Pohvaljujem svaku akciju navijača, tako i ovu. Ukoliko čitaju, organizatorima šaljem par dobronamjernih zapažanja. Često puta u marketingu pobjeđuje jasnoća i princip manje je više. Ova akcija "dva u jedan" nepotrebno komplicira donaciju, nejasno je zašto se donacija stapa s ulaznicom i tako slabi snagu najvažnije kampanje - a ta je - svi u dvoranu. Ukratko radi se o dvije kampanje koje su svaka za sebe sjajne, ali se miješanjem ne dobiva sinergija, kao što se miješanjem najboljeg piva i najboljeg vina ne dobiva luksuzni koktel, nego se bučkuriš ne može piti. Ukratko, akcija svi u dvoranu mora biti permanentni pokret za vraćanje grada u košarku i košarke u grad, a donacija je mogla biti božični poklon klubu od najvjernijih navijača, kompanija i institucija. Kolega Mosa Darza je spomenuo Cibonu i njen medijski monopol. Da je Cibona napravila ovaj dva u jedan paket, ne bi dobila ni medijski prostor nit bi skupila božičnicu. Akcija za spas Cibone, ako se mislilo na inicijativu od prošlog ljeta, je bila jasno prezentirana na konferenciji za tisak Ace Petrovića i u dva dana je prikupljeno više donacija nego iznose budžeti Cibone i Zadra. Da je prezentaciju napravio neki vođa navijača ili direktor Cibone, skupilo bi se desetak tisuća kuna. Ne obazirite se na druge, gledajte i čuvajte Zadar, napunite tu dvoranu dobrim vibracijama, pozitivnom energijom i vratite Zadarsku glad za košarkom i uspjehom. Samo ovisi o vama samima. Sretno!