Kaj se tiče komunikacije kluba i Udruge, trebala je biti održana press konferencija u veljači, ali rečeno je da će to biti iza Dubaija. Znači ovih dana bi to trebalo.
Međutim, to nisu ispoštovani dogovori pa ćemo vidjeti što dalje s obzirom da je dogovoreno održavanje press konferencija jednom mjesečno.
Btw, izdvojit ću da smo danas razgovarali s direktorom komunikacija Eurolige, Diegom Fernandezom u svrhu istraživanja upravo komunikacije KK Cibona. Izuzetno stručna osoba, s konstruktivnim pristupom, odradili smo ugodan i produktivan razgovor.
Rekao je - 'Nema ništa gore za sportski klub, kakva god da je situacija, od šutnje.'
Izdvojit ću još jedan njegov odgovor na pitanje percepcije Cibone u Europi danas:
'Cibona je izuzetno relevantan brend u europskom košarkaškom ekosustavu. Svoju vrijednost crpi upravo iz tog brenda. Smatram da je to izuzetna polazna točka za daljnji razvoj, iako vas naravno čeka zahtjevan put.
Kada se prisjetim svoje generacije i Cibone, odmah mi se javljaju brojna sjećanja. Iako je Cibona dobro poznata u europskom kontekstu, moramo priznati da je nedostatak sudjelovanja u europskim natjecanjima posljednjih godina utjecao na njezinu vidljivost. No, umjesto da se fokusirate samo na trenutno stanje, važno je usredotočiti se na viziju budućnosti Cibone i ciljeve koji se žele postići. Smatram da postoje brojne izazovne, ali vrlo zanimljive prilike pred vama.'