malaika1911 je napisao/la:
David Bowie je napisao/la:
Gotovo na dnevnoj bazi javljaju se kritike vezane za fan shop i web shop kk Zadra. Zadnja crvena krpa je otvaranje fan shopa kk Splita i sprdnja da će prije njihov shop na Kalelargi od Zadrovog. Ajmo ponoviti gradivo: nitko nije otvorio dućan ako nema proizvod pa tako neće ni Zadar. Samo bi budala otvarala fan shop kk Zadra i prodavala one kretenske majice "Mi smo luđaci". Kao to će neki turista kupiti pa nositi u Munchenu. Jeste vi sišli s uma? KK Zadar mora odvojiti sredstva i angažirati ozbiljan tim za brendiranje kluba od dizajna novog znaka - grba do knjige standarda prema kojima se zna ko ti glavu nosi od boje i fonta slova do toga kako izgledaju simulacije aplikacija istih na 150 proizvoda koji bi se mogli naći u shopu. Prije toga zaboravite shop jer bi to bila samo bruka i sramota.
Vidi cijeli citat
Za marketing (shop i promocija) je potreban novac odnosno ulaganje koje će donijeti povrat u novcu i popularnosti (znači još novca). Kod nas Rok (nadzornik) viče po klupskim prostorijama na Begonju, jedinog čovjeka koji u marketingu, umjesto da mu osiguraju sredstva za rad.