NBA 2011/2012

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.06.2011.
Poruka: 816
04. veljače 2012. u 23:00
Večeras nekoliko zanimljivih utakmica: Knicksi dočekuje Netse, Mavsi gostuju kod Cavsa, Atlanta dočekuje Sixerse, Chicago gostuje kod Bucksa, Lakersi kod Utaha a Portland dočekuje Nuggetse
The_Killer_0007
The_Killer_0007
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.06.2010.
Poruka: 4.286
04. veljače 2012. u 23:01
Minnesota veceras docekuja rakete
jel vise vrime da skor bude na 0.5
REAL MADRID - barcelona 11-1
Lionel Mandrake
Lionel Mandrake
Mali dioničar
Pristupio: 10.06.2011.
Poruka: 7.353
04. veljače 2012. u 23:02
Josip90 je napisao/la:
Večeras nekoliko zanimljivih utakmica: Knicksi dočekuje Netse, Mavsi gostuju kod Cavsa, Atlanta dočekuje Sixerse, Chicago gostuje kod Bucksa, Lakersi kod Utaha a Portland dočekuje Nuggetse
Vidi cijeli citat

Nabrojiš čitav program, a ne spomeneš poslasticu večeri: SAS-OKC!
promatrac67
promatrac67
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.12.2010.
Poruka: 1.938
04. veljače 2012. u 23:02
istina, s hardenom u petorci protok lopte je puno bolji, no OKC je podosta opasniji kada ima RW-Harden-Durant vanjsku liniju nego je to slucaj sa sefoloshom na dvojci, a ono zasto ovakvoj oklahomi trenutno netreba neki cisti play je to sto ibaka i perkins jeli, nisu nesto pretjerano naoruzani napadackim arsenalom u reketu (isto tako mislim da harden nije sposoban za ono najbitnije, a to ce biti u onim najbitnijim utakmicama paziti brzance poput paula i rosea) ...

takodjer, ono sto sam primjetio je da kada je sefo u igri, ista stvar i sa cookom, ne rade nista drugo(vecinu slucajeva) nego stoje vani na trici i ili cekaju pass, tj. sto vise sire igru da bi napravili prostor da u sto manje slucajevi suparnicki SGovi odlaze na udvajanje KD-a ...


tak da je za mene pljuvanje po RWu bezveze, on je jos jako mlad igrac, i jos ce on dosta puta sjebat hrpu utakmica svojom selekcijom suteva, no tako je postavljena zasada cijela igra Thundera (i ide im i vise nego uspjesno), za sto sam siguran da ce se koncept igre promjeniti za ovaj playoff !

edit : post ispod, drvo 
[uredio promatrac67 - 04. veljače 2012. u 23:09]
... eγώ θα φύγω ...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.06.2010.
Poruka: 1.209
04. veljače 2012. u 23:03
Papa Bear je napisao/la:

Btw. evo po meni popis "cancera" u ekipama, nekim nepovezanim redoslijedom, pa vi dodajte još koga ili diskutirajte ako za nekoga nemislite da je takav...
Carmelo Anthony
Stephen Jackson
Ben Gordon
Nick Young
Andray Blatche
Corey Maggette
Russell Westbrook
Michael Beasley
Monta Ellis
Tyreke Evans
DeMarcus Cousins
O.J. Mayo
Vidi cijeli citat



Za Westbrooka se ne slažem definitivno, jednostavno činjenica da su mu dali novi ugovor govori sve. Iz aviona se vidi da je cijela ekipa OKC-a sjajna klapa, svi se međusobno podržavaju, i da je on sjeme razdora škartali bi ga definitivno.
Općenito mislim da je problem Thundera trener, Brooks ne može uvesti nikakav napadački sustav ni kvalitetnu obranu, a to su 2 stvari koje bi ih digle na svemirsku razinu. Čak i ovako neorganizirani su kadri uništiti bilo koga, ali i biti pregaženi ako trojka ne odigra dobro.
Russ stvarno nekad zna izgledati ko crna rupa, ali u pravim rukama mislim da bi igrao drugačije. Ne vidim u njemu neki ego, pokazao je već gro puta da je spreman ostaviti srce i kosti na terenu ako treba. One priče o sukobima s Durantom su mi uvijek bile blesave, pa non stop na terenu vidiš high-fiveove i tapšanje + svaki novinar koji je radio intervju s njim kaže da je momak sjajna osoba i nije nimalo umišljen.

Uostalom i Simmons je pisao o tome:

10. Now that Oklahoma City has extended Russell Westbrook for five years, does that mean we can shelve concerns for an Avon/Stringer ending with Westbrook and Durant?

I'll answer the question with a question: Did anyone else notice that Westbrook started playing out of his mind the moment Oklahoma City gave him $80 million (and he knew he was staying there)? That HAS to mean something, right? Travel back with me to last spring, when Westbrook (a terrific kid by all accounts) got ripped for his shot selection in the 2011 playoffs (most famously by the TNT guys), took those comments personally, went into a semifunk, became something of a scapegoat for Oklahoma City's collapse in the Dallas series, brooded all summer, then played the first month of the season (pre-extension) with a defiant anger that didn't totally make sense.

Or did it? Look at it from Westbrook's side: He probably believed he was just as valuable as his buddy Durant (and for the most part, he was right), only everyone loved Durant and never criticized him for anything … but when Westbrook did something wrong? He got slammed. That made it a no-win situation for him — even worse, he knew it — which was why Westbrook's teammates (Durant especially) spent an inordinate amount of energy those first few weeks worrying about Westbrook, cajoling him, praising him, rubbing his head, slapping him on the back, engaging him and doing everything else you'd do when you're trying to make sure someone doesn't drift away from your tribe. I caught them in person in Boston two weeks ago (during the height of the "Westbrook for Rondo" Internet frenzy) and was stunned by how angry Westbrook played. He seems better now. Eighty million has a way of making someone feel a little more secure.

Still, that doesn't answer the fundamental question: Can Oklahoma City ever achieve its potential without Westbrook accepting that he's the Pippen to Durant's Jordan? Avon and Stringer aren't the right pop culture analogy anymore; there's a better one. A New York reader named Yoni explains: "Is it just me or does this whole Durant-Westbrook situation remind you of the relationship between Russell Hammond (lead guitar) and Jeff Beebe (lead singer) in Almost Famous? Just as Jeff could never quite understand how Russell takes the band to a new level with his guitar, Westbrook doesn't quite understand that KD is a franchise player in a way that he can't ever be. And if OKC makes T-shirts, Durant will always be front and center, and Westbrook will always be in the background as one of the 'out of focus guys.'"

(Making $80 million from 2012 through 2017 … but still.)

Monta? Čini se da je još uvijek obilježen onom sezonom kad je Curry došao, zadnjom sezonom tiranije Dona Nelsona (meni jedan od najantipatičnijih trenera ikada)

Pogledajmo situaciju danas: igra sjajno (21.5 poena po utakmici), surađuje s ekipom i odlično razigrava (6.7 as/ut), dakle nije crna rupa, bez ikakvih sukoba sa Stephom... U svojoj fantasy ekipi imam i njega i Currya i nenormalno je koliko bodova donose zajedno.

Jedino što mu se može zamjeriti je što je odlučio posaditi drvo na sebi:


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
04. veljače 2012. u 23:06
Lionel Mandrake je napisao/la:
Papa Bear je napisao/la:

Nije stvar u startanju/nestartanju nego silovanju lopte i igranju sebične košarke.
To je ista stvar i kod Westbrooka i Tyrekea, oni su crne rupe na poziciji playa, daš im loptu i u većini slučajeva ovaj gleda samo na koš i niti ne pomišlja vratiti je natrag, odnosno dodati je suigraču koji je u boljoj poziciji za postizanje poena.

Npr. da sam u poziciji OKC-a, i da mogu trejdati Westbrooka i Perkinsa za Dwighta, učinio bih to bez trunke razmišljanja.

Vidi cijeli citat

Kupiš minuse, ali se potpuno slažem u vezi ovog zadnjeg. Howard u Oklahomu za Westbrooka i Perkinsa bi bio posao stoljeća.

A za mog Thundera Promatrača, Harden bi bio mnogo bolja opcija za keca nego što je to Westbrook. Harden 100x bolje organizira igru nego što to čini Westbrook, pametniji je, lucidniji i uvijek ima više od dva rješenja. RW vrlo često izgleda kao da nema rezervnu varijantu ili što je Flash par puta naglasio - ''ne može on organizirati ni ovce na terenu, kamoli suigrače''. Istina je također da je danas doba drugačijih playeva i da su to više combo bekovi nego razigravači, a Westbrook na svojoj strani ima i stravične fizikalije (za razliku od npr. Hardena).

Znam da nema smisla govoriti o Dwightu u OKC-u, obzirom na to što ovaj nije zainteresiran i kaj je Russel potpisao novi ugovor, ali mogu samo zamišljati kako bi OKC izgledao u petorci Harden-Sefolosha-Durant-Ibaka-Howard

Vidi cijeli citat


Kad vec mastamo, zamisli kad bi Clippersi dali Griffina za Dwighta, te doveli Smitha ( za kojeg su zainteresirani)
Petorka: Paul, J.R.Smith, Butler, Martin, Howard. Šonsi na klupi.
 Perverzija.
Lionel Mandrake
Lionel Mandrake
Mali dioničar
Pristupio: 10.06.2011.
Poruka: 7.353
04. veljače 2012. u 23:12
promatrac67 je napisao/la:
istina, s hardenom u petorci protok lopte je puno bolji, no OKC je podosta opasniji kada ima RW-Harden-Durant vanjsku liniju nego je to slucaj sa sefoloshom na dvojci, a ono zasto ovakvoj oklahomi trenutno netreba neki cisti play je to sto ibaka i perkins jeli, nisu nesto pretjerano naoruzani napadackim arsenalom u reketu (isto tako mislim da harden nije sposoban za ono najbitnije, a to ce biti u onim najbitnijim utakmicama paziti brzance poput paula, rosea) ...

takodjer, ono sto sam primjetio je da kada je sefo u igri, ista stvar i sa cookom, ne rade nista drugo(vecinu slucajeva) nego stoje vani na trici i ili cekaju pass, tj. sto vise sire igru da bi napravili prostor da u sto manje slucajevi suparnicki SGovi odlaze na udvajanje KD-a ...


tak da je za mene pljuvanje po RWu bezveze, on je jos jako mlad igrac, i jos ce on dosta puta sjebat hrpu utakmica svojom selekcijom suteva, no tako je postavljena zasada cijela igra Thundera (i ide im i vise nego uspjesno), za sto sam siguran da ce se koncept igre promjeniti za ovaj playoff !
Vidi cijeli citat

Sve pet, nemam ja ništa protiv Westbrooka, već sam deset puta rekao da je vrhunski igrač, a i da mi je jako drag.
Naravno da je postava Westbrook-Harden-Durant najjače oružje Thundera i da mogu razbiti bilo koga, ali isto tako je činjenica da u tim situacijama ne postoji igra za visokog igrača, ja ne znam da l' sam vidio najobičniji pick u takvoj situaciji na terenu. Naravno da sam kao navijač Oklahome prezadovoljan sa ovim tercetom, ali kad bih mogao birati - definitivno bi ovim Thunderima nadodao igru pod košem. Čak i ako to znači žrtvovanje/zamjenu Westbrooka. To je poanta onog što želim reći.

Leonarde, ja mislim da ne postoji ni teoretska šansa da Clippersi mijenjaju Griffina, pa na njemu su praktički izgradili čitavu franšizu.

[uredio Lionel Mandrake - 04. veljače 2012. u 23:15]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.12.2011.
Poruka: 76
04. veljače 2012. u 23:31
Papa Bear je napisao/la:

Btw. evo po meni popis "cancera" u ekipama, nekim nepovezanim redoslijedom, pa vi dodajte još koga ili diskutirajte ako za nekoga nemislite da je takav...
Carmelo Anthony
Stephen Jackson
Ben Gordon
Nick Young
Andray Blatche
Corey Maggette
Russell Westbrook
Michael Beasley
Monta Ellis
Tyreke Evans
DeMarcus Cousins
O.J. Mayo
Vidi cijeli citat


Stavi ti bilo kojega igrača na poziciji na kojoj igra u GSW i da vidim igrača koji bi napravio puno više na ovako jakom zapadu.
Monta Ellis je podcjenjen igrač. On je all star kalibar koji nema sreće jer je na zapadu puno dobrih guardova (CP3, Nash, Westbrook, Kobe, Manu, prosle godine i Deron) i zato ne može upasti na all star utakmicu.
On je podcjenjen od drafta. Pa 1 na 1 je jedan od najboljih u ligi. Ove godine je i popravio i asistencije, a i zabija 21.5 kao što je već netko par postova prije napisao. 
Ako ove godine ne upadne na all star onda nije nesto u redu u tom NBA-u.




randy marsh
randy marsh
Mali dioničar
Pristupio: 29.05.2011.
Poruka: 9.679
05. veljače 2012. u 00:30
neopredjeljen sam oko Monte, teško je reći nešto konkretno.

Jedno vrijeme sam ga smatrao precjenjenim, očajni Warriorsi, divlja run and gun ekipa, on šenluči svaki meč, ispuca i po 25 lopti, nema tu igrača.

Onda sam prošle sezone počeo da gledam GS (utakmice im počinju u 4:30 kod kuće, a ja se budio na 2. poluvreme pred predavanja na faksu) i skontao da je lik totalna faca, ima prebrz crossover, školski skok šut, ima muda, napada obruč i preko centara... Jednostavno, hrabar, odlučan igrač sa jakim napadačkim arsenalom.

Ipak, ne može se čovjek ne zapitati šta je on do sada u karijeri postigao? Čitav život je u raspalim Warriorsima (osim one sezone 07 kada je igrao play off ali bio je u sjeni Barona Davisa i Al Harringtona...), pitanje je može li on voditi svoju ekipu u neke ozbiljnije stvari, da se pokaže i u nekim drugim stvarima osim u prostom zabijanju. Već ima 27 godina, red je da zagrize nešto ozbiljnije, inače će se do kraja života napucavati sa Stephom i očajnom GS
...jedna po jedna prsnu pod nogom!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.04.2005.
Poruka: 12.275
05. veljače 2012. u 01:09

da kazem neku pametnu o tehnologiji u sportu

prvo ovaj debilizam od leonarda, sa + i minusima i biti u pravu...to je malo za psihijatriju


tu se nema sta raspravljat. stvar ukusa. sta kome draze. tu nema onih koji su "u pravu" ja sam nesto izmedju. i za i protiv...jedino rjesenje napravit referendum

3 ono najbitnije i najpametnio sto htjedoh reci....uporaba snimke u kosarci je debilizam jer svrha te snimke je tjeranje pravde. e tu krece debilizam. sudac moze pogledat snimku dali je bila trica ili dvica, dali je kos u prije ili poslje isteka napada, ali ako na toj snimci uoci primjerice neki faul ili korake ne smije to dosudit...tako dok to ne promjene ta snimka vrjedi qra, jer ne zadovoljava cilj...a to je pravda

konkretno to znaci da bi kecmanovu tricu priznali jer nebi mogli ispravit gresku zapisnickog stola pod broj jedan., ali isto tako nebi mogli vratit sekundu i nesto vremena sto je zapisnicki stol maznuo partizanu, niti bi mogli podjelit ciboni par tehnicki zbog kola koji su priredili ozljedjeni kapeta i pomocni trener s bogdanovicem za vrjeme utakmice. prozvakana tema, ali kad se uzmu drugi cimbenici pravda je ionako zadovoljena



sto se kosa turaka iz auta tice...ni jedna kamera im nebi pomogla, posto je auto simio jedino neki turcin iz publike



promjenit nasu nesrecu sa spanjolcima nebi mogao nitko. odluka o pobjedniku tog dvoboja donio je netko je prije utakmice

  • Najnovije
  • Najčitanije