Grunfe, znaš vrlo dobro da ono nije prvi puta, bar s moje strane. Do sada nisam imao uspjeha, ali ako se neće pokušavati neće se ni uspjeti.
Ono što sam naućio je da prvi kontakt ne smije biti napadački i previše oštar jer će biti ignoriran. Prvi kontakt treba biti afirmativan uz pohvale za dobre stvari koje su napravljene a ima ih nekoliko (onako na prvu kadetska liga) uz pokoji prijedlog ili preporuku kako dodatno poboljšati već učinjeno. Takav prvi mail će prije naići na plodno tlo i reakciju, čista psihologija. Za početak treba predstaviti nas kao grupu ljudi koji nisu obični navijači koji košarku prate kada su kakve "velike utakmice" već smo i svojevrsni fanatici koji prate sve uzraste i razne lige domaće i sve druge.
Najbitnija stvar koja bi nas izdvojila je konkretna ideja, ali ne samo ideja već i osmišljen način provedbe.
Fan Shop - kao ideja je dobra i u svakom slućaju nedostaje. Ali ako samo kažemo kako treba napraviti fan shop nismo rekli ništa. Tu činjenicu znaju i oni u savezu, ali zbog vjerojatnog nedostatka znanja neznaju kako. Zato budimo konkretni i ponudimo rješenje kako?
Idem još korak dalje. Da li da fan shop bude baš trgovina ili da bude online, ili pak oboje. Ako treba trgovina, gdje da bude. Kako da savez to organizira jer u tom slučaju mora registrirati trgovačko društvo. Ima tu mali milion detalja. Da li pronaći več postojeću trgovinu kojoj bi se dala licenca od saveza za prodaju rekvizita sa obiljžjima saveza i reprezentacije.
Razradite dalje ovu stvar jer kako bi zaintrigirali ljude moramo biti vrlo konkretni.
[uredio Nagy - 06. lipnja 2018. u 23:35]