Mario Hezonja

BanzaiLizalica
BanzaiLizalica
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 11.07.2015.
Poruka: 32
11. siječnja 2018. u 13:17
Mallie je napisao/la:
ginobili je napisao/la:


Ako može dodatno objašnjenje, bio bih zahvalan.

1) Da li mu Orlando na kraju sezone smije ponuditi više od onih 5 i nešto milijuna, ukoliko ima prostora na capu? Ili to vrijedi samo za klub koji bi ga trejdom uzeo sada? Ili mu Orlando smije i tih 5 milja ponuditi samo ako ima prostora?

2) Da li mu druge ekipe na kraju sezone mogu ponuditi koliko žele / mogu, pa i da odu preko capa?

Kad i ako ovo shvatim, bit ću pametniji 

Vidi cijeli citat


Sve si više manje točno pretpostavio - Magic mu može dati najviše onoliko koliko bi mu bila 4. godina rookie scale ugovora (dakle, $5M+), ali ovaj put samo ako imaju mjesta na capu.

Da su aktivirali team option za 4. godinu rookie scalea, onda bi se tih $5M+ računalo i mimo capa ako bi bili preko capa. Ako ga uzme neka druga ekipa u trejdu, njima je on obični expiring contract i za njih je UFA kao i za ostalih 28 klubova osim Magica. Dakle, samo Magic ima prava na njegov rookie scale ugovor, kojih su se odrekli odbijanjem team optiona za 4. godinu.

Za druge ekipe nema limita koliko mu mogu ponuditi na kraju sezone i iznos ovisi samo o njihovom stanju s capom tj. mogu preko capa nkom iznimkom tipa midlevela ili TPE, ali ne na temelju njegovog rookie scalea. Ako će ga potpisati 'redovno', kao običnog člana rostera, bez exceptiona, onda moraju imati mjesta na capu, naravno.
Vidi cijeli citat


Također, ako misle da Hezonja sad vrijedi više od tih 5M ne moraju mu dati to odmah ako Hez hoće.
Mogu mu dati tih 5M za prvu godinu, a onda recimo druge dvije po 10M $ za sve skupa 25M$ u tri godine.
ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 14.307
11. siječnja 2018. u 13:20
howitzer je napisao/la:
Kanonik je napisao/la:
https://www.youtube.com/watch?v=kBFt_Y_JPf0

F
ala Sebastianu, ima još života u njemu.....
Vidi cijeli citat



Komentar postavlječa videa :
Hezonja had yet another solid outing, just solid enough for me to make highlights for it. It's getting to the point where he'll have to score more than this for it to be a noteworthy performance, but I'm still operating with the old "huge disappointment" version of him rather than the newer "solid role-player" version. Also, he's a Euro, and if there's one thing I know about Euros, is that their fans will watch any video of them provided as long as it's not a video of Evan Fournier.
Vidi cijeli citat


Tko god je gledao utakmicu bez imalo dvojbe može zaključiti da Hezonja nije imao ni mrvicu šanse za bolju statistiku. Ovo što igra Orlando je čista indijanština, nekoliko puta je mahao sam na trici sa rukama, no Gordon ulazi na dva igrača od kojih je jedan Grk i gubi loptu.
Tako nekoliko napada za redom, onda tu istu loptu uzme Francuz pa neki prodor i izgubljena lopta, zatim DJ. vrti napad pimpla 20 sekundi pa opet baci Gordonu it. Hezonja je tamo do kraja treće četvrtine imao šut 3/4, a recimo Gordon je mislim čak ušao sa 4/4 od kada ga preuzima Grk pa je do kraja samo treće imao šut 0/14 onda znate koje je to forsiranje bilo sa -23 na terenu dok je Hez bio +1 sa istom minutažom....

Da nema Gordona i Francuza kao prije koji tjedan, u ovom izdanju Hez bi išao preko 25 poena sigurno. Tada je još bio se malo tražio i dizao samopouzdanje dok je sada učinkovitost praktički na top nivou s obzirom na prilike koje dobiva i gdje se sam mora izboriti za svaki koš.


Mallie
Mallie
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.03.2010.
Poruka: 3.506
11. siječnja 2018. u 13:22
xavier je napisao/la:
Ne, ako ga netko dovede putem tradea, onda se ta ekipa nalazi u situaciji kao Orlando u ovom trenutku.
Vidi cijeli citat


Da? Šta ne ostaju rookie rightsi ekipi koja ga je draftala tj. ako je odbila team option, onda se rookie rightsi ne prenose? Da ga je trejdala prije 31.10. ili lani, onda bi prešla i ta prava na novu ekipu. Mislim, pitam, nisam ni ja ziher.

@BanzaiLizalica

Točno. U prvoj godini mu mogu ponuditi max. onoliko koliko mu je bio team option za 4. godinu. Načelno, mogu mu dati npr. 4/60 ugovor, ali onda bi im cap hit morao ici npr. 5/18/18/18, umjesto 15/15/15/15.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2016.
Poruka: 959
11. siječnja 2018. u 13:36
neverbored je napisao/la:
Kad ode u drugi klub, vidjet ćemo kako će se tamo uklopiti. Ne toliko igrački, kolko emotivno, u odnosu prema suigračima, treneru, i prvenstveno samom sebi. Ako uspije emotivno-sociološki, uspjet će i košarkaški.
U Cedeviti bi barem bio ko doma što se tiče naginjanja autizmu i mušicama u glavi.
Vidi cijeli citat


Neki su opet upali u euforiju, a tek sljedeća sezona će pokazati jel će uspjeti, ulog je velik ako potpiše na tri godine i ne proigra ode mu karijera u pm.

ginobili
ginobili
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.10.2016.
Poruka: 1.698
11. siječnja 2018. u 13:38
Dakle, ako sam dobro shvatio, zaključiti je slijedeće:
a) Orlando se zeznuo s njim i sada su u poziciji da ga (najvjerojetnije) ne mogu niti zadržati niti dobiti išta za njega. Da su uzeli tu njegovu opciju sada bi ga mogli i dobro trejdati i zadržati.
b) ostale ekipe koje bi ga htjele (valjda ih ima) nakon ovog pokazanog napretka nisu lude da ga sada uzmu u trejdu, jer nasljeđuju sve pod a) - pa će čekati ljeto
c) ne postoji ekipa koja bi ga vidjela kao ovosezonski doprinos u play offu pa da riskiraju s njime i tim zajebanim pravilima - jer ipak toliko dobar nije
d) sasvim sigurno ostaje u Orlandu do kraja sezone uz dvije varijante tretmana: 
     d.1) daju mu veliku minutažu i ovlasti, ionako tankiraju, jebe im se, ne bi li mu dali do znanja da ima budućnosti za njega na Floridi, pa da se ipak odluči ostati , radije nego da riskira s novom sredinom i ode opet u neizvjesno - to im je dvosjekli mač, jer ako nastavi dobro igrati, tek onda će ga drugi htjeti
     d.2) postupno mu smanjuju minutažu jer nemaju interesa razvijati Marija za neku drugu franšizu - pa se okreću Iwunduu, koji je isto napredovao u ovim povredama startera

U cijeloj toj priči Mario treba samo raditi ono što već i radi. Igrati dobro i ponašati se kao da je njegova budućnost u Orlandu, a misliti svoje. Treba se dodatno opustiti i uživati i u igri i u životu. Ako ga odluče sputati do kraja sezone, neka ne klone duhom i neka nastavi trenirati još i jače, jer već sada je spasio svoju nba karijeru.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.08.2016.
Poruka: 959
11. siječnja 2018. u 13:44
Po meni nije još spasio NBA karijeru, kad se skrasi i uklopi u neki klub gdje će svaku utakmicu igrati 20-30 minuta tada možemo reći da je NBA igrač. U Orlandu očito to neće dobiti jedino da dovedu trenera koji će ga voljeti i dati mu šansu, a i drugi klub u koji bude išao bitno je da ga trener želi i da ga vidi u rotaciji, nikako da ga uzmu preko one stvari u nekoj razmjeni.
[uredio Gustavo1 - 11. siječnja 2018. u 13:47]
mala truba
mala truba
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.02.2012.
Poruka: 1.629
11. siječnja 2018. u 14:10
Hez JE spasio NBA karijeru ovim tekmama i u puno boljoj je poziciji nego na pocetku sezone.
Tragic .. hehe ... mogu uzet eventualno 2. pick za njega, jer je pokazao da moze.
za NYK je super da ga uzmu sad. zasto ne? navijam za to.
zasto bi cekali kraj sezone?
mogu ga probat do kraja ove sezone, napravit procijenu i ponudit mu ugovor kakav smatraju da zasluzuje.
ako dobije priliku tamo i zadovolji - nije lud da ide negdje drugdje gdje prolazi jos jednu rundu dokazivanja osim naravno bolesne ponude love. sto sumnjam da ce mu netko ponuditi. 
uz NYK navijam da ode u Dallas. oni znaju napravit igraca boljim.
replicant
replicant
Mali dioničar
Pristupio: 26.10.2017.
Poruka: 7.911
11. siječnja 2018. u 14:29
tako nesto je otprilike i moja nada za moguci trade.....naime, kad ekipa radi zamjenu igraca tu se analizira sve i svasta i sigurno je jedna od vaznijih stavki i napravit psiholoski profil tog igraca... e pa sad ja mislim da bi u tom segmentu Hezonja izgledao jako dobro jer sam ziher da bi mu u tome moralo pisat da je iskren posten i LOJALAN i kad bi ga bilo koja ekipa sad odma izvukla iz tog tragic blata i dala mu priliku da bi on to znao cijenit...
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
11. siječnja 2018. u 14:34
Mallie je napisao/la:
xavier je napisao/la:
Ne, ako ga netko dovede putem tradea, onda se ta ekipa nalazi u situaciji kao Orlando u ovom trenutku.
Vidi cijeli citat


Da? Šta ne ostaju rookie rightsi ekipi koja ga je draftala tj. ako je odbila team option, onda se rookie rightsi ne prenose? Da ga je trejdala prije 31.10. ili lani, onda bi prešla i ta prava na novu ekipu. Mislim, pitam, nisam ni ja ziher.
Vidi cijeli citat


Na nekoliko mjesta sam pročitao da se situacija koju sad ima Orlando prenosi na novu ekipu u tradeu. Nemam sad vremena istraživati, a CBA je stvarno ogroman dokument. No možda stvarno i nije tako, tim bolje.
MCOIS
replicant
replicant
Mali dioničar
Pristupio: 26.10.2017.
Poruka: 7.911
11. siječnja 2018. u 14:43
je tako je..ko ga uzme preuzima ulogu orlanda....tako da je uzet ga sad ustvari cak i mali problem jer ako mu  cijena naraste na vise od tim 5 mill onda je ta ekipa koja ga uzme OUt
  • Najnovije
  • Najčitanije