Evo nas prva ligo (KK Dubrovnik)!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2004.
Poruka: 82
07. lipnja 2004. u 10:30
Kad govorite o Kunci i politici, stvarno govorite bez veze. Pa on je apolitičan tip. Nema veze s politikom. On vas zeza, a Vi u to vjerujete.
Kunce i rad s mladima. Od 1997. (rat završio 1995.) vodi prvu momčad. Dakle 7 punih godina i postigao je veliki uspjeh uvevši je u 1. ligu. Paralelno radi s mladima, koliko je to moguće.
Možete govoriti o propaloj ovoj ili onoj generaciji, ali pogledajte 1. momčad. Tko Kunci može oduzeti Frana Karača, Mara Lučića, braću Perić, braću Andrić, Radića... Radića je stavljo u 1. momčad s 12 god. Nevjerujem. Nisam to vidio u novinama. Sad ima 12 godina, znači već 3 godine je tu. Ne znam gdje ste to pronašli. Pa i sad je nejak za 1. momčad. Ali bit će nešto od njega. Kao da su spojeni on i lopta. Onako mal kao da skače zajedno s loptom. Kad dobaci loptu kao da će poletit s njom. Pa i mali perić (sad u Splitu) kažu prije 2 godine bi šutirao tricu i nebi uopće mogao dobacit do koša, a eno ga sad u Splitu.
Kunce nikad nije igrao u Italiji. S 22-23 g. Tamo negdje 1995.
prestao je igrati sa Dubrovnik (igrao s oba Jejine, prestao kad i Milan) i preuzeo najmlađe.
I još nešto, sad kad smo u 1. ligi neće nam se više moći tako lako otimati mladi igrači, kao što je ranije bio slučaj kad smo bili u 2. ligi.
Svaka čast Milanu Jejini, legendi. Šteta što zbog bolesti nije u stanju više se posvetiti radu u klubu.
A ti klubovi Šumica, Lapad..., to su koliko znam sekcije kluba iz osn.škola iz kojih se selekcioniraju mlađi u kadetsku momčad kluba.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2004.
Poruka: 82
07. lipnja 2004. u 10:58
Nisam ja u klubu da bi sve znao u tančine, ja sam ipak navijač kluba, ali neke stvari su opće poznate u Gradu, pa se odmah vide netočni navodi, kao primjerice oko politike, funkcija, igrača, trenera, rata. Najlakše je nabacit se blatom na nekoga, baš te briga za istinu.
Kad su u pitanju igrači trebalo je imati m.da i stavljati Lukšu Andrića i malog Perića da igraju u 1. momčadi i da ih uzme Cibona i Split, sada malog Radića i mlađeg Perića. E, pa sad tko je po Vama za to zaslužan ako ne Kunce. Možda i nije on, ali recite onda tko je njih trenirao godinu, dvije, tri prije nego su otišli. Pretpostavljam da ih je Kunce trenirao kad su već bili u 1. momčadi. Ako nije ispričavam se onome tko ih je stvarno trenirao. Ne znam što je bilo s Tomićem, vjerojatno nije htio potpisati ugovor o stipendiranju, već je pauzirao godinu i pošo u Zagreb. To se i Vama u Splitu događalo (Šundov, Lončar).
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2004.
Poruka: 82
07. lipnja 2004. u 11:05
Gospodin iz Splita spominje generaciju 1986/87. Ne znam tko je od njih u prvoj momčadi. Nisu to ni Andrići, Perići, Radić. Koji su to? Možda je propala generacija. zašto? Ako je i propala ništa čudno. Koliko generacija propada u Splitu, Zadru, Ciboni. Kakva je sadašnja generacija juniora Splita i zadra. Ništa od njih neće biti, ali ide se dalje, doći će nova generacija. ne mora svaka generacija izbacivati igrače za 1. momčad.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.10.2002.
Poruka: 1.404
07. lipnja 2004. u 15:31
hebote, ovo je stvarno istina: Kunce izbornik !?

"......Kunce kadetski izbornik

Upravni odbor Hrvatskog košarkaškog saveza na prijedlog stručnog savjeta donio je odluku o izbornicima reprezentacija. Trener Dubrovnika Darko Kunce imenovan je za izbornika kadetske reprezentacije, koja okuplja igrače rođene 1989. godine i mlađe.
o Ovo ljeto pred tim uzrastom su pripreme koje počinju sredinom srpnja, a najvažnija obveza je nastup na Europskom prvenstvu u Moskvi sljedeće godine. Među reprezentativnim kandidatima bit će četvorica Dubrovčana: Marko Radić, Antonio Oštrić, Mario Hajdić i Ivan Tolj - kaže Kunce.
........"

Cudi me da nije uzeo Mislava Perica. Brata od Hrvoja Perica iz splita.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.02.2004.
Poruka: 9.295
07. lipnja 2004. u 16:06
reka sam da necu vise ali...

slazem se sa olujom u vecini stvari...

kunce nije strucan i tocka... malo san predugo u kosarci, i sta god mislili neki od dubrovcana, poznajen stvari u dbk... i stojin iza toga... prva i osnovna stvar nema autoriteta... a ni znanja ucit mlade... a vidili smo kako je prosa eksperiment sa bajramovicem na klupi kadeta u sisku... ali nisu ni on a ni kunce krivi za to... nego hks... to je krvavi posal sa mladima i dok ga se ne uvati neko strucan, specijaliziran za mlade, na 4 godine ciklus, obilazit klubove, dogovarat sa trenerima individualni rad, odlazit na studijska putovanja... ajme majko ovo nije ni pola sta triba radit...

ma ne valja od vrha pa je tesko da na dnu nesto bolje bude... propadaju generacije i u zg i u zd i u st pa nije cudo i u dbk...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2004.
Poruka: 82
07. lipnja 2004. u 20:07
Ja bi ovo završio. Pretvoreno je u raspravu kontra i za Kuncu. U ovim trenucima uspjeha kluba ne želim nikoga ni napadat, ali niti branit svim silama, pa ni Kuncu. Kunce je živ čovjek, kao i svak i on ima i svojih vrlina i mana. Da procijene jedno i drugo nadležni su oni koji će odlučivati o rukovoddstvu, stručnom stožeru i ekipi kluba. Klub je do sada bio a***ski, a sad postaje profesionalni. Puno je važnije pitanje zna li uprava, treneri i gotovo polovina igrača (ona polovina koja nikad nije bila ništa više od a***a) što je to profesionalizam, što je to prva liga, pa ma šta ona (ta naša 1. liga) značila u profesionalnom smislu. Svi oni već sada kod preustroja kluba, pa kroz ekipiranje prve momčadi, pa potom kroz pripreme i na kraju kroz igre moraju pokazati da razumiju i da znaju što ih čeka u profesionalizmu i da će biti pravi profesionalci. Zato jer je ekipa imala 6 igrača koji su ranije igrali u našoj prvoj ligi, u GYL, u inozemstvu, koji znaju što je profesionalizam, kvalifikacije su prođene kao od šale. Ali ono što dolazi, tu više nikakve šale nema. Neće više biti kad prva petorka napravi veliku razliku, u drugom poluvremenu protiv grogi protivnika mogu igrati i kadeti, može se igrati kako je koga volja, nema nervoze kad se faliva, jer protivnik faliva duplo više. Nema više toga, nego stisni svih 40 min, svaki djelić sekunde.
Zato pričekajmo malo na prve konkretne teme o KK Dubrovniku kao novom prvoligašu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.06.2004.
Poruka: 15
11. lipnja 2004. u 14:31
VOLIO BIH ZNATI TKO JE TO IZ SPLITA! KUNCE NIIKAD NIJE TRENIRAO ANTU TOMIĆA ZA VAŠE PODATKE VEĆ TRENER PERO JEJINA.AKO JE TKO ZASLUŽAN ZA ULAZAK DUBROVNIKA TO JE ONDA CJELOKUPNA EKIPA I UPRAVA A NE POJEDINCI.SMATRAM DA DUBROVNIK DA BI NAPRAVIO NEŠTO OZBILJNIJE TREBA DOVESTI NEKOLIKO ZNAČAJNIH PROMJENA A PO MENI SU TO LAYMAKER,JEDAN DOBAR CENTAR TE EVENTUALNO JEDAN ISKUSAN IGRAČ KOJI BI BIO PRAVI VOĐA I GLAVNI KOTAČ.DUBROVNIK MOŽDA PRAVI GREŠKU PRAVI PREVELIKE PLANOVE JER LAKO JE MOGUĆE DA IH PONOVO VIDIMO U ISTOJ LIGI KAO I OVE GODINE.NISAM PESIMIST NEGO SAMO GOVORIM MOGUČNOSTI KOJE BI SE MOGLE DOGODITI AKO SU TAKO JAKO PREPOTETNI.NAŽOLOST ŠTO U OVOM GRADU JE KOŠARKA NA ZADNJIM STRANICAMA LOKALNIH NOVINA I DA SE JEDVA SKUPI 500 LJUDI PROTIV ZRINJEVCA, ALI I DOŠAO JE I TAJ DAN KADA SU U A-1 LIGI A ZAPRAVAMO SU OPET NA ISTOM RANGU OPET JE TO PO VEČINI LJUBITELJIMA KOŠARKE 2-GA LIGA. NADAM SE DA SE SLAŽETE SAMNOM I NADAM SE DA ĆE SLJEDEĆI PUT BITI VIŠE KOMENTARA.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.06.2004.
Poruka: 15
11. lipnja 2004. u 14:43
DAJ LJUDI DOSDNO MI JE HAJMO SE MALO RASPRAVLJATI O OVOM POVIJESNOM TRENUTKU NAŠEG KLUBA I NAŠEG GRADA - ZAKUHAJMO ATMOSFERU - DOSADNO MI JE A VJERUJEM I VAMA JER OVDJE SE NEMA ŠTA RADITI.OČEKUJEM VEČERAS OKO 10,00 DA ĆU VAS ZAHVATITI S MNOGOTEMA I RASPRAVA VEČERAS PA AJ PA SE BOG DO VEČERAS 10,00!DRAMA IN THE HOUSE!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.10.2002.
Poruka: 1.404
11. lipnja 2004. u 15:50
drama, slazem se. cini se greska kad se pise da je samo jedan covjek zasluzan za uspjehe kluba. Takodjer se slazem da ima arogantnih ljudi u klubu koji djeluju odbojno, pogotovo ako vide da im se "drma stolica". Boje se konkurencije. ..................-Ako je netko bolji od tebe, toga covjeka treba cijeniti, a ne gledati ga kao neprijatelja, koji ce ti dignuti kruh iz ruka. Od boljeg covjeka od sebe, mozes samo nesto nauciti.

Fali nam (u dbk-u) jedan dobar rukovodilac koji ce naci mjesta za svakoga koji zeli biti ukljucen u kosarku. N.p.r. organizirati ligu veterana u Dubrovniku (po uzoru na divlju ligu ili na mali nogomet). Treba obnoviti igralista po gradu. Vidi se da ova danasnja generacija ne igra kosarku svaki dan. U Gradu nema igralista da valja. Prije (70-ih i 80-ih) se igralo u Gruzu, na sedam smrtnih grijeha, na ilinoj glavici, iza gimnazije, pokraj pomorske, na glavici u lapadu, u gospinu polju pokraj dvorane. A gdje se danas igra kosarka ? -Nigdje. Vise sam zabrinut zbog toga, jer ako se kosarka ne igra na ulici, onda nema se tu sto traziti u 1. ligi.

Kad bi prije 20 godina doso americki ratni brod u gruz, amerikanci su dolazili igrati protiv nas. Studenti iz Sarajeva, Beograda, Zagreba. Basketalo se po cijeli dan. I tu se ucila kosarka od starijih i iskusnijih. Danas toga nema. Danas se igra kosarka na playstation. to je zalosno.

Bas me interesira kako je u drugim gradovima, kad je rijec o igranju kosarke "na ulici". Na skolskim igralistima, plazama, i sl.?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.04.2004.
Poruka: 82
11. lipnja 2004. u 20:35
Treba odmah opremiti sva ranija vanjska košarkaška igrališta u gradu i na svako igralište koje nije košarkaško postaviti bar po jedan koš, formirati lige veterana, lige osnovnih i srednjih škola. Sve to s igralištima bi malo koštalo i ja mislim da bi Grad odmah dao pare za to. Treba pojačati propagandu košarke u gradu.. Onaj plakat za utakmice kvalifikacija je smješan, onako mal, neugledan, moraš se približiti na metar (kao kod osmrtnica)da pročitaš o čemu se radi i da shvatiš da je pola njega obris nekakve košarkaške lopte i to u plavoj boji. Ulaznice, osim za djecu u školi košarke, te kadete i juniore kluba, treba naplaćivati bez iznimke. Sve drugo je neozbiljno. 20 kuna - 20 kuna, ali da svi plate.
  • Najnovije
  • Najčitanije