkcionira u engleskim klubovima gdje imamo menadžera koji objedinjuje ulogu trenera i sportskog direktora
MCOIS
poen
poen
Mali dioničar
Pristupio: 30.06.2004.
Poruka: 5.212
02. kolovoza 2014. u 14:16
@cepi1
Znam ja što bi trebao biti športski direktor, ali ostajem pri svemu onome gore što sam naveo. I još tvrdim da su te navodne odluke o imenovanju športskog direktora prije izbora skupštine, uprave i direktora (generalnog) obično "šminkavanje" stanja u klubu pred raspadom, te da Rimcu i Golemcu ne treba nikakvi športski direktor. Pogotovo jer radi toga postoji opasnost da napuste Cibonu. Kao što su zaprijetili odlaskom kod instaliranja Sesara. O toj mogućnosti (prijetnja odlaska Rimca i Golemca) sam onda pisao i ostvarila se, bio sam u pravu, za razliku od vas nekolicine koji ste pozdravljali imenovanje Sesara. Sad ponovno pišem kad je Aco u pitanju i bojim se da ću opet biti u pravu.
[uredio poen - 02. kolovoza 2014. u 14:18]
  • Najnovije
  • Najčitanije