makina je napisao/la:
The Process je napisao/la:
Ne vidim razlog zašto bi se povećavale plaće igračima ako ne mogu privući dovoljno interesa sponzora, publike i drugih načina za koji bi netko bio spreman platiti to što oni nude. Kapitalizam je to, tj. vrijediš onoliko koliko si nekome isplativ.
Vidi cijeli citat
Ovo se definitivno kosi sa principima trenutnog tržišta i logike koja vlada u njeme. Osnovni princip koju sa luksuznin proizvodon tribaš izbjeć je da bude jeftin. Čin je luskuzni proizvod jeftin kupac je uviren da ne vridi nit ti mali para. Od dva slična luksuzna prozvoda bolje će se prodavat oni koji jema puno veću cinu. Toj jednostavno tako. E sa kake to veze jema sa košarkašin? Sport je danaska luksuzna dokolica u kojoj i bezvezna utakmica marketinški more pobudit velki interes ako se pametno prezentira. Ja se pitan zaštob niki klub iz Njemačke uzeja našeg košarkaša kojij spreman igrat za 500 eura u Hrvatkoj ligi? Pa odma misliš da ni dovojno dobar ka igra za take pare. HKS je sastavjen od ljudi koji svakon svojon izjavon rušu ugled domaći igrača a srušen ugled znači i srušena cina. Naši igrači nisu popraćeni kvalitetnon reklamon kako se to radi u nogometu. Tamo menadžeri, klubovi i cili sustav svako dite od 12 godin proglašaju novin Ronaldon. Dok niki svatu da ni to baš tako prodaju se razni prosični talenti za enormne pare. I umisto da ti talent skroz propadne on postaje solidna srednja klasa jere niko ne želi priznat daj se zajeba.
A u košarci već od mlaji nogu se počne pljuvat po igračin i govorit kako nećedu treniraju, kako samo po mobitelin prčkaju, kako su netalentirani i kako moremo bit sritni da uopće sudilujemo u kvalifikacijan za Europsko il svjetsko prvenstvo. Pa koj o sponzora lud upucavat šolde u sustav u kojen igradu loši igrači. Koj od trendsetera lud doć na utakmice Splita ka na ulici ne moreš pripoznat prvotimce Splita.
Ka zaključak. U modernon tržištu prezentacja je sve. Kvaliteta uopće ni primarna ako si dovojno pametan da druge uviriš daj to što vide ludo kvalitetno.
Vidi cijeli citat
Strasno momak koliko ti volis filozofirati. Da usmjeris toliku energiju za nesto svrsihodnije, mozes krenuti od npr trenera mladjih uzrasta bio bi korisniji po drustvo i okolinu..
O cemu ti pricas, kakva prezentacija, kakav marketing?
Na temelju cega ces raditi marketing, 24 godine bez medalje s velikih natjecanja. Spominjes nogomet, koji su lani bili drugi na svijetu i samo zbog toga se onaj s dvije lijeve noge moze prodati u neki pristojan klub za pristojne pare. Igraci imaju place koliko trenutno vrijede na trzistu, a ne vrijede pisljiva boba jer se to vidi po transferima koji su ovo ljeto ostvarili cak i oni koji su igrali u cedeviti, a kamoli netko tko igra samo premier ligu.
Skauting je danas toliko razvijen da sve ono sto se misli da ce vrijediti u buducnosti se pokupi od malih nogu. Zadnji primjeri Tisma, Rudan, Samanic vjerojatno bi i Prkacin tim putem da mu nije oca. Klubovi nemaju za biber, ne mogu funkcionirati na trzistu vec ovise o lokalnoj samoupravi, a svi znamo sto to znaci, prelijevanje iz supljeg u prazno. Strucni rad je katastrofalan, klubovi ne participiraju niti u jednom relevantnom europskom natjecanju i uz sve to nabrojano koji bi interes bio nekog privatnika da bude sponzor npr Splitu? Posjecenost utakmica, kvaliteta rostera, natjecanje u kojem participiraju, rezultati. Tko je lud dati svoje pare u klubove koji su igracka iskompleksiranih politickih uhljeba na svim razinama, od uprave do trenerskog osoblja? Ovo su ti razlozi zasto su place takve kakve su, zasto nema sponzora, zasto nitko to ne gleda.
Tu smo di jesmo, s razlogom i biti cemo jos toliko dok se stvari ne krenu nazivati pravim imenom, a ne vjecne filozofije i opravdanja.
[uredio baloncesto - 15. listopada 2019. u 15:46]