NBA 2014-15
prekro je napisao/la:
car01 je napisao/la:
isto tako nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe....Vidi cijeli citat
e sad, na stranu sve drugo (s čime bi se čak i složio)...ovo je neistina
Wade nije ni približno jednako zaslužan za naslove Miamija...jednostavno nije! njegov učinak na ekipu i rezultat je za klasu manji od Lebronovog
uostalom, vide se zasluge i po rezultatima Miamija nakon odlaska Lebrona i rezultatima Cavsa nakon dolaska Lebrona!
Vidi cijeli citat
Kako možeš uspoređivati rezultate momčadi koje su promjenile gotovo cijele rostere i to uzimat za neki dokaz, da ne govorim da je ozljeda Bosha bila krucijalna za bilo kakav rezultat Miamia.
Inače se slažem za Lebronove zasluge i učinak, ali ovogodišnji i prošlogodišnji rezultati Clevelanda ondnosno Miamia nisu nikakav pokazatelj....
medo3001 je napisao/la:
car01 je napisao/la:
Jbt nakraju će biti da su svi ostali slabi, a GS prepun zvijezda i kao što netko reče najelitnija ekipa....na početku sezone su svi komentirali kako bi iste sekunde dali Klaya za Love-a, a sad je odjednom Klay postao elitni šuter, a Love prosječan igrač, Bogut postaje vrhunski centar, Iggy i Green zvijezde i vrhunski defanzivci itd....
glupa su ta bezvezna pretjerivanja....
kao što se pretjeruje sa Jamesom, i smatra se da on sam donosi pobjede, a stalno netko u ekipi iskače, Irving do ozlijede, sada Smith....isto tako nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe....
dok se s druge strane Currya podcjenjuje, čovjek koji nosi 60% napadačkog učinka GS-a i koji sve suigrače čini boljim (kao i James) je apsolutno nezamjenjiv....i onda netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
naravno da je James trenutno najbolji igrač-ali uz sami bok su mu Harden, Curry, Durant, Westbrook, Davis....
Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya....
Vidi cijeli citat
Krenuo sam boldati rečenice s kojim se ne slažem pa sam shvatio da se ne slažem s gotovo cijelim postom.
1. Glupo i bezvezno pretjerivanje da je Klay elitni šuter?
Klay je drugi u cijeloj ligi prema ukupnom broju pogođenih trica, te peti u cijeloj ligi prema postotku.
http://espn.go.com/nba/statistics/player/_/stat/3-points/sort/threePointFieldGoalPct/seasontype/2
2. Glupo i bezvezno pretjerivanje da je Bogut vrhunski centar?
Ovo sam već objasnio u prethodnom postu pa ću ti samo naljepiti link nbahd.com na kojem možeš pogledati sinoćnju utakmicu.
3. Glupo i bezvezno pretjerivanje da su Iggy i Green zvijezde i vrhunski defanzivci?
Green je prije par dana imenovan u prvu obrambenu petorku lige, a prema broju glasova je drugi obrambeni igrač lige.
http://www.nba.com/2015/news/05/20/2014-15-nba-all-defensive-team-official-release/index.html?ls=iref:nbahpts
Iggy, inače All Star igrač, je lani imenovan u prvu obrambenu petorku lige.
http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_All-Defensive_Team
Green je prije par dana imenovan u prvu obrambenu petorku lige, a prema broju glasova je drugi obrambeni igrač lige.
http://www.nba.com/2015/news/05/20/2014-15-nba-all-defensive-team-official-release/index.html?ls=iref:nbahpts
Iggy, inače All Star igrač, je lani imenovan u prvu obrambenu petorku lige.
http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_All-Defensive_Team
4. Pretjeruje se Jamesom i piše da on sam donosi pobjede?
A tko donosi pobjede Clevlendu? Inače odlični, ali trenutno ozlijeđeni Irving kojem je ovo prvi PO? Ili Smith koji će jednu tekmu šutnuti 28 poena, drugu će nokautirati protivničkog igrača i zaraditi suspenziju, a sljedećih pet tekmi će biti u prosjeku na 12 poena? Ili je to možda Mozgov? Ili si mislio na Shumperta?
5. Nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe?
A tko je ovdje napisao da je James sam donio dva naslova Heatu?
6. Podcjenjuje se Currya?
Tko ga podcjenjuje. Čovjek je najbolji play lige, ili u top tri, ovisno o afinetetima.
7. Netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
To je moja izjava i iza nje stojim.
GSW je najelitnija i najbolje izbalansirana ekipa koja je ove godine na iznimno zajebanom i teškom zapadu ostvarila šesti učinak regularne sezone u povijesti lige. I naravno da je Curry najvažniji dio te momčadi. No, gore navedena petorka s Livingstonom na playu plus njihova današnja klupa bi na ovogodišnjem zapadu osigurala doigravanje.
8.Zanima me samo koga bi izgurali?!?!
Pelicanse
9. Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya.
GS bez Currya bi se prošetao protiv Clevlenda bez Jamesa.
Houston bez Hardena bi uz malo veću muku također dobio Clevlenda bez Jamesa.
A tko donosi pobjede Clevlendu? Inače odlični, ali trenutno ozlijeđeni Irving kojem je ovo prvi PO? Ili Smith koji će jednu tekmu šutnuti 28 poena, drugu će nokautirati protivničkog igrača i zaraditi suspenziju, a sljedećih pet tekmi će biti u prosjeku na 12 poena? Ili je to možda Mozgov? Ili si mislio na Shumperta?
5. Nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe?
A tko je ovdje napisao da je James sam donio dva naslova Heatu?
6. Podcjenjuje se Currya?
Tko ga podcjenjuje. Čovjek je najbolji play lige, ili u top tri, ovisno o afinetetima.
7. Netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
To je moja izjava i iza nje stojim.
GSW je najelitnija i najbolje izbalansirana ekipa koja je ove godine na iznimno zajebanom i teškom zapadu ostvarila šesti učinak regularne sezone u povijesti lige. I naravno da je Curry najvažniji dio te momčadi. No, gore navedena petorka s Livingstonom na playu plus njihova današnja klupa bi na ovogodišnjem zapadu osigurala doigravanje.
8.Zanima me samo koga bi izgurali?!?!
Pelicanse
9. Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya.
GS bez Currya bi se prošetao protiv Clevlenda bez Jamesa.
Houston bez Hardena bi uz malo veću muku također dobio Clevlenda bez Jamesa.
Vidi cijeli citat
kakve gluposti i izvlačenje iz konteksta, govorio sam o pretjerivanja u smislu promjene mišljenja, nitko nije smatrao da GS može biti ni u 5 ekipa na zapadu, a sada odjednom postaju svi vrhunski igrači, i jedni od najboljih na svojim pozicijama i ulogama, to su sve igrači koji igraju dugi niz godina bez pravih ostvarenja, a sada su u sustavu kliknuli i odigrali fantastičnu sezonu....naravno da će tada brojke morati biti odlične, da će prve petorke, druge petorke, obrambeni igrači....itd biti njihovi....
Ako gledaš tako statistički, jesu onda Redick, Morrow i Gordon elitni šuteri, ako je Bogut elitni centar onda je boga mi ta elita velika....
a to sa tim pizdarijama prva obrambena petorka, druga obrambena petorka, prva petorka, druga petorka, treća petorka, četvrta petorka, prva rookie petorka, druga rookie petorka, all star petorka pa takvih igrača se izabere 50 po sezoni....
uglavnom hoću reći da je to dobra ekipa u ovakvom sustavu, ali da bi bez Currya bili kurac od ovce....
šta ti je točka 4, nego točka 5 kroz mali vremenski odmak....znači sve su cirkusanti...Smith je riješio prošlu utakmicu, oduzeo Atlanti prednost domaćeg terena, a to ćeš ti i takvi kao ti za par dana zaboraviti i reći kako je James zapravo sam pobjedio tu utakmicu....kao što si zaboravio da je Irving iako ozlijeđen davao velik napadački doprinos u seriji sa Bullsima....ali nebitno....
sa točkom sedam upravo činiš šest....
znači Howard, Smith, Ariza, Terry, Prigioni, bi dobili Irvinga, Love-a, Smitha, Mozgova, Varejaoa??
Pa brate mili takav Houston bi se patio sa Cedevitom ako bi Roko imao ludu večer....
[uredio car01 - 22. svibnja 2015. u 21:41]
leonard cohen je napisao/la:
varejao je bio u drugoj najboljoj obrambenoj petorci lige. sto znaci da je bio top 3 obrambena centra u ligi, nesto sto mozgov moze samo sanjati.
Vidi cijeli citat
mozgov bi to u povoljno posloženim okolnostima bez problema mogao dosanjati.
al u redu, ispravljam se i povlačim ovo 'uvjerljivo' to je bila malo ishitrena komparacija, iako i dalje mislim da je mozgov bolji obrambeni centar jer jednostavno bolje zatvara reket i kvalitetnije štiti obruč. viši je, bolji je bloker. u clevelandu radi odličan posao u obrani i baš im je 'sjeo'. ali u pravu si za noge, nije baš pojam hitrosti kod centara i to nosi sa sobom određene mane svakako.
car01 je napisao/la:
medo3001 je napisao/la:
car01 je napisao/la:
Jbt nakraju će biti da su svi ostali slabi, a GS prepun zvijezda i kao što netko reče najelitnija ekipa....na početku sezone su svi komentirali kako bi iste sekunde dali Klaya za Love-a, a sad je odjednom Klay postao elitni šuter, a Love prosječan igrač, Bogut postaje vrhunski centar, Iggy i Green zvijezde i vrhunski defanzivci itd....
glupa su ta bezvezna pretjerivanja....
kao što se pretjeruje sa Jamesom, i smatra se da on sam donosi pobjede, a stalno netko u ekipi iskače, Irving do ozlijede, sada Smith....isto tako nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe....
dok se s druge strane Currya podcjenjuje, čovjek koji nosi 60% napadačkog učinka GS-a i koji sve suigrače čini boljim (kao i James) je apsolutno nezamjenjiv....i onda netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
naravno da je James trenutno najbolji igrač-ali uz sami bok su mu Harden, Curry, Durant, Westbrook, Davis....
Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya....
Vidi cijeli citat
Krenuo sam boldati rečenice s kojim se ne slažem pa sam shvatio da se ne slažem s gotovo cijelim postom.
1. Glupo i bezvezno pretjerivanje da je Klay elitni šuter?
Klay je drugi u cijeloj ligi prema ukupnom broju pogođenih trica, te peti u cijeloj ligi prema postotku.
http://espn.go.com/nba/statistics/player/_/stat/3-points/sort/threePointFieldGoalPct/seasontype/2
2. Glupo i bezvezno pretjerivanje da je Bogut vrhunski centar?
Ovo sam već objasnio u prethodnom postu pa ću ti samo naljepiti link nbahd.com na kojem možeš pogledati sinoćnju utakmicu.
3. Glupo i bezvezno pretjerivanje da su Iggy i Green zvijezde i vrhunski defanzivci?
Green je prije par dana imenovan u prvu obrambenu petorku lige, a prema broju glasova je drugi obrambeni igrač lige.
http://www.nba.com/2015/news/05/20/2014-15-nba-all-defensive-team-official-release/index.html?ls=iref:nbahpts
Iggy, inače All Star igrač, je lani imenovan u prvu obrambenu petorku lige.
http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_All-Defensive_Team
Green je prije par dana imenovan u prvu obrambenu petorku lige, a prema broju glasova je drugi obrambeni igrač lige.
http://www.nba.com/2015/news/05/20/2014-15-nba-all-defensive-team-official-release/index.html?ls=iref:nbahpts
Iggy, inače All Star igrač, je lani imenovan u prvu obrambenu petorku lige.
http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_All-Defensive_Team
4. Pretjeruje se Jamesom i piše da on sam donosi pobjede?
A tko donosi pobjede Clevlendu? Inače odlični, ali trenutno ozlijeđeni Irving kojem je ovo prvi PO? Ili Smith koji će jednu tekmu šutnuti 28 poena, drugu će nokautirati protivničkog igrača i zaraditi suspenziju, a sljedećih pet tekmi će biti u prosjeku na 12 poena? Ili je to možda Mozgov? Ili si mislio na Shumperta?
5. Nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe?
A tko je ovdje napisao da je James sam donio dva naslova Heatu?
6. Podcjenjuje se Currya?
Tko ga podcjenjuje. Čovjek je najbolji play lige, ili u top tri, ovisno o afinetetima.
7. Netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
To je moja izjava i iza nje stojim.
GSW je najelitnija i najbolje izbalansirana ekipa koja je ove godine na iznimno zajebanom i teškom zapadu ostvarila šesti učinak regularne sezone u povijesti lige. I naravno da je Curry najvažniji dio te momčadi. No, gore navedena petorka s Livingstonom na playu plus njihova današnja klupa bi na ovogodišnjem zapadu osigurala doigravanje.
8.Zanima me samo koga bi izgurali?!?!
Pelicanse
9. Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya.
GS bez Currya bi se prošetao protiv Clevlenda bez Jamesa.
Houston bez Hardena bi uz malo veću muku također dobio Clevlenda bez Jamesa.
A tko donosi pobjede Clevlendu? Inače odlični, ali trenutno ozlijeđeni Irving kojem je ovo prvi PO? Ili Smith koji će jednu tekmu šutnuti 28 poena, drugu će nokautirati protivničkog igrača i zaraditi suspenziju, a sljedećih pet tekmi će biti u prosjeku na 12 poena? Ili je to možda Mozgov? Ili si mislio na Shumperta?
5. Nitko ne spominje da je Wade u Miamiju npr bio jednako zaslužan za naslove i ima ih više od LBJ, kada je isto bio vođa ekipe?
A tko je ovdje napisao da je James sam donio dva naslova Heatu?
6. Podcjenjuje se Currya?
Tko ga podcjenjuje. Čovjek je najbolji play lige, ili u top tri, ovisno o afinetetima.
7. Netko kaže kako bi Livingston-Thompson-Green-Barnes-Bogut uhvatila doigravanje na zapadu....zanima me samo koga bi izgurali?!?!
To je moja izjava i iza nje stojim.
GSW je najelitnija i najbolje izbalansirana ekipa koja je ove godine na iznimno zajebanom i teškom zapadu ostvarila šesti učinak regularne sezone u povijesti lige. I naravno da je Curry najvažniji dio te momčadi. No, gore navedena petorka s Livingstonom na playu plus njihova današnja klupa bi na ovogodišnjem zapadu osigurala doigravanje.
8.Zanima me samo koga bi izgurali?!?!
Pelicanse
9. Clevland bez Jamesa je sigurno bolja ekipa od Houstona bez Hardena ili GS-a bez Currya.
GS bez Currya bi se prošetao protiv Clevlenda bez Jamesa.
Houston bez Hardena bi uz malo veću muku također dobio Clevlenda bez Jamesa.
Vidi cijeli citat
kakve gluposti i izvlačenje iz konteksta, govorio sam o pretjerivanja u smislu promjene mišljenja, nitko nije smatrao da GS može biti ni u 5 ekipa na zapadu, a sada odjednom postaju svi vrhunski igrači, i jedni od najboljih na svojim pozicijama i ulogama, to su sve igrači koji igraju dugi niz godina bez pravih ostvarenja, a sada su u sustavu kliknuli i odigrali fantastičnu sezonu....naravno da će tada brojke morati biti odlične, da će prve petorke, druge petorke, obrambeni igrači....itd biti njihovi....
Ako gledaš tako statistički, jesu onda Redick, Morrow i Gordon elitni šuteri, ako je Bogut elitni centar onda je boga mi ta elita velika....
a to sa tim pizdarijama prva obrambena petorka, druga obrambena petorka, prva petorka, druga petorka, treća petorka, četvrta petorka, prva rookie petorka, druga rookie petorka, all star petorka pa takvih igrača se izabere 50 po sezoni....
uglavnom hoću reći da je to dobra ekipa u ovakvom sustavu, ali da bi bez Currya bili kurac od ovce....
šta ti je točka 4, nego točka 5 kroz mali vremenski odmak....znači sve su cirkusanti...Smith je riješio prošlu utakmicu, oduzeo Atlanti prednost domaćeg terena, a to ćeš ti i takvi kao ti za par dana zaboraviti i reći kako je James zapravo sam pobjedio tu utakmicu....kao što si zaboravio da je Irving iako ozlijeđen davao velik napadački doprinos u seriji sa Bullsima....ali nebitno....
sa točkom sedam upravo činiš šest....
znači Howard, Smith, Ariza, Terry, Prigioni, bi dobili Irvinga, Love-a, Smitha, Mozgova, Varejaoa??
Pa brate mili takav Houston bi se patio sa Cedevitom ako bi Roko imao ludu večer....
Vidi cijeli citat
Na tvoj napis sam ti ponudio protuargumente potkrijepljene brojkama, statistkom i nagradama koje određuju puno ozbiljniji ljudi od tebe i mene. Proglašavati izbor najbolje obrambene momčadi ili izbor najbolje momčadi lige pizdarijama ili relativizirati statističke brojke i to sve jer ne odgovaraju tvojem stavu je, stari moj, blago rečeno deplasirano.
Mogu razumijeti tvoje nezadovoljstvo promjenama mišljenja oko toga tko je najbolji, tko igra najbolju obranu jer ponekad iskoče igrači koje na početku sezone nisu bili u dovoljnom fokusu.
Naravno da je Klayu pomogao sustav igre GSW-a u podizanju njegovih brojaka. Ali zar ti misliš da je on zahvaljujući samo sustavu igre momčadi ove godine drugi po broju pogođenih trica u jednoj sezoni, ili deveti u povijesti lige po pogođenem broju trica jedne sezone?
Takvo postignuće može samo osoba koja ima, u ovom kontekstu, talent elitnog šutera.
Ili da se ovako izrazim, kvalitetan sustav ili igrač koji svoje suigrače čini boljim (Curry, James...) može samo pružiti okvir igračima da pokažu svoju punu vrijednost. Ne može sustav ili taj x igrač napraviti od jednog košarkaša vrhunskog obrambenog igrača, vrhunskog centra ili elitnog šutera ako on nema tu kvalitetu. Prvi primjer koji mi pada na pamet je Love i njegova obrana. Evo ove godine igra uz Jamesa koji svoje igrače čini boljima pa ja mogu pitati tu zašto Love nije postao, ne znam, vrhunski obrambeni igrač? Nije, jer nema tu kvalitetu (kad je obrana u pitanju, naravno).
S druge strane, Green je ove godine u prvoj obrambenoj momčadi lige i naravno da mu je u tome pomogao sustav GSW-a. No, isto tako da on nema predispozicije ili talent za obranu, nema tog sustava koji bi od njega učinio vrhunskog obrambenog igrača.
Boguta više neću povlačiti jer se tu očito nećemo složiti.
Uloga Smitha u zadnjoj tekmi je velika, ali James je taj koji vuče ovu ekipu, svi ostali (ozlijeđeni Irving, zdravi je nešto drugo, ista stvar s Loveom) mogu zahvaliti dragom Bogu što ga imaju kraj sebe jer bez njega bi bili prosječna ekipa i to na ovakvom slabom istoku. I što je najbolje, svaki od njih će to javno reći ili je već rekao.
Što se tiče GSW-a i Currya. Još jednom, riječ je o ekipi koja je igrajući na zapadu ostvarila takav omjer pobjeda/poraza regularne sezone koji je smjestio na šesto mjesto u povijesti lige. I još jednom naravno da velike (neki će reći najveće) zasluge za to idu Curryu. No, oni bi i bez njega ušli u doigravanje. Ti smatraš da ne bi. Super.
Ista stvar u duelu Houstona (bez Hardena) i Cavsa (bez Jamesa). Ja smatram da bi tu dobio Houston (Beverlya si mi izostavio), ti Cavsi. Super.
Možda će se jednom dogoditi ta utakmica ili možda će se Warriorsima dogoditi sezona bez Currya pa ćemo se saznati tko je u pravu. Dotada, živio ti meni.
P.S.
Bit ću pristojan pa neću komentirati tvoju zadnju rečenicu da bi se Houston bez Hardena patio s Cedevitom.
Za mene su ipak Bullsi najelitnija momčad lige:
-Rose:
-Gasol:
-Noah:
-Gibson:
-Butler:
-Mirotić:
-Hinrich
itd.
Pa Warriorsi su za ovo smijurija.
Također treba napomenuti da u Butleru imaju "LeBron stopera", u Nazr Mohammedu "LeBron razbijača", još kad bi za trećeg playa doveli "LeBron taticu" nebi im Cavsi ništa mogli.
If you what I mean

-Rose:
- NBA Most Valuable Player (2011)
- 3× NBA All-Star (2010–2012)
- All-NBA First Team (2011)
- NBA Rookie of the Year (2009)
- NBA All-Rookie First Team (2009)
- NBA Skills Challenge champion (2009)
- Third-team All-American – AP, NABC (2008)
- Illinois Mr. Basketball (2007)
-Gasol:
- 2× NBA champion (2009–2010)
- 5× NBA All-Star (2006, 2009–2011, 2015)
- 2× All-NBA Second Team (2011, 2015)
- 2× All-NBA Third Team (2009–2010)
- NBA Rookie of the Year (2002)
- NBA All-Rookie First Team (2002)
- J. Walter Kennedy Citizenship Award (2012)
- Memphis Grizzlies all-time leading scorer
- FIBA World Cup MVP (2006)
- FIBA EuroBasket MVP (2009)
- 2× Spanish League champion (1999, 2001)
- Spanish King's Cup MVP (2001)
- Spanish League Finals MVP (2001)
- All-Euroleague Second Team (2001)
- 2× FIBA Europe Player of the Year (2008–2009)
- 2× Mister Europa Player of the Year (2004, 2009)
- 3× Euroscar Player of the Year (2008–2010)
- 2× All-Europeans Player of the Year (2009–2010)
-Noah:
- 2× NBA All-Star (2013–2014)
- All-NBA First Team (2014)
- NBA Defensive Player of the Year (2014)
- 2× NBA All-Defensive First Team (2013–2014)
- NBA All-Defensive Second Team (2011)
- 2× NCAA champion (2006, 2007)
- NCAA Final Four Most Outstanding Player (2006)
-Gibson:
- NBA All-Rookie First Team (2010)
- All-Pac-10 Second Team (2009)
- All-Pac-10 Third Team (2008)
- Pac-10 Defensive Player of the Year (2009)
-Butler:
-Mirotić:
- NBA All-Rookie First Team (2015)
- 2× Euroleague Rising Star (2011–2012)
- FIBA Europe Under-20 Championship MVP (2011)
- 2× All-Euroleague Second Team (2013–2014)
- 2× All-ACB Team (2013–2014)
- Spanish League MVP (2013)
- Spanish King's Cup MVP (2014)
-Hinrich
- NBA All-Defensive Second Team (2007)
- NBA All-Rookie First Team (2004)
- 2× Third-team All-American – NABC, TSN (2002, 2003)
- Third-team All-American – AP (2003)
itd.
Pa Warriorsi su za ovo smijurija.

Također treba napomenuti da u Butleru imaju "LeBron stopera", u Nazr Mohammedu "LeBron razbijača", još kad bi za trećeg playa doveli "LeBron taticu" nebi im Cavsi ništa mogli.
If you what I mean

[uredio Željan dokazivanja - 23. svibnja 2015. u 00:25]
Da se odma razumijemo, ovi Cavsi bez LeBrona bi bili sigurno 50% slabija ekipa. Njegov znacaj je ogroman i nema sanse da bi bez njega mogli doci do finala NBA. Love i Kyrie su odlicni napadaci ali isto tako i losi odbrambeni igraci i u kombinaciji sa Shumpertom, bilo kojim niskim prosjecnim niskim krilom i Mozgovom bi imali jednu od 5 najlosijih odbrana lige. Ne mozes u danasnjoj NBA igrat odbranu sa 2 nepokretna visoka koji su korisni samo u rektetu i postu. Zamislite samo kako bi izgledalo to bez LeBrona koji je fakticki univerzlno ljudsko ljepilo u odbrani (dakle igra u odbrani Cavsa ulogu koji Draymonda igra za GSW) i kako bi protivnici sirokim pickom unistavali tu odbranu. LeBron uz to i u napadu skida ogroman teret sa Irvinga koji se sada moze posvetit roli koja mu trenutno puno bolje lezi, a to je druga opcija. Ne kazem da on jednog dana nece biti dostojna prva napadacka opcija al trenutno on to jednsotavno nije jer nije dovoljno dobar razigravac za tu rolu i previse gleda prema kosu. Love je u Minnesoti pokazao da je legitimna prva opcija i to vrlo efikasna te meni nikako nije jasno zbog cega ga je Blatt ove sezone koristio u rolu strech cetvorke i nedovoljno mu davao loptu na niskom i visokom postu i pustao ga da razigrava. Napad Cavsa sa njima dvojicom bez LeBrona i jednim prosjecnim niskim krilom koji je solidan suter bi i dalje bio dobar, sigurno je da bi mogli uci u PO na ovako jadnom istoku al pitanje je da li bi zbog katastrofalne odbrane mogli proci prvu, eventualno drugu rundu.
Sto se znacaja Curryja za GSW tice, tu ga mnogi potcjenjuju. Ako ste pratili napad GSWa ove sezone, vidjeli ste koliko protivnici obracaju paznju na Curryja nebitno da l' ima loptu ili trci kroz blokove. On zbog svog suta (koji je po meni najbolji ikad koji se pojavio u NBA jer nikad niko nije pogadjao onakve trice preko ruku iz driblinga i to sa skoro 45% uspjesnosti na 8 pokusaja po mecu) trazi puno preuzimanja bilo da napada iz picka ili trci kroz blokove jer je dovoljan djelic sekunde da pogodi tricu i sigurno nijedan trener nece se odlucivati da njegov pick brani sa istim igracem ispod ili preko bloka (osim ako nemas u timu Kawhi Leonarda) nego ce cak traziti od centra da izadje visoko na njega i udvoji ga ili ga bar na trenutak otjera s trice. Nakon tog picka dolazi cesto do otvaranja rupa u sredini i tu na scenu stupa protok lopte i sistem Warriorsa te sposobnost gotovo citave petorke Warriorsa da proigra suigraca u boljoj poziciji. Da je umjesto Curryja Livingston ovaj napad ne bi bio ni upola ovako efikasan i samim time Warriorsi bi bili rubna PO ekipa ili bi bili oko 6 mjesta, sto su uostalom i bili do sada dok Kerr nije prilagodio napad (odbrana je vec 2 sezne za redom top 5 tako da ona nije bila problem, samo napad sa puno izolacija).
Samobor bolji od Cedevite Junior u jedinom nedjeljnom dvoboju SuperSport Premijer lige
Real Madrid bio je u bezizlaznoj situaciji, a onda se pojavio Mario Hezonja
Stopostotni Matković pomogao Pelicansima u pobjedi nad Sixersima
Splitu trofej pobjednika SuperSport Kupa Krešimir Ćosić, Zadar poražen u drami u Zagrebu
Kontroler je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
varejao je bio u drugoj najboljoj obrambenoj petorci lige. sto znaci da je bio top 3 obrambena centra u ligi, nesto sto mozgov moze samo sanjati.
Vidi cijeli citat
mozgov bi to u povoljno posloženim okolnostima bez problema mogao dosanjati.
al u redu, ispravljam se i povlačim ovo 'uvjerljivo' to je bila malo ishitrena komparacija, iako i dalje mislim da je mozgov bolji obrambeni centar jer jednostavno bolje zatvara reket i kvalitetnije štiti obruč. viši je, bolji je bloker. u clevelandu radi odličan posao u obrani i baš im je 'sjeo'. ali u pravu si za noge, nije baš pojam hitrosti kod centara i to nosi sa sobom određene mane svakako.
Vidi cijeli citat
kad "dosanja", onda se za njega moze pricati kao o centru slicne kvalitete varejaou, a da bi bio uvjerljivo bolji centar, morao bi biti u prvoj petorci - ili imati 18/10.
kad "dosanja" biti 8. najbolji obrambeni lige, onda mozemo pricati da je uvjerljivo bolji obrambeni.
cinjenica da su cavsi dali ogroman ugovor varejaou prije ove teske ozljede govori puno o njegovoj kvaliteti.
viši je
, strasan argument...ta visina mu je toliko bitna da kupi manje skokova od varejaoa. ima više blokada, cak 0.3 blokade 
leonard cohen je napisao/la:
Kontroler je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
varejao je bio u drugoj najboljoj obrambenoj petorci lige. sto znaci da je bio top 3 obrambena centra u ligi, nesto sto mozgov moze samo sanjati.
Vidi cijeli citat
mozgov bi to u povoljno posloženim okolnostima bez problema mogao dosanjati.
al u redu, ispravljam se i povlačim ovo 'uvjerljivo' to je bila malo ishitrena komparacija, iako i dalje mislim da je mozgov bolji obrambeni centar jer jednostavno bolje zatvara reket i kvalitetnije štiti obruč. viši je, bolji je bloker. u clevelandu radi odličan posao u obrani i baš im je 'sjeo'. ali u pravu si za noge, nije baš pojam hitrosti kod centara i to nosi sa sobom određene mane svakako.
Vidi cijeli citat
kad "dosanja", onda se za njega moze pricati kao o centru slicne kvalitete varejaou, a da bi bio uvjerljivo bolji centar, morao bi biti u prvoj petorci - ili imati 18/10.
kad "dosanja" biti 8. najbolji obrambeni lige, onda mozemo pricati da je uvjerljivo bolji obrambeni.
cinjenica da su cavsi dali ogroman ugovor varejaou prije ove teske ozljede govori puno o njegovoj kvaliteti.
viši je
, strasan argument...ta visina mu je toliko bitna da kupi manje skokova od varejaoa. ima više blokada, cak 0.3 blokade 
Vidi cijeli citat
Dobro, čovjek se ispravio da je pretjerao, ohladi, nema potrebe za naslađivanjem, Varejao je možda 10% bolji igrač od Mozgonje.
- Najnovije
- Najčitanije


Hezonjin Real Madrid u završnici ispustio prednost, Baskonia je osvajač Kupa kralja
2 sata•Španjolska košarka

Hezonja: 'Treba uvijek gledati prema naprijed i vjerovati u suigrača pored sebe'
13 sati•Španjolska košarka

Knicksi preokretom do pobjede, Sunsi nakon dva produžetka svladali Magic
14 sati•NBA

Stopostotni Matković pomogao Pelicansima u pobjedi nad Sixersima
17 sati•NBA

Real Madrid bio je u bezizlaznoj situaciji, a onda se pojavio Mario Hezonja
17 sati•Španjolska košarka

Splitu trofej pobjednika SuperSport Kupa Krešimir Ćosić, Zadar poražen u drami u Zagrebu
1 dan•Kup

Košarkašice Raguse treći put u klupskoj povijesti do trofeja pobjednica Kupa Ružica Meglaj-Rimac
1 dan•Kup

Kronologija: Hajduk slavio golom Livaje u susretu s tri crvena kartona
6 sati•Nogomet

Garcia: 'Silić nas je spasio s dvije obrane, Sigur je emotivac, a teško je nositi se sa zvižducima'
3 sata•Nogomet

Sanchez: 'Pogriješio sam, ljut sam, ali kriterij donošenja odluka je različit'
3 sata•Nogomet

Kronologija: Cibalia pobijedila u dvoboju s Jarunom
11 sati•Nogomet

Hajduk slavio protiv Rijeke u nervoznom dvoboju s gotovo više isključenja nego prilika
4 sata•Nogomet

Djed s otoka Krka, otac direktor Golden State Warriorsa, a on najbolji hokejaški tinejdžer u povijesti ZOI
3 dana•Ostali sportovi

Pašalić lijepim golom pokrenuo preokret Atalante, Napoli ostao bez ičega u Bergamu
7 sati•Nogomet

Šok na San Siru, Parma uzela sva tri boda Milanu, kojemu je Scudetto sve dalje
3 sata•Nogomet





