Dario Šarić

joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
05. prosinca 2016. u 12:11
iguala je napisao/la:
joke1505 je napisao/la:

Phila trenutno izgleda kao momčad koja zna šta radi sa svojim potencijalom, tako da Dario će igrati itekako, nema šanse da se njima dese gluposti poput Orlandu koji će radi suludog trčanja da ispadne u prvom krugu play offa, totalno zanemariti dugoročnu strategiju.
Tako da nakon ovogodišnjeg Drafta, očekujem da napokon dignu sidro s dna. Kao organizacija jako su mi dragi i volim ih zbog dvije stvari, fantastičnih navijača i Kukoćeve uloge u njihovoj povijesti. Ako već biram odmah nakon Detroita su na mojoj listi preferencija, tako da ovo što sada gledam je dosta ohrabrujuće

Vidi cijeli citat


Phila već sada ima, a nakon sljedećeg drafta će to biti i izraženije, igrače čiji razvoj im je prioritet u odnosu na razvoj Daria, tako da, kako će igrati, tako će i dobivat minute. Kad se Simmons vrati i ako ga Brown bude forsirao na poziciji 4, nemoj se iznenaditi ako na jedno vrijeme Šarić i ispadne iz ozbiljne rotacije. Ionako je ekipa puna mladih igrača, Ilyasova i Henderson će svakako biti u rotaciji do kraja sezone. A na kraju krajeva, nije isključeno ni da bude faktor u nekom trejdu, ako Warriorsi recimo budu tržili Thompsona, sigurno Šarić neće biti razlog da Phila odustane od ponude. 

Vidi cijeli citat

Ne govorim ja isključivo o ovoj sezoni, mada mislim da griješiš oko prioriteta, mislim da je Šarić itekako u ozbiljnim planovima Phile bez obzira na širinu rostera pogotovo na visokim pozicijama. A što se trade tiče tu je uvijek sve otvoreno, to su opcije sigurno koje se mogu desiti

my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2012.
Poruka: 665
05. prosinca 2016. u 12:13
joke1505 je napisao/la:

Ne govorim ja isključivo o ovoj sezoni, mada mislim da griješiš oko prioriteta, mislim da je Šarić itekako u ozbiljnim planovima Phile bez obzira na širinu rostera pogotovo na visokim pozicijama. A što se trade tiče tu je uvijek sve otvoreno, to su opcije sigurno koje se mogu desiti

Vidi cijeli citat

Pa je u planovima, ali tek nakon Simmonsa i Embiida, a nesreća mu je što jedan od njih možda i bude na njegovoj poziciji. Kao talentiraniji igrač, prednost ima i Okafor, na kojeg su potrošili 3. pick. A svi su oni na visokim pozicijama. Naravno, nitko njemu ne brani da se on nametne kao jednak njima .
joke1505
joke1505
Mali dioničar
Pristupio: 20.01.2004.
Poruka: 7.494
05. prosinca 2016. u 12:23
iguala je napisao/la:
joke1505 je napisao/la:

Ne govorim ja isključivo o ovoj sezoni, mada mislim da griješiš oko prioriteta, mislim da je Šarić itekako u ozbiljnim planovima Phile bez obzira na širinu rostera pogotovo na visokim pozicijama. A što se trade tiče tu je uvijek sve otvoreno, to su opcije sigurno koje se mogu desiti

Vidi cijeli citat

Pa je u planovima, ali tek nakon Simmonsa i Embiida, a nesreća mu je što jedan od njih možda i bude na njegovoj poziciji. Kao talentiraniji igrač, prednost ima i Okafor, na kojeg su potrošili 3. pick. A svi su oni na visokim pozicijama. Naravno, nitko njemu ne brani da se on nametne kao jednak njima .
Vidi cijeli citat

Dario je upravo idealan igrač za uklapanje sa ovom dvojicom, dečko kome je pobjeda prioritet i ispred vlastite statistike, bila bi velika greška da ga puste, jer ako imaju velike planove onda ih sigurno neće moći ostvariti sa dva"isplanirana" franšizna igrača. Rezultat nikada nisu isključivo donosile prve violine, potrebno je tu puno dodataka, a Dario je jedan od onih idealnih bar ga ja tako vidim
my favorite:Nash,Wade,Ginobili,Nowitzki,Duncan
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2012.
Poruka: 665
05. prosinca 2016. u 12:26
joke1505 je napisao/la:

Dario je upravo idealan igrač za uklapanje sa ovom dvojicom, dečko kome je pobjeda prioritet i ispred vlastite statistike, bila bi velika greška da ga puste, jer ako imaju velike planove onda ih sigurno neće moći ostvariti sa dva"isplanirana" franšizna igrača. Rezultat nikada nisu isključivo donosile prve violine, potrebno je tu puno dodataka, a Dario je jedan od onih idealnih bar ga ja tako vidim
Vidi cijeli citat

Nije sigurno idealno za njega s obzirom da bi gotovo isključivo morao igrati bez lopte i prilagoditi se Simmonsu, Embiidu i još igračima koje odaberemo, a barem jedan će biti bek koji će također trebati loptu. Dobro je svakako što radi na šutu, jer upravo je to ključno za njegovu budućnost u Phili.
Jotojoto
Jotojoto
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.06.2011.
Poruka: 17.523
05. prosinca 2016. u 12:43
Na zaboravite da Simmons još nije odigrao ni sekunde košarke u NBA. Premda ga je i Dario hvalio, on slovi za atletu koji je jak na lopti, ali slabog šuta. Mogu ga koristiti na 3, pa i 1, naravno 4, iako bi momčad tako lošije kažnjavala skupljanje oko Embiida/Okafora. Dariju će puno značiti specijalizacija koju je prošao u Efesu, sa pick'n'pop igrom, a sa Simmonsom bi tu moglo biti dosta spotup situacija za njega. Za nas čudno, ali na račun dobrih postotaka iz zadnje sezone u Efesu on tamo ima reputaciju nekoga tko šutem može doprinositi. Ruku na srce, s manjkom brzine i skočnosti, upravo šut bi mogao biti njegova ulaznica u značajniju NBA karijeru. Znajući za njegovu radnu etiku, nema razloga da ne vjerujemo da na tome stalno radi i da će to maksimalno dotjerati.
obećao sam adminu da ću biti dobar
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.05.2012.
Poruka: 665
05. prosinca 2016. u 12:49
Jotojoto je napisao/la:
Na zaboravite da Simmons još nije odigrao ni sekunde košarke u NBA. Premda ga je i Dario hvalio, on slovi za atletu koji je jak na lopti, ali slabog šuta. Mogu ga koristiti na 3, pa i 1, naravno 4, iako bi momčad tako lošije kažnjavala skupljanje oko Embiida/Okafora. Dariju će puno značiti specijalizacija koju je prošao u Efesu, sa pick'n'pop igrom, a sa Simmonsom bi tu moglo biti dosta spotup situacija za njega. Za nas čudno, ali na račun dobrih postotaka iz zadnje sezone u Efesu on tamo ima reputaciju nekoga tko šutem može doprinositi. Ruku na srce, s manjkom brzine i skočnosti, upravo šut bi mogao biti njegova ulaznica u značajniju NBA karijeru. Znajući za njegovu radnu etiku, nema razloga da ne vjerujemo da na tome stalno radi i da će to maksimalno dotjerati.
Vidi cijeli citat


Ovo je istina. Ja se samo bojim da se jako rijetko netko razvije u vrhunskog šutera, ako to nije od mlađih kategorija. Većina ih dovede to do jednog nivoa, ali i dalje osciliraju. Primjer je recimo i najbolji igrač današnjice. Zato mislim da je Šariću jednako bitno naučiti poentirati u reketu, za njegovu karijeru, ne za situaciju u Phili. Što se Simmonsa tiče, on će sigurno imati odmah puno kredita i ključno je pitanje zapravo obrambeno. On može u napadu na bilo koju poziciju, ali pitanje je kako može braniti vanjske igrače. Isto tako, možda Brown mašta o njemu na 4 i iz razloga što je svaki njegov obrambeni skok pola poena već. Vidjet ćemo, sigurno je jedino da će Šarić imati itekako prilike dokazati da može s njim. Šteta što mu situacija nije bolja, da se Embiid nije ozljedio prije drafta, pao bi Wiggins u Philu, a Šarić bi i s njim i s Noelom pasao idealno.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
05. prosinca 2016. u 14:12
PHI treba mjenjat u Boston Noela za Smarta i vec bi bili konkurentniji. samo je pitanje da li to zele.
posto LAL ove sezone ne tankaju vjerovatno imaju jedan od prva tri i neki 7-9 pick LAL.
tu mogu uhvatit vanjske prospekte i onda peri Miki.
Saric rotaciski i ja zadovoljan.
popravi ledjnu tehniku plus sut i trajat ce dugo u NBA.
sss
sss
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.04.2005.
Poruka: 2.808
05. prosinca 2016. u 14:17
Da, Smart bi sa svojih 34% šuta i 27% za tricu donio baš ono što treba najgoroj napadačkoj momčadi lige.

Prilično sam siguran da za Noela mogu dobiti više od njegove neefikasnije verzije na poziciji playa.
[uredio sss - 05. prosinca 2016. u 14:20]
sss
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
05. prosinca 2016. u 14:24
btw Smarta.
momak nije suter. jos uvijek nije - niti ce biti ali vidi se napredak.
ali je zato sve drugo. i nije klasicni PG nego neka combo verzija beka.
mudonja, vodja, obrambeni zmaj.
sjecam se tekme kad je KP pimpekovao prosle sezone kompletnu unutarnju liniju Bostona.
i sta radi trener. stavlja Smarta na njega. i ovaj odradjuje odlicno.
za PHI Smart na 2 gdje preuzima najboljeg vanjskog igraca dize obranu jako visoko. trojke ionako pucaju svi ostali. ako je sut jedino mjerilo za beka u NBA onda bolje da ni ne komentiramo ista.

[uredio mala truba - 05. prosinca 2016. u 14:32]
sss
sss
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.04.2005.
Poruka: 2.808
05. prosinca 2016. u 14:30
Ja sam mislio da bi uz Simmonsa morao ići neki igrač koji je automatik sa trice(>40%) a ne igrač koji u prve tri sezone gađa tricu 33%, 25% i 27%, a jumpshot 32%, 28%, 32% u napadački smislenom sustavu Brada Stevensa gdje ima puun k. čistih šuteva ali eto valjda im nebi bilo tijesno u Sixersima.
[uredio sss - 05. prosinca 2016. u 14:32]
sss
  • Najnovije
  • Najčitanije