Sport u Zagrebu financira se iz Programa javnih potreba koji provodi Sportski savez Grada Zagreba sukladno Zakonu o sportu. Ne raspisuje i ne provodi ga gradski ured (osim Potpore vrhunskom sportu gdje natječaj ide tek nakon rezultata za PJP).
Grad Zagreb svaki mjesec uplaćuje rate SSGZ-u za potrebe provedbe natječaja.
Sportski savez osnovan je od svih saveza gradskih sportova, nogomet, košarka, pikado, plivanje... Sedamdesetak članica.
Program javnih potreba za 2023. iznosi 135 milijuna kuna, a još nije donesen jer SSGZ zbog nesposobnosti tajnika saveza koji je odgovoran za natječaj u četiri mjeseca nije bio u stanju provesti natječaj u kojem je sve vrlo jednostavno - mjerilo su rezultati i analitika, nije opisni poput npr. natječaja za kulturu i koji je financiran direktno od nadležnog gradskog ureda.
Iz gradskog ureda svaki mjesec idu akontacije prema SSGZ-u koji distribuira paušale prema klubovima na temelju prošle godine dok se ne provede natječaj za 2023.
Cibona je zadovoljila kriterije kluba od gradskog značaja(promijenjen naziv ono što je bilo prije klubovi nositelj kvalitete), ali u SSGZ-u nisu bili u stanju shvatiti da ako netko zadovoljava kriterije kao i svi ostali - prije objave rezultata mogu mu uplatiti paušal(kao i svi ostalima), a Cibona nije imala referentnu godinu 2022. jer je bila van sustava financiranja.
Tajnik je pod pritiskom dao ostavku jer je ostavio rusvaj, kroz deset dana bi trebali rezultati Programa biti vani,a u kontekstu Cibone dogovoriti će se drugi tjedan da Cibona dobije akontaciju koju zaslužuje, ali nije dobila zbog nonsalantnosti SSGZ-a odnosno tajnika kao glavnog odgovornog koji je poslovne aktivnosti bazirao na selfijima i produženim vikendima, a ne na radu za što je zaposlen i to u trenutku dok natječaj traje i zbog čega postoji SSGZ.
Kratak prikaz i čisto da se shvati metodologija financiranja gradskog sporta(ne samo u Zagrebu nego u svim gradovima) i koji je razlog zbog čega Cibona nije dobila ono što zaslužuje po rezultatima.
[uredio Kuridža - 29. travnja 2023. u 08:25]