brajozd je napisao/la:
Al razlika je danas u klubu i prije 15ak godina. Ja kad san bija mulac, nama je bilo normalno nakon treninga otić na trening seniora KK Zadra sa Ravnica do Jazina. Treninzi su uvik bili otvoreni i skupilo bi se 100ak ljudi uvik. Jubyju smo doslovno zvonili na vratima da bi uzeli potpis ili se slikali s njime, Gečo kad bi bija na kavi u LA bi nam uvik po kutije duvana ostavija, nekad bi i piće platija, a Jazine su bile pune non stop. Nije onda bija bog zna kakav marketing, al trener i igrači su živili sa svima i bili povezani s lokalnom zajednicom. Danas je to sve nekako drukčije, da se pojaviš na tribini za vrime treninga odma bi bilo jesu uhode neke došle i klub se nekako otuđija od ljudi, tu leži glavni problem.
Vidi cijeli citat
Ramo i Žganec su prije svake utakmice na kavi u Marexa pa svrati, tko ti brani i sada zvoniti ljudima po portunu (iako mi je to glupo), mladi nakon treninga odu kući igrati igrice, ne idu ni igrati basket s prijateljima kamoli da idu gledati trening seniora...
Radi se o tome da je danas tehnologija zavladala svima a posebno mladima, oni mogu satima skrolati po tik-toku a da zapravo ništa ne vide. Ljudi danas mogu za par eura gledati bilo koji sport iz bilo kojeg kraja svijeta, filmove i serije gledaju čim izađu i to u komadu.
Bio je izvještaj sa jedne utakmice na Ravnicama u 1960-im i u to vrijeme je u Zadru živilo oko 25 000 ljudi, a na utakmicu je došlo 6 000. Većina nije imala ni radio kamoli TV, rijetko ko je imao auto, ali to je bila jedina zabava taj tjedan pa nisi nikog morao povlačiti za rukav da dođe.
Ostavite se što je bilo prije u današnja vremena marketing je bitniji nego ikad. Problem je što nam je liga neatraktivna pa je čudo da u četvrtak naveče dođe 600 ljudi pogledati utakmicu protiv Kvarnera,